YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. november 29. csütörtök, 11:43


sbalazs1 írta: Sziasztok,
Segitsetek kerlek!
Jobban mondva beszeljetek le.
Hasznalt benzines x5 vasarlasan toprengek.
2007-2010es evjaratokat nezek.
Kb 200 - 300 000 km futassal.
3.0, 4.8 v. 5.0 benzines.
Mi ezva sok amerikai verzio itthon?
Vizkaros szurke import?
90% varosi hasznalatra lenne raadasul.
5 tagu csalad logosztika.
Teljesen meghulyultem ugye es messzire menekuljek?


nem biztos, hogy vízkáros, de lepukkantak lehetnek. és nem annyi km-rel.
szerintem városban ne erőltesd, mert a gatyád leeszi. persze tedd azt amit a szíved diktál, ha megteheted. lehet megbánod, lehet nem. én is lassan, fogom és veszek egy 7-est, addig idegel. max fél év múlva eladom.

státusz sbalazs1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. november 29. csütörtök, 00:48


Sziasztok,
Segitsetek kerlek!
Jobban mondva beszeljetek le.
Hasznalt benzines x5 vasarlasan toprengek.
2007-2010es evjaratokat nezek.
Kb 200 - 300 000 km futassal.
3.0, 4.8 v. 5.0 benzines.
Mi ezva sok amerikai verzio itthon?
Vizkaros szurke import?
90% varosi hasznalatra lenne raadasul.
5 tagu csalad logosztika.
Teljesen meghulyultem ugye es messzire menekuljek?

státusz feko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. november 21. szerda, 15:26


YELLOW írta:
gueszka írta:
feko írta:
gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


Szia,

Nekem is remeg a váltó alapjáraton (ha kinyomott kuplunggal nem remeg akkor a kettőstömegű csere megoldHATja a gondod), itt leginkább a váltótartó gumik tudnak elöregedni talán? Vagy ha a tulajdonos állandóan a karon pihentette a kezét akkor a váltó kulisszában lazultak meg a dolgok, de ennek nincs jelentősége szerintem... ha zavar akkor a váltós megcsinálja... Valaki esetleg tipp?

N47D20C motornál a 318D-ben nincs a 320D-ben van pillangó szelep, ezt a realoem.com-on az alváz szám alapján meg tudod nézni a robbantot rajzon... Elvileg ennél a motornál már nem tud belehullani a motorba, én ilyet olvastam... ezt egy bmw-re szakosodott szervízben szerintem megmondják neked pontosan...


a váltón pihentetett kéz a szinkron gyűrűknek nem tesz jót. főleg ha a váltószerkezet még passzentos, nincs lógása.


Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, valószínűleg pénteken már át is veszem az autót.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 17:19


gueszka írta:
feko írta:
gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


Szia,

Nekem is remeg a váltó alapjáraton (ha kinyomott kuplunggal nem remeg akkor a kettőstömegű csere megoldHATja a gondod), itt leginkább a váltótartó gumik tudnak elöregedni talán? Vagy ha a tulajdonos állandóan a karon pihentette a kezét akkor a váltó kulisszában lazultak meg a dolgok, de ennek nincs jelentősége szerintem... ha zavar akkor a váltós megcsinálja... Valaki esetleg tipp?

N47D20C motornál a 318D-ben nincs a 320D-ben van pillangó szelep, ezt a realoem.com-on az alváz szám alapján meg tudod nézni a robbantot rajzon... Elvileg ennél a motornál már nem tud belehullani a motorba, én ilyet olvastam... ezt egy bmw-re szakosodott szervízben szerintem megmondják neked pontosan...


a váltón pihentetett kéz a szinkron gyűrűknek nem tesz jót. főleg ha a váltószerkezet még passzentos, nincs lógása.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. november 14. szerda, 17:03


feko írta:
gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


Szia,

Nekem is remeg a váltó alapjáraton (ha kinyomott kuplunggal nem remeg akkor a kettőstömegű csere megoldHATja a gondod), itt leginkább a váltótartó gumik tudnak elöregedni talán? Vagy ha a tulajdonos állandóan a karon pihentette a kezét akkor a váltó kulisszában lazultak meg a dolgok, de ennek nincs jelentősége szerintem... ha zavar akkor a váltós megcsinálja... Valaki esetleg tipp?

N47D20C motornál a 318D-ben nincs a 320D-ben van pillangó szelep, ezt a realoem.com-on az alváz szám alapján meg tudod nézni a robbantot rajzon... Elvileg ennél a motornál már nem tud belehullani a motorba, én ilyet olvastam... ezt egy bmw-re szakosodott szervízben szerintem megmondják neked pontosan...


státusz feko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. november 13. kedd, 18:26


gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2018. november 13. kedd, 15:53


feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. november 13. kedd, 15:53


státusz feko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. november 12. hétfő, 10:16


Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. november 12. hétfő, 20:37

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 17. hétfő, 18:40


Még ugyanehhez a kocsihoz tartozó kérdéseim lennének: amit biztosan tudok már, hogy nem jó/nem működik:
Az első(xenonos) és hátsó lámpák nem gyáriak, mert vizsgán csesztették őt. Vagy ő vagy az előző tulaj "tunyingolta". Mivel leellenőrizted, hogy xenonos, az stimmel, lehet felpattant egy kő és betört és cseréni kellett stb, hátsó meg jobban tetszett neki ez mint a gyári..passz. A két külső tükörnél a stekker letört, nem forrasztatta még vissza..
A tükör nem nagy dolog, ha tényleg megoldódik egy forrasztástól (de hogy mindkettő eltört..érdekes), viszont a lámpák nagyobb tétel ha gyárira (bmw vagy E jelűre, nem tudom pontosan a jelöléseket még).
Az érdekelne, hogy ezek a tételek mekkora költségek lennének?

Esetleg ennél az autónál (bmw e46) is vannak "kódok"? PL. ignisben kóddal lehet az órát/rádiót kalibrálni, beállítani vagy ez már annyira modern, hogy minden a kódkiolvasással/hibakódtörléssel megy? Órát be lehet állítani biztonsági kód nélkül?

Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 18. kedd, 06:49

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 10:28


YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta: https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit...
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.



Nem, Kisvárda. Én is a BST-t néztem. Felhívtam, azt mondták 20e az átvizsgálás. Gépre teszik hibakódok miatt, mechanikusan megnézik (rozsda stb.), de rétegvtg mérést már nem csinálnak. A szervizkönyv a németnek lehet megvolt, csak épp nem kérték el, fene se tudja. Azt mondta rendelés után 3 hónap volt mire megjött a kompresszor. Közben építkezett/elkezdett passz és utána már a szerelő nyaggatta, hogy rakják bele (nyilván ez a szerelőnek is egy referencia + ki tudja élni a vágyait), de a tulaj már nem akarta. Azóta megszületett a 2. gyerkőc is. Biztos nem kímélte, de inkább ez veszem meg, mint amelyiknek kikönyökölt az oldalán az ajándék a cinkotai kompresszoros gyorsulások miatt :O HarmincX éves, szóval biztos dinamikusan vezet, de hát nem nagy papi vesz ilyen autót. Azt mondja most van benne 10w60 és hogy nem eszi az olajat.. lehet következő olajcserénél 5w40-et kapna azt már csipegetné megint? Igen, nekem nagyon pozitív hogy az extrákkal nem nagyon mókolt (max erősítő, mélyláda). Most csak a gyári hangszórókat használja, cserélt fejegységet (azt mondja hasonlóan néz ki mint a gyári - majd fotókról kiderül) csak épp több mindent le tud játszani. Állítólag a gyári fejegység nem tudott csak usb-t lejátszani és akkor vett bele egy másikat (ezt lehet rosszul írtam, nem tudom pontosan a gyári mit tud mit nem). Szóval az az egy amit tudok hogy nem gyári.

Ti úgy vennétek autót, hogy átvizsgálják, megnézed nyilván a géptetőt, lököst stb. de nem tudsz rámérni a többi elemre?

Még annyit, hogy kértem fotót a hézagokról, elemek találkozásáról (sárvédő, lökös - ott ugye nagyon el szokott ütni ha volt vele valami), mondta hogy csinál majd fotókat, alapvetően nyitott, informatív volt.


azért nem mérnek réteget, mert ilyen idős autónál már bármi lehet. ritka az, amin nincs sérülés. én 4,5 évesen vettem, mégis volt rajta és a bal oldala újra volt fújva. régi berögződés ez a fajta aggódás, sajnos már a legtöbbeket nem érdekli. óhatatlan előfordul... ha az aktuális állapot jó, akkor nincs gond. BST-ben nagyon korrektek. én ugyan még nem voltam náluk, de többeknek ajánlottam, és pozitív volt a visszajelzés. nem lehúzós, nem beszélik rá a kuncsaftot minden sz@rra.


Nincs rétegmérőjük, újabb autóknál se tudnak mérni. Tudom sérülésmentes E46 330i-t ne is keressek 5 millió alatt Mert akinek van az nem fogja eladni a kultusz autóját. Én is úgy vagyok vele, ha jó az állapot akkor megvehető. Köszönöm a BST-s visszajelzést! Sokat segítettél - mint ahogy tetted korábban is!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 10:10


Bal1 írta:
YELLOW írta: https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit...
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.



Nem, Kisvárda. Én is a BST-t néztem. Felhívtam, azt mondták 20e az átvizsgálás. Gépre teszik hibakódok miatt, mechanikusan megnézik (rozsda stb.), de rétegvtg mérést már nem csinálnak. A szervizkönyv a németnek lehet megvolt, csak épp nem kérték el, fene se tudja. Azt mondta rendelés után 3 hónap volt mire megjött a kompresszor. Közben építkezett/elkezdett passz és utána már a szerelő nyaggatta, hogy rakják bele (nyilván ez a szerelőnek is egy referencia + ki tudja élni a vágyait), de a tulaj már nem akarta. Azóta megszületett a 2. gyerkőc is. Biztos nem kímélte, de inkább ez veszem meg, mint amelyiknek kikönyökölt az oldalán az ajándék a cinkotai kompresszoros gyorsulások miatt :O HarmincX éves, szóval biztos dinamikusan vezet, de hát nem nagy papi vesz ilyen autót. Azt mondja most van benne 10w60 és hogy nem eszi az olajat.. lehet következő olajcserénél 5w40-et kapna azt már csipegetné megint? Igen, nekem nagyon pozitív hogy az extrákkal nem nagyon mókolt (max erősítő, mélyláda). Most csak a gyári hangszórókat használja, cserélt fejegységet (azt mondja hasonlóan néz ki mint a gyári - majd fotókról kiderül) csak épp több mindent le tud játszani. Állítólag a gyári fejegység nem tudott csak usb-t lejátszani és akkor vett bele egy másikat (ezt lehet rosszul írtam, nem tudom pontosan a gyári mit tud mit nem). Szóval az az egy amit tudok hogy nem gyári.

Ti úgy vennétek autót, hogy átvizsgálják, megnézed nyilván a géptetőt, lököst stb. de nem tudsz rámérni a többi elemre?

Még annyit, hogy kértem fotót a hézagokról, elemek találkozásáról (sárvédő, lökös - ott ugye nagyon el szokott ütni ha volt vele valami), mondta hogy csinál majd fotókat, alapvetően nyitott, informatív volt.


azért nem mérnek réteget, mert ilyen idős autónál már bármi lehet. ritka az, amin nincs sérülés. én 4,5 évesen vettem, mégis volt rajta és a bal oldala újra volt fújva. régi berögződés ez a fajta aggódás, sajnos már a legtöbbeket nem érdekli. óhatatlan előfordul... ha az aktuális állapot jó, akkor nincs gond. BST-ben nagyon korrektek. én ugyan még nem voltam náluk, de többeknek ajánlottam, és pozitív volt a visszajelzés. nem lehúzós, nem beszélik rá a kuncsaftot minden sz@rra.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 09:54


https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit...
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.[/quote]


Nem, Kisvárda. Én is a BST-t néztem. Felhívtam, azt mondták 20e az átvizsgálás. Gépre teszik hibakódok miatt, mechanikusan megnézik (rozsda stb.), de rétegvtg mérést már nem csinálnak. A szervizkönyv a németnek lehet megvolt, csak épp nem kérték el, fene se tudja. Azt mondta rendelés után 3 hónap volt mire megjött a kompresszor. Közben építkezett/elkezdett passz és utána már a szerelő nyaggatta, hogy rakják bele (nyilván ez a szerelőnek is egy referencia + ki tudja élni a vágyait), de a tulaj már nem akarta. Azóta megszületett a 2. gyerkőc is. Biztos nem kímélte, de inkább ez veszem meg, mint amelyiknek kikönyökölt az oldalán az ajándék a cinkotai kompresszoros gyorsulások miatt :O HarmincX éves, szóval biztos dinamikusan vezet, de hát nem nagy papi vesz ilyen autót. Azt mondja most van benne 10w60 és hogy nem eszi az olajat.. lehet következő olajcserénél 5w40-et kapna azt már csipegetné megint? Igen, nekem nagyon pozitív hogy az extrákkal nem nagyon mókolt (max erősítő, mélyláda). Most csak a gyári hangszórókat használja, cserélt fejegységet (azt mondja hasonlóan néz ki mint a gyári - majd fotókról kiderül) csak épp több mindent le tud játszani. Állítólag a gyári fejegység nem tudott csak usb-t lejátszani és akkor vett bele egy másikat (ezt lehet rosszul írtam, nem tudom pontosan a gyári mit tud mit nem). Szóval az az egy amit tudok hogy nem gyári.

Ti úgy vennétek autót, hogy átvizsgálják, megnézed nyilván a géptetőt, lököst stb. de nem tudsz rámérni a többi elemre?

Még annyit, hogy kértem fotót a hézagokról, elemek találkozásáról (sárvédő, lökös - ott ugye nagyon el szokott ütni ha volt vele valami), mondta hogy csinál majd fotókat, alapvetően nyitott, informatív volt.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. szeptember 14. péntek, 10:00

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 09:31


Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!


az ülés, kormány, stb kopása nem jelent semmit. nem mindegy, hogy 1000km-et utaztak vele egy huzamban, mint sok dízellel, vagy 100km-et, esetleg városban használták. ebben elektromos gázpedál van, sosem lesz olyan közvetlen, mint a bowdenes. mert az ECU számol, mérlegel, stb. de nem kell tartani tőle. a 6-os váltó is stimmel.

Vehicle information
VIN WBAEV51050PD81774
Type Code EV51
E Series E46 (4FL)
Series 3
Type LIM
Model 330I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery HIGHLEDER/LIGHTGELB-E 46 (V5LT)
Prod. Date 2003-10-31

Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility

Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S210A Dynamic stability control
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S338A M Sports package II
S403A Glass roof, electrical
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710A M leather steering wheel
S716A Aerodynamics package
S724A Sports Edition
S760A High gloss shadow line
S772A Interior moldings Alu Black Cube
S785A White direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, Individual
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S930A Dummy-SALAPA
S934A Dummy-SALAPA
S936A Dummy-SALAPA
S964A Navi DVD to be requested at shipping


Üdv!
Köszi. A kopás természetes, valószínű a magyar tulaj rövidtávokon használhatta. Ez nem is probléma. Esetleg tudnál pár ötletet mondani h ilyen futásteljesítménynél milyen mechanikus berendezéseket ellenőrizzek le? Disa szelepre rákérdezek, mert tudom az gyenge pont.

Szerk: beszéltem a tulajjal. Haverjával hozták be az országba, mivel a szervizkönyv nem érdekelte (van ilyen?) nincs hozzá, nála nincsenek nagyon számlák (gondolom okosban szereltette az ismerőssel) 5 éve egy szerelőhöz hordja. Autóvásárláskor Amerikából rendelte hozzá a kompresszort, ami azóta is ül a polcon, mert elkezdett építkezni és nem akart 1 milliót rákölteni hogy bekerüljön a kocsiba. A kormány újra lett bőrözve, mert az építkezéskor meszes, cementes kézzel megfogdosta. Mozgó-forgó-kopó alkatrészek cserélve lettek rendszeresen (hordta a szerelőhöz, és ő mondta hogy ez és ez cserés..). kb.: 2 vagy 3 éve elkezdte csipegetni az olajat, ekkor le lett véve a hengerfej, szeleptányérok stb. felújítva, ekkor kapott új láncot is. Motul 10w60, előtte castrol olajat rakott bele. FB bmw csoportokba 5w30-at írnak.. most akkor mi való bele gyári ajánlás szerint? A radarblokkoló állítása szerint visszahozta már a pénzért (3. kocsija amibe tesz), mert a kis falvakban az 50-es táblánál hamar összejön a csekk. Van hozzá erősítő, mélyláda, de 2 éve már nincs az autóban. (2 gyereke van).
Az ország keleti csücskében van, Pestről 300 km...
Mondta, hogy nem akarja a szerelőt beajánlani, de felhívhatom megkérdezhetem mit cserélt az 5 év alatt, mert ő jobban tudja.
Lámpa állítólag a nap állása miatt ilyen, képről én még akkor is azt mondom, hogy megérdemel majd egy polírt.
A távolságtól függetlenül keresek egy hivatalosabb szervizt átvizsgálásra, esetleg Nyíregyháza körül ismertek valami megbízható helyet erre?

Köszönöm!


https://www.bst-autoszerviz.hu/
nyíregyi az autó amúgy?
nem feltétlen lényeg a szervizkönyv, aki akarja tudja hamisítani. viszont nem hiszem, hogy a német elszórta volna. nekem az ilyen papírok nélküli autókról mindig az jut az eszembe, hogy zúzás előtt hozták el, ugyanis előtte kiszednek minden papírt belőle, és azt külön gyűjtik. én nem tudom, hogyan lehet elhagyni. számomra ez örök kérdés, addig meg gondolok, amit...
igazából olyan sok dolgod nincs vele, jobb ha átnézi valaki. a 10w-60 biztos az olajfogyasztás miatt lett, viszont azt tudni kell ezek a motorok amúgy is eszik az olajat. ez változó milyen mértékben. ha 5ezer km alatt mondjuk 1 liter rámegy, az még nem vészes. nekem az, mert az enyém nem eszik, igaz nem is ilyen motor. de általában ezeknél az M54-eknél ez normális. az 5w-40 ideális választás szerintem. az, hogy kompresszorozni akarta, azért elmondhat pár dolgot a használatról. de nem lehet 100%-osan következtetni belőle. az, hogy megadta az alvázszámot, az már egy jó jel, mert akkor nincs mókolás a beltérben, vagy a agyári extrákban.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 08:22


YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!


az ülés, kormány, stb kopása nem jelent semmit. nem mindegy, hogy 1000km-et utaztak vele egy huzamban, mint sok dízellel, vagy 100km-et, esetleg városban használták. ebben elektromos gázpedál van, sosem lesz olyan közvetlen, mint a bowdenes. mert az ECU számol, mérlegel, stb. de nem kell tartani tőle. a 6-os váltó is stimmel.

Vehicle information
VIN WBAEV51050PD81774
Type Code EV51
E Series E46 (4FL)
Series 3
Type LIM
Model 330I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery HIGHLEDER/LIGHTGELB-E 46 (V5LT)
Prod. Date 2003-10-31

Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility

Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S210A Dynamic stability control
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S338A M Sports package II
S403A Glass roof, electrical
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710A M leather steering wheel
S716A Aerodynamics package
S724A Sports Edition
S760A High gloss shadow line
S772A Interior moldings Alu Black Cube
S785A White direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, Individual
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S930A Dummy-SALAPA
S934A Dummy-SALAPA
S936A Dummy-SALAPA
S964A Navi DVD to be requested at shipping


Üdv!
Köszi. A kopás természetes, valószínű a magyar tulaj rövidtávokon használhatta. Ez nem is probléma. Esetleg tudnál pár ötletet mondani h ilyen futásteljesítménynél milyen mechanikus berendezéseket ellenőrizzek le? Disa szelepre rákérdezek, mert tudom az gyenge pont.

Szerk: beszéltem a tulajjal. Haverjával hozták be az országba, mivel a szervizkönyv nem érdekelte (van ilyen?) nincs hozzá, nála nincsenek nagyon számlák (gondolom okosban szereltette az ismerőssel) 5 éve egy szerelőhöz hordja. Autóvásárláskor Amerikából rendelte hozzá a kompresszort, ami azóta is ül a polcon, mert elkezdett építkezni és nem akart 1 milliót rákölteni hogy bekerüljön a kocsiba. A kormány újra lett bőrözve, mert az építkezéskor meszes, cementes kézzel megfogdosta. Mozgó-forgó-kopó alkatrészek cserélve lettek rendszeresen (hordta a szerelőhöz, és ő mondta hogy ez és ez cserés..). kb.: 2 vagy 3 éve elkezdte csipegetni az olajat, ekkor le lett véve a hengerfej, szeleptányérok stb. felújítva, ekkor kapott új láncot is. Motul 10w60, előtte castrol olajat rakott bele. FB bmw csoportokba 5w30-at írnak.. most akkor mi való bele gyári ajánlás szerint? A radarblokkoló állítása szerint visszahozta már a pénzért (3. kocsija amibe tesz), mert a kis falvakban az 50-es táblánál hamar összejön a csekk. Van hozzá erősítő, mélyláda, de 2 éve már nincs az autóban. (2 gyereke van).
Az ország keleti csücskében van, Pestről 300 km...
Mondta, hogy nem akarja a szerelőt beajánlani, de felhívhatom megkérdezhetem mit cserélt az 5 év alatt, mert ő jobban tudja.
Lámpa állítólag a nap állása miatt ilyen, képről én még akkor is azt mondom, hogy megérdemel majd egy polírt.
Állítása szerint törve nem volt. A kavicsfelverődések miatt (nem csodálom, arra fele sok a szar út) az első lökös egyszer, a géptető kétszer lett újralakkozva, meg gondolom festék kijavítva. A sárvédőkhöz nem nyúltak.
Kértem képet szinte mindenről, mert mielőtt elindulnék ilyen távolságba inkább szeretnék több és jobb minőségű fotót látni az autóról.
A távolságtól függetlenül keresek egy hivatalosabb szervizt átvizsgálásra, esetleg Nyíregyháza körül ismertek valami megbízható helyet erre? Ezt találtam hirtelen, jó értékeléssel..esetleg valaki ismeri őket?

Köszönöm!








Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2018. szeptember 14. péntek, 09:25

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. szeptember 14. péntek, 07:43


Bal1 írta: Üdv újra!

Le tudná valaki ellenőrizni ezt a példányt?
Elvileg 6-os váltóval szerelték már ilyen késői gyártással ugye? Nem utólag beletákolt váltó ..
A lámpák nagyon mattak, de az nem érdekel annyira, felpolírozható.
A vezetőülés a km-hez képest eléggé gatya állapotban van, de majd utánajárok a felújításának.
Talán itt a fórumon olvashattam, hogy volt E46 ami bowdenes gázpedállal volt szerelve? Ezek az újabbak már elektromosak ugye? Ha igen, akkor a bowdenesnél észrevehető a jobb gázreakció? Még nem volt EL gázpedálos autóm..

Illetve mennyire kell tartani ilyen futásteljesízménytől egy ilyen nagy teljesítményű autónál? Van benne egy radarblokkoló...biztos betartották vele a seb. korlátozásokat, de talán nem cinkotán gyorsulgatott.

Köszönöm!


az ülés, kormány, stb kopása nem jelent semmit. nem mindegy, hogy 1000km-et utaztak vele egy huzamban, mint sok dízellel, vagy 100km-et, esetleg városban használták. ebben elektromos gázpedál van, sosem lesz olyan közvetlen, mint a bowdenes. mert az ECU számol, mérlegel, stb. de nem kell tartani tőle. a 6-os váltó is stimmel.

Vehicle information
VIN WBAEV51050PD81774
Type Code EV51
E Series E46 (4FL)
Series 3
Type LIM
Model 330I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 3.00
Power 170
Drive HECK
Transmission MECH
Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)
Upholstery HIGHLEDER/LIGHTGELB-E 46 (V5LT)
Prod. Date 2003-10-31

Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility

Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S167A EU4 exhaust emissions standard
S1CAA Selection of COP relevant vehicles
S210A Dynamic stability control
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S338A M Sports package II
S403A Glass roof, electrical
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S601A TV function
S609A Navigation system Professional
S620A Voice control
S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710A M leather steering wheel
S716A Aerodynamics package
S724A Sports Edition
S760A High gloss shadow line
S772A Interior moldings Alu Black Cube
S785A White direction indicator lights
S788A BMW LA wheel, Individual
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S8SPA Control unit CO2
S915A Dummy-SALAPA
S930A Dummy-SALAPA
S934A Dummy-SALAPA
S936A Dummy-SALAPA
S964A Navi DVD to be requested at shipping