Olivier1982
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Olivier1982

Újonc

Elismertség: 10% (2 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 18:10


kabec írta: Másrészt aki az autó árát is sokalja nem hiszem, hogy nagyon tuningba fogja verni magát szóval neki tök mind1 lehet-e kapni hozzá tuning alkatrészt.


Nem sokaltam az arat, csak megjegyeztem, hogy 4-5 evvel fiatalabb autot kapnek az ar 2/3-ert. Itt tenyleg csak errol van szo, imadom tetszik, csak nem akarom szervizeltetni 2 hetente, hisz nem mai auto.... Ennyi... Jo mas auto is elromlik, de egy 4-5 evvel fiatalabnal azert kisebb a hibalehetoseg, de lehet en vagyok tajekozatlan, bar ezt kozoltem az elejen, es BMW ugy ossze van rakva, hogyha egy jot fogsz ki akkor feler egy 4-5 evvel fiatalabb autoval???




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 01. vasárnap, 18:11

kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2012. január 01. vasárnap, 14:34


Szerintem, aki így áll hozzá, hogy mire fel ilyen drága, meg megéri-e még nincs kész arra, hogy bmw-t vegyen! Az vegyen mást! Amikor azt érzi kerül amibe kerül, de nekem egy ilyen KELL! Akkor vegye meg! Addig úgyis csak az lesz megveszi "drágán" és egy apróbb dolog előjön esetleg költeni kell rá, szídni fogja. Másrészt aki az autó árát is sokalja nem hiszem, hogy nagyon tuningba fogja verni magát szóval neki tök mind1 lehet-e kapni hozzá tuning alkatrészt.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. december 31. szombat, 19:11


Olivier1982 írta: Hello Mindenki!

Par kerdesem lenne, leszogeznem nem vagyok nagy autoszaki, de auto vasarlas elott allok. A helyzet a kovetkezo: Amit kinezetem az a BMW 320 CI esetleg 325, vagy a Honda Accord 2006-os evjarat.

Nem is a Hondarol kerdezgetnek nyilvan, inkabb a BMW, mivel nem mai mar, bar szeretnek majd minel fiatalabbat keresni, tudnatok rola valamit mondani akinek van/volt ilyen autoja! Tipushibak, vasarlasnal mit figyeljek, es hogy tenyleg ennyire jo auto lenne, mert ami nekem szemetszurt, hogy egy 2005-2006 Accordot olcsobban megkapom mint a 2001-es BMW-t! Mire fel ez az arkulonbseg? Meg nem csak a Honda igazabol tobb auto joval olcsobb nala, es fiatalabbak is... Ez nem vilagos nekem, oke oke BMW, de ennyire hanyadt kellene esni tole? Vezettem anno BMW-t igaz regi 320-as volt, de hat nekem nem volt nagy kulonbseg mas autohoz kepest, leszamitva a hatso hajtast, persze ettol meg lehet, hogy van, csak en nem hoztam ki belole! Tehat visszaterve, az autot eleve Angliaban vennem mivel itt elek, ezert merek kicsit oregebb autot is venni mert itt azert a nagyatlag hordja szervizbe rendszeresen! De akkor is fura ez az arkulonbseg egy jo BMW 4-5000£, mig Accordot mar 2500£-tol kapok! Szivem szerint a BMW-t vennem de nem tudok rola semmit, foleg igy idosebben, megeri-e meg megvenni oket, vagy maradjak valami fiatalabb autonal? Bocsi, de tenyleg nem ertek hozza, es nem akarok egy rossz boltot csinalni, csak mert jobban tetszik a BMW. Az auto normal hasznalatra lenne, csak jo lenne tudni mennyire draga a szereltetesuk/fentartasuk ilyen teren egy japan autoval szemben? Segitsetek letszi! Nagyon tetszik a coupe, szerelmes lettem bele, de nyilvan nem veszek olyat amit ma mar nem erdemes annyira megvenni! Tenyleg gyonyoru auto!

Es B.U.E.K. mindenkinek

Oliver


Bár az első válasz mindent elmondott, de mint ex-japánautó fanatikus, én is hozzátenném, hogy annak idején Mazda 6, illetve ugyanilyen évjáratú Honda Accord volt a két vetélytárs (2003-as Celicáról cseréltem volna).
Javaslom, hogy menj mindhárommal - a nagy értékvesztésen kívül a próbaút győzött meg róla, hogy nekem BMW kell. A japánok előbb-utóbb zajosak lesznek (zizegő futómű és alkatrészek), ami nem hiba, csak így vannak tervezve. Szerelni szinte lehetetlen speciális szerszámokkal, míg a BMW nagyon elmés megoldásokkal dolgozik, és két csavarhúzóval meg talpaesettséggel egész jól szerelhető. A moduláris felépítés miatt könnyen alakítható, testreszabható a BMW, de próbálj csak meg kicserélni egy gyári rádiót vagy betétet a japán gépen...

Az alkatrész-ellátottsága eszméletlen jó, ami a gyári, utángyártott és tuning tartozékokra is igaz. Hondára és Mazdára nem találsz semmit... Hondám ugyan nem volt, de a Mazda szakszervízeiről jót nem nagyon tudok mondani - míg BMW-vel nagyon sokan foglalkoznak.

Azt nem írtad, hogy benyást vagy dízelt szeretnél-e venni. Benzinesben nem tudok rosszat mondani a japókra, örök életű motorjaik vannak, de dízelben azért messze előttük járnak a németek. Egy jó 320D-ben nem fogsz csalódni

Olivier1982
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Olivier1982

Újonc

Elismertség: 10% (2 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. december 31. szombat, 19:03


En ezt ertem, es ezt egybol gondoltam!
De kihez mashoz fordulhattam volna ha nem hozzatok? A Fanokhoz, nalatok nagyobb tapasztalata nemigen van senkinek! Tehat a majd 2x-es ar, mas autokhoz kepest, az eletforma miatt lenne, esetleg presztizs? Felreertes ne essek, amint elozo hsz-emben is irtam, beleszerettem ebbe az autoba, es ezt is szeretnem megvenni, de a masik oldala az, hogy azt viszont nem szeretnem, hogy egy even belul rakoltom megegyszer az auto arat, mert mar nem mai darab! Elnezest ha meg nem jott at a BMW -eletstilus, de hisz most allok a nagy lepes elott, hogy mit vegyek! Szeretnem atelni en is, ezt az eleterzest, hisz a szerelem mar megvan, de azt nem akarom, hogy tobb bosszusagot okozzon mint oromet!
De jo, majd atnyalazom a forumot,es bocsi...

BUEK megegyszer!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. december 31. szombat, 18:58


jons írta:
Robin68 írta:
A BMW egy életforma.
Vegyél Hondát..........
....Vagy szeress bele tiszta szívből a BMW-be és böngészd ezt a fórumot ahol rengeteg válasz vár.......


Nagyon szépen fogalmaztál! Teljesen benne van minden amit az érzel egy bömös vezetése során. Ha ennél többet írna valaki, abból csak flame lenne.



Én is csak annyit tudnék hozzátenni, hogy dettó

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 31. szombat, 18:41


Robin68 írta:
A BMW egy életforma.
Vegyél Hondát..........
....Vagy szeress bele tiszta szívből a BMW-be és böngészd ezt a fórumot ahol rengeteg válasz vár.......


Nagyon szépen fogalmaztál! Teljesen benne van minden amit az érzel egy bömös vezetése során. Ha ennél többet írna valaki, abból csak flame lenne.



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2011. december 31. szombat, 17:59


Olivier1982 írta: Hello Mindenki!



Par kerdesem lenne, leszogeznem nem vagyok nagy autoszaki, de auto vasarlas elott allok. A helyzet a kovetkezo: Amit kinezetem az a BMW 320 CI esetleg 325, vagy a Honda Accord 2006-os evjarat.

Nem is a Hondarol kerdezgetnek nyilvan, inkabb a BMW, mivel nem mai mar, bar szeretnek majd minel fiatalabbat keresni, tudnatok rola valamit mondani akinek van/volt ilyen autoja! Tipushibak, vasarlasnal mit figyeljek, es hogy tenyleg ennyire jo auto lenne, mert ami nekem szemetszurt, hogy egy 2005-2006 Accordot olcsobban megkapom mint a 2001-es BMW-t! Mire fel ez az arkulonbseg? Meg nem csak a Honda igazabol tobb auto joval olcsobb nala, es fiatalabbak is... Ez nem vilagos nekem, oke oke BMW, de ennyire hanyadt kellene esni tole? Vezettem anno BMW-t igaz regi 320-as volt, de hat nekem nem volt nagy kulonbseg mas autohoz kepest, leszamitva a hatso hajtast, persze ettol meg lehet, hogy van, csak en nem hoztam ki belole! Tehat visszaterve, az autot eleve Angliaban vennem mivel itt elek, ezert merek kicsit oregebb autot is venni mert itt azert a nagyatlag hordja szervizbe rendszeresen! De akkor is fura ez az arkulonbseg egy jo BMW 4-5000£, mig Accordot mar 2500£-tol kapok! Szivem szerint a BMW-t vennem de nem tudok rola semmit, foleg igy idosebben, megeri-e meg megvenni oket, vagy maradjak valami fiatalabb autonal? Bocsi, de tenyleg nem ertek hozza, es nem akarok egy rossz boltot csinalni, csak mert jobban tetszik a BMW. Az auto normal hasznalatra lenne, csak jo lenne tudni mennyire draga a szereltetesuk/fentartasuk ilyen teren egy japan autoval szemben? Segitsetek letszi! Nagyon tetszik a coupe, szerelmes lettem bele, de nyilvan nem veszek olyat amit ma mar nem erdemes annyira megvenni! Tenyleg gyonyoru auto!

Es B.U.E.K. mindenkinek



Oliver


A BMW egy életforma.
Vegyél Hondát..........
....Vagy szeress bele tiszta szívből a BMW-be és böngészd ezt a fórumot ahol rengeteg válasz vár.......


Olivier1982
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Olivier1982

Újonc

Elismertség: 10% (2 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. december 31. szombat, 17:11


Hello Mindenki!



Par kerdesem lenne, leszogeznem nem vagyok nagy autoszaki, de auto vasarlas elott allok. A helyzet a kovetkezo: Amit kinezetem az a BMW 320 CI esetleg 325, vagy a Honda Accord 2006-os evjarat.

Nem is a Hondarol kerdezgetnek nyilvan, inkabb a BMW, mivel nem mai mar, bar szeretnek majd minel fiatalabbat keresni, tudnatok rola valamit mondani akinek van/volt ilyen autoja! Tipushibak, vasarlasnal mit figyeljek, es hogy tenyleg ennyire jo auto lenne, mert ami nekem szemetszurt, hogy egy 2005-2006 Accordot olcsobban megkapom mint a 2001-es BMW-t! Mire fel ez az arkulonbseg? Meg nem csak a Honda igazabol tobb auto joval olcsobb nala, es fiatalabbak is... Ez nem vilagos nekem, oke oke BMW, de ennyire hanyadt kellene esni tole? Vezettem anno BMW-t igaz regi 320-as volt, de hat nekem nem volt nagy kulonbseg mas autohoz kepest, leszamitva a hatso hajtast, persze ettol meg lehet, hogy van, csak en nem hoztam ki belole! Tehat visszaterve, az autot eleve Angliaban vennem mivel itt elek, ezert merek kicsit oregebb autot is venni mert itt azert a nagyatlag hordja szervizbe rendszeresen! De akkor is fura ez az arkulonbseg egy jo BMW 4-5000£, mig Accordot mar 2500£-tol kapok! Szivem szerint a BMW-t vennem de nem tudok rola semmit, foleg igy idosebben, megeri-e meg megvenni oket, vagy maradjak valami fiatalabb autonal? Bocsi, de tenyleg nem ertek hozza, es nem akarok egy rossz boltot csinalni, csak mert jobban tetszik a BMW. Az auto normal hasznalatra lenne, csak jo lenne tudni mennyire draga a szereltetesuk/fentartasuk ilyen teren egy japan autoval szemben? Segitsetek letszi! Nagyon tetszik a coupe, szerelmes lettem bele, de nyilvan nem veszek olyat amit ma mar nem erdemes annyira megvenni! Tenyleg gyonyoru auto!

Es B.U.E.K. mindenkinek



Oliver

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 16. péntek, 08:17


hil írta:
Alesi írta:

Az EU 27 tagallamabol 20-ban kell regisztracios adot fizetni, maximum aranyaiban nem ekkora ertekut.

Köszi, ez nem volt teljesen tiszta! De az azért durva, hogy egy 1M-et érő autóra, ha jól értelmeztem, akár 2M Ft-ot is leszednek.



Opsz, Az 1M-ről jut eszembe.

Éppen tegnap láttam a helyi márkaképviselet átadójában egy 1M-et. De nem azt amelyik 1M-et ér, hanem amelyiknek az a neve. Fóliázták ez elejét, mert úgy kérte a tulaj.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 21:40


Alesi írta:

Az EU 27 tagallamabol 20-ban kell regisztracios adot fizetni, maximum aranyaiban nem ekkora ertekut.

Köszi, ez nem volt teljesen tiszta! De az azért durva, hogy egy 1M-et érő autóra, ha jól értelmeztem, akár 2M Ft-ot is leszednek.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 21:24


kempelen írta:
hil írta: Szerintem az autóban a legnagyobb érték pont a karosszéria.


Egyetértek. Inkább négyszer szedjem szét a motort, mint egyszer lakatoshoz vagy fényezőhöz kelljen vinni a karosszériát.



Bezony. Annak idején én a szép karosszéria és belső állapot miatt voltam hajlandó extra sokat fizetni a BMW-ért - az, hogy mellette a motor is jó állapotú, tiszta ajándék. Persze a szép külső állapot legtöbbször a motor állapotára is utal, illetve fordítva: egy hányadék, ütött-kopott autó nem valószínű, hogy minőségi olajakat kapott a kötelező intervallumokat betartva...

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 21:22


hil írta:
szeda írta:

Ha már olaszozunk...én most vettem egy 2000-es évjáratú magyar SPQR-nél vásárolt 156-os alfát.Magyar autó, rozsda mentes.előtte néztem külföldi darabokat, de mindenképpen 156-166 volt a cél a 320D mellé.Az osztrák-Német kocsik mind szarrá voltak rohadva márkától függetlenül.Műszakilag és a belső szép volt.Az olaszországiak és a franciák rozsdamentesek de a belseje hányás és egy csomó horpadás és horzsolás volt rajtuk.
Végül megtaláltam ezt a magyart.Szép belső-szép külső.egyetlen hibája a hogy a bal ködlámpa törött.nincs meghúzva sem, a belső is teljesen hibátlan.
Vannak itthon szép kocsik

Szia!
Persze, hogy vannak! Mint írtam, sok autót végignéztem annó. Az Olaszok szépek voltak, amiket én láttam, azokon nem volt horpadás se. Amiket láttam Németeket, azokon mindegyiken volt kezdődő rozsda a rejtett helyeken. Nem is értem, hogy miért ez a nagy Német származású szerelem. Ott közismerten nem kicsit sóznak, ami a bádognak nem tesz jót. És mint korábban írtam. Ráadásul nem is olcsóbb mire regisztrálva lesz, mert ez a mocsok kormány nem hajlandó letenni erről a adó fajtáról. Nem is tudom a világon van-e még egy ország, ahol regadót kell fizetni, ami egyébként unió ellenes. Ezeknek a szarháziaknak végre a pofájukra kéne csapni már, vagy ki....ni minket az unióból, a saját belső, nyakas ellenszegülések miatt. Nem hazám ez az ország (sajnos), csak lakóhelyem!



Az EU 27 tagallamabol 20-ban kell regisztracios adot fizetni, maximum aranyaiban nem ekkora ertekut.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 19:24


szeda írta:

Ha már olaszozunk...én most vettem egy 2000-es évjáratú magyar SPQR-nél vásárolt 156-os alfát.Magyar autó, rozsda mentes.előtte néztem külföldi darabokat, de mindenképpen 156-166 volt a cél a 320D mellé.Az osztrák-Német kocsik mind szarrá voltak rohadva márkától függetlenül.Műszakilag és a belső szép volt.Az olaszországiak és a franciák rozsdamentesek de a belseje hányás és egy csomó horpadás és horzsolás volt rajtuk.
Végül megtaláltam ezt a magyart.Szép belső-szép külső.egyetlen hibája a hogy a bal ködlámpa törött.nincs meghúzva sem, a belső is teljesen hibátlan.
Vannak itthon szép kocsik

Szia!
Persze, hogy vannak! Mint írtam, sok autót végignéztem annó. Az Olaszok szépek voltak, amiket én láttam, azokon nem volt horpadás se. Amiket láttam Németeket, azokon mindegyiken volt kezdődő rozsda a rejtett helyeken. Nem is értem, hogy miért ez a nagy Német származású szerelem. Ott közismerten nem kicsit sóznak, ami a bádognak nem tesz jót. És mint korábban írtam. Ráadásul nem is olcsóbb mire regisztrálva lesz, mert ez a mocsok kormány nem hajlandó letenni erről a adó fajtáról. Nem is tudom a világon van-e még egy ország, ahol regadót kell fizetni, ami egyébként unió ellenes. Ezeknek a szarháziaknak végre a pofájukra kéne csapni már, vagy ki....ni minket az unióból, a saját belső, nyakas ellenszegülések miatt. Nem hazám ez az ország (sajnos), csak lakóhelyem!



szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 18:43


hil írta:
hancurozo írta:

Nekem is volt Németből hozott autóm. Valóban a rozsda a legnagyobb gond velük. (a külső, a futómű nagyon megkímélt) Lehet venni dél Olaszból autót, azok nem olyan rozsdásak (pedig elég sós a levegő), és mivel nagyrészt télen-nyáron motoroznak kevesebbet futnak a kocsik. Cserébe alig találsz sérülésmenteset, és bellül is jobban le vannak élve (parkolási sérülés, karcok minden autón vannak).


Amikor Bimmert kerestem, rengeteg Olasz autót is megnéztem. Én is az Általad leírtaktól, meg az Olaszok lazaságától tartottam, de szépek voltak azok, igaz nem tudni, mi volt a festék alatt. Akkor még nem volt meg a rétegmérőm. Viszont Németet láttam párat szarrá rozsdásodva, na nem a karosszéria külső részén, hanem aláfeküdve futómű bekötéseknél, stb.



Ha már olaszozunk...én most vettem egy 2000-es évjáratú magyar SPQR-nél vásárolt 156-os alfát.Magyar autó, rozsda mentes.előtte néztem külföldi darabokat, de mindenképpen 156-166 volt a cél a 320D mellé.Az osztrák-Német kocsik mind szarrá voltak rohadva márkától függetlenül.Műszakilag és a belső szép volt.Az olaszországiak és a franciák rozsdamentesek de a belseje hányás és egy csomó horpadás és horzsolás volt rajtuk.
Végül megtaláltam ezt a magyart.Szép belső-szép külső.egyetlen hibája a hogy a bal ködlámpa törött.nincs meghúzva sem, a belső is teljesen hibátlan.
Vannak itthon szép kocsik

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 18:09


YELLOW írta:
amúgy barátnőm mondta, hogy jövőre QRVA drága lesz az átírás.


Az én kocsimra vonatkoztatva ha 2012-ben 14 évesnek vesszük:
A mostani átírási rend szerint: 74504 Ft
A 2012 átírási rend szerint: 76700 Ft