Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 09:45


nem ismerősömé vagy ilyesmi, de nagyon tetszik, ha valaki coupét keres: szerintem nagyon szép



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 09:19


jons írta:
Coyote írta:
Szerintem 2 millió alatt ne vegyél dízel BMW-t, csakis ismerőstől, esetleg klubtagtól. Sajnos mélyebben a zsebbe lehet nyúlni, ha valami komoly gondja lesz, VISZONT már évi 20-25000 km-től kezdve kifizetődő. Szóval döntsd el hogy mennyit mész vele és mennyi pénzed van rá.
1 millió alatt csakis benyásat, hacsak nem vagy alkatrészboltos vagy szerelő.


2 millió alatt dízelt ne... na ezt betartani lesz nehéz sok embernek szerintem. "Hogyhogy ne?? Hát a dízel a legjobb a világon. Annak sose lesz gondja, rendbe tartom, bírja 1 millióig. Turbo?? Mivan? Maradjámár" Stb... mintha itt és máshol is olvastam volna ilyesmiket... lehet, hogy mégsem így van? Lehet mégis igazam van, mert attól, hogy valaki kíméli, még az előző tulaj nem törődömsége miatt lesz valami? És lehet, hogy a dízel ma lutri Magyarországon? Vagy csak egyszerűen demagóg vagyok és kötözködni akarok fél hétkor?

1 millió alatt meg valami más autót kell venni nem bömöst vagy legalábbis nem e46-ot, de e36-ot se mert a boyracer hülyegyerekek azokat már tönkretették, az e30 meg sok sebből vérzik már, akkor is ha nem látszik, szerintem ebben megállapodhatunk.


Kiemeltem azt a részt, amire gondoltam. Nem igaz az, hogy 2 millió alatt dízelt ne: jó kis focust meg astrát lehet annyiért kapni, sőt, a francia HDI-kből is szépek vannak.
Én konkrétan BMW-re gondoltam: szerintem 2 millió alatti dízel BMW és 1 millió alatti benyás BMW már fél lábbal a sírban van, nagyjából ez az a lélektani határ, amin túl már csak költséges restaurálással menthető, vagy mindennapi használatra nem alkalmas.
Az a 30 éves BMW amelyik nem szorul restaurálásra, hanem szép állapotú, ismét 1 milliónál többe fog kerülni, mivel veterán....

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 06:18


Coyote írta:
Szerintem 2 millió alatt ne vegyél dízel BMW-t, csakis ismerőstől, esetleg klubtagtól. Sajnos mélyebben a zsebbe lehet nyúlni, ha valami komoly gondja lesz, VISZONT már évi 20-25000 km-től kezdve kifizetődő. Szóval döntsd el hogy mennyit mész vele és mennyi pénzed van rá.
1 millió alatt csakis benyásat, hacsak nem vagy alkatrészboltos vagy szerelő.


2 millió alatt dízelt ne... na ezt betartani lesz nehéz sok embernek szerintem. "Hogyhogy ne?? Hát a dízel a legjobb a világon. Annak sose lesz gondja, rendbe tartom, bírja 1 millióig. Turbo?? Mivan? Maradjámár" Stb... mintha itt és máshol is olvastam volna ilyesmiket... lehet, hogy mégsem így van? Lehet mégis igazam van, mert attól, hogy valaki kíméli, még az előző tulaj nem törődömsége miatt lesz valami? És lehet, hogy a dízel ma lutri Magyarországon? Vagy csak egyszerűen demagóg vagyok és kötözködni akarok fél hétkor?

1 millió alatt meg valami más autót kell venni nem bömöst vagy legalábbis nem e46-ot, de e36-ot se mert a boyracer hülyegyerekek azokat már tönkretették, az e30 meg sok sebből vérzik már, akkor is ha nem látszik, szerintem ebben megállapodhatunk.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 00:36


a felsorolt extrákat meg elvitte a cica

http://www.hasznaltauto.hu/aut...le-5828100


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 22:27


vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Szia! Én a pápai bömöst nézném meg a helyedben. Több fantázáitát látok abban mint ebben.



Megnézném én szívesen, de Debrecenből kicsit macerás az ország másik felében nézelődni.
Annak is örülök, hogy ez a kanyar belefért a nyaralásba...

Nagyon óvatosan, de gondolkodom amúgy dízelen, de eléggé tartok tőle, hogy zsebbenyúlós. Érdemes lenne egyáltalán az én igényeimhez azt venni?
És mire számíthatok?


Szerintem 2 millió alatt ne vegyél dízel BMW-t, csakis ismerőstől, esetleg klubtagtól. Sajnos mélyebben a zsebbe lehet nyúlni, ha valami komoly gondja lesz, VISZONT már évi 20-25000 km-től kezdve kifizetődő. Szóval döntsd el hogy mennyit mész vele és mennyi pénzed van rá.
1 millió alatt csakis benyásat, hacsak nem vagy alkatrészboltos vagy szerelő.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 22:11


vivaladiesel írta:

Szia! Én a pápai bömöst nézném meg a helyedben. Több fantázáitát látok abban mint ebben.



Megnézném én szívesen, de Debrecenből kicsit macerás az ország másik felében nézelődni.
Annak is örülök, hogy ez a kanyar belefért a nyaralásba...

Nagyon óvatosan, de gondolkodom amúgy dízelen, de eléggé tartok tőle, hogy zsebbenyúlós. Érdemes lenne egyáltalán az én igényeimhez azt venni?
És mire számíthatok?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:48


vfeca írta: Megnéztem egyébként a múltkor említett kombit, vannak róla új képek is: Szürke 318i Touring

Összességében nem nézett ki rosszul.
Nincs nagyon lelakva, nem nagyon láttam szakadást meg erős kopást benne. Rosszabb állapotban volt, mint az enyém 155e-nél, de nem sokkal.
Az óra 238e km-t mutat, a szervizkönyvben 2008-ban volt az utolsó pecsét kb. 220e-nél, és volt egy matrica a motortérben egy 2009-es olajcseréről 236e-nél...
Eléggé lötyögött a váltó, de nem volt vészes, megvolt minden fokozat.
Ami furcsa volt, hogy beindítás után hallatszott egy kis bugyborékoló hang, mintha levegős lenne a hűtőkör, de egy próbaút után abbahagyta.
Illetve a generátoron meg körülötte olyan réteg volt az alkatrészeken, mint amikor az elem belefolyik a távirányítóba, ilyen érdes fehéres bevonat.
Valahol van egy kis vízszivárgás, látszott alul a védőburkolaton.
Illetve volt egy kis olajsár a motor elején, a tárcsákon is, de nem folyás, hanem inkább mintha vékony permet lenne. Mint amikor a ecset még festékes, de már alig, és ha megsuhintom, akkor apró különálló pöttyöket hagy...
Amúgy nem volt rossz hangja a motornak.
Érdekes módon kicsit nehéz volt tekergetni a kormányt még szervóval is, bár lehet, hogy ez csak a büdös nagy 17-es kerekek miatt volt.
Meg rendszám nélkül csak egy rövid kört mentem vele, úgyhogy nem tudtam kipróbálni a tempomatot.
Hát ennyi, ha bárkinek van ezek alapján észrevétele, örömmel hallgatom.



Szia! Én a pápai bömöst nézném meg a helyedben. Több fantázáitát látok abban mint ebben.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:44


vfeca írta: Megnéztem egyébként a múltkor említett kombit, vannak róla új képek is: Szürke 318i Touring

Összességében nem nézett ki rosszul.
Nincs nagyon lelakva, nem nagyon láttam szakadást meg erős kopást benne. Rosszabb állapotban volt, mint az enyém 155e-nél, de nem sokkal.
Az óra 238e km-t mutat, a szervizkönyvben 2008-ban volt az utolsó pecsét kb. 220e-nél, és volt egy matrica a motortérben egy 2009-es olajcseréről 236e-nél...
Eléggé lötyögött a váltó, de nem volt vészes, megvolt minden fokozat.
Ami furcsa volt, hogy beindítás után hallatszott egy kis bugyborékoló hang, mintha levegős lenne a hűtőkör, de egy próbaút után abbahagyta.
Illetve a generátoron meg körülötte olyan réteg volt az alkatrészeken, mint amikor az elem belefolyik a távirányítóba, ilyen érdes fehéres bevonat.
Valahol van egy kis vízszivárgás, látszott alul a védőburkolaton.
Illetve volt egy kis olajsár a motor elején, a tárcsákon is, de nem folyás, hanem inkább mintha vékony permet lenne. Mint amikor a ecset még festékes, de már alig, és ha megsuhintom, akkor apró különálló pöttyöket hagy...
Amúgy nem volt rossz hangja a motornak.
Érdekes módon kicsit nehéz volt tekergetni a kormányt még szervóval is, bár lehet, hogy ez csak a büdös nagy 17-es kerekek miatt volt.
Meg rendszám nélkül csak egy rövid kört mentem vele, úgyhogy nem tudtam kipróbálni a tempomatot.
Hát ennyi, ha bárkinek van ezek alapján észrevétele, örömmel hallgatom.



a bal 1 nagyon ki van ülve, ebebn több van mint 238ezer. azt meg eleve nem hiszem, hogy 2009 óta 2ezret ment. ezt gondolom te sem hiszed. a generátornál valszeg az alumínium oxidációja látható. ha ez ilyen sokat állt, akkor sok tömítést cserélni kell, főtengely szimeringet, stb. ha nem kapott kenést kiszáradtak.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:28


Megnéztem egyébként a múltkor említett kombit, vannak róla új képek is: Szürke 318i Touring

Összességében nem nézett ki rosszul.
Nincs nagyon lelakva, nem nagyon láttam szakadást meg erős kopást benne. Rosszabb állapotban volt, mint az enyém 155e-nél, de nem sokkal.
Az óra 238e km-t mutat, a szervizkönyvben 2008-ban volt az utolsó pecsét kb. 220e-nél, és volt egy matrica a motortérben egy 2009-es olajcseréről 236e-nél...
Eléggé lötyögött a váltó, de nem volt vészes, megvolt minden fokozat.
Ami furcsa volt, hogy beindítás után hallatszott egy kis bugyborékoló hang, mintha levegős lenne a hűtőkör, de egy próbaút után abbahagyta.
Illetve a generátoron meg körülötte olyan réteg volt az alkatrészeken, mint amikor az elem belefolyik a távirányítóba, ilyen érdes fehéres bevonat.
Valahol van egy kis vízszivárgás, látszott alul a védőburkolaton.
Illetve volt egy kis olajsár a motor elején, a tárcsákon is, de nem folyás, hanem inkább mintha vékony permet lenne. Mint amikor a ecset még festékes, de már alig, és ha megsuhintom, akkor apró különálló pöttyöket hagy...
Amúgy nem volt rossz hangja a motornak.
Érdekes módon kicsit nehéz volt tekergetni a kormányt még szervóval is, bár lehet, hogy ez csak a büdös nagy 17-es kerekek miatt volt.
Meg rendszám nélkül csak egy rövid kört mentem vele, úgyhogy nem tudtam kipróbálni a tempomatot.
Hát ennyi, ha bárkinek van ezek alapján észrevétele, örömmel hallgatom.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 28. hétfő, 21:31

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:11


jons írta:

Az öntesztnek van egy sajátos hangja azt hallod, végigpróbálja a rendszert.
Akkor elalszik az ABS jel, ha addig égett.
Te jelenleg nem tudsz ilyen hibalistát kiolvasni. Kell hozzá kábel, laptop, program. Én márkaszervizeznék inkább, aztán ha megveszed, majd szerzel hozzá diagot.



Értem, köszi a választ! Akkor nem erőltetem a diagot, megoldom szervizben, ha meg meglesz az autó, akkor már úgysem kell, csak a keresést akartam megkönnyíteni vele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:11


vfeca írta:
YELLOW írta:

esetleg E46 kombi, 318i



Pofás, köszi a tippet!

Viszont eszembe jut róla egy kérdés: ki lehet utólag cserélni a manuális klímát automatára? Megszoktam az előzőben. Bár ami azt illeti, én az automatát is mindig kézzel állítgattam, soha nem bíztam rá, egy robot úgysem tudja, hogy mi a jó nekem.
De sokkal jobban tetszik, mint a tekergetős...


ki lehet, de komplikált és drága. ha feltétel, akkor olyat kell venni.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:08


YELLOW írta:

esetleg E46 kombi, 318i



Pofás, köszi a tippet!

Viszont eszembe jut róla egy kérdés: ki lehet utólag cserélni a manuális klímát automatára? Megszoktam az előzőben. Bár ami azt illeti, én az automatát is mindig kézzel állítgattam, soha nem bíztam rá, egy robot úgysem tudja, hogy mi a jó nekem.
De sokkal jobban tetszik, mint a tekergetős...

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 12:39


Gyártották azzal a motorral, csak nem írták ki rá, hogy IS.
A motorkódja ugyan úgy M44.

amperallat írta: yellow írta:jah és a másik, nekem úgy rémlik gyárilag ezkben nem volt iS motor

Tudja valaki erre a választ?

A szóban forgó autó, bocsi BMW: http://www.hasznaltauto.hu/aut...o_-5611997




autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1988

státusz amperallat

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 12:04


yellow írta:jah és a másik, nekem úgy rémlik gyárilag ezkben nem volt iS motor

Tudja valaki erre a választ?

A szóban forgó autó, bocsi BMW: http://www.hasznaltauto.hu/aut...o_-5611997

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 11:15


YELLOW írta:
poweren a tag: hemonoq


Ő akart nekem eladni e36 3 ágú kormányt e46-ra.