- autója adatai
- Széria: Z4
- Típus: E89
- Kivitel: Roadster
- Modell: Z4 30i
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2012. május 29. kedd, 09:45
Elküldve: 2012. május 29. kedd, 09:45
Elküldve: 2012. május 29. kedd, 09:19
jons írta:Coyote írta:
Szerintem 2 millió alatt ne vegyél dízel BMW-t, csakis ismerőstől, esetleg klubtagtól. Sajnos mélyebben a zsebbe lehet nyúlni, ha valami komoly gondja lesz, VISZONT már évi 20-25000 km-től kezdve kifizetődő. Szóval döntsd el hogy mennyit mész vele és mennyi pénzed van rá.
1 millió alatt csakis benyásat, hacsak nem vagy alkatrészboltos vagy szerelő.
2 millió alatt dízelt ne... na ezt betartani lesz nehéz sok embernek szerintem. "Hogyhogy ne?? Hát a dízel a legjobb a világon. Annak sose lesz gondja, rendbe tartom, bírja 1 millióig. Turbo?? Mivan? Maradjámár" Stb... mintha itt és máshol is olvastam volna ilyesmiket... lehet, hogy mégsem így van? Lehet mégis igazam van, mert attól, hogy valaki kíméli, még az előző tulaj nem törődömsége miatt lesz valami? És lehet, hogy a dízel ma lutri Magyarországon? Vagy csak egyszerűen demagóg vagyok és kötözködni akarok fél hétkor?
1 millió alatt meg valami más autót kell venni nem bömöst vagy legalábbis nem e46-ot, de e36-ot se mert a boyracer hülyegyerekek azokat már tönkretették, az e30 meg sok sebből vérzik már, akkor is ha nem látszik, szerintem ebben megállapodhatunk.
Elküldve: 2012. május 29. kedd, 06:18
Coyote írta:
Szerintem 2 millió alatt ne vegyél dízel BMW-t, csakis ismerőstől, esetleg klubtagtól. Sajnos mélyebben a zsebbe lehet nyúlni, ha valami komoly gondja lesz, VISZONT már évi 20-25000 km-től kezdve kifizetődő. Szóval döntsd el hogy mennyit mész vele és mennyi pénzed van rá.
1 millió alatt csakis benyásat, hacsak nem vagy alkatrészboltos vagy szerelő.
Elküldve: 2012. május 29. kedd, 00:36
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 22:27
vfeca írta:vivaladiesel írta:
Szia! Én a pápai bömöst nézném meg a helyedben. Több fantázáitát látok abban mint ebben.
Megnézném én szívesen, de Debrecenből kicsit macerás az ország másik felében nézelődni.
Annak is örülök, hogy ez a kanyar belefért a nyaralásba...
Nagyon óvatosan, de gondolkodom amúgy dízelen, de eléggé tartok tőle, hogy zsebbenyúlós. Érdemes lenne egyáltalán az én igényeimhez azt venni?
És mire számíthatok?
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 22:11
vivaladiesel írta:
Szia! Én a pápai bömöst nézném meg a helyedben. Több fantázáitát látok abban mint ebben.
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:48
vfeca írta: Megnéztem egyébként a múltkor említett kombit, vannak róla új képek is: Szürke 318i Touring
Összességében nem nézett ki rosszul.
Nincs nagyon lelakva, nem nagyon láttam szakadást meg erős kopást benne. Rosszabb állapotban volt, mint az enyém 155e-nél, de nem sokkal.
Az óra 238e km-t mutat, a szervizkönyvben 2008-ban volt az utolsó pecsét kb. 220e-nél, és volt egy matrica a motortérben egy 2009-es olajcseréről 236e-nél...
Eléggé lötyögött a váltó, de nem volt vészes, megvolt minden fokozat.
Ami furcsa volt, hogy beindítás után hallatszott egy kis bugyborékoló hang, mintha levegős lenne a hűtőkör, de egy próbaút után abbahagyta.
Illetve a generátoron meg körülötte olyan réteg volt az alkatrészeken, mint amikor az elem belefolyik a távirányítóba, ilyen érdes fehéres bevonat.
Valahol van egy kis vízszivárgás, látszott alul a védőburkolaton.
Illetve volt egy kis olajsár a motor elején, a tárcsákon is, de nem folyás, hanem inkább mintha vékony permet lenne. Mint amikor a ecset még festékes, de már alig, és ha megsuhintom, akkor apró különálló pöttyöket hagy...
Amúgy nem volt rossz hangja a motornak.
Érdekes módon kicsit nehéz volt tekergetni a kormányt még szervóval is, bár lehet, hogy ez csak a büdös nagy 17-es kerekek miatt volt.
Meg rendszám nélkül csak egy rövid kört mentem vele, úgyhogy nem tudtam kipróbálni a tempomatot.
Hát ennyi, ha bárkinek van ezek alapján észrevétele, örömmel hallgatom.
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:44
vfeca írta: Megnéztem egyébként a múltkor említett kombit, vannak róla új képek is: Szürke 318i Touring
Összességében nem nézett ki rosszul.
Nincs nagyon lelakva, nem nagyon láttam szakadást meg erős kopást benne. Rosszabb állapotban volt, mint az enyém 155e-nél, de nem sokkal.
Az óra 238e km-t mutat, a szervizkönyvben 2008-ban volt az utolsó pecsét kb. 220e-nél, és volt egy matrica a motortérben egy 2009-es olajcseréről 236e-nél...
Eléggé lötyögött a váltó, de nem volt vészes, megvolt minden fokozat.
Ami furcsa volt, hogy beindítás után hallatszott egy kis bugyborékoló hang, mintha levegős lenne a hűtőkör, de egy próbaút után abbahagyta.
Illetve a generátoron meg körülötte olyan réteg volt az alkatrészeken, mint amikor az elem belefolyik a távirányítóba, ilyen érdes fehéres bevonat.
Valahol van egy kis vízszivárgás, látszott alul a védőburkolaton.
Illetve volt egy kis olajsár a motor elején, a tárcsákon is, de nem folyás, hanem inkább mintha vékony permet lenne. Mint amikor a ecset még festékes, de már alig, és ha megsuhintom, akkor apró különálló pöttyöket hagy...
Amúgy nem volt rossz hangja a motornak.
Érdekes módon kicsit nehéz volt tekergetni a kormányt még szervóval is, bár lehet, hogy ez csak a büdös nagy 17-es kerekek miatt volt.
Meg rendszám nélkül csak egy rövid kört mentem vele, úgyhogy nem tudtam kipróbálni a tempomatot.
Hát ennyi, ha bárkinek van ezek alapján észrevétele, örömmel hallgatom.
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:28
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:11
jons írta:
Az öntesztnek van egy sajátos hangja azt hallod, végigpróbálja a rendszert.
Akkor elalszik az ABS jel, ha addig égett.
Te jelenleg nem tudsz ilyen hibalistát kiolvasni. Kell hozzá kábel, laptop, program. Én márkaszervizeznék inkább, aztán ha megveszed, majd szerzel hozzá diagot.
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:11
vfeca írta:YELLOW írta:
esetleg E46 kombi, 318i
Pofás, köszi a tippet!
Viszont eszembe jut róla egy kérdés: ki lehet utólag cserélni a manuális klímát automatára? Megszoktam az előzőben. Bár ami azt illeti, én az automatát is mindig kézzel állítgattam, soha nem bíztam rá, egy robot úgysem tudja, hogy mi a jó nekem.
De sokkal jobban tetszik, mint a tekergetős...
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 21:08
YELLOW írta:
esetleg E46 kombi, 318i
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 12:39
amperallat írta: yellow írta:jah és a másik, nekem úgy rémlik gyárilag ezkben nem volt iS motor
Tudja valaki erre a választ?
A szóban forgó autó, bocsi BMW: http://www.hasznaltauto.hu/aut...o_-5611997
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 12:04
Elküldve: 2012. május 28. hétfő, 11:15
YELLOW írta:
poweren a tag: hemonoq