hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 21:54


vfeca írta:
hil írta:

Szia! A képeket nézve egyik sem tűnik rossznak.



Mármint a két első, ugye?


Szia! Nem, egyik sem tűnik rossznak ! A motor hangját, a bohócfülke szagát nem érzékelem a képek alapján, azokról festék réteg vastagságot se tudok mérni. Amik a képeken láthatók, azok ránézésre rendben vannak. A kisebb rozsdafoltok sem láthatók. Tudom, kép alapján nem lehet, nem szabad autót venni, életben biztosan kijönnek olyan dolgok, amik a képről nem derülnek ki. Na ezért kell megnézni!
Továbbra is vallom, hogy a doboz a legfontosabb, annak a javítása a legnagyobb költség, a többi nyom nélkül javítható.
És azért azt is figyelembe kell venni, mint ahogyan azt Barg megjegyezte: 12-14 éves autókról beszélünk. Amennyiben szalon állapotú autót akarsz venni, akkor ahhoz nagy szerencse szükséges, ellenkező esetben keservesen csalódni fogsz.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 02. szombat, 21:56

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 21:54


vfeca írta:
Kettő volt viszonylag értelmes állapotban, az egyik ez:

2002.09. 318i Touring

Volt vezetett szervizkönyv, nem is volt annyira hihetetlen.
Rendben volt a belseje, kicsit kopottas, de nem vészes, működött benne minden.
A motornak tűrhető hangja volt.
Kicsit viszont az ára nekem sok, meg nem volt vmi segítőkész a kereskedő, ki sem lehetett próbálni, hát nem tudom, hogy gondolja ez az autóeladást.




Reálisnak tűnik a kilométer. 2010 augusztusában hasonló 318i touringot 2.2ért kínáltak. (azért nem fog minden évben milliókkal csökkenni az ár, ezért szerintem reális amit az árcédulára tettek)



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 21:35


hil írta:
vfeca írta: Ma délelőtt megnéztem egy rakás autót Nyh-n, volt benne minden, kombi, szedán, benzin, dízel, hát mint mondjak, elég siralmas volt a felhozatal... :S
Viszont tájékozódni, meg tapasztalni nagyon jó volt.

Kettő volt viszonylag értelmes állapotban, az egyik ez:

2002.09. 318i Touring

Volt vezetett szervizkönyv, nem is volt annyira hihetetlen.
Rendben volt a belseje, kicsit kopottas, de nem vészes, működött benne minden.
A motornak tűrhető hangja volt.
Kicsit viszont az ára nekem sok, meg nem volt vmi segítőkész a kereskedő, ki sem lehetett próbálni, hát nem tudom, hogy gondolja ez az autóeladást.

A másik ez:

2000.12. 320d Touring

Szintén volt a szervizkönyv vezetve, és szintén hihető.
A belseje nem volt nagyon lepusztulva, az ülések eléggé egyben voltak.
Viszont kívül sok helyen találtam rajta rozsdafoltokat, meg felhólyagosodott festéket, küszöb, csomagtartó fogantyúja hosszan, stb...
A motornak elfogadható hangja volt, ami nem tetszett, hogy az egyik ékszíj kicsit visított, és ami még jobban nem tetszett, hogy amikor erre rákérdeztem, a kereskedő ráfújt egy fél flakon WD40-et, aztán elégedetten rámnézett, hogy volt probléma, nincs probléma...

Mindkettőt közepesre értékelném, de egyelőre egyiket sem hajszolom. Talán ha lesz vki, aki nálam szakértőbb, és megnézi nekem, aztán lát bennük fantáziát, akkor esetleg elgondolkodom rajtuk.

Az összes többi hulladék volt, egyikért sem adnék pénzt, sőt, némelyik ingyen sem kéne...
Ha vkit érdekel, ezeket nem érdemes sztem megnézni:

1999 320d Lim Mo-i, GUT-xxx a rendszáma, 2 tulaj, de a szkönyv vhogy elveszett, gané

1999 318i Lim tulajdonostól, de LZx-xxx rendszám, biztos sok boldog kirándulás volt vele, elég lelakott, elöl slick gumik, hátul vmi új gagyi, hát hogy lehet így felgumizni egy autót?

2001 320dA Touring kuka, lepusztult, szakadt, mállott, gané

2000 320d Touring romhalmaz, a motortér gyakorlatilag csupa rozsda, a motor nyikorog, csörög, már ha beindul

2000 320d Touring szintén leharcolt, nem volt szimpatikus, csörgött a motor
Itt megnéztem még egy 320d kombit (rsz: MCx-xxx), a kereskedő ajánlotta, mert aznap jött. Aztán kiderült, hogy a kereskedő már egyszer eladta, és most visszahozta a tulaj. Persze nyilván nagyon elégedett volt vele, de hirtelen nagyon kellett neki pénz, mert telket akar venni...

1998 318i Lim a legalja mindennek, kinyitottam, behajoltam, és azok után, amit láttam meg éreztem, be sem ültem, becsuktam az ajtót, visszaadtam a kulcsot, mondtam, hogy ebből ennyi elég is volt. Kereskedő feje priceless volt, ahogy mondta, hogy "hát igen, ez a kocsi ilyen", rendesen elszégyellte magát...

Konklúzió: Nehéz lesz ez az autóvásárlás. De nem hajt a tatár, nézelődök, hátha ráakadok egy értelmes példányra. Ha más nem, Németországban.



Szia! A képeket nézve egyik sem tűnik rossznak.



Egyetértek veled.
A kollega 12-14 éves autókat fikáz, amiket az eredeti áruk 5-8-ad részéért árulnak. Szóval mit is várunk el ilyen esetben?


vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 21:12


hil írta:

Szia! A képeket nézve egyik sem tűnik rossznak.



Mármint a két első, ugye?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 20:52


vfeca írta: Ma délelőtt megnéztem egy rakás autót Nyh-n, volt benne minden, kombi, szedán, benzin, dízel, hát mint mondjak, elég siralmas volt a felhozatal... :S
Viszont tájékozódni, meg tapasztalni nagyon jó volt.

Kettő volt viszonylag értelmes állapotban, az egyik ez:

2002.09. 318i Touring

Volt vezetett szervizkönyv, nem is volt annyira hihetetlen.
Rendben volt a belseje, kicsit kopottas, de nem vészes, működött benne minden.
A motornak tűrhető hangja volt.
Kicsit viszont az ára nekem sok, meg nem volt vmi segítőkész a kereskedő, ki sem lehetett próbálni, hát nem tudom, hogy gondolja ez az autóeladást.

A másik ez:

2000.12. 320d Touring

Szintén volt a szervizkönyv vezetve, és szintén hihető.
A belseje nem volt nagyon lepusztulva, az ülések eléggé egyben voltak.
Viszont kívül sok helyen találtam rajta rozsdafoltokat, meg felhólyagosodott festéket, küszöb, csomagtartó fogantyúja hosszan, stb...
A motornak elfogadható hangja volt, ami nem tetszett, hogy az egyik ékszíj kicsit visított, és ami még jobban nem tetszett, hogy amikor erre rákérdeztem, a kereskedő ráfújt egy fél flakon WD40-et, aztán elégedetten rámnézett, hogy volt probléma, nincs probléma...

Mindkettőt közepesre értékelném, de egyelőre egyiket sem hajszolom. Talán ha lesz vki, aki nálam szakértőbb, és megnézi nekem, aztán lát bennük fantáziát, akkor esetleg elgondolkodom rajtuk.

Az összes többi hulladék volt, egyikért sem adnék pénzt, sőt, némelyik ingyen sem kéne...
Ha vkit érdekel, ezeket nem érdemes sztem megnézni:

1999 320d Lim Mo-i, GUT-xxx a rendszáma, 2 tulaj, de a szkönyv vhogy elveszett, gané

1999 318i Lim tulajdonostól, de LZx-xxx rendszám, biztos sok boldog kirándulás volt vele, elég lelakott, elöl slick gumik, hátul vmi új gagyi, hát hogy lehet így felgumizni egy autót?

2001 320dA Touring kuka, lepusztult, szakadt, mállott, gané

2000 320d Touring romhalmaz, a motortér gyakorlatilag csupa rozsda, a motor nyikorog, csörög, már ha beindul

2000 320d Touring szintén leharcolt, nem volt szimpatikus, csörgött a motor
Itt megnéztem még egy 320d kombit (rsz: MCx-xxx), a kereskedő ajánlotta, mert aznap jött. Aztán kiderült, hogy a kereskedő már egyszer eladta, és most visszahozta a tulaj. Persze nyilván nagyon elégedett volt vele, de hirtelen nagyon kellett neki pénz, mert telket akar venni...

1998 318i Lim a legalja mindennek, kinyitottam, behajoltam, és azok után, amit láttam meg éreztem, be sem ültem, becsuktam az ajtót, visszaadtam a kulcsot, mondtam, hogy ebből ennyi elég is volt. Kereskedő feje priceless volt, ahogy mondta, hogy "hát igen, ez a kocsi ilyen", rendesen elszégyellte magát...

Konklúzió: Nehéz lesz ez az autóvásárlás. De nem hajt a tatár, nézelődök, hátha ráakadok egy értelmes példányra. Ha más nem, Németországban.



Szia! A képeket nézve egyik sem tűnik rossznak.



vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 17:49


Ma délelőtt megnéztem egy rakás autót Nyh-n, volt benne minden, kombi, szedán, benzin, dízel, hát mint mondjak, elég siralmas volt a felhozatal... :S
Viszont tájékozódni, meg tapasztalni nagyon jó volt.

Kettő volt viszonylag értelmes állapotban, az egyik ez:

2002.09. 318i Touring

Volt vezetett szervizkönyv, nem is volt annyira hihetetlen.
Rendben volt a belseje, kicsit kopottas, de nem vészes, működött benne minden.
A motornak tűrhető hangja volt.
Kicsit viszont az ára nekem sok, meg nem volt vmi segítőkész a kereskedő, ki sem lehetett próbálni, hát nem tudom, hogy gondolja ez az autóeladást.

A másik ez:

2000.12. 320d Touring

Szintén volt a szervizkönyv vezetve, és szintén hihető.
A belseje nem volt nagyon lepusztulva, az ülések eléggé egyben voltak.
Viszont kívül sok helyen találtam rajta rozsdafoltokat, meg felhólyagosodott festéket, küszöb, csomagtartó fogantyúja hosszan, stb...
A motornak elfogadható hangja volt, ami nem tetszett, hogy az egyik ékszíj kicsit visított, és ami még jobban nem tetszett, hogy amikor erre rákérdeztem, a kereskedő ráfújt egy fél flakon WD40-et, aztán elégedetten rámnézett, hogy volt probléma, nincs probléma...

Mindkettőt közepesre értékelném, de egyelőre egyiket sem hajszolom. Talán ha lesz vki, aki nálam szakértőbb, és megnézi nekem, aztán lát bennük fantáziát, akkor esetleg elgondolkodom rajtuk.

Az összes többi hulladék volt, egyikért sem adnék pénzt, sőt, némelyik ingyen sem kéne...
Ha vkit érdekel, ezeket nem érdemes sztem megnézni:

1999 320d Lim Mo-i, GUT-xxx a rendszáma, 2 tulaj, de a szkönyv vhogy elveszett, gané

1999 318i Lim tulajdonostól, de LZx-xxx rendszám, biztos sok boldog kirándulás volt vele, elég lelakott, elöl slick gumik, hátul vmi új gagyi, hát hogy lehet így felgumizni egy autót?

2001 320dA Touring kuka, lepusztult, szakadt, mállott, gané

2000 320d Touring romhalmaz, a motortér gyakorlatilag csupa rozsda, a motor nyikorog, csörög, már ha beindul

2000 320d Touring szintén leharcolt, nem volt szimpatikus, csörgött a motor
Itt megnéztem még egy 320d kombit (rsz: MCx-xxx), a kereskedő ajánlotta, mert aznap jött. Aztán kiderült, hogy a kereskedő már egyszer eladta, és most visszahozta a tulaj. Persze nyilván nagyon elégedett volt vele, de hirtelen nagyon kellett neki pénz, mert telket akar venni...

1998 318i Lim a legalja mindennek, kinyitottam, behajoltam, és azok után, amit láttam meg éreztem, be sem ültem, becsuktam az ajtót, visszaadtam a kulcsot, mondtam, hogy ebből ennyi elég is volt. Kereskedő feje priceless volt, ahogy mondta, hogy "hát igen, ez a kocsi ilyen", rendesen elszégyellte magát...

Konklúzió: Nehéz lesz ez az autóvásárlás. De nem hajt a tatár, nézelődök, hátha ráakadok egy értelmes példányra. Ha más nem, Németországban.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 02. szombat, 17:50

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 09:18


vfeca írta:
jons írta:
Ha megengedtek egy megjegyzést ez az autó kuka. Semmi öröme nem lesz benne az új tulajnak.


Mi látszik rajta ennyire menthetetlennek?


Egyrészt a rozsdásodás és a körbefújás, ami rendkívül aggasztó. A másik az automata váltó. Mindenki el van ájulva tőle, hogy az milyen fantasztikus. Igen tényleg az. Nagy vágyam nekem is. De ha egyszer elájul, az óriási költség. És nem is sokan értenek hozzá. A harmadikat meg írta viva a szűrőkkel meg olajokkal kapcsolatban. Azonkívül diag még rá se lett téve... És úgy az egész nem stimmel..

Én úgy vettem a kocsim, 1,5M-ért, hogy az olajon és szűrőn kívül fél év múlva kellett rákölteni először. 1 lengőkar ájult el. Én saját magamból indulok ki, hogy miben lelem örömöm. Beülök megyek. Kopó alkatrészeket cserélem, ha engedi a tárcám. És megyek. De ilyen zsebbe nyúlós dolgokhoz, mint automata, meg turbo vákuum rendszer szarakodása stb, nincs kedvem meg őszinte leszek, pénzem se.
És még mielőtt valaki szétverné a fejem egy vascsővel, szeretném kiemelni, hogy az etalon továbbra is egy 25d-30d automatával.


RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 08:51


Coyote írta:
Az LVS rendszám kb 2010 végéről vagy 2011 első feléből származhat. Az enyém LMM és 2009es, és 2012 elejétől megy az MA sorozat.

1 év alatt durva lenne 70-80k, de a tulaj simán használhatta eredeti külföldi rendszámmal, majd ideiglenessel is jó sokáig. 2 év alatt már lehet 70-80k


A próba rendszám még elfogadható magyarázatnak tűnik, de Nekem akkor is egy kicsit gyanús! Nem hinném, hogy odafigyelős gazdája volt ezek után

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 08:34


vfeca írta:
vivaladiesel írta:
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...


Ja és ez volt még, ami elég furcsának tűnt, legalábbis nekem. LVS-es a rendszáma, tehát olyan régen nem hozhatták be, és azóta toltak bele 70-80e km-t...?


Az Lv kezdetű rendszámok kb. tavaly tavasszal adták ki... (az autó április 1.-jén kapott forgalmit) Ennyi idő alatt maximum 20-25 000km-t szoktak megtenni egy autóval, 70-80 ezret kizárt. Ezért is tettem a három darab pontot (...) a mondatom végére. Egyébként amikor a tulajdonost faggattam éreztem, hogy a váltóolajhoz, az egr-hez és a kartergáz szűrőhöz soha nem nyúlt hozzá. (nem értem miért kamuzott amikor mondtam neki, hogy 320d-m volt nekem is, mindegy )
Talán nagyon nyomott áron érdemes az autóval foglalkozni de csak akkor ha van a zsebedben 350-400 000ft amit bármikor az autóra tudsz fordítani. Elég csak az automata váltóra gondolni...

Remélem a békési 320d-vel nagyobb szerencsénk lesz.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 23:53


RePTaiL írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta:
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...


Ja és ez volt még, ami elég furcsának tűnt, legalábbis nekem. LVS-es a rendszáma, tehát olyan régen nem hozhatták be, és azóta toltak bele 70-80e km-t...?


az L-es rendszám kb olyan 2008-as ha jól emlékszem...igen gyanús a dolog


Az LVS rendszám kb 2010 végéről vagy 2011 első feléből származhat. Az enyém LMM és 2009es, és 2012 elejétől megy az MA sorozat.

1 év alatt durva lenne 70-80k, de a tulaj simán használhatta eredeti külföldi rendszámmal, majd ideiglenessel is jó sokáig. 2 év alatt már lehet 70-80k

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 01. péntek, 23:56

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 22:56


vfeca írta:
vivaladiesel írta:
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...


Ja és ez volt még, ami elég furcsának tűnt, legalábbis nekem. LVS-es a rendszáma, tehát olyan régen nem hozhatták be, és azóta toltak bele 70-80e km-t...?


az L-es rendszám kb olyan 2008-as ha jól emlékszem...igen gyanús a dolog

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 22:07


vivaladiesel írta:
- rákérdeztem az automata váltó+ szűrő cseréjére is. Állítólag megvételkor vagyis 70-80.000km-el ezelőtt cserélte...


Ja és ez volt még, ami elég furcsának tűnt, legalábbis nekem. LVS-es a rendszáma, tehát olyan régen nem hozhatták be, és azóta toltak bele 70-80e km-t...?

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 22:03


jons írta:
Ha megengedtek egy megjegyzést ez az autó kuka. Semmi öröme nem lesz benne az új tulajnak.


Mi látszik rajta ennyire menthetetlennek?

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 21:58


vivaladiesel írta:
Szia! Megnéztem az autót.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852


Nagyon köszönöm az infót!
A pozitívumok tetszenek, a negatívumok között viszont sok olyan van, ami elég aggasztó, különösen a kasztni...
Meg az is elég aggasztó, hogy nekem a szempontok fele eszembe se jutott volna, vagy nem tűnik fel, hogy gáz van vele.
Mondjuk nincs túl sok tapasztalatom sem dízellel, sem automatával.

Beszélek majd a másik eladóval is, és ha sikerült leegyeztetni vele bármit, szólok, a fáradozást pedig előre is köszönöm!

Holnap meg végigjárok vagy egy fél tucatnyi autót Nyíregyházán, hátha okosabb leszek utána.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. június 01. péntek, 19:26


vivaladiesel írta:
Szia! Megnéztem az autót.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852


Ha megengedtek egy megjegyzést ez az autó kuka. Semmi öröme nem lesz benne az új tulajnak.