vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 14:22


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)



Az E46 nem rohad. A javított lemezek rohadnak E46-on.


havernak, igaz most láttam, de csúnya a hátsó sárvédő ív, pedig sérülés mentes azon a részen. jó csillag garázs van meg sokat jár külföldre. mégis durva.
mondjuk nekem is a küszöbön van azon a vékony kis csíkon.
de amúgy azt nem tudom megérteni, ha valamit javítanak, akkor azt mért nem tudják úgyjavítani, hogy ne rohadjon? itt is van egy srác, aki megorrolt, mert mondtam neki, hogy a sárvédő szélesítésnél neki rohadni fog. de higyjem el az ő embere úgy megcsinálja, hogy az nem fog. én értem a kémiáját, hogy mért fog elkezdeni rohadni, de nem igaz, hogy már nincs erre valami megoldás? valszeg most nyáron én is elviszem azt a kis hibát kijavíttatni.


Nekem a szedán a csomagtartó alsó pereménél kezdett kicsit rozsdásodni, meg a bal küszöb első részén, valszeg a sok ki- és beszállással lerugdosták. Én mindkettőt megcsináltattam, nem kezdtek el újra rozsdásodni.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 14:19


Sziasztok!

Megnéztem ma még egy kombit, egy 2000-es 320d-t.

Ezt ki is tudtam végre próbálni, a tapasztaltakkal kapcsolatban lenne pár kérdésem.

Ez a sokadik kombi, aminek hátul a rendszám fölött a fogantyú szélén elég hosszan hólyagosodik felfelé a festés. Ez akkor tipikus kombi probléma? És nagyon vészes, vagy könnyen javítható?

Máshol nem nagyon látszott rajta rozsda, csak 1-2 apró pöttyöt vettem észre. A kereskedő állítása szerint nem volt törve, az ő mérése szerint 60-80 mikron körül van a festés szinte mindenhol, néhány helyen 120-140. Ha igazak ezek az értékek, mire utalhatnak?

A következő: mennyire normális, ha 5-ben 80-nál nyomok egy padlógázt, és nem történik semmi? Úgy vettem észre, hogy kb. 2000-es fordulattól kezd el húzni, én elég gyengének éreztem, annak ellenére, hogy turbódízel. Tesómnak volt turbós dízelautója (dCi), annál bármilyen fordulatnál léptem rá a gázra, azonnal elkezdett nagyon érezhetően húzni, ez meg inkább a 316i-re hasonlított, olyan kelletlenül kezdte összeszedni magát, mint amilyen az volt 5-ben 70-80-nál klímával. A kérdés az, hogy ennek így kell-e viselkednie? Esetleg csak turbólyuk?

A rádió alig talált csatornákat. A kombinál is a hátsó szélvédőben van a rádió antennája? És ha igen, akkor gondolom költséges, ha gond van vele.

Egyéb észrevételek:

Szervizkönyv van, de nincs végig vezetve, meg a dátumok minden pecsétnél ugyanolyan tollal és írással vannak beírva, sztem utólag kerültek bele.

Pozitív: klíma hűt, szellőzők arra fújnak és annyira, ahogy kell, a napfénytető hibátlanul működik, az ülések elég feszesek, jó állapotban van vannak, tempomat működik.

Negatív: bal első ablakemelő meg se moccan, légzsáklámpa szokás szerint világít, kopott fékbetét-lámpa világít, és valszeg cserés a fűtőventi, ugyanúgy búg, mint anno nekem. A motor műanyag burkolata törött.

És pocsék volt a fék, összehasonlítva az én volt E46-osommal, nem volt semmi fékhatás. Pedig az ugye egy rom volt...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 14:16


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)



Az E46 nem rohad. A javított lemezek rohadnak E46-on.


havernak, igaz most láttam, de csúnya a hátsó sárvédő ív, pedig sérülés mentes azon a részen. jó csillag garázs van meg sokat jár külföldre. mégis durva.
mondjuk nekem is a küszöbön van azon a vékony kis csíkon.
de amúgy azt nem tudom megérteni, ha valamit javítanak, akkor azt mért nem tudják úgyjavítani, hogy ne rohadjon? itt is van egy srác, aki megorrolt, mert mondtam neki, hogy a sárvédő szélesítésnél neki rohadni fog. de higyjem el az ő embere úgy megcsinálja, hogy az nem fog. én értem a kémiáját, hogy mért fog elkezdeni rohadni, de nem igaz, hogy már nincs erre valami megoldás? valszeg most nyáron én is elviszem azt a kis hibát kijavíttatni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 14:03


YELLOW írta:
de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)



Az E46 nem rohad. A javított lemezek rohadnak E46-on.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 13:04


vivaladiesel írta:
vfeca írta:

2002.09. 318i Touring

2000.12. 320d Touring


1999 320d Lim Mo-i, GUT-xxx a rendszáma, 2 tulaj, de a szkönyv vhogy elveszett, gané

1999 318i Lim tulajdonostól, de LZx-xxx rendszám, biztos sok boldog kirándulás volt vele, elég lelakott, elöl slick gumik, hátul vmi új gagyi, hát hogy lehet így felgumizni egy autót?

2001 320dA Touring
2000 320d Touring

2000 320d Touring

1998 318i Lim

Konklúzió: Nehéz lesz ez az autóvásárlás. De nem hajt a tatár, nézelődök, hátha ráakadok egy értelmes példányra. Ha más nem, Németországban.


Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!



mondjuk a képek alapján nem mondtam volna meg, hogy anniyra gatya az, amikre azt írta...
most már félek, hogy lehet az enyém is szarnak számít... de komolyan.
az, hogy az E46 nem hajlamos rohadni... hát láttam már sérülésmenteset mégis.... az enyémen is megjelent, amit most vettem észre az első tavaszi mosásnál, pedig télen is volt mosva. monduk nekem az oldalával volt valami, mert a bal oldala fújva van. cserélve semmi nem volt elemek közül. (kivéve amit én cseréltem, első lökös)

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 09:59


vfeca írta:

2002.09. 318i Touring

2000.12. 320d Touring


1999 320d Lim Mo-i, GUT-xxx a rendszáma, 2 tulaj, de a szkönyv vhogy elveszett, gané

1999 318i Lim tulajdonostól, de LZx-xxx rendszám, biztos sok boldog kirándulás volt vele, elég lelakott, elöl slick gumik, hátul vmi új gagyi, hát hogy lehet így felgumizni egy autót?

2001 320dA Touring
2000 320d Touring

2000 320d Touring

1998 318i Lim

Konklúzió: Nehéz lesz ez az autóvásárlás. De nem hajt a tatár, nézelődök, hátha ráakadok egy értelmes példányra. Ha más nem, Németországban.


Ne add fel! Hátha hétfőn megtalálom a neked való autót!



vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 08:25


bmw320d4 írta:
E46 ritkán rohad, a cigiszagot meg eltüntetik 10 rongyért komplett kárpit tisztítással együtt.

4 gumi, 4 fék és néhány lengőkar viszont százezrekben mérhető, amihez még nyugodtan hozzáadhatjuk a gyertya, szíj és görgőcseréket is.

Nekem inkább a bagós gép kellene!


Olcsóbban is adtam súlyos százezrekkel...
De mindegy, egy autó pont annyit ér, amennyiért elkel, nem érdemes ezt túlragozni.
Örülök, ha elmondjátok a véleményeteket, még ha nem is mindig értünk egyet, sokszor segít kicsit más szemmel látni az aktuális kérdést.

Mondom, nem vagyunk egyformák, és így van ez jó, elég hülyén nézne ki az utakon 6 milliárd egyforma E46.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 03. vasárnap, 08:26


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 00:52


vfeca írta:
BarG írta:
vfeca írta:
...lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek)...


Hát én máris felfedezni vélem a kettős mércét. A Te autód szép volt, cak éppen gatya volt rajta a :
- fék
- futómű
- téli-nyári gumik
- még egy halom stb
Aki a Te autódat megnézi, az ugyanazt írhatja, hogy az autód egy rom, mert a fentebb felsorol dolgok elhullottak belőle, senki rá se nézzen, mert igénytelen ember hajtotta. Nem érzed valahol a helyzet fonákságát? Én nem a jó szándékodat kérdőjelezem meg, amikor megnézted a kollégának a gépek állapotát, csak mi van akkor, ha pont ugyanígy gondolkodott azoknak a gépeknek a gazdája is, mint Te és azért nem lett rendberakva eladás előtt - mert minek, azt úgyse fogja megfizetni senki?


Nem érzem a helyzet fonákságát, és a kettős mércét sem látom.
Nem vasig koptattam a fékeket, meg aszfaltig a futóművet, hanem odafigyeltem rájuk, és tudtam, hogy időszerű lesz a javításuk.
Ez messze nem jelenti azt, hogy gatya, meg rom az autó, ezzel te is tisztában vagy.

És tudod, úgy vagyok vele, hogy bárcsak találnék egy hozzám hasonlóan igénytelen eladót, akinek van egy facelift előtti benzines kombija, ami szép, nem rozsdás, nem büdös, jól jár a motorja, viszont cserélni kell a kopó fék- és futómű-alkatrészeket, meg cserések a gumik rajta, és elkopott a váltógombon a bőr. Összetenném a kezem, és nem csak én, hidd el, aki autót akar venni, mind örülne az ilyen igénytelenségnek...

Bár végülis biztos van olyan is, akit nem zavar, hogy cigiszagú a kocsi, meg csupa rozsda a kasztni.

Nem vagyunk egyformák...


E46 ritkán rohad, a cigiszagot meg eltüntetik 10 rongyért komplett kárpit tisztítással együtt.

4 gumi, 4 fék és néhány lengőkar viszont százezrekben mérhető, amihez még nyugodtan hozzáadhatjuk a gyertya, szíj és görgőcseréket is.

Nekem inkább a bagós gép kellene!

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 00:46


BarG írta:
vfeca írta:
...lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek)...


Hát én máris felfedezni vélem a kettős mércét. A Te autód szép volt, cak éppen gatya volt rajta a :
- fék
- futómű
- téli-nyári gumik
- még egy halom stb
Aki a Te autódat megnézi, az ugyanazt írhatja, hogy az autód egy rom, mert a fentebb felsorol dolgok elhullottak belőle, senki rá se nézzen, mert igénytelen ember hajtotta. Nem érzed valahol a helyzet fonákságát? Én nem a jó szándékodat kérdőjelezem meg, amikor megnézted a kollégának a gépek állapotát, csak mi van akkor, ha pont ugyanígy gondolkodott azoknak a gépeknek a gazdája is, mint Te és azért nem lett rendberakva eladás előtt - mert minek, azt úgyse fogja megfizetni senki?


Nem érzem a helyzet fonákságát, és a kettős mércét sem látom.
Nem vasig koptattam a fékeket, meg aszfaltig a futóművet, hanem odafigyeltem rájuk, és tudtam, hogy időszerű lesz a javításuk.
Ez messze nem jelenti azt, hogy gatya, meg rom az autó, ezzel te is tisztában vagy.

És tudod, úgy vagyok vele, hogy bárcsak találnék egy hozzám hasonlóan igénytelen eladót, akinek van egy facelift előtti benzines kombija, ami szép, nem rozsdás, nem büdös, jól jár a motorja, viszont cserélni kell a kopó fék- és futómű-alkatrészeket, meg cserések a gumik rajta, és elkopott a váltógombon a bőr. Összetenném a kezem, és nem csak én, hidd el, aki autót akar venni, mind örülne az ilyen igénytelenségnek...

Bár végülis biztos van olyan is, akit nem zavar, hogy cigiszagú a kocsi, meg csupa rozsda a kasztni.

Nem vagyunk egyformák...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 00:19


bmw320d4 írta:
BarG írta:
vfeca írta:
hil írta:
Szia!
Nem, szó sincs erről, félre értettél minket. Biztosan örül az, aki kérte, hogy nézd meg ezeket az autókat. Írtam is, hogy sok minden a képekről nem jön le. Én magam is örülök az Hozzád hasonló írásoknak, (bár nem tervezek cserét), de jó tudni azt, hogy a képek mennyire ferdítik a valóságot. Ha a Te autód 13 évesen szebb volt, akkor miért adtad el (bár semmi közöm hozzá)?



Én kérek elnézést, ha félreértettem, amit írtatok.
Kérni nem kért senki infót ezekről a kocsikról, magamnak keresek, és megnéztem ezeket is, és úgy gondoltam, leírom a látottakat, ez segítség lehet annak, aki szintén tervezi megnézni ezeket, és van róla több infó, mint pár kép egy "elsőtulajtól+digitklímás+nagyonmegkímélt" című hirdetésben.
Sajnos festést mérni meg diagot olvasni nem tudok, de sztem ez is hasznos lehet.

Az én autóm pedig szép volt ugyan, de nem volt igazán praktikus, valamint lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek), és úgy voltam vele, hogy eladáskor úgysem fogok annyivel többet kapni érte, amennyit most ráköltenék ezekre, úgyhogy eladom így.


Hát én máris felfedezni vélem a kettős mércét. A Te autód szép volt, cak éppen gatya volt rajta a :
- fék
- futómű
- téli-nyári gumik
- még egy halom stb
Aki a Te autódat megnézi, az ugyanazt írhatja, hogy az autód egy rom, mert a fentebb felsorol dolgok elhullottak belőle, senki rá se nézzen, mert igénytelen ember hajtotta. Nem érzed valahol a helyzet fonákságát? Én nem a jó szándékodat kérdőjelezem meg, amikor megnézted a kollégának a gépek állapotát, csak mi van akkor, ha pont ugyanígy gondolkodott azoknak a gépeknek a gazdája is, mint Te és azért nem lett rendberakva eladás előtt - mert minek, azt úgyse fogja megfizetni senki?


A legrosszabb kocsi a világon, amelyikben soha nem dohányoztak, 2 naponta porszívózva van és csillog villog mindene.
Tapasztalat!

Van olyan E60-as ismerősünk, akinek még a lengőkarok is csillognak, mert sósavval tisztítja minden héten, viszont ráz a fék, lóg a futómű, kéne bele 2 porlasztó, folyik a DD-ből az olaj, szar a váltó, szét van verve a katalizátor (!) és 2004-es gumik vannak rajta (elfekvő készletről olcsón).

A frissen mosott motor meg eleve gyanús, nehogymár észrevegye valaki, hogy folyik a szívósorból az olaj...


Ez nekem is ismerős, sajnos családból. Pénzt nem költ az autójára, de állandóan törölgeti, fényezgeti. Ha nem veszek rá gumit, féket, akksit, etceterét, akkor lehet, hogy az árokból szedték volna már ki, egyszer, többször....

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 00:07


BarG írta:
vfeca írta:
hil írta:
Szia!
Nem, szó sincs erről, félre értettél minket. Biztosan örül az, aki kérte, hogy nézd meg ezeket az autókat. Írtam is, hogy sok minden a képekről nem jön le. Én magam is örülök az Hozzád hasonló írásoknak, (bár nem tervezek cserét), de jó tudni azt, hogy a képek mennyire ferdítik a valóságot. Ha a Te autód 13 évesen szebb volt, akkor miért adtad el (bár semmi közöm hozzá)?



Én kérek elnézést, ha félreértettem, amit írtatok.
Kérni nem kért senki infót ezekről a kocsikról, magamnak keresek, és megnéztem ezeket is, és úgy gondoltam, leírom a látottakat, ez segítség lehet annak, aki szintén tervezi megnézni ezeket, és van róla több infó, mint pár kép egy "elsőtulajtól+digitklímás+nagyonmegkímélt" című hirdetésben.
Sajnos festést mérni meg diagot olvasni nem tudok, de sztem ez is hasznos lehet.

Az én autóm pedig szép volt ugyan, de nem volt igazán praktikus, valamint lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek), és úgy voltam vele, hogy eladáskor úgysem fogok annyivel többet kapni érte, amennyit most ráköltenék ezekre, úgyhogy eladom így.


Hát én máris felfedezni vélem a kettős mércét. A Te autód szép volt, cak éppen gatya volt rajta a :
- fék
- futómű
- téli-nyári gumik
- még egy halom stb
Aki a Te autódat megnézi, az ugyanazt írhatja, hogy az autód egy rom, mert a fentebb felsorol dolgok elhullottak belőle, senki rá se nézzen, mert igénytelen ember hajtotta. Nem érzed valahol a helyzet fonákságát? Én nem a jó szándékodat kérdőjelezem meg, amikor megnézted a kollégának a gépek állapotát, csak mi van akkor, ha pont ugyanígy gondolkodott azoknak a gépeknek a gazdája is, mint Te és azért nem lett rendberakva eladás előtt - mert minek, azt úgyse fogja megfizetni senki?


A legrosszabb kocsi a világon, amelyikben soha nem dohányoztak, 2 naponta porszívózva van és csillog villog mindene.
Tapasztalat!

Van olyan E60-as ismerősünk, akinek még a lengőkarok is csillognak, mert sósavval tisztítja minden héten, viszont ráz a fék, lóg a futómű, kéne bele 2 porlasztó, folyik a DD-ből az olaj, szar a váltó, szét van verve a katalizátor (!) és 2004-es gumik vannak rajta (elfekvő készletről olcsón).

A frissen mosott motor meg eleve gyanús, nehogymár észrevegye valaki, hogy folyik a szívósorból az olaj...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 03. vasárnap, 00:09

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 23:45


vfeca írta:
hil írta:
Szia!
Nem, szó sincs erről, félre értettél minket. Biztosan örül az, aki kérte, hogy nézd meg ezeket az autókat. Írtam is, hogy sok minden a képekről nem jön le. Én magam is örülök az Hozzád hasonló írásoknak, (bár nem tervezek cserét), de jó tudni azt, hogy a képek mennyire ferdítik a valóságot. Ha a Te autód 13 évesen szebb volt, akkor miért adtad el (bár semmi közöm hozzá)?



Én kérek elnézést, ha félreértettem, amit írtatok.
Kérni nem kért senki infót ezekről a kocsikról, magamnak keresek, és megnéztem ezeket is, és úgy gondoltam, leírom a látottakat, ez segítség lehet annak, aki szintén tervezi megnézni ezeket, és van róla több infó, mint pár kép egy "elsőtulajtól+digitklímás+nagyonmegkímélt" című hirdetésben.
Sajnos festést mérni meg diagot olvasni nem tudok, de sztem ez is hasznos lehet.

Az én autóm pedig szép volt ugyan, de nem volt igazán praktikus, valamint lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek), és úgy voltam vele, hogy eladáskor úgysem fogok annyivel többet kapni érte, amennyit most ráköltenék ezekre, úgyhogy eladom így.


Hát én máris felfedezni vélem a kettős mércét. A Te autód szép volt, cak éppen gatya volt rajta a :
- fék
- futómű
- téli-nyári gumik
- még egy halom stb
Aki a Te autódat megnézi, az ugyanazt írhatja, hogy az autód egy rom, mert a fentebb felsorol dolgok elhullottak belőle, senki rá se nézzen, mert igénytelen ember hajtotta. Nem érzed valahol a helyzet fonákságát? Én nem a jó szándékodat kérdőjelezem meg, amikor megnézted a kollégának a gépek állapotát, csak mi van akkor, ha pont ugyanígy gondolkodott azoknak a gépeknek a gazdája is, mint Te és azért nem lett rendberakva eladás előtt - mert minek, azt úgyse fogja megfizetni senki?

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 22:16


hil írta:
Szia!
Nem, szó sincs erről, félre értettél minket. Biztosan örül az, aki kérte, hogy nézd meg ezeket az autókat. Írtam is, hogy sok minden a képekről nem jön le. Én magam is örülök az Hozzád hasonló írásoknak, (bár nem tervezek cserét), de jó tudni azt, hogy a képek mennyire ferdítik a valóságot. Ha a Te autód 13 évesen szebb volt, akkor miért adtad el (bár semmi közöm hozzá)?



Én kérek elnézést, ha félreértettem, amit írtatok.
Kérni nem kért senki infót ezekről a kocsikról, magamnak keresek, és megnéztem ezeket is, és úgy gondoltam, leírom a látottakat, ez segítség lehet annak, aki szintén tervezi megnézni ezeket, és van róla több infó, mint pár kép egy "elsőtulajtól+digitklímás+nagyonmegkímélt" című hirdetésben.
Sajnos festést mérni meg diagot olvasni nem tudok, de sztem ez is hasznos lehet.

Az én autóm pedig szép volt ugyan, de nem volt igazán praktikus, valamint lassan időszerű lett volna elég sok kopó dolog cseréje (téli-nyári gumik, fék, futómű, stb. alkatrészek), és úgy voltam vele, hogy eladáskor úgysem fogok annyivel többet kapni érte, amennyit most ráköltenék ezekre, úgyhogy eladom így.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 22:03


vfeca írta:

Ez most komoly?
Megbocsáss, de azt hiszem, nyugodtan fikázhatok, az én E46-osom 13 évesen nagyságrendekkel jobban nézett ki, mint a bemutatottak közül bármelyik, és az is az eredeti árának a töredékét érte.
Másrészt azt hiszem, nem csináltam nagy bajt azzal, hogy rászántam a szabadidőm, és véleményt alkottam egy rakás autóról. Ez a vélemény nyilván szubjektív, mert nem vagyok profi szakember, de ha megspórolok vkinek egy felesleges utat azzal, hogy tudja egy kocsiról, hogy rohad a fele, vagy annyira büdös cigiszagú volt, hogy majdnem belehánytam,akkor már volt értelme ezeket leírni.
Én egyelőre ennyit tudok hozzátenni a közös eszmecseréhez. Ha nincs szükség rá, vagy zavaró, akkor szóljatok, és megtartom magamnak, ezután pedig csak kérdezni fogok...


Szia!
Nem, szó sincs erről, félre értettél minket. Biztosan örül az, aki kérte, hogy nézd meg ezeket az autókat. Írtam is, hogy sok minden a képekről nem jön le. Én magam is örülök az Hozzád hasonló írásoknak, (bár nem tervezek cserét), de jó tudni azt, hogy a képek mennyire ferdítik a valóságot. Ha a Te autód 13 évesen szebb volt, akkor miért adtad el (bár semmi közöm hozzá)?



vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. június 02. szombat, 21:56


BarG írta:
hil írta:
Szia! A képeket nézve egyik sem tűnik rossznak.

Egyetértek veled.
A kollega 12-14 éves autókat fikáz, amiket az eredeti áruk 5-8-ad részéért árulnak. Szóval mit is várunk el ilyen esetben?


Ez most komoly?
Megbocsáss, de azt hiszem, nyugodtan fikázhatok, az én E46-osom 13 évesen nagyságrendekkel jobban nézett ki, mint a bemutatottak közül bármelyik, és az is az eredeti árának a töredékét érte.
Másrészt azt hiszem, nem csináltam nagy bajt azzal, hogy rászántam a szabadidőm, és véleményt alkottam egy rakás autóról. Ez a vélemény nyilván szubjektív, mert nem vagyok profi szakember, de ha megspórolok vkinek egy felesleges utat azzal, hogy tudja egy kocsiról, hogy rohad a fele, vagy annyira büdös cigiszagú volt, hogy majdnem belehánytam,akkor már volt értelme ezeket leírni.
Én egyelőre ennyit tudok hozzátenni a közös eszmecseréhez. Ha nincs szükség rá, vagy zavaró, akkor szóljatok, és megtartom magamnak, ezután pedig csak kérdezni fogok...