Atesz35 írta:
YELLOW írta:
Atesz35 írta:
Tehát akkor van 1.6-os is 115Le-vel?
van az N40 ami csak 1.6-os. egy forrást most találtam, azt írja, csak görögök és portugáloknak gyártották, de ez nem igaz. ez 115 lovas 155Nm-es motor, ami SZAR. írtam miért. Ezt ne vedd meg!!! ha jót akarsz magadnak. amúgy sok helyen alig ismerik ezt a motorkódot.
az N42, N46 ugynaaz, dupla VANOS, valvetonic (N46 2004-től van)
N45 az sima VANOS-os moci (2005-től), E46 ba tették, meg E81, E87 (1-es BMW-be) ebből is volt 1.6-os, de ez nem olyan mint az N40 széria....
2001–2004 — 1.8/2.0 L N42 (DOHC, vanos, valvetronic)
2004–2007 — 1.8/2.0 L N46 (DOHC, vanos, valvetronic)
2004–2011 — 1.6/2.0 L N45 (DOHC, vanos)
2007–2011 — 1.6/2.0 L N43 (DOHC, direct injection)
Aha kezdem érteni 1600 cm3 akkor semmi képp se. az 1800 cm3-est N42-es motorkóddal
Én most direkt megnéztem realoem-en, hogy mit hoz ki nekem motorkód utolsó 7 karakterére. Nekem eszerint egy E30-as coupe-m van, 1988. 07. havi, M40-es motorkóddal, jobbkormányos, automata sebességváltós.
Valójában egy 2002-es faceliftes E46-os 316i, kézi váltós, balkormányos, nem tudom milyen motorkódos... Azt tudom, hogy az enyémbe még az E36/régi E46-os 1.6-os motorja került, valószínű pár darab ilyen faceliftes lehet ugyanilyen motorral.
Érdekelne egyébként, mire alapozod, hogy az 1.6-os N40-es motor szar. 103/105 lovas, mind a szervízkönyv, mind a forgalmi alapján (77kW). A gondjairól én nem tudok sokat, nekem nem hengerfejes, viszont ejti a fordulatot néha, és rá lett fogva, hogy ez a motor ilyen. Ebben lehet tehát valami, hogy nem túl jó konstrukció, ezt nem vitatom, de szimplán leszarozni azért nem kéne. Nem azért, mert az enyém, csak úgy. Rengeteg ilyen motorral szerelt BMW futkozik a környéken minden gond nélkül.
Bár amit mondasz, hogy vezérműlánc megugrás jellemzi... az enyémben nem lánc van, hanem szíj...
Update: rákerestem, mégsem N40, hanem M43B16-os motor van az enyémben, úgyhogy nagyjából felejtős, amiket írtam
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 25. szombat, 14:27