minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 18:34


Jövőhéten pénteken hozok haza lábon egy 1999 E46 SEDAN 320D-t. Lakk fekete színű, Business CD-s fej, digit., el.ablak,el.tükör, klíma,gyári alufelni,2 légzsák, fekete belső.

Nagyon patent állapotban van a kocsi, nincs horpadás-karc-repedés..nem állnak el az idomok, elég gyárinak nézki, most volt szervízben sok új alkatrész lett kicserélve kb 300.000ft értékben, német tüv 1,5 év van még rajta.

kb. 1,35M Ft-ért névre írva 2 év műszakival.

Aki megveszi nagyon jól jár vele, beszámítás lehetséges.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. november 16. péntek, 18:46

zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 09:12


ember84 írta:
Na miért,te szart szeretnél venni???Mindenki többmillióra tartja,azt kiderül annyit is kell költeni rá!Azért hitványak az autók,mert olyan emberek veszik,akiknek nincs pénzük költeni rá,csak nagyzolni akarnak!


ez így van, főleg Magyarországon. de E46nál nemigen lehet már tökéletest venni mivel átlag 10 éves kocsik. Én nem is km-re mentem, órában 215E volt, de letagadhatna elég sokat, lehet valamikor tekerve is volt, bár magánember hozatta be Ausztriából. Mindegy nem a km érdekel mert motorikusan is jó állapotú szerencsére, használódó alkatrészeket kellett csak cserélni, javítani, nem százezres tételekben.

ugyebár egy 2000es E46nál az a kérdés, hogy a 150 000-es óra 250 000 vagy 350 000ről lett visszatekerve... 200.000 az a magyar vásárlónak egy határ, utána felrobban a motor, szétesik a kocsi ugyebár... pedig számos taxis félmilliós pápaszemes mercikkel jár még pedig az eleve egy híresen rohadó széria.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 08:49


zoley88 írta:
zoliika írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


A kitűnő állapotú 3-asokat ma F30-nak hívják és BMW szalonok környékén lelhetők fel.
A legutólsó E46-ok 2006-ban kerültek ki az utakra, minimum 6-7 évesek. Kiváló állapotban akkor lehetnek, ha nem használták őket, de akkor meg kérdéses a tulajuk elmeállapota. Ilyen embertől akarsz Te autót venni?!




Tipikus magyar használtautóvásárló: kéne egy tízéves bmw, de csak akkor, ha max 150 ezret ment, még csak megkarcolva sem volt, minden alkatrész gyári és örökéletű legyen, belül egy kopás nélkül. ja és max 1M-ért.

Totalcaron van egy kétrészes írás erről egy neppertől. Kedvencem, mikor még az árat se tudja a vevő, de már az a kérdése elsőnek, hogy mennyit tud engedni erre írt egy begyakorolt mondókát:
-mennyi az alja?
-olyan 12 cm.
-úgy értem mennyi a vége?
-200at elmegy autópályán...

Na miért,te szart szeretnél venni???Mindenki többmillióra tartja,azt kiderül annyit is kell költeni rá!Azért hitványak az autók,mert olyan emberek veszik,akiknek nincs pénzük költeni rá,csak nagyzolni akarnak!


zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:27


zoliika írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


A kitűnő állapotú 3-asokat ma F30-nak hívják és BMW szalonok környékén lelhetők fel.
A legutólsó E46-ok 2006-ban kerültek ki az utakra, minimum 6-7 évesek. Kiváló állapotban akkor lehetnek, ha nem használták őket, de akkor meg kérdéses a tulajuk elmeállapota. Ilyen embertől akarsz Te autót venni?!




Tipikus magyar használtautóvásárló: kéne egy tízéves bmw, de csak akkor, ha max 150 ezret ment, még csak megkarcolva sem volt, minden alkatrész gyári és örökéletű legyen, belül egy kopás nélkül. ja és max 1M-ért.

Totalcaron van egy kétrészes írás erről egy neppertől. Kedvencem, mikor még az árat se tudja a vevő, de már az a kérdése elsőnek, hogy mennyit tud engedni erre írt egy begyakorolt mondókát:
-mennyi az alja?
-olyan 12 cm.
-úgy értem mennyi a vége?
-200at elmegy autópályán...

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 18:09


BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


A kitűnő állapotú 3-asokat ma F30-nak hívják és BMW szalonok környékén lelhetők fel.
A legutólsó E46-ok 2006-ban kerültek ki az utakra, minimum 6-7 évesek. Kiváló állapotban akkor lehetnek, ha nem használták őket, de akkor meg kérdéses a tulajuk elmeállapota. Ilyen embertől akarsz Te autót venni?!




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 17:55


ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


A kitűnő állapotú 3-asokat ma F30-nak hívják és BMW szalonok környékén lelhetők fel.
A legutólsó E46-ok 2006-ban kerültek ki az utakra, minimum 6-7 évesek. Kiváló állapotban akkor lehetnek, ha nem használták őket, de akkor meg kérdéses a tulajuk elmeállapota. Ilyen embertől akarsz Te autót venni?!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 23:00


zoliika írta:
ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


Kis pénzért(újkori ár tizedéért),full extrást,kevés kilóméterrel(lehetőleg még bejáratós legyen)..........és törésmentest
Csatlakozom Alesi-hoz:HAJRÁ!!!!!!!!!



Törésmentest,hát milyet,rommá tört szart???Nekem van e46 320d-m,de az kívűl belül patika,hibátlan!!!Sok a km,de hibátlan az autó,hiába agyal valaki azon,hogy a tíz éves,vagy afölötti autóját drágán eladja,az csak az ő kis szívének ér annyit!Meg kell nézni az árát,és ha tuti a gép,akkor lehet attól drágábban adni,de aki azt mondja van az a pénz,meg ilyenek,az csak járjon vele még egy 20 évet


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 22:30


lalada írta: ez? E46 2004/6



ebben az a fura, hogy nagy navi, de csak elektronyos ablak, sima natűr ülés... mondjuk láttam már hülyén extrázott példányokat, de a navi árából inkább egy M-pack

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 22:10


ez? E46 2004/6

ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 18:28


ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


Kis pénzért(újkori ár tizedéért),full extrást,kevés kilóméterrel(lehetőleg még bejáratós legyen)..........és törésmentest
Csatlakozom Alesi-hoz:HAJRÁ!!!!!!!!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 14. szerda, 18:36

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 18:26


minimal írta:
zoliika írta:
ZoleeSRB írta: Tud valaki esetleg jót-rosszat az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6344121


Megnéztem az autót, 3 helyett 2-kor találkoztunk egy parkolóban. A srác valóban egy fiatal és nem kisebbség. Kezdjük az elején: esztétika. Ami nagyon tetszett, hogy ez tényleg gyári M-es kívül-belül és a futómű is az. Jelenleg a 18-as M-es változó felniszélességű, illetve eltérő felniszélességű kerekek vannak alatta, és gyári az is. Nem olyan rég lett porfúvózva, festve, lakkozva. Sötét grafitszínűre lett fújva, ami szerintem nem a legszebb, már nem a festésre gondolok, hanem magára a színválasztásra. Egy kukacoskodás: a felniközepek elég kopottasak. Kavicsfelverődés nincs az autón, viszont a jobb hátsó keréknél lévő résznél, ahol kezdődik a lökhárító, ott egy patent elengedte magát, mivel tavaly belementek a srácba és rosszul lett visszarakva a lökhárító. Nem feltűnő, de mivel jó a szemészem, így én kiszúrtam egyből. Visszapillantó tükrök és a vese feketére utólagosan le lettek fújva, viszont a hűtőrács a vesén belül krómos. Tetősín is van az autóhoz, de az most nincs felrakva, viszont az is jár az autóhoz, ugyanúgy, mint a 16 colos téli garnitúra. Navigáció nem volt az autóhoz soha, tetőantennája sincs, és annak helye sem, a csomagtartóban megnéztem baloldalt, ahol nekem is van a navigációm és a cd-táram, az teljesen üres, ott soha nem volt semmi, se navigáció, se cd-váltó. Gyári egylemezes business cd volt benne, ami ki lett cserélve egy Pioneer fejegységre telefonkihangosítóval. A hátsó lámpabúra utólag be lett "ködösítve", bár ez szerintem felesleges volt, ami az utólagos fújást illeti, a díszlécek is körbe mindenhol a gyári fekete műanyagokat is lefújták az autó színére. Viszont negyed óra után vettem észre azt, hogy mind a tetőn, illetve a motorháztetőn elemenként 7-8 jégverte mélyedés található az autón. Gyakorlatilag ezek a kis jégverődések olyan picik, hogy alig lehet észrevenni, viszont észre lehet venni. Motortérben nem találtam semmi kivetnivalót, a hegesztések a toronynál mind gyári, sőt kábelkorbácsok, lámpabúrák gyártási dátumai is megfelelnek az autó korának. Az ékszíjtárcsák is rendben, mind indításnál és leállításnál nem nyikkantak, a motor nem remegett be, így gondolom a motortartó bakok is rendben vannak. A xenon gyönyörűen működik, a ködlámpa, minden egyéb elektronikai kütyü, a belseje az autónak ritka és gyönyörű M-es. Küszöb, tetőkárpit, ülések. Az ülések kárpitjára csak annyit, hogy rendkívül ritka és egyedi, gyönyörű állapotban vannak, nincsenek kiülve és persze combtámaszos. Itt azért egy negatívumot megjegyeznék: nincs benne ülésfűtés. De ettől függetlenül tényleg nincs lelakva és nagyon-nagyon szép. A váltógomb valamilyen oknál fogva (ez lehet rossz szokás, lehet nemtörődömség, én a nemtörődömségre gondolok, mint bőrápoló használatának nélkülözése és hogy állandóan fogdosva van a sebváltógomb) kopott a kormányhoz képest. Ami nekem különlegesség volt még az autó belsejében, hogy hátul is vannak légzsákok és hátsó ablakemelő. Eddig amit költött rá a srác, két lengőkar (jobb-bal) csere, olajszerviz, illetve első féktárcsa felszabályzása és fékbetétcsere. A hátsó fékbetét viszont kopott és a boardkomputer be is jelez. Szervizfüzetét megnéztem, az autó Luxemburgból származik, 2008. nyaráig volt vezetve a szervizkönyve, miszerint akkor 118.000 km volt benne. A srác tavaly szeptemberben vette, ő hajtott bele 24-25.000 km-t és németből való az autó. A többit ki kell kalkulálni.
Ha valamit még kihagytam, kérdezz rá nyugodtan, azért nem privátba írtam, hogy fórumtagok is lássák, hogy van még hiteles magyar autótulajdonos, aki nem hazudik egy hirdetésben és nem színezi ki annak szövegét. Még egy magánvélemény: ha én most vennék E46-ot, egy 100-150.000 forintos alkudozás után biztos megvenném, tekintettel az autó felszereltségére és állapotára. Lehet, hogy lehet kapni hasonló állapotút és nem M-eset 1,7-8 millióért, de mire az ember összelapátolja a bontókból a lökhárítókat, xenont, üléseket, küszöbdíszléceket (amiket szerintem bontóban meg sem lehet venni, csak újonnan) tetőkárpitot, hát akkor árban ugyanott vagyunk, sőt... Ez az autó szép és ennyi pénzt megér.





Nekem volt E46 320D gyári m-packet (2004.januári), de szerintem ezeknél a felszereltésghez jár a nagy navi. Én még nem láttam nagy navi nélkülit.









Tévedsz .......opció volt még az M-packethez is


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 18:15


ember84 írta: Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt


Hajrá!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 17:14


Sziasztok!Nagyon jó e46-ot szeretnék vásárolni,kítűnő állapotút,de nem csillagászati áron,nekem is van 46-om,ismerem a példányt

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 16:36


zoliika írta:
ZoleeSRB írta: Tud valaki esetleg jót-rosszat az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6344121


Megnéztem az autót, 3 helyett 2-kor találkoztunk egy parkolóban. A srác valóban egy fiatal és nem kisebbség. Kezdjük az elején: esztétika. Ami nagyon tetszett, hogy ez tényleg gyári M-es kívül-belül és a futómű is az. Jelenleg a 18-as M-es változó felniszélességű, illetve eltérő felniszélességű kerekek vannak alatta, és gyári az is. Nem olyan rég lett porfúvózva, festve, lakkozva. Sötét grafitszínűre lett fújva, ami szerintem nem a legszebb, már nem a festésre gondolok, hanem magára a színválasztásra. Egy kukacoskodás: a felniközepek elég kopottasak. Kavicsfelverődés nincs az autón, viszont a jobb hátsó keréknél lévő résznél, ahol kezdődik a lökhárító, ott egy patent elengedte magát, mivel tavaly belementek a srácba és rosszul lett visszarakva a lökhárító. Nem feltűnő, de mivel jó a szemészem, így én kiszúrtam egyből. Visszapillantó tükrök és a vese feketére utólagosan le lettek fújva, viszont a hűtőrács a vesén belül krómos. Tetősín is van az autóhoz, de az most nincs felrakva, viszont az is jár az autóhoz, ugyanúgy, mint a 16 colos téli garnitúra. Navigáció nem volt az autóhoz soha, tetőantennája sincs, és annak helye sem, a csomagtartóban megnéztem baloldalt, ahol nekem is van a navigációm és a cd-táram, az teljesen üres, ott soha nem volt semmi, se navigáció, se cd-váltó. Gyári egylemezes business cd volt benne, ami ki lett cserélve egy Pioneer fejegységre telefonkihangosítóval. A hátsó lámpabúra utólag be lett "ködösítve", bár ez szerintem felesleges volt, ami az utólagos fújást illeti, a díszlécek is körbe mindenhol a gyári fekete műanyagokat is lefújták az autó színére. Viszont negyed óra után vettem észre azt, hogy mind a tetőn, illetve a motorháztetőn elemenként 7-8 jégverte mélyedés található az autón. Gyakorlatilag ezek a kis jégverődések olyan picik, hogy alig lehet észrevenni, viszont észre lehet venni. Motortérben nem találtam semmi kivetnivalót, a hegesztések a toronynál mind gyári, sőt kábelkorbácsok, lámpabúrák gyártási dátumai is megfelelnek az autó korának. Az ékszíjtárcsák is rendben, mind indításnál és leállításnál nem nyikkantak, a motor nem remegett be, így gondolom a motortartó bakok is rendben vannak. A xenon gyönyörűen működik, a ködlámpa, minden egyéb elektronikai kütyü, a belseje az autónak ritka és gyönyörű M-es. Küszöb, tetőkárpit, ülések. Az ülések kárpitjára csak annyit, hogy rendkívül ritka és egyedi, gyönyörű állapotban vannak, nincsenek kiülve és persze combtámaszos. Itt azért egy negatívumot megjegyeznék: nincs benne ülésfűtés. De ettől függetlenül tényleg nincs lelakva és nagyon-nagyon szép. A váltógomb valamilyen oknál fogva (ez lehet rossz szokás, lehet nemtörődömség, én a nemtörődömségre gondolok, mint bőrápoló használatának nélkülözése és hogy állandóan fogdosva van a sebváltógomb) kopott a kormányhoz képest. Ami nekem különlegesség volt még az autó belsejében, hogy hátul is vannak légzsákok és hátsó ablakemelő. Eddig amit költött rá a srác, két lengőkar (jobb-bal) csere, olajszerviz, illetve első féktárcsa felszabályzása és fékbetétcsere. A hátsó fékbetét viszont kopott és a boardkomputer be is jelez. Szervizfüzetét megnéztem, az autó Luxemburgból származik, 2008. nyaráig volt vezetve a szervizkönyve, miszerint akkor 118.000 km volt benne. A srác tavaly szeptemberben vette, ő hajtott bele 24-25.000 km-t és németből való az autó. A többit ki kell kalkulálni.
Ha valamit még kihagytam, kérdezz rá nyugodtan, azért nem privátba írtam, hogy fórumtagok is lássák, hogy van még hiteles magyar autótulajdonos, aki nem hazudik egy hirdetésben és nem színezi ki annak szövegét. Még egy magánvélemény: ha én most vennék E46-ot, egy 100-150.000 forintos alkudozás után biztos megvenném, tekintettel az autó felszereltségére és állapotára. Lehet, hogy lehet kapni hasonló állapotút és nem M-eset 1,7-8 millióért, de mire az ember összelapátolja a bontókból a lökhárítókat, xenont, üléseket, küszöbdíszléceket (amiket szerintem bontóban meg sem lehet venni, csak újonnan) tetőkárpitot, hát akkor árban ugyanott vagyunk, sőt... Ez az autó szép és ennyi pénzt megér.





Nekem volt E46 320D gyári m-packet (2004.januári), de szerintem ezeknél a felszereltésghez jár a nagy navi. Én még nem láttam nagy navi nélkülit.










Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. november 14. szerda, 16:47

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 15:10


ZoleeSRB írta: Tud valaki esetleg jót-rosszat az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6344121


Megnéztem az autót, 3 helyett 2-kor találkoztunk egy parkolóban. A srác valóban egy fiatal és nem kisebbség. Kezdjük az elején: esztétika. Ami nagyon tetszett, hogy ez tényleg gyári M-es kívül-belül és a futómű is az. Jelenleg a 18-as M-es változó felniszélességű, illetve eltérő felniszélességű kerekek vannak alatta, és gyári az is. Nem olyan rég lett porfúvózva, festve, lakkozva. Sötét grafitszínűre lett fújva, ami szerintem nem a legszebb, már nem a festésre gondolok, hanem magára a színválasztásra. Egy kukacoskodás: a felniközepek elég kopottasak. Kavicsfelverődés nincs az autón, viszont a jobb hátsó keréknél lévő résznél, ahol kezdődik a lökhárító, ott egy patent elengedte magát, mivel tavaly belementek a srácba és rosszul lett visszarakva a lökhárító. Nem feltűnő, de mivel jó a szemészem, így én kiszúrtam egyből. Visszapillantó tükrök és a vese feketére utólagosan le lettek fújva, viszont a hűtőrács a vesén belül krómos. Tetősín is van az autóhoz, de az most nincs felrakva, viszont az is jár az autóhoz, ugyanúgy, mint a 16 colos téli garnitúra. Navigáció nem volt az autóhoz soha, tetőantennája sincs, és annak helye sem, a csomagtartóban megnéztem baloldalt, ahol nekem is van a navigációm és a cd-táram, az teljesen üres, ott soha nem volt semmi, se navigáció, se cd-váltó. Gyári egylemezes business cd volt benne, ami ki lett cserélve egy Pioneer fejegységre telefonkihangosítóval. A hátsó lámpabúra utólag be lett "ködösítve", bár ez szerintem felesleges volt, ami az utólagos fújást illeti, a díszlécek is körbe mindenhol a gyári fekete műanyagokat is lefújták az autó színére. Viszont negyed óra után vettem észre azt, hogy mind a tetőn, illetve a motorháztetőn elemenként 7-8 jégverte mélyedés található az autón. Gyakorlatilag ezek a kis jégverődések olyan picik, hogy alig lehet észrevenni, viszont észre lehet venni. Motortérben nem találtam semmi kivetnivalót, a hegesztések a toronynál mind gyári, sőt kábelkorbácsok, lámpabúrák gyártási dátumai is megfelelnek az autó korának. Az ékszíjtárcsák is rendben, mind indításnál és leállításnál nem nyikkantak, a motor nem remegett be, így gondolom a motortartó bakok is rendben vannak. A xenon gyönyörűen működik, a ködlámpa, minden egyéb elektronikai kütyü, a belseje az autónak ritka és gyönyörű M-es. Küszöb, tetőkárpit, ülések. Az ülések kárpitjára csak annyit, hogy rendkívül ritka és egyedi, gyönyörű állapotban vannak, nincsenek kiülve és persze combtámaszos. Itt azért egy negatívumot megjegyeznék: nincs benne ülésfűtés. De ettől függetlenül tényleg nincs lelakva és nagyon-nagyon szép. A váltógomb valamilyen oknál fogva (ez lehet rossz szokás, lehet nemtörődömség, én a nemtörődömségre gondolok, mint bőrápoló használatának nélkülözése és hogy állandóan fogdosva van a sebváltógomb) kopott a kormányhoz képest. Ami nekem különlegesség volt még az autó belsejében, hogy hátul is vannak légzsákok és hátsó ablakemelő. Eddig amit költött rá a srác, két lengőkar (jobb-bal) csere, olajszerviz, illetve első féktárcsa felszabályzása és fékbetétcsere. A hátsó fékbetét viszont kopott és a boardkomputer be is jelez. Szervizfüzetét megnéztem, az autó Luxemburgból származik, 2008. nyaráig volt vezetve a szervizkönyve, miszerint akkor 118.000 km volt benne. A srác tavaly szeptemberben vette, ő hajtott bele 24-25.000 km-t és németből való az autó. A többit ki kell kalkulálni.
Ha valamit még kihagytam, kérdezz rá nyugodtan, azért nem privátba írtam, hogy fórumtagok is lássák, hogy van még hiteles magyar autótulajdonos, aki nem hazudik egy hirdetésben és nem színezi ki annak szövegét. Még egy magánvélemény: ha én most vennék E46-ot, egy 100-150.000 forintos alkudozás után biztos megvenném, tekintettel az autó felszereltségére és állapotára. Lehet, hogy lehet kapni hasonló állapotút és nem M-eset 1,7-8 millióért, de mire az ember összelapátolja a bontókból a lökhárítókat, xenont, üléseket, küszöbdíszléceket (amiket szerintem bontóban meg sem lehet venni, csak újonnan) tetőkárpitot, hát akkor árban ugyanott vagyunk, sőt... Ez az autó szép és ennyi pénzt megér.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. november 14. szerda, 15:19