ZoleeSRB írta:
Tud valaki esetleg jót-rosszat az autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-6344121
Megnéztem az autót, 3 helyett 2-kor találkoztunk egy parkolóban. A srác valóban egy fiatal és nem kisebbség. Kezdjük az elején: esztétika. Ami nagyon tetszett, hogy ez tényleg gyári M-es kívül-belül és a futómű is az. Jelenleg a 18-as M-es változó felniszélességű, illetve eltérő felniszélességű kerekek vannak alatta, és gyári az is. Nem olyan rég lett porfúvózva, festve, lakkozva. Sötét grafitszínűre lett fújva, ami szerintem nem a legszebb, már nem a festésre gondolok, hanem magára a színválasztásra. Egy kukacoskodás: a felniközepek elég kopottasak. Kavicsfelverődés nincs az autón, viszont a jobb hátsó keréknél lévő résznél, ahol kezdődik a lökhárító, ott egy patent elengedte magát, mivel tavaly belementek a srácba és rosszul lett visszarakva a lökhárító. Nem feltűnő, de mivel jó a szemészem, így én kiszúrtam egyből. Visszapillantó tükrök és a vese feketére utólagosan le lettek fújva, viszont a hűtőrács a vesén belül krómos. Tetősín is van az autóhoz, de az most nincs felrakva, viszont az is jár az autóhoz, ugyanúgy, mint a 16 colos téli garnitúra. Navigáció nem volt az autóhoz soha, tetőantennája sincs, és annak helye sem, a csomagtartóban megnéztem baloldalt, ahol nekem is van a navigációm és a cd-táram, az teljesen üres, ott soha nem volt semmi, se navigáció, se cd-váltó. Gyári egylemezes business cd volt benne, ami ki lett cserélve egy Pioneer fejegységre telefonkihangosítóval. A hátsó lámpabúra utólag be lett "ködösítve", bár ez szerintem felesleges volt, ami az utólagos fújást illeti, a díszlécek is körbe mindenhol a gyári fekete műanyagokat is lefújták az autó színére. Viszont negyed óra után vettem észre azt, hogy mind a tetőn, illetve a motorháztetőn elemenként 7-8 jégverte mélyedés található az autón. Gyakorlatilag ezek a kis jégverődések olyan picik, hogy alig lehet észrevenni, viszont észre lehet venni. Motortérben nem találtam semmi kivetnivalót, a hegesztések a toronynál mind gyári, sőt kábelkorbácsok, lámpabúrák gyártási dátumai is megfelelnek az autó korának. Az ékszíjtárcsák is rendben, mind indításnál és leállításnál nem nyikkantak, a motor nem remegett be, így gondolom a motortartó bakok is rendben vannak. A xenon gyönyörűen működik, a ködlámpa, minden egyéb elektronikai kütyü, a belseje az autónak ritka és gyönyörű M-es. Küszöb, tetőkárpit, ülések. Az ülések kárpitjára csak annyit, hogy rendkívül ritka és egyedi, gyönyörű állapotban vannak, nincsenek kiülve és persze combtámaszos. Itt azért egy negatívumot megjegyeznék: nincs benne ülésfűtés. De ettől függetlenül tényleg nincs lelakva és nagyon-nagyon szép. A váltógomb valamilyen oknál fogva (ez lehet rossz szokás, lehet nemtörődömség, én a nemtörődömségre gondolok, mint bőrápoló használatának nélkülözése és hogy állandóan fogdosva van a sebváltógomb) kopott a kormányhoz képest. Ami nekem különlegesség volt még az autó belsejében, hogy hátul is vannak légzsákok és hátsó ablakemelő. Eddig amit költött rá a srác, két lengőkar (jobb-bal) csere, olajszerviz, illetve első féktárcsa felszabályzása és fékbetétcsere. A hátsó fékbetét viszont kopott és a boardkomputer be is jelez. Szervizfüzetét megnéztem, az autó Luxemburgból származik, 2008. nyaráig volt vezetve a szervizkönyve, miszerint akkor 118.000 km volt benne. A srác tavaly szeptemberben vette, ő hajtott bele 24-25.000 km-t és németből való az autó. A többit ki kell kalkulálni.
Ha valamit még kihagytam, kérdezz rá nyugodtan, azért nem privátba írtam, hogy fórumtagok is lássák, hogy van még hiteles magyar autótulajdonos, aki nem hazudik egy hirdetésben és nem színezi ki annak szövegét. Még egy magánvélemény: ha én most vennék E46-ot, egy 100-150.000 forintos alkudozás után biztos megvenném, tekintettel az autó felszereltségére és állapotára. Lehet, hogy lehet kapni hasonló állapotút és nem M-eset 1,7-8 millióért, de mire az ember összelapátolja a bontókból a lökhárítókat, xenont, üléseket, küszöbdíszléceket (amiket szerintem bontóban meg sem lehet venni, csak újonnan) tetőkárpitot, hát akkor árban ugyanott vagyunk, sőt... Ez az autó szép és ennyi pénzt megér.
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. november 14. szerda, 15:19