hil írta:
YELLOW írta:
szomorú, hogy nem hittél.
miért állítottam volna valótlant?
én is olvasom, hogy ez a motor eszi az olajat. hát én amellett vagyok, hogy aki ilyenre panaszkodik ennél a motornál, annak sürgősen meg kell néznie valamit. azzal nagyon nem bántak jól.
vagy az olaj egy köpet, vagy a motorral komoly gondok vannak. kartergázszűrő, gyűrűk, szlepelszár szimmering, vagy akárhol, ahol elmegy. nekem is 4,25 liter megy bele, de az első csere kivételével már csak 4 litert rakok bele. az is elég, é mivel nem fogy, nem kell utána tölteni. felesleges volna +1 litert azért venni, hogy 2,5 dl-t kitöltsek belőle.
szerk.: egyébként kollégám olaja off autóban 7ezer km környékén esett össze és kezdte el enni de nagyon. tipikusan az olaj volt a hibás. tehát ettől is függ mikor lesz az olaj olyan, hogy nem bírja tartani magát.
Ismerősöm is vett egy e46 318i-t. 2002-es évjárat, 185kKm. Az olajat úgy fogyasztja, hogy 1000 (ezer) Km-ként betölt 1,5litert. Már Tescos olajat tölt rá, az autót 2 hónap használat után már árulja is, szabadulna tőle. Németországi az autó és nem is volt olcsó, továbbá költött már rá azóta rendesen. Előre sajnálom az új tulajt.....
valószínű olyan embertől vehette, aki valóban 25ezrenként cserélt olajat és valószínű olyan szervizbe vihette, ahol a török, munkások lenyúlták az olajat és nem cserélték ki azt. benne van a pakliban. felénk most tiszta fehérek az utak. sóóó. persze a mi utcánk inkább fűrészporos, amit talán jobban utálok. mocskos egy valami.
az üzemanyagoknál is amit mondtam, azok mind saját érzések, mérések. Shell-nél, mikor bejött a Nitro név, onnantól kezdve a V-Power Racing sem ér semmit, nem érzek semmit. de mint kiderült azért, mert az sem 100-as már, hanem csak 98-as oktán. azóta nem is tankolok ott, max sima üzemanyagot, ha nagyon muszáj, és kb 3-5ezerért max. Agip-os MOL-os benzin megy, kedvezménnyel, vagy ha van lehetség, akkor OMV. ezt tartom most a legjobbnak egyenlőre. szerencsére jól lent vannak most az árak is.