YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 30. szombat, 19:09


adee9 írta:
YELLOW írta:
adee9 írta:

Szia! Most akkor ez megoldható az én 2002-es verdámban is? Eddig úgy tudtam, csak az újabbakban lehet, a régieknél frissíteni kell a szoftvert...


látom nem figyeltél... írtam, hogy neki cserélve van a fejegység, egy újabból lett berakva, ezért tudta megoldani annak ellenére, hogy 2002-es a verda. ha neked a gyári fej van benne, amivel kijött, akkor nem lehet. hacsak nem hajlandó frissülni firmware-ileg.


Jah értem, pedig már örültem. :S És ez a frissítés hogy működik? Egyáltalán foglalkozik valaki ilyesmivel?


nem biztos, hogy frissíthető. próba cseresznye. talán bmw320d4 tud rajta frissíteni, meg estleg..... nem jut eszembe, de árul ilyen BMW-s cuccokat, fejeket, kormányt mindent. mobilgumi.hu az oldala.

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2012. június 30. szombat, 18:47


YELLOW írta:
adee9 írta:
csbalu írta:
Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



Hát fotodokumentation még nincs, majd lesz. A lényeg a lényegben: okosak voltak akik megtervezték ezt a rádiót. Először nagyon nem értettem hogy miért kell az az ellenállás ezért nem is tettem bele aztán rájöttem hogy így tudják 2 lábon az engedélyezést és a hangátvitelt is megoldani. A 2 kondinak csak illesztésnél van jelentősége ha kihagyod max máshogy fog szólni, de nem dől össze a világ (nekem pl most 330nF-es kondik vannak benne azt volt kéznél).
Aki akar bajlódni az IDE csatlakozóval ám tegye de baromság. Dupla süskesor anya aztán kész, lehet rá forrasztani. SMD alkatrészekkel fogom megcsinálni mert így külön dobozka kéne az "szűrőnek".
Ebben jól le van írva fotókal, de persze én is le fogom fotózni a lépéseket amikor megcsinálom a végleges verziót.
http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf


Szia! Most akkor ez megoldható az én 2002-es verdámban is? Eddig úgy tudtam, csak az újabbakban lehet, a régieknél frissíteni kell a szoftvert...


látom nem figyeltél... írtam, hogy neki cserélve van a fejegység, egy újabból lett berakva, ezért tudta megoldani annak ellenére, hogy 2002-es a verda. ha neked a gyári fej van benne, amivel kijött, akkor nem lehet. hacsak nem hajlandó frissülni firmware-ileg.


Jah értem, pedig már örültem. :S És ez a frissítés hogy működik? Egyáltalán foglalkozik valaki ilyesmivel?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 29. péntek, 21:29


adee9 írta:
csbalu írta:
Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



Hát fotodokumentation még nincs, majd lesz. A lényeg a lényegben: okosak voltak akik megtervezték ezt a rádiót. Először nagyon nem értettem hogy miért kell az az ellenállás ezért nem is tettem bele aztán rájöttem hogy így tudják 2 lábon az engedélyezést és a hangátvitelt is megoldani. A 2 kondinak csak illesztésnél van jelentősége ha kihagyod max máshogy fog szólni, de nem dől össze a világ (nekem pl most 330nF-es kondik vannak benne azt volt kéznél).
Aki akar bajlódni az IDE csatlakozóval ám tegye de baromság. Dupla süskesor anya aztán kész, lehet rá forrasztani. SMD alkatrészekkel fogom megcsinálni mert így külön dobozka kéne az "szűrőnek".
Ebben jól le van írva fotókal, de persze én is le fogom fotózni a lépéseket amikor megcsinálom a végleges verziót.
http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf


Szia! Most akkor ez megoldható az én 2002-es verdámban is? Eddig úgy tudtam, csak az újabbakban lehet, a régieknél frissíteni kell a szoftvert...


látom nem figyeltél... írtam, hogy neki cserélve van a fejegység, egy újabból lett berakva, ezért tudta megoldani annak ellenére, hogy 2002-es a verda. ha neked a gyári fej van benne, amivel kijött, akkor nem lehet. hacsak nem hajlandó frissülni firmware-ileg.

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2012. június 29. péntek, 19:58


csbalu írta:
Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



Hát fotodokumentation még nincs, majd lesz. A lényeg a lényegben: okosak voltak akik megtervezték ezt a rádiót. Először nagyon nem értettem hogy miért kell az az ellenállás ezért nem is tettem bele aztán rájöttem hogy így tudják 2 lábon az engedélyezést és a hangátvitelt is megoldani. A 2 kondinak csak illesztésnél van jelentősége ha kihagyod max máshogy fog szólni, de nem dől össze a világ (nekem pl most 330nF-es kondik vannak benne azt volt kéznél).
Aki akar bajlódni az IDE csatlakozóval ám tegye de baromság. Dupla süskesor anya aztán kész, lehet rá forrasztani. SMD alkatrészekkel fogom megcsinálni mert így külön dobozka kéne az "szűrőnek".
Ebben jól le van írva fotókal, de persze én is le fogom fotózni a lépéseket amikor megcsinálom a végleges verziót.
http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf


Szia! Most akkor ez megoldható az én 2002-es verdámban is? Eddig úgy tudtam, csak az újabbakban lehet, a régieknél frissíteni kell a szoftvert...

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 29. péntek, 08:26


Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



Hát fotodokumentation még nincs, majd lesz. A lényeg a lényegben: okosak voltak akik megtervezték ezt a rádiót. Először nagyon nem értettem hogy miért kell az az ellenállás ezért nem is tettem bele aztán rájöttem hogy így tudják 2 lábon az engedélyezést és a hangátvitelt is megoldani. A 2 kondinak csak illesztésnél van jelentősége ha kihagyod max máshogy fog szólni, de nem dől össze a világ (nekem pl most 330nF-es kondik vannak benne azt volt kéznél).
Aki akar bajlódni az IDE csatlakozóval ám tegye de baromság. Dupla süskesor anya aztán kész, lehet rá forrasztani. SMD alkatrészekkel fogom megcsinálni mert így külön dobozka kéne az "szűrőnek".
Ebben jól le van írva fotókal, de persze én is le fogom fotózni a lépéseket amikor megcsinálom a végleges verziót.
http://www.kaiser-media.de/bmw...nessCD.pdf

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 22:13


Helioport írta:
YELLOW írta:
Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



csak picit kőne visszaolvasni.... van fain link. a gyári fejre bármit ráköthetsz jack dugón, amiben van jack-es hangkimenete, pl fülhallgató



Hóóóó, jelló engem ne oltsál! Én egy képes összefoglalóra gondoltam, hogy milyen lett, nem arra, hogy hogyan kell csinányi...


jah! amúgy nem ótás vót. azt máskép szokom, és csak nőkkel

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 21:53


YELLOW írta:
Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



csak picit kőne visszaolvasni.... van fain link. a gyári fejre bármit ráköthetsz jack dugón, amiben van jack-es hangkimenete, pl fülhallgató



Hóóóó, jelló engem ne oltsál! Én egy képes összefoglalóra gondoltam, hogy milyen lett, nem arra, hogy hogyan kell csinányi...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 21:23


Helioport írta:
csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



csak picit kőne visszaolvasni.... van fain link. a gyári fejre bármit ráköthetsz jack dugón, amiben van jack-es hangkimenete, pl fülhallgató

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 21:18


csbalu írta: Megy az AUX!!!!



És mit csináltál? Milyen csatlakozó? Hogyan? Muti már!!!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 21:14


csbalu írta: Megy az AUX!!!!


én mondtam, hogy tudja...

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 20:49


Megy az AUX!!!!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 15:11


YELLOW írta:
csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

Én az iparban dolgozok, elektronikai mérőeszközöket fejlesztünk, és elárulom Neked hogy nem növelé számottevően egy érintőképernyős gyári fejegység ami mindent tud a kocsi gyártási költségét max 5000Ft-al.... De akkor nem lehetne mindenért rengeteg pénzt elkérni. Én már régóta gondolkozom hogy belekezdek és csinálok ilyen cuccokat mint a Dynaviv vagy a Dension. Még a Dynaviv is le van maradva mint a borravaló az Androidos kütyüjével meg a rezisztív kijelzővel és ahhoz képest méregdrágán adja.
Durván 20.000Ft az önköltsége annak a kütyünek, de akko rmár be is van csomagolva szinesbe szagosba.



azért nem iylen egyszerű.
az oké, hogy maga a fizikai anyagok amibe kerül, az mondjuk kijön egy 30ezerből, bár ebből a legdrágább pont a kijelző.
de ott vannak a beültetőgépek, amik magukban is hatalmas összeget emésztenek fel, azok fogyasztása, a forrasztókemencéjé, az összeszerelő embereké, a támogató emberek fizetése. ezek mind kiadások a cégnek, amit az árból gazdálkodik ki. sok esetben meg bérgyártók csinálják. az árba bele kell kalkulálni, ha állás idő van valami galiba miatt, akkor ha pl bérelnek egy gépet, és nem a gép hibája miatt van állás, akkor azért a gépért ugyanúgy fizetni kell, anank elelnére, hogy egy termék sem megy át rajta.


Értem én mit mondasz. De maradjunk annyiban hogy 30.000ből ezek mint kijönnek! Sőt még az is hogy minden darabnál felhívnak Téged, hogy rendben van-e Az ÖNKÖLTSÉGBE minden gyártással kapcsolatos költség beletartozik nem csk az ANYAGKÖLTSÉG



szerintem ennek az anyagköltsége van meg 30-ból csak. valószínű nem gyártanak belőle annyit, ezért magasabb az ár. szerintem kalkulálva kb mindennel együtt azaz a gyártó önköltsége egy termékre biztos, hogy megvan legalább egy 50 ezer. erre rakja rá a hasznát. ha bér cég, akkor plusz rátesz a vevő mármint a megbízó cég, aztán a nagyker, kisker...stb.


OK, látom ti is ismeritek az EMS ipart
No de ne túlozzunk, az ilyen kisméretű kijelzőket nem feltételnül tapogatja EMS, leginkább távol-keleti ODM beszállítók gyártják, és valóban fillérekért...
Ezt meg én tudom, mert elég sok közöm van a kijelzőkhöz meg a gyár(ta)tásukhoz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 14:36


csbalu írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:

Én az iparban dolgozok, elektronikai mérőeszközöket fejlesztünk, és elárulom Neked hogy nem növelé számottevően egy érintőképernyős gyári fejegység ami mindent tud a kocsi gyártási költségét max 5000Ft-al.... De akkor nem lehetne mindenért rengeteg pénzt elkérni. Én már régóta gondolkozom hogy belekezdek és csinálok ilyen cuccokat mint a Dynaviv vagy a Dension. Még a Dynaviv is le van maradva mint a borravaló az Androidos kütyüjével meg a rezisztív kijelzővel és ahhoz képest méregdrágán adja.
Durván 20.000Ft az önköltsége annak a kütyünek, de akko rmár be is van csomagolva szinesbe szagosba.



azért nem iylen egyszerű.
az oké, hogy maga a fizikai anyagok amibe kerül, az mondjuk kijön egy 30ezerből, bár ebből a legdrágább pont a kijelző.
de ott vannak a beültetőgépek, amik magukban is hatalmas összeget emésztenek fel, azok fogyasztása, a forrasztókemencéjé, az összeszerelő embereké, a támogató emberek fizetése. ezek mind kiadások a cégnek, amit az árból gazdálkodik ki. sok esetben meg bérgyártók csinálják. az árba bele kell kalkulálni, ha állás idő van valami galiba miatt, akkor ha pl bérelnek egy gépet, és nem a gép hibája miatt van állás, akkor azért a gépért ugyanúgy fizetni kell, anank elelnére, hogy egy termék sem megy át rajta.


Értem én mit mondasz. De maradjunk annyiban hogy 30.000ből ezek mint kijönnek! Sőt még az is hogy minden darabnál felhívnak Téged, hogy rendben van-e Az ÖNKÖLTSÉGBE minden gyártással kapcsolatos költség beletartozik nem csk az ANYAGKÖLTSÉG



szerintem ennek az anyagköltsége van meg 30-ból csak. valószínű nem gyártanak belőle annyit, ezért magasabb az ár. szerintem kalkulálva kb mindennel együtt azaz a gyártó önköltsége egy termékre biztos, hogy megvan legalább egy 50 ezer. erre rakja rá a hasznát. ha bér cég, akkor plusz rátesz a vevő mármint a megbízó cég, aztán a nagyker, kisker...stb.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 13:58


YELLOW írta:
csbalu írta:

Én az iparban dolgozok, elektronikai mérőeszközöket fejlesztünk, és elárulom Neked hogy nem növelé számottevően egy érintőképernyős gyári fejegység ami mindent tud a kocsi gyártási költségét max 5000Ft-al.... De akkor nem lehetne mindenért rengeteg pénzt elkérni. Én már régóta gondolkozom hogy belekezdek és csinálok ilyen cuccokat mint a Dynaviv vagy a Dension. Még a Dynaviv is le van maradva mint a borravaló az Androidos kütyüjével meg a rezisztív kijelzővel és ahhoz képest méregdrágán adja.
Durván 20.000Ft az önköltsége annak a kütyünek, de akko rmár be is van csomagolva szinesbe szagosba.



azért nem iylen egyszerű.
az oké, hogy maga a fizikai anyagok amibe kerül, az mondjuk kijön egy 30ezerből, bár ebből a legdrágább pont a kijelző.
de ott vannak a beültetőgépek, amik magukban is hatalmas összeget emésztenek fel, azok fogyasztása, a forrasztókemencéjé, az összeszerelő embereké, a támogató emberek fizetése. ezek mind kiadások a cégnek, amit az árból gazdálkodik ki. sok esetben meg bérgyártók csinálják. az árba bele kell kalkulálni, ha állás idő van valami galiba miatt, akkor ha pl bérelnek egy gépet, és nem a gép hibája miatt van állás, akkor azért a gépért ugyanúgy fizetni kell, anank elelnére, hogy egy termék sem megy át rajta.


Értem én mit mondasz. De maradjunk annyiban hogy 30.000ből ezek mint kijönnek! Sőt még az is hogy minden darabnál felhívnak Téged, hogy rendben van-e Az ÖNKÖLTSÉGBE minden gyártással kapcsolatos költség beletartozik nem csk az ANYAGKÖLTSÉG



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 28. csütörtök, 13:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 28. csütörtök, 13:54


csbalu írta:

Én az iparban dolgozok, elektronikai mérőeszközöket fejlesztünk, és elárulom Neked hogy nem növelé számottevően egy érintőképernyős gyári fejegység ami mindent tud a kocsi gyártási költségét max 5000Ft-al.... De akkor nem lehetne mindenért rengeteg pénzt elkérni. Én már régóta gondolkozom hogy belekezdek és csinálok ilyen cuccokat mint a Dynaviv vagy a Dension. Még a Dynaviv is le van maradva mint a borravaló az Androidos kütyüjével meg a rezisztív kijelzővel és ahhoz képest méregdrágán adja.
Durván 20.000Ft az önköltsége annak a kütyünek, de akko rmár be is van csomagolva szinesbe szagosba.



azért nem iylen egyszerű.
az oké, hogy maga a fizikai anyagok amibe kerül, az mondjuk kijön egy 30ezerből, bár ebből a legdrágább pont a kijelző.
de ott vannak a beültetőgépek, amik magukban is hatalmas összeget emésztenek fel, azok fogyasztása, a forrasztókemencéjé, az összeszerelő embereké, a támogató emberek fizetése. ezek mind kiadások a cégnek, amit az árból gazdálkodik ki. sok esetben meg bérgyártók csinálják. az árba bele kell kalkulálni, ha állás idő van valami galiba miatt, akkor ha pl bérelnek egy gépet, és nem a gép hibája miatt van állás, akkor azért a gépért ugyanúgy fizetni kell, anank elelnére, hogy egy termék sem megy át rajta.

:: BMWfanatics FÓRUM :: Tartalomjegyzék » Hifi

AUX