« előző123következő »
m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. augusztus 08. péntek, 20:14


kopasz írta:
Prof írta:
kopasz írta: Köszi! Úgy néz ki, hogy E91 lesz.Közben sikerült több "szak"emberrel is beszélnem és többen ajánlják ezt,mint az E60/61-et.


Csak ne a lista aljáról szemezgess.





Mármint hogy érted?!Hogy ne a legolcsóbbat? Amúgy próbálok mindent figyelembe venni,főleg a megtett km-t.Még azt nem tudom,hogy jó-e az automata váltó vagy a manuális jobb lehet? És még azt ajánlották, hogy a 163 lóerősnek jobb a motorja,mint a 177-nek... ??? DE még a héten akarok beszélni egy szakival, aki elvileg vágja a témát.



Nekem a 177 lóerős van és meg vagyok vele elégedve 1 év alatt 50ezret raktam bele úgy hogy 10-12 ezrenként olajcsere, hosszbordás ékszíj és egy két apróság volt rajt cserélve, plussz új defekttűrő gumikat kapott, annyi előnye van még ennek a motornak hogy nincs a szívócsonkba pillangószelep és nincs kartergáz szűrője se.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. augusztus 07. csütörtök, 10:59


kopasz írta: Köszi! Úgy néz ki, hogy E91 lesz.Közben sikerült több "szak"emberrel is beszélnem és többen ajánlják ezt,mint az E60/61-et.


futómű itt is azért érzékeny, rengeteg hátsó szilent miegymás a sok lengőkar, bekötő stb miatt.. nehéz jót kifogni, de ki lehet. ami gyanúsan "olcsó" annak tuti lóg a bele.
egy szakértővel menj mindenképp. az enyém 260e km-es de belül mintha új lenne, közben a H futómű torka véres.. köszi magyar utak. szóval vmit vmiért..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 07. csütörtök, 10:59

kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. augusztus 06. szerda, 17:41


Prof írta:
kopasz írta: Köszi! Úgy néz ki, hogy E91 lesz.Közben sikerült több "szak"emberrel is beszélnem és többen ajánlják ezt,mint az E60/61-et.


Csak ne a lista aljáról szemezgess.





Mármint hogy érted?!Hogy ne a legolcsóbbat? Amúgy próbálok mindent figyelembe venni,főleg a megtett km-t.Még azt nem tudom,hogy jó-e az automata váltó vagy a manuális jobb lehet? És még azt ajánlották, hogy a 163 lóerősnek jobb a motorja,mint a 177-nek... ??? DE még a héten akarok beszélni egy szakival, aki elvileg vágja a témát.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. augusztus 02. szombat, 14:34


kopasz írta: Köszi! Úgy néz ki, hogy E91 lesz.Közben sikerült több "szak"emberrel is beszélnem és többen ajánlják ezt,mint az E60/61-et.


Csak ne a lista aljáról szemezgess.





kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. augusztus 02. szombat, 14:28


Köszi! Úgy néz ki, hogy E91 lesz.Közben sikerült több "szak"emberrel is beszélnem és többen ajánlják ezt,mint az E60/61-et.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 16:17


kopasz írta: Sziasztok!
Választás előtt állok.E46 eladva és szeretnék valami újabbat.E90/91 ill. E60 közül szeretnék választani.Valakinek tapasztalat esetleg valaki hallott valamit ezekről?!Gondolok típushibákra,stb.
Köszönöm!üdv:Roli


Ha benzinest veszel akkor a kötelezőkön kívül nem nagyon tud meglepetést okozni.
E60/61-es szériának érzékeny a futóműve,ha esetleg olyat veszel aminek cserések a futómű alkatrészei elötte nézz körbe, hogy milyen árban tudod cserélni.


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 22:26


kopasz írta: Sziasztok!
Választás előtt állok.E46 eladva és szeretnék valami újabbat.E90/91 ill. E60 közül szeretnék választani.Valakinek tapasztalat esetleg valaki hallott valamit ezekről?!Gondolok típushibákra,stb.
Köszönöm!üdv:Roli


Ha esetleg e61 is szóba jöhet akkor van egy ritka állapotú/felszereltségű a tulajdonomban és hamarosan eladó lesz.


kopasz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz kopasz

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 21:26


Sziasztok!
Választás előtt állok.E46 eladva és szeretnék valami újabbat.E90/91 ill. E60 közül szeretnék választani.Valakinek tapasztalat esetleg valaki hallott valamit ezekről?!Gondolok típushibákra,stb.
Köszönöm!üdv:Roli

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 13:24


update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 22. kedd, 13:24

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 10:05


Idézet: 1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)


folytatás:
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.320 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.










Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 30. péntek, 10:07

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. december 20. csütörtök, 22:33


megmutatta a zember és szét volt mállva. állítólag a motorból feláramló hő mállasztja meg.. típushiba.

Alesi írta:
lalada írta: jaja igazad van belefoglalom.

1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)


Erdekes, hogy en is az NT Auto-nal csereltettem anno izzotas vezerlot es gyertyakat, es nekem is csereltek egy vakuumcsovet...valami rossz beidegzodes lehet





Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. december 15. szombat, 07:30


lalada írta: jaja igazad van belefoglalom.

1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)


Erdekes, hogy en is az NT Auto-nal csereltettem anno izzotas vezerlot es gyertyakat, es nekem is csereltek egy vakuumcsovet...valami rossz beidegzodes lehet



lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 16:15


jaja igazad van belefoglalom.

1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)


Szemy írta: Szerintem erdemes lenne azt is feltünteni, hogy milyen szervizben (BMW markaszerviz, egyeb független szerviz, ismerös/rokon, sajat kezüleg), melyik varosban (esetleg orszagban) es milyen alkatresszel (eredeti BMW, gyari beszallito, utangyartott) lett a javitas elvegezve. Ezek a tenyezök borzasztoan meghatarozzak az arakat, es mar csak Magyarorszagon belül is nagyon nagy különbsegek lehetnek.

Egyebkent az ötlet nagyon jo, kivancsian varom az eredmenyeket.

Szemy










Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2012. december 14. péntek, 20:43

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 13:16


Szerintem erdemes lenne azt is feltünteni, hogy milyen szervizben (BMW markaszerviz, egyeb független szerviz, ismerös/rokon, sajat kezüleg), melyik varosban (esetleg orszagban) es milyen alkatresszel (eredeti BMW, gyari beszallito, utangyartott) lett a javitas elvegezve. Ezek a tenyezök borzasztoan meghatarozzak az arakat, es mar csak Magyarorszagon belül is nagyon nagy különbsegek lehetnek.

Egyebkent az ötlet nagyon jo, kivancsian varom az eredmenyeket.

Szemy

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. december 14. péntek, 09:40


Sziasztok!
Robinson-nal megbeszélve nyitom ezt a topikot, mivel ilyen még nem létezett.
Nálam a következőképp néz ki:
1. 225.000 km olajcsere szűrővel és levegőszűrővel, munkadíjjal 30e ft.
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS, munkadíjjal: 54e ft.
3. 229.100 km izzítógyertyasor és vezérlőrelé csere, kiderül hamarosan.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 14. péntek, 09:41

« előző123következő »