autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 17:26


Lacza írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?


tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus


Na ezt már nekem is sikerült összehozni,próbáltam én is mindennel kipiszkálni de reménytelen volt aztán jött a tolatós megoldás és az bejött!


Az a baj, hogy szerintem nagyon előre csúszott. A tolatóst is próbáltam már (bár nem több százszor, csak párszor), meg felmásztam Hűvösvölgyből a Normafára intenzív gyorsításokkal tarkítva, meg úgy tolattam be a mélygarázsba ütemes fékezésekkel, hátha felveszi a ritmust, de semmi hatás. Még mondjuk próbálkozom ezekkel, de ha valakinek lenne ötlete legalább arról, hogy milyan alakú a vezető ülés alatti szellőző cső, akkor rámennék a horgászós témára is, hátha... Előre is köszi!

Nevetséges az egész, de úgy látszik tényleg nem egyedi! Mindenkinek ajánlom valami védekezés létesítését a nyílásra! A második eset megoldását nem szeretném
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=441369
http://atom.blog.hu/2010/07/02/iphone_es_bmw


Barátomnak is iphone 4 telója van, na tuti hátra nem engedem beülni. Ilyenről eddig még nem is hallottam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 17:23


Lacza írta:
tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?


tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus


Na ezt már nekem is sikerült összehozni,próbáltam én is mindennel kipiszkálni de reménytelen volt aztán jött a tolatós megoldás és az bejött!


Az a baj, hogy szerintem nagyon előre csúszott. A tolatóst is próbáltam már (bár nem több százszor, csak párszor), meg felmásztam Hűvösvölgyből a Normafára intenzív gyorsításokkal tarkítva, meg úgy tolattam be a mélygarázsba ütemes fékezésekkel, hátha felveszi a ritmust, de semmi hatás. Még mondjuk próbálkozom ezekkel, de ha valakinek lenne ötlete legalább arról, hogy milyan alakú a vezető ülés alatti szellőző cső, akkor rámennék a horgászós témára is, hátha... Előre is köszi!

Nevetséges az egész, de úgy látszik tényleg nem egyedi! Mindenkinek ajánlom valami védekezés létesítését a nyílásra! A második eset megoldását nem szeretném
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=441369
http://atom.blog.hu/2010/07/02/iphone_es_bmw


szerintem nekem anno onnan jött elő egy osztrák csomagolt vékonykolbász

státusz Lacza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 16:53


tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?


tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus


Na ezt már nekem is sikerült összehozni,próbáltam én is mindennel kipiszkálni de reménytelen volt aztán jött a tolatós megoldás és az bejött!


Az a baj, hogy szerintem nagyon előre csúszott. A tolatóst is próbáltam már (bár nem több százszor, csak párszor), meg felmásztam Hűvösvölgyből a Normafára intenzív gyorsításokkal tarkítva, meg úgy tolattam be a mélygarázsba ütemes fékezésekkel, hátha felveszi a ritmust, de semmi hatás. Még mondjuk próbálkozom ezekkel, de ha valakinek lenne ötlete legalább arról, hogy milyan alakú a vezető ülés alatti szellőző cső, akkor rámennék a horgászós témára is, hátha... Előre is köszi!

Nevetséges az egész, de úgy látszik tényleg nem egyedi! Mindenkinek ajánlom valami védekezés létesítését a nyílásra! A második eset megoldását nem szeretném
http://www.bimmerfest.com/foru...p?t=441369
http://atom.blog.hu/2010/07/02/iphone_es_bmw

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 15:22


tomy1228 írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?


tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus


Na ezt már nekem is sikerült összehozni,próbáltam én is mindennel kipiszkálni de reménytelen volt aztán jött a tolatós megoldás és az bejött!




tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 13:10


YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?


tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus


Na ezt már nekem is sikerült összehozni,próbáltam én is mindennel kipiszkálni de reménytelen volt aztán jött a tolatós megoldás és az bejött!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 09:46


Lacza írta: Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?


tolass jó gyorsan, egy semleges úton, ahol nem okozol bajt, oszt satu fék, majd kicsúszik hátra a telefon nekem ez logikus

státusz Lacza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 00:27


Sziasztok,

gondolkoztam rajta, hogy a vicc rovatba írjam-e...
A következő történt: egy méretes fékezés során a hátsó utasom telefonja a hátsó ülésről lezúgott, na hová? Egészen pontosan az első ülés alatti szellőző járatba és mivel autópályán történt és nem álltam meg rögtön, a fékezések hatására bemászott szépen az első szőnyeg közepéig.

Valakivel történt már hasonló és esetleg van használható ötlete?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz SpeXXX

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2013. augusztus 25. vasárnap, 01:10


Sziasztok!

Egy olyan dologban szeretném kérni a segítségeteket, hogy egy e91-es fejtámlájának szögét miként tudom állítani? Azt tudom, hogy, le-fel hogyan kell állítani, de hogy a dőlésszögét hogyan kell, azt nem tudom.
Sajnos mostani állásában nagyon előrenyomja a fejemet a háttámla síkjához képest.

Linkelek egy képet, hogy lássátok milyen fejtámláról van szó (DVD nélkül). Azért gondolom, hogy állítható, mert a képen is lehet látni, hogy nem csak ott vannak ricnik, ahol a fel-le állítás történik, hanem feljebb is.

A segítségeteket előre is köszönöm!



jakuzaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz jakuzaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. augusztus 14. szerda, 15:51


dbtibi írta:
nickname írta: Ismét egy apró extrával bővült, a kicsi kocsim kínálata


BMW zseblámpa a kesztyűtartóban !? Új vagy használtan vetted ?




andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. június 03. hétfő, 20:02


nickname írta:
andree írta: Sziasztok,
szerelt már ki valaki szedán kalaptartót?
Mik a trükkök hogy ne szívjak túl sokat?
Gondoltam lefestem.

Köszi!


Kiveszed és fekete matt akrilfestékkel kétszer vékonyan megfújod. "spray"



A festéket a múltkor már kitárgyaltuk és meg is vettem
Csak félszemmel néztem rá, de mintha nem lenne valami egyszerű a kiszerelés(biztonsági öv).
Ezért kérdeztem, hátha lefelezhetem az időt néhány jó tanáccsal

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. június 03. hétfő, 19:50


andree írta: Sziasztok,
szerelt már ki valaki szedán kalaptartót?
Mik a trükkök hogy ne szívjak túl sokat?
Gondoltam lefestem.

Köszi!


Kiveszed és fekete matt akrilfestékkel kétszer vékonyan megfújod. "spray"



andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. június 03. hétfő, 19:26


Sziasztok,
szerelt már ki valaki szedán kalaptartót?
Mik a trükkök hogy ne szívjak túl sokat?
Gondoltam lefestem.

Köszi!

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. május 25. szombat, 12:35


YELLOW írta:
andree írta:
nickname írta:
andree írta: Sziasztok!
Festett már valaki kalaptartót?



Fekete akril festékkel lehet. "Bár hosszú távú hatásáról ne kérdezz.


Köszi!
És vajon meddig lesz festékszag az autóban?


szereld ki... aztán megszáradt mehet vissza
egyik gyökér kopl kolibrinek a műszerfalát fújta le beszerelt állapotban, még az üveg is festékes volt... igénytelen gyík...


Gondolom matt fekete a nyerő?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 25. szombat, 12:34


andree írta:
nickname írta:
andree írta: Sziasztok!
Festett már valaki kalaptartót?



Fekete akril festékkel lehet. "Bár hosszú távú hatásáról ne kérdezz.


Köszi!
És vajon meddig lesz festékszag az autóban?


szereld ki... aztán megszáradt mehet vissza
egyik gyökér kopl kolibrinek a műszerfalát fújta le beszerelt állapotban, még az üveg is festékes volt... igénytelen gyík...

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. május 25. szombat, 12:24


nickname írta:
andree írta: Sziasztok!
Festett már valaki kalaptartót?



Fekete akril festékkel lehet. "Bár hosszú távú hatásáról ne kérdezz.


Köszi!
És vajon meddig lesz festékszag az autóban?