hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 19:33


YELLOW írta:
vsop14 írta: Müködése a fegyverek csövéhez hasonlit, a dob belső felületét spirális alakúra tervezték, ennek hatására a benne áramló gáz sokkal gyorsabban távozik a rendszeböl.JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ itt pont az én hülyeségem van leírva. lehet én írtam, nem? vagy én vagyok a magyarországi importőre ezeknek a szaroknak, mi?
vagy csak reklámszöveg mi?

írok is nekik e-mailt, hogy hülyék, mert az arányok miatt ez nem működhet


de nem igaz, hogy nem érted meg... a fegyver csöve kis átmérőjű és a kis átmérőhöz viszonyítva nagyobb a hossz, sokszorosa. a patroné nem, ergo nem tud érvényesülni az a hatás, mire való lenne. én nem azt mondtam, hogy nem az az elv ezt korábban máshova is leírtam. hanem az a patron, amit kézhez veszel a rövid hossz miatt nem tudja véghezvinni azt amit leírnak, ha 3x olyan hosszú lenne már érhetne valamit. de komoylan zárjuk le szerintem, mert Te csak azért se akarod megérteni amit írok, már csak dacból sem.. így mindig ugyanezt írnám, szal nincs értelme. aki hiszi az vesz, aki nem az nem. és ennyi.



YELLOW ne hasonlitsd a fegyverhez ott a huzagnak nincs köze a levegő áramlásához. Ott a lövedék forgását hasonlítják a levegő megforgatásához.
Te meg úgy írod mintha a huzag is a levegőt forgatná.
És el lehet téríteni a levegőt akár 1 cm-en is, de függ terelő lemez szélességétől.
Az hogy ez (gázgyorsító) segít-e nem tudom. Én inkább a mérnökökre hagyom a számításokat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 19:23


vsop14 írta: Müködése a fegyverek csövéhez hasonlit, a dob belső felületét spirális alakúra tervezték, ennek hatására a benne áramló gáz sokkal gyorsabban távozik a rendszeböl.JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ itt pont az én hülyeségem van leírva. lehet én írtam, nem? vagy én vagyok a magyarországi importőre ezeknek a szaroknak, mi?
vagy csak reklámszöveg mi?

írok is nekik e-mailt, hogy hülyék, mert az arányok miatt ez nem működhet


de nem igaz, hogy nem érted meg... a fegyver csöve kis átmérőjű és a kis átmérőhöz viszonyítva nagyobb a hossz, sokszorosa. a patroné nem, ergo nem tud érvényesülni az a hatás, mire való lenne. én nem azt mondtam, hogy nem az az elv ezt korábban máshova is leírtam. hanem az a patron, amit kézhez veszel a rövid hossz miatt nem tudja véghezvinni azt amit leírnak, ha 3x olyan hosszú lenne már érhetne valamit. de komoylan zárjuk le szerintem, mert Te csak azért se akarod megérteni amit írok, már csak dacból sem.. így mindig ugyanezt írnám, szal nincs értelme. aki hiszi az vesz, aki nem az nem. és ennyi.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 19:14


vsop14 írta: Müködése a fegyverek csövéhez hasonlit, a dob belső felületét spirális alakúra tervezték, ennek hatására a benne áramló gáz sokkal gyorsabban távozik a rendszeböl.JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ itt pont az én hülyeségem van leírva. lehet én írtam, nem? vagy én vagyok a magyarországi importőre ezeknek a szaroknak, mi?
vagy csak reklámszöveg mi?

írok is nekik e-mailt, hogy hülyék, mert az arányok miatt ez nem működhet


Ma volt időm (Sárvár felé autózva) gondolkoztam a dolgon, ez a gázgyorsitó egy hülyeség. Az áramlástanra is igaz az energia megmaradás törvénye. Ilyen egyszerű az egész, ez csak népvakítás. Egy zárt csőben áramló gáz viselkedését, aminek a végén hangtompító (fékező, turbulenciát keltő) egység van, ne hasonlítsuk már össze a gázturbinák propulziós fúvócsövével (gázkiáramlási sebességnövelő fokozat)



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 11:06


Müködése a fegyverek csövéhez hasonlit, a dob belső felületét spirális alakúra tervezték, ennek hatására a benne áramló gáz sokkal gyorsabban távozik a rendszeböl.JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ itt pont az én hülyeségem van leírva. lehet én írtam, nem? vagy én vagyok a magyarországi importőre ezeknek a szaroknak, mi?
vagy csak reklámszöveg mi?

írok is nekik e-mailt, hogy hülyék, mert az arányok miatt ez nem működhet

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 01. kedd, 11:09

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 11:00


YELLOW írta:
hil írta:
Huzagolás a csőben (lőfegyver) azért van, hogy ezzel megpörgetve a lövedéket annak hossztengelye körül azt, a giró elvet használva stabillá tegye a röppályát. A huzag nélküli csövekből kibúlyó lövedéken kinyíló szárnyak stabilizálják azt. Én így hallottam.

Egyszerű kisérlet a gázokra is alkalmazható:
tölts tele egy 2 literes pl Colás palackot. Fogj egy stoppert. A palackot fordítsd fejjel lefelé, mérd az időt, hogy mennyi idő alatt ürül ki a palack. Töltsd tele újra és most úgy öntsd ki, hogy a palackot először a hossztengelye körül néhányszor megtekered. Az eredmény az lesz, hogy a második esetben majdnem fele idő alatt fog kiürülni a palackod. Na most erre lehet alkotni elméleteket, (határréteg, áramlási veszteségek, gáznyomás, gázdinamika turbulencia, lamináris áramlás területén) de hasonlóan működhet a kipuf gázgyorsító is, de csak bizonyos gázsebesség tartományban, ami elég szűk.
Én régen csináltam (Opel) úgynevezett Tornádó csövet (ennek primitív változata kapható is talán)a légszűrő és a lev beömlő közé. Sokat kisérleteztem vele, rengeteg variáció (legalább 20 példány) készült és sokan (kb 15 ember)próbálták ki. Volt, hogy érezhetően rosszabbul ment tőle az autó, de volt, hogy sokkal jobban. Ott elég hosszú cső volt a szűrő és a beömlő között, így működött a dolog, a BMW-nél nem is próbálkoztam, mert nem elég a rendelkezésre álló csőhossz.


de pont erről pampogok a kezdetektől, ezért írtam cirka kb méreteket, hogy működne a dolog, ha nem 30 centis szakaszról beszélnénk, hanem 1-1,5 méteres hosszról ilyen átmérőnél. mondjuk bmw esetén a középdobtól a végéig... az meg tény, hogy angyobb motorfordulatnál lenne csak értelme, mert akkor tud olyan nyomást előállítani a rendszer kipuff gázból, ami kihasználja ezt a "huzagolás" elvét. de akkor sem 30 centis szakaszon fog működni.

szerk.: az meg, hogy leálljak itt elméletekkel bizonygatni tiszta hülyeség, józan paraszti ésszel is érthető, ahhoz nem kell egyetemistának lenni, de ha már egyetemista és anynira nagyra van vele valaki, akkor legalább értse meg azt is amit a másik ír, mégha zanzásítva akkor is.




nem vagyok vele nagyra, te hoztad fel a témát. nem kell egyetem ahhoz, hogy ne legyek segg és ne szóljak bele olyan tudományokba amihez bár közöm nincsen, de nagyon magabiztosan tudom mondani, hogy nem úgy van.
nem vitatkozom veled, mert bizonyítottad, hogy vágod a témát. fogtál már a kezedben nyomásmérő műszereket. meg tudod mondani, hogy "de az arányok" egyébként ennyi, de ez bőven elég
az okos embert érvekkel meg lehet győzni. téged semmivel.
magyarázol összevissza. lehet bármi a téma, Te otthon vagy benne. elektronika, mechanika, áramlástan, ügyintézés, regadó, te vágod a témát. baromságokat én is tudok mondani. azt is tudom szajkózni, hogy lásd má be, nem úgy van, de figyejjmá az arányok!!

figyelj ez a ragadó kikerülés hogy van? 2 hónapja kérdezed a barátnődet, aki azt mondta, hogy van (mert ő is vágja a témát, mert az okmányirodában dolgozik). nagy nehezen kiderítette, hogy nincs, csak nem merted odaírni? ))))) biztos azért tart minden hetekig egy szaros ügyintézésen, mert ilyen okosak ülnek ott.
gyorsan találj ki valamit, hogy van, csak ez meg az.... vagy inkább tagadd le az egészet )))))))))))))))))))))))))))))

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 07:57


hil írta:
Huzagolás a csőben (lőfegyver) azért van, hogy ezzel megpörgetve a lövedéket annak hossztengelye körül azt, a giró elvet használva stabillá tegye a röppályát. A huzag nélküli csövekből kibúlyó lövedéken kinyíló szárnyak stabilizálják azt. Én így hallottam.

Egyszerű kisérlet a gázokra is alkalmazható:
tölts tele egy 2 literes pl Colás palackot. Fogj egy stoppert. A palackot fordítsd fejjel lefelé, mérd az időt, hogy mennyi idő alatt ürül ki a palack. Töltsd tele újra és most úgy öntsd ki, hogy a palackot először a hossztengelye körül néhányszor megtekered. Az eredmény az lesz, hogy a második esetben majdnem fele idő alatt fog kiürülni a palackod. Na most erre lehet alkotni elméleteket, (határréteg, áramlási veszteségek, gáznyomás, gázdinamika turbulencia, lamináris áramlás területén) de hasonlóan működhet a kipuf gázgyorsító is, de csak bizonyos gázsebesség tartományban, ami elég szűk.
Én régen csináltam (Opel) úgynevezett Tornádó csövet (ennek primitív változata kapható is talán)a légszűrő és a lev beömlő közé. Sokat kisérleteztem vele, rengeteg variáció (legalább 20 példány) készült és sokan (kb 15 ember)próbálták ki. Volt, hogy érezhetően rosszabbul ment tőle az autó, de volt, hogy sokkal jobban. Ott elég hosszú cső volt a szűrő és a beömlő között, így működött a dolog, a BMW-nél nem is próbálkoztam, mert nem elég a rendelkezésre álló csőhossz.


de pont erről pampogok a kezdetektől, ezért írtam cirka kb méreteket, hogy működne a dolog, ha nem 30 centis szakaszról beszélnénk, hanem 1-1,5 méteres hosszról ilyen átmérőnél. mondjuk bmw esetén a középdobtól a végéig... az meg tény, hogy angyobb motorfordulatnál lenne csak értelme, mert akkor tud olyan nyomást előállítani a rendszer kipuff gázból, ami kihasználja ezt a "huzagolás" elvét. de akkor sem 30 centis szakaszon fog működni.

szerk.: az meg, hogy leálljak itt elméletekkel bizonygatni tiszta hülyeség, józan paraszti ésszel is érthető, ahhoz nem kell egyetemistának lenni, de ha már egyetemista és anynira nagyra van vele valaki, akkor legalább értse meg azt is amit a másik ír, mégha zanzásítva akkor is.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 01. kedd, 07:59

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 07:00


YELLOW írta:
vsop14 írta:
Akkor nem tudom hogy hivjak olyasmi toltenyt kell tenni bele, mint ami a harckocsik ágyújába való. Tarack?
De ha mar itt tartunk, akkor visszautalok arra, amit yellow irt, hogy a fegyver az nehany millimeter, a gyorsito meg tobb centi atmeroju tehat semmi koze nem lehet egymashoz a kettonek. A harckocsik agyuja se 9mm-es es az is huzagolva van.


komolyan mondom, hogy hülye vagy és még mindig nem értelmezted mit írok...

arány tudod mi az?

pont azt mondtam hogy a nagyobb lövedékek, nagyobb átmérő, nagyobb csőhossz tartozik hozzá, éppen ezért van huzagolva.

patron 30 centi hossz 50-es átmérő
egy 50-es átmérőjű töltényhez tartozik legalább 2m-es csőhossz

ha ezt nem érted, amit már most írok le harmadjára inkább hagyd ott a fősulit

ettől egyszerűbben nem tudom leírni, hogy a patronban, az úgynevezett huzagolásnak semmi értelme nincs, mert 50 es átmérőhöz kevés a 30 centi hossz, ilyen kis hosszon, nem tudja megcsinálni azt ami a szerepe lenne

fogd már fel!


Huzagolás a csőben (lőfegyver) azért van, hogy ezzel megpörgetve a lövedéket annak hossztengelye körül azt, a giró elvet használva stabillá tegye a röppályát. A huzag nélküli csövekből kibúlyó lövedéken kinyíló szárnyak stabilizálják azt. Én így hallottam.

Egyszerű kisérlet a gázokra is alkalmazható:
tölts tele egy 2 literes pl Colás palackot. Fogj egy stoppert. A palackot fordítsd fejjel lefelé, mérd az időt, hogy mennyi idő alatt ürül ki a palack. Töltsd tele újra és most úgy öntsd ki, hogy a palackot először a hossztengelye körül néhányszor megtekered. Az eredmény az lesz, hogy a második esetben majdnem fele idő alatt fog kiürülni a palackod. Na most erre lehet alkotni elméleteket, (határréteg, áramlási veszteségek, gáznyomás, gázdinamika turbulencia, lamináris áramlás területén) de hasonlóan működhet a kipuf gázgyorsító is, de csak bizonyos gázsebesség tartományban, ami elég szűk.
Én régen csináltam (Opel) úgynevezett Tornádó csövet (ennek primitív változata kapható is talán)a légszűrő és a lev beömlő közé. Sokat kisérleteztem vele, rengeteg variáció (legalább 20 példány) készült és sokan (kb 15 ember)próbálták ki. Volt, hogy érezhetően rosszabbul ment tőle az autó, de volt, hogy sokkal jobban. Ott elég hosszú cső volt a szűrő és a beömlő között, így működött a dolog, a BMW-nél nem is próbálkoztam, mert nem elég a rendelkezésre álló csőhossz.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 01. kedd, 07:02


vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 21:41


hancurozo! Lehet elbeszelunk egymas mellett! En nem mondtam, hogy a huzagolas azert van, hogy gyosabb legyen a golyo. A huzagolast a H&K talalta ki. Ez a golyo stabilitasat noveli, de a huzagolasnak koszonhetoen nagyobb torkolati sebesseg erheto el. Volt szerencsem 1db "kezi lofegyverek tervezese es gyartas" cimu szeminariumon reszt venni, itt hangzottak el ezek. Olvastam par dolgot errol a neten, de ott sem irtak, h a huzagolas csokkentene a sebesseget, hanem noveli.
Ha nem igy van, cafolj ra nyugodtan! EN elismerem ha valki jartasabb nalam egy temaban, vagy ha valakinek igaza van
Ugy tunik az yellow szerint egyetemen nem sikerult nivelniuk a felfogokepessegem, de azert ilyen emberi tulajdonsagokat sikerult elsajatitanom,de jelzem ehhez nem kellett egyetem yellowka

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 20:37


YELLOW írta:
vsop14 írta:
Akkor nem tudom hogy hivjak olyasmi toltenyt kell tenni bele, mint ami a harckocsik ágyújába való. Tarack?
De ha mar itt tartunk, akkor visszautalok arra, amit yellow irt, hogy a fegyver az nehany millimeter, a gyorsito meg tobb centi atmeroju tehat semmi koze nem lehet egymashoz a kettonek. A harckocsik agyuja se 9mm-es es az is huzagolva van.


komolyan mondom, hogy hülye vagy és még mindig nem értelmezted mit írok...

arány tudod mi az?

pont azt mondtam hogy a nagyobb lövedékek, nagyobb átmérő, nagyobb csőhossz tartozik hozzá, éppen ezért van huzagolva.

patron 30 centi hossz 50-es átmérő
egy 50-es átmérőjű töltényhez tartozik legalább 2m-es csőhossz

ha ezt nem érted, amit már most írok le harmadjára inkább hagyd ott a fősulit

ettől egyszerűbben nem tudom leírni, hogy a patronban, az úgynevezett huzagolásnak semmi értelme nincs, mert 50 es átmérőhöz kevés a 30 centi hossz, ilyen kis hosszon, nem tudja megcsinálni azt ami a szerepe lenne

fogd már fel!



És csak mondja bazdmeg..... Koze nincs a temahoz de mondja.......
Irj mar egy szajbabaszott kepletet ami bizonyitja azt, hogy a felulet milyen osszfuggesben all az pályával es a sebesseggel. Ne azt ird hogy ertsem mar meg, h nem ugy van. Ilyeneket en is birok irni, hogy ugy van meg nem ugy van.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 20:21


YELLOW írta:

komolyan mondom, hogy hülye vagy és még mindig nem értelmezted mit írok...

arány tudod mi az?

pont azt mondtam hogy a nagyobb lövedékek, nagyobb átmérő, nagyobb csőhossz tartozik hozzá, éppen ezért van huzagolva.

patron 30 centi hossz 50-es átmérő
egy 50-es átmérőjű töltényhez tartozik legalább 2m-es csőhossz

ha ezt nem érted, amit már most írok le harmadjára inkább hagyd ott a fősulit

ettől egyszerűbben nem tudom leírni, hogy a patronban, az úgynevezett huzagolásnak semmi értelme nincs, mert 50 es átmérőhöz kevés a 30 centi hossz, ilyen kis hosszon, nem tudja megcsinálni azt ami a szerepe lenne

fogd már fel!



YELLOW ne keverjétek ide a ballisztikát. nincs köze egymáshoz.
A nagyobb lőszerrel nagyobb távra lősz nagyobb lőportöltettel és hosszabb csővel, hogy kihasználd a gázok nyomását és pontosabb legyen a lövés.
Nincs köze az alacsony nyomású kipufgó gázokhoz, ahol lehet irányba terelni a gázokat.
Kis átmérő azonos idő azonos mennyiségű gáz=nagyobb sebesség=nagyobb fojtás
Ha meg tudod növelni úgy a sebességét a gázoknak, hogy ne nőljön az ellenállás akkor nyertél.
Én nem tudom ezt tudja-e a gyorsító patron. Csak méréssel lehet megtudni.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. május 31. hétfő, 20:23

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 20:04


vsop14 írta:
Akkor nem tudom hogy hivjak olyasmi toltenyt kell tenni bele, mint ami a harckocsik ágyújába való. Tarack?
De ha mar itt tartunk, akkor visszautalok arra, amit yellow irt, hogy a fegyver az nehany millimeter, a gyorsito meg tobb centi atmeroju tehat semmi koze nem lehet egymashoz a kettonek. A harckocsik agyuja se 9mm-es es az is huzagolva van.


komolyan mondom, hogy hülye vagy és még mindig nem értelmezted mit írok...

arány tudod mi az?

pont azt mondtam hogy a nagyobb lövedékek, nagyobb átmérő, nagyobb csőhossz tartozik hozzá, éppen ezért van huzagolva.

patron 30 centi hossz 50-es átmérő
egy 50-es átmérőjű töltényhez tartozik legalább 2m-es csőhossz

ha ezt nem érted, amit már most írok le harmadjára inkább hagyd ott a fősulit

ettől egyszerűbben nem tudom leírni, hogy a patronban, az úgynevezett huzagolásnak semmi értelme nincs, mert 50 es átmérőhöz kevés a 30 centi hossz, ilyen kis hosszon, nem tudja megcsinálni azt ami a szerepe lenne

fogd már fel!



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 19:21


vsop14 írta:

Akkor nem tudom hogy hivjak olyasmi toltenyt kell tenni bele, mint ami a harckocsik ágyújába való. Tarack?
De ha mar itt tartunk, akkor visszautalok arra, amit yellow irt, hogy a fegyver az nehany millimeter, a gyorsito meg tobb centi atmeroju tehat semmi koze nem lehet egymashoz a kettonek. A harckocsik agyuja se 9mm-es es az is huzagolva van.


A tarack huzagolt a harckocsi ágyúk nagyrésze is huzagolt. de az a stabilitást szolgálja, nem a gázáramlást. mivel a cső le van zárva a zár által beszorított hüvelyfenékkel, és a másik oldalon a lövedékkel és a hirtelen felszabaduló nagynomású gáz lövi ki a lövedéket.
itt nincs köze a gázgyorsításhoz a huzagnak. /azon a nyomáson szerintem nem is lessz még 20 méteres cső esetében sem/
A kipufogónál használt gázgyorsító más nyomású gázt kezel/terel, és gázt nem mást. (szerintem a huzag rossz példa volt, mivel nem a gázok terelése a szerepe)
Az, hogy ez a gázgyorsító valóban használ csak áramlásmérővel ill. légellenálás mérővel lehet mérni.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. május 31. hétfő, 20:46

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 19:03


hancurozo írta:
vsop14 írta:
hancurozo írta: A gázgyorsításhoz sajna nem nagyon értek. De ha felgyorsítod a kipufogó gázok sebességét, valamint nagyon lecsökkented a fojtást a kipufogó oldalon, állítsd hozzá a vezérlést /szelep egybenyitást/ mivel a hengereidnek nagy lessz az átöblítése /túl öblít a motor/. Ezért több lessz a fogyasztás esik a teljesítmény.

off. a huzagolásnak semmi köze a sebességhez /kivéve a huzag emelkedéséből eredő lassító hatását ha alacsony az emelkedés de ez csőhosszhoz, fegyver tipushoz van tervezve/ csak a stabilitáshoz.
A rakétavetőben nincs huzag /a stabilitást, pörgrtést a szárnyak adják/, sőt bizonyos ágyúkban sem. /modern ágyúkat is beleértve/


Sztem azt a raketavetot amire en gondoltam azt ugy hivjak valojaban, hogy aknaveto nem vagyok otthon azért a haditechnikában . Igy már helytálló?

Viszont a neten is több helyen irjak, hogy huzagolas noveli a sebességet.


nem az aknavetőben sincs huzag. ott is a gránát alján lévő szárnyak pörgetik, stabilizálják a gránátot.


Akkor nem tudom hogy hivjak olyasmi toltenyt kell tenni bele, mint ami a harckocsik ágyújába való. Tarack?
De ha mar itt tartunk, akkor visszautalok arra, amit yellow irt, hogy a fegyver az nehany millimeter, a gyorsito meg tobb centi atmeroju tehat semmi koze nem lehet egymashoz a kettonek. A harckocsik agyuja se 9mm-es es az is huzagolva van.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 18:24


vsop14 írta:
hancurozo írta: A gázgyorsításhoz sajna nem nagyon értek. De ha felgyorsítod a kipufogó gázok sebességét, valamint nagyon lecsökkented a fojtást a kipufogó oldalon, állítsd hozzá a vezérlést /szelep egybenyitást/ mivel a hengereidnek nagy lessz az átöblítése /túl öblít a motor/. Ezért több lessz a fogyasztás esik a teljesítmény.

off. a huzagolásnak semmi köze a sebességhez /kivéve a huzag emelkedéséből eredő lassító hatását ha alacsony az emelkedés de ez csőhosszhoz, fegyver tipushoz van tervezve/ csak a stabilitáshoz.
A rakétavetőben nincs huzag /a stabilitást, pörgrtést a szárnyak adják/, sőt bizonyos ágyúkban sem. /modern ágyúkat is beleértve/


Sztem azt a raketavetot amire en gondoltam azt ugy hivjak valojaban, hogy aknaveto nem vagyok otthon azért a haditechnikában . Igy már helytálló?

Viszont a neten is több helyen irjak, hogy huzagolas noveli a sebességet.


nem az aknavetőben sincs huzag. ott is a gránát alján lévő szárnyak pörgetik, stabilizálják a gránátot.

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. május 31. hétfő, 18:20


hancurozo írta: A gázgyorsításhoz sajna nem nagyon értek. De ha felgyorsítod a kipufogó gázok sebességét, valamint nagyon lecsökkented a fojtást a kipufogó oldalon, állítsd hozzá a vezérlést /szelep egybenyitást/ mivel a hengereidnek nagy lessz az átöblítése /túl öblít a motor/. Ezért több lessz a fogyasztás esik a teljesítmény.

off. a huzagolásnak semmi köze a sebességhez /kivéve a huzag emelkedéséből eredő lassító hatását ha alacsony az emelkedés de ez csőhosszhoz, fegyver tipushoz van tervezve/ csak a stabilitáshoz.
A rakétavetőben nincs huzag /a stabilitást, pörgrtést a szárnyak adják/, sőt bizonyos ágyúkban sem. /modern ágyúkat is beleértve/


Sztem azt a raketavetot amire en gondoltam azt ugy hivjak valojaban, hogy aknaveto nem vagyok otthon azért a haditechnikában . Igy már helytálló?

Viszont a neten is több helyen irjak, hogy huzagolas noveli a sebességet.