autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Szepy01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2013. augusztus 29. csütörtök, 13:59


anubisz írta:
tyuuu írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Szepy01 írta: Sziasztok

Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.



szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.


Veszélyes egy ember vagy te, az még véletlenül sem lehet hogy az alkatrész több esés miatt szakadt le ? "mondjuk egy kétes gyári forrasztással közre játszva ?"

Én nem értelek téged, de borzalom a gondolkodás mechanizmusod.



nem valószínű. én ebebn dolgozom. leeséstől, inkább vékony szálak fognak elpattani, vagy telercs. ilyen alkatrész rossz forrasztás miatt akkor esik le, de jó forrasztás esetén is, ha valami neki verődik, egy kulcsban nem tud mi odaverődni.
olvashattad milyen odafigyelés kell a szétszedéshez, becsúszik a penge a hirtelen erő miat, simán lever egy alkatrészt.
leszarom mit gondolsz a gondolkodási mechanizmusomról, de én így látom.


Sziasztok. Én nem tudok segíteni a kérdésben,de valami hasonló problémám van. az egyik kulcsom egyátalán nem mükődik(egyik pillanatról a másikra adta meg magát) . A másik kulcsban cseréltek egyszer "aksit" és az is kezd meghalni. kb 1órát működik az után hogy leállítóm az autót...
Valakinek ötlete?
előre is köszi


Végig kell járni a létrát. Előbb az akku ellenőrzése, ugyanis van aki sima 3v elemet basz bele, ami előbb utóbb lemerül, nem töltődik mint az alaplap ellem. Aztán a gombok ellenőrzése, jó e a kontakt, nincs e elkoszolódva, aztán az újra tanítás.
a sorrendet felcserélheted. Nem árt nyomt. áromk. tisztítóval átfújni, bár ez esetben én az elemet előtte kiforrasztanám, jobb az óvatosság. Ezek után már nagyjából el is fogynak a halandó ember lehetőségei.már ha nem a GM, vagy az antenna vevő,és azok járulékos moduljai szartak be, de az ritka.


A történet a következö: A volt tulaj mivel egy kulcsos az autó elment bevásárolni egy bevásárló központba. Mikor sikerült neki a bevásárlás felnyitotta az autó hátulját a kulcsot meg a hátsó szélvédő alá tette a gumigléderre és mikor sikeresen bepakolt rávágta a hátulját. Mivel egykulcs volt hozzá nem volt más megoldás ki kellet piszkálnia. Ezt megtette egy nagy batár csavarhúzóval kifeszitette a kulcsot a csomagtér ajtaja alól. Na ekkor törte össze a kulcsot. Szóval a történet ez sajna.


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 20:44


Pocses írta:
haka írta:
Pocses írta: Rombusz kulcsba keresek a közepébe a zárógombra BMW logot. Esetleg nincs valamelyikőtöknek infója honnét rendelhetnék?
Köcccce.


http://www.mobilgumi.hu/

Küllem -> kiegészítők itt megtalálod.
Van is neki szerintem, én is majd nem sokára fogom megkapni.


Köszi. Az enyém nem ilyen tollas, hanem csak a belseje van megmunkálva a kulcsnak. Nemtom arra jó lehet vajon? 12 mm átmérőjű a helye megmértem sublerrel.


Szerintem mindenfélét tud szerezni, csak az oldalt nem frissíti.
Egy telefont megér.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 20:24


Pocses írta:
haka írta:
Pocses írta: Rombusz kulcsba keresek a közepébe a zárógombra BMW logot. Esetleg nincs valamelyikőtöknek infója honnét rendelhetnék?
Köcccce.


http://www.mobilgumi.hu/

Küllem -> kiegészítők itt megtalálod.
Van is neki szerintem, én is majd nem sokára fogom megkapni.


Köszi. Az enyém nem ilyen tollas, hanem csak a belseje van megmunkálva a kulcsnak. Nemtom arra jó lehet vajon? 12 mm átmérőjű a helye megmértem sublerrel.


Tessék:
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-k...03684e1345

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 19:17


haka írta:
Pocses írta: Rombusz kulcsba keresek a közepébe a zárógombra BMW logot. Esetleg nincs valamelyikőtöknek infója honnét rendelhetnék?
Köcccce.


http://www.mobilgumi.hu/

Küllem -> kiegészítők itt megtalálod.
Van is neki szerintem, én is majd nem sokára fogom megkapni.


Köszi. Az enyém nem ilyen tollas, hanem csak a belseje van megmunkálva a kulcsnak. Nemtom arra jó lehet vajon? 12 mm átmérőjű a helye megmértem sublerrel.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 19:11


Pocses írta: Rombusz kulcsba keresek a közepébe a zárógombra BMW logot. Esetleg nincs valamelyikőtöknek infója honnét rendelhetnék?
Köcccce.


http://www.mobilgumi.hu/

Küllem -> kiegészítők itt megtalálod.
Van is neki szerintem, én is majd nem sokára fogom megkapni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 18:18


Nem könnyű szétszedni, főleg ami nem volt még, és aki nem csinálta még, egy pillanat, és már be is csúszott a feszegető eszköz az áramkörre, pillanatok alatt megsérülhet.
Szedtem szét már párat, biztos, hogy egy olyan ráolvasztott ellenállás nem válik csak úgy le, szinte rá van olvasztva.
Ha meg akkora erő éri, akkor az egész kulcs szét törik a picsába. A kapcsolók forrasztása enged el soknál, más nem szokott. A többi általában barmolási hiba, vagy az áramkörbe szállt el valami,az meg kuka.
Gyári hiba nem 10 év után jön ki, vagy is nem jellemző.
arról nem is beszélve, hogy mindegyik, 2,3 vagy több forrasztási ponton van rögzítve.
Tehát 2,3 ponton nem lehet hibás gyári, hogy csak lepottyanjon. a kapcsolók 2 forrasztása közül is csak az egyik szokott elengedni, akkor jönnek a hol megy a kulcs, hol nem gondok. Aki trehány az aztán addig nyomkodja amíg a másik is elenged.
Egyetértek Yellowal, úgy vita nélkül.
Főleg, hogy nem is egy, hanem több alkatrész volt leválva a kulcsába. Az tuti szétberhelték. Szívesen megnézném az áramkört egy nagyítóval, erős fénybe, tuti vannak rajta karc nyomok.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 26. hétfő, 18:33

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 18:13


tyuuu írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Szepy01 írta: Sziasztok

Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.



szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.


Veszélyes egy ember vagy te, az még véletlenül sem lehet hogy az alkatrész több esés miatt szakadt le ? "mondjuk egy kétes gyári forrasztással közre játszva ?"

Én nem értelek téged, de borzalom a gondolkodás mechanizmusod.



nem valószínű. én ebebn dolgozom. leeséstől, inkább vékony szálak fognak elpattani, vagy telercs. ilyen alkatrész rossz forrasztás miatt akkor esik le, de jó forrasztás esetén is, ha valami neki verődik, egy kulcsban nem tud mi odaverődni.
olvashattad milyen odafigyelés kell a szétszedéshez, becsúszik a penge a hirtelen erő miat, simán lever egy alkatrészt.
leszarom mit gondolsz a gondolkodási mechanizmusomról, de én így látom.


Sziasztok. Én nem tudok segíteni a kérdésben,de valami hasonló problémám van. az egyik kulcsom egyátalán nem mükődik(egyik pillanatról a másikra adta meg magát) . A másik kulcsban cseréltek egyszer "aksit" és az is kezd meghalni. kb 1órát működik az után hogy leállítóm az autót...
Valakinek ötlete?
előre is köszi


Végig kell járni a létrát. Előbb az akku ellenőrzése, ugyanis van aki sima 3v elemet basz bele, ami előbb utóbb lemerül, nem töltődik mint az alaplap ellem. Aztán a gombok ellenőrzése, jó e a kontakt, nincs e elkoszolódva, aztán az újra tanítás.
a sorrendet felcserélheted. Nem árt nyomt. áromk. tisztítóval átfújni, bár ez esetben én az elemet előtte kiforrasztanám, jobb az óvatosság. Ezek után már nagyjából el is fogynak a halandó ember lehetőségei.már ha nem a GM, vagy az antenna vevő,és azok járulékos moduljai szartak be, de az ritka.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz tyuuu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 17:51


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Szepy01 írta: Sziasztok

Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.



szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.


Veszélyes egy ember vagy te, az még véletlenül sem lehet hogy az alkatrész több esés miatt szakadt le ? "mondjuk egy kétes gyári forrasztással közre játszva ?"

Én nem értelek téged, de borzalom a gondolkodás mechanizmusod.



nem valószínű. én ebebn dolgozom. leeséstől, inkább vékony szálak fognak elpattani, vagy telercs. ilyen alkatrész rossz forrasztás miatt akkor esik le, de jó forrasztás esetén is, ha valami neki verődik, egy kulcsban nem tud mi odaverődni.
olvashattad milyen odafigyelés kell a szétszedéshez, becsúszik a penge a hirtelen erő miat, simán lever egy alkatrészt.
leszarom mit gondolsz a gondolkodási mechanizmusomról, de én így látom.


Sziasztok. Én nem tudok segíteni a kérdésben,de valami hasonló problémám van. az egyik kulcsom egyátalán nem mükődik(egyik pillanatról a másikra adta meg magát) . A másik kulcsban cseréltek egyszer "aksit" és az is kezd meghalni. kb 1órát működik az után hogy leállítóm az autót...
Valakinek ötlete?
előre is köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 17:38


Rombusz kulcsba keresek a közepébe a zárógombra BMW logot. Esetleg nincs valamelyikőtöknek infója honnét rendelhetnék?
Köcccce.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 12:08


nickname írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Nyomtatott áramkörről biztos nem pottyan csak úgy le valami ott. Az tuti, a mikrokapcsolók meg elengednek a nyomkodástól, de az áramkörbe tuti belefutott a csavarhúzó a szétfeszítésnél, mert nem egyszerű szétvágni, és hamar megszaladhat a valami a kezünkbe. Erről csak úgy nem válnak le a bele olvasztott akármik, kivéve a gombok, vagy max ha ráugrok.

http://i122.photobucket.com/al...ompare.jpg


igen a nyomógomb esetleg elenged, de ha nyomod az is érinkezik, mert a kontaktot átadja, hacsak nincs szarrá oxidálva. lehet csak egy kulcselektronika, de szigorú az ellenőrzés. van hőprofil, amit hideg, melegpont alapján állítanak be. van gép ami akár másfélperc alatt 2500 alkatrészt átnéz, forarsztásra, felfutásra, lábelemelkedésre, meg sorolhatnám (ezzel foglalkozom), ha van hiba egy QC ellenőrzi, vagy ha nincs hiba is vannak alkatrészek, amiket szemmel mikroszkóp, vagy nagyító alatt kell megvizsgálni. ezek után még két teszten is végigmennek, ami megnézi megfelelő értékű alkatrészek vannak, nincs-e belső hiba az alkatrészekben, be/kimeneti értékeket mér, aztán funkciós teszt, ahol gombokat ellenőriznek, azt csinálja-e amit kell, olyan értékeket küld-e amit kell, stb. ráadásul gombnyomásnál emberi erővel nyomja a gombot. sőt ha konkrétan az adott helyen szerelik bele a házba, akkor utána is van ellenőrzés. ha bármi gond lenne, simán kibukik. most pont autóipari gyáregységben dolgozom, szóval oda van figyelve, a legdrágább porsche, ferrari, maseratti autóktól a dájcsija logan-ig gyártunk bizonyos termékeket. nem szarral van gurigázva.
igen mondhatnánk, hogy az ólommentes forrasztás, nem olyan tartós, de bizony autóiparban sok helyen kell még az ólmos forarsztás, pont ezek miatt.



Tehát akkor gyártási hiba nem létezik.


az ami ennyi év után jönne elő, az nem gyártási hiba. természetesen van, de autóalkatrészeket nem igazán javítanak, megy selejtbe. oylan szigorú minőségi követelmények vannak, hogy van, hogy korábban gyárott termékeket, amik még nem kerültek kiszállításra, de akár a kamiont visszafordítva is visszahozatják, és szétrobbantják és egyesével átnézik. hidd el maga a nyomógomb szerkezete hamarabb megy tönkre, mint a forrasztás elengedné.
vanank oylanok, ha van egy hiba, akkor elő kell idéznünk, azaz kapunk egy jó terméket, aztán nekiesünk. gyáron belül előfordulhat sérülés emberi figyelmetlenségből, de tudom, alig lehet lefeszegetni az alkatrészeket. majd egyszer szívesen elmesélem, de utána lehet olvasni, hogy sok minden függ a pasztától, ami forraszanyag, pici apró golyük, amiket felkennek egy stencilen kerezstül. fokozottan figyelnek, mióta van felbonta, állandó hőfokon és páratartalmon kell tartani. hiba előfordulhat, de azt kidobja a gép, vagy épp menetközben leperek az alkatrész.

persze van ellenpélda, mint hil talán ABS blokkja, vagy nem is tudom mi volt az, ahol látszik a hidegforrasztás. mégis autóba kötött ki, de akár lehetett az valami ív közben keletkezett hő miatt megolvadt a forraszanyag, aztán már nem kontaktolt normálisan.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 11:56


YELLOW írta:
anubisz írta: Nyomtatott áramkörről biztos nem pottyan csak úgy le valami ott. Az tuti, a mikrokapcsolók meg elengednek a nyomkodástól, de az áramkörbe tuti belefutott a csavarhúzó a szétfeszítésnél, mert nem egyszerű szétvágni, és hamar megszaladhat a valami a kezünkbe. Erről csak úgy nem válnak le a bele olvasztott akármik, kivéve a gombok, vagy max ha ráugrok.

http://i122.photobucket.com/al...ompare.jpg


igen a nyomógomb esetleg elenged, de ha nyomod az is érinkezik, mert a kontaktot átadja, hacsak nincs szarrá oxidálva. lehet csak egy kulcselektronika, de szigorú az ellenőrzés. van hőprofil, amit hideg, melegpont alapján állítanak be. van gép ami akár másfélperc alatt 2500 alkatrészt átnéz, forarsztásra, felfutásra, lábelemelkedésre, meg sorolhatnám (ezzel foglalkozom), ha van hiba egy QC ellenőrzi, vagy ha nincs hiba is vannak alkatrészek, amiket szemmel mikroszkóp, vagy nagyító alatt kell megvizsgálni. ezek után még két teszten is végigmennek, ami megnézi megfelelő értékű alkatrészek vannak, nincs-e belső hiba az alkatrészekben, be/kimeneti értékeket mér, aztán funkciós teszt, ahol gombokat ellenőriznek, azt csinálja-e amit kell, olyan értékeket küld-e amit kell, stb. ráadásul gombnyomásnál emberi erővel nyomja a gombot. sőt ha konkrétan az adott helyen szerelik bele a házba, akkor utána is van ellenőrzés. ha bármi gond lenne, simán kibukik. most pont autóipari gyáregységben dolgozom, szóval oda van figyelve, a legdrágább porsche, ferrari, maseratti autóktól a dájcsija logan-ig gyártunk bizonyos termékeket. nem szarral van gurigázva.
igen mondhatnánk, hogy az ólommentes forrasztás, nem olyan tartós, de bizony autóiparban sok helyen kell még az ólmos forarsztás, pont ezek miatt.



Tehát akkor gyártási hiba nem létezik.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 11:39


anubisz írta: Nyomtatott áramkörről biztos nem pottyan csak úgy le valami ott. Az tuti, a mikrokapcsolók meg elengednek a nyomkodástól, de az áramkörbe tuti belefutott a csavarhúzó a szétfeszítésnél, mert nem egyszerű szétvágni, és hamar megszaladhat a valami a kezünkbe. Erről csak úgy nem válnak le a bele olvasztott akármik, kivéve a gombok, vagy max ha ráugrok.

http://i122.photobucket.com/al...ompare.jpg


igen a nyomógomb esetleg elenged, de ha nyomod az is érinkezik, mert a kontaktot átadja, hacsak nincs szarrá oxidálva. lehet csak egy kulcselektronika, de szigorú az ellenőrzés. van hőprofil, amit hideg, melegpont alapján állítanak be. van gép ami akár másfélperc alatt 2500 alkatrészt átnéz, forarsztásra, felfutásra, lábelemelkedésre, meg sorolhatnám (ezzel foglalkozom), ha van hiba egy QC ellenőrzi, vagy ha nincs hiba is vannak alkatrészek, amiket szemmel mikroszkóp, vagy nagyító alatt kell megvizsgálni. ezek után még két teszten is végigmennek, ami megnézi megfelelő értékű alkatrészek vannak, nincs-e belső hiba az alkatrészekben, be/kimeneti értékeket mér, aztán funkciós teszt, ahol gombokat ellenőriznek, azt csinálja-e amit kell, olyan értékeket küld-e amit kell, stb. ráadásul gombnyomásnál emberi erővel nyomja a gombot. sőt ha konkrétan az adott helyen szerelik bele a házba, akkor utána is van ellenőrzés. ha bármi gond lenne, simán kibukik. most pont autóipari gyáregységben dolgozom, szóval oda van figyelve, a legdrágább porsche, ferrari, maseratti autóktól a dájcsija logan-ig gyártunk bizonyos termékeket. nem szarral van gurigázva.
igen mondhatnánk, hogy az ólommentes forrasztás, nem olyan tartós, de bizony autóiparban sok helyen kell még az ólmos forarsztás, pont ezek miatt.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 11:28


Nyomtatott áramkörről biztos nem pottyan csak úgy le valami ott. Az tuti, a mikrokapcsolók meg elengednek a nyomkodástól, de az áramkörbe tuti belefutott a csavarhúzó a szétfeszítésnél, mert nem egyszerű szétvágni, és hamar megszaladhat a valami a kezünkbe. Erről csak úgy nem válnak le a bele olvasztott akármik, kivéve a gombok, vagy max ha ráugrok.

http://i122.photobucket.com/al...ompare.jpg

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 09:57


nickname írta:
YELLOW írta:
Szepy01 írta: Sziasztok

Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.



szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.


Veszélyes egy ember vagy te, az még véletlenül sem lehet hogy az alkatrész több esés miatt szakadt le ? "mondjuk egy kétes gyári forrasztással közre játszva ?"

Én nem értelek téged, de borzalom a gondolkodás mechanizmusod.



nem valószínű. én ebebn dolgozom. leeséstől, inkább vékony szálak fognak elpattani, vagy telercs. ilyen alkatrész rossz forrasztás miatt akkor esik le, de jó forrasztás esetén is, ha valami neki verődik, egy kulcsban nem tud mi odaverődni.
olvashattad milyen odafigyelés kell a szétszedéshez, becsúszik a penge a hirtelen erő miat, simán lever egy alkatrészt.
leszarom mit gondolsz a gondolkodási mechanizmusomról, de én így látom.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. augusztus 26. hétfő, 09:56


nickname írta:
YELLOW írta:
Szepy01 írta: Sziasztok

Én még új vagyok itt köztetek és egyből egy nagy problémával fordulok hozzátok.
A problémám a következő: 2 hete vettem egy 2004-es 320D gépjárművet és a gondom az ,hogy egy kulcs van hozzá ami indítja az autót de nem működteti a központi zárat. elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat. Persze egyből kiderült,hogy kulcsot kell cserélnem. A kérdésem az,hogy hol lehet kulcson venni kompletten úgy ,hogy ne keljen befáradni a BMW márkaszervízbe és kiadni érte 80e. Válaszotokat előre is köszönöm.



szerintem szétszedésnél esett le az alkatrész.
a másik, hogy angyon szakértő lehetett, mert valószínű csak be kellett volna tanítani a kulcsot.
nekem van röntgen képem a kulcsról, tehát a helyét meg lehet találni honnan hiányzik a leesett alkatrész. amúgy sem nehéz kitalálni a helye megvan. a nagy szerelőd meg fizesse a kulcs árának felét, ha ilyen okos volt.
ha gondolod, és nincs más a közeledben, tudok segíteni a javításban, viszont a szétbarmolt kulcsházzal nem tudok mit csinálni. meg persze legyen meg a leesett alkatrész, mert az enyémet azért nem szedem szét, gigy kimérjem milyen értékű ellenállás, vagy épp kondi esett le róla.


Veszélyes egy ember vagy te, az még véletlenül sem lehet hogy az alkatrész több esés miatt szakadt le ? "mondjuk egy kétes gyári forrasztással közre játszva ?"

Én nem értelek téged, de borzalom a gondolkodás mechanizmusod.