hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 21:39


harmas írta:
Helioport írta: Nekem nincs külső záras megoldás az autómon. Egy esetleges akkumerülés esetén hogy nyitom ki az autót, ha mondjuk nem akarom beverni az üveget?

Illetve nekem csak két eredeti kulcsom van az autóhoz, szeretném pótolni a többit. Hová kell fordulni? Nem kell, hogy magyar legyen, csak hová?

És még egy (beleszerkesztek) kérdés: A kettő kulcs közül is az egyik nyit-zár-indít, a másik csak nyit-zár, indítás nuku. RHantos mester azt mondja, megoldja. Mi lehet a tréfa?


Van megoldás ablaktörés nélkül is
Privi megy.


Szia! Nem kell ezen titkolózni, hátha érdekel mást is, akinek le van dugózva a zárja: egy eldugott helyre van téve egy csatlakozó, ami pl az aksira van kötve. Lemerül az aksi, akkor ezen keresztül mintha bikáznád feszejt kell rá adni és nyílik a központi zár



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 20:37


Helioport írta: Nekem nincs külső záras megoldás az autómon. Egy esetleges akkumerülés esetén hogy nyitom ki az autót, ha mondjuk nem akarom beverni az üveget?

Illetve nekem csak két eredeti kulcsom van az autóhoz, szeretném pótolni a többit. Hová kell fordulni? Nem kell, hogy magyar legyen, csak hová?

És még egy (beleszerkesztek) kérdés: A kettő kulcs közül is az egyik nyit-zár-indít, a másik csak nyit-zár, indítás nuku. RHantos mester azt mondja, megoldja. Mi lehet a tréfa?


Van megoldás ablaktörés nélkül is
Privi megy.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 20:35


kisg325 írta:
InsectKiller írta:

A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Nem,felhívtam őket múltkorában és ha jól tévedek cirka gyári árban /40.000 ft rémlik/ adnak neked egy új minden funkciójában működő kulcsot úgy,hogy te nem adsz nekik semmilyen alapanyagot! Én balga az eredendő kérdésemet elfelejtettem megkérdezni tőlük.



Azért ezen gondolkodj el.
1: 40E csináltatsz egy "valamilyen" kulcsot.
2: 45E márkaszervizben rendelnek neked az alvázszámod alapján az eredetivel megegyezőt, ami ugyanazt tudja mint az újkorában a kocsival adott. Valamint felprogramozzák az autóhoz, hogy csak az a két kulcs működjön ami nálad van. Legyen bármennyi is forgalomban belőle= másnál.
Azért az utóbbi megnyugtatóbb.

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 14:10


Nekem nincs külső záras megoldás az autómon. Egy esetleges akkumerülés esetén hogy nyitom ki az autót, ha mondjuk nem akarom beverni az üveget?

Illetve nekem csak két eredeti kulcsom van az autóhoz, szeretném pótolni a többit. Hová kell fordulni? Nem kell, hogy magyar legyen, csak hová?

És még egy (beleszerkesztek) kérdés: A kettő kulcs közül is az egyik nyit-zár-indít, a másik csak nyit-zár, indítás nuku. RHantos mester azt mondja, megoldja. Mi lehet a tréfa?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 15. csütörtök, 15:45

tompika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz tompika

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 13:17


hali,hogy lehet szétszedni egy gyári kulcsot elem csere céljából,persze ha egyáltalán van benne??!! üdv...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 12:11


az a ROM ami benne van van,. az csak azért van, hogy tudja a kulcs, hogy miylen jelet állítson elő, ha hosszan nyomod, ha röviden, tudja, hogy mit akarsz, illetve a gyári riasztó miatt. szerintem más szerepe nincs.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 11:22


YELLOW írta:

magát a benne lévő EEPROM-ot biztos lehet programozni


Pontosan erre lennék kíváncsi,hogy valaki tud-e ilyet,illetve,hogy egyáltalán lehetséges-e újra programozni egy másik kulcsot,ha tényleg EEPROM van benne.



kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 11:19


InsectKiller írta:

A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

Nem,felhívtam őket múltkorában és ha jól tévedek cirka gyári árban /40.000 ft rémlik/ adnak neked egy új minden funkciójában működő kulcsot úgy,hogy te nem adsz nekik semmilyen alapanyagot! Én balga az eredendő kérdésemet elfelejtettem megkérdezni tőlük.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 11:07


kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



magát a benne lévő EEPROM-ot biztos lehet programozni, de nem kulcson keresztül szerintem. a galériámban vannak röntgen képek. A kis műanyag kulccsal is be tudod indítani az autót, pedig abba csak egy telercs van, kondival meg ellenállással. magyarán az EWS beazonosítja a transzponderen keresztül. furcsa volna hamás kulccsal is be lehetne indítani az autót. Pápán, akkor átrakják a belét... ahogy IK is írja.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 11:00


kisg325 írta:
YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



A szárat másolják igen, de magát a belét, azt a régiből operálják át!

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 10:42


YELLOW írta:
ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.


Logikusnak logikus lenne,hogy minden kulcs egyedi tekercselésű,de ennek ellent mond az,hogy Pápán másolnak rombusz alakú kulcsot úgy,hogy odamész és leakasztanak a polcról egy nyers kulcsot,amit feltanítanak neked fullra,tehát az abban lévő elektronika egy kaptafára kell,hogy készüljön szerintem.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 10:30


kisg325 írta: Sziasztok!

A rombusz alakú kulcsokról kéne egy kis felhomályosítás.
Lehet hülye a kérdés,de egy adott E46-hoz csak egy teljesen új szűz kulcsot lehet hozzátanítani vagy akár egy használt kulcsot is át lehet programozni egy másik autóhoz,hogy induljon vele?

Előre is köszi a választ!

Üdv. kisg325


ha ez így lenne, akkor könnyen lopható lenne az autó. ha megnézem a kulcs felépítését, akkor minden kulcs elektronikája egyedi. van benne egy tekercs, aminek más és más a tekercselése, ezért lesz egyedi. az EWS ezt tudja, ez alapján azonosít. amikor a zárat tanítod, eleve be kell tenni és gyújtást kell rá adni, csak ezután tanítható a zár. magyarán ha másik kulcsot teszel be, rá sem lehet tanítani, mert a beazonosítás sikertelen.
nem mondom, hogy így van, de így logikus, illetve a kulcs felépítése is erre utal.
ezt támasztja alá az is, hogy kulcsot tudsz rendelni a gyárból egy kódszám alapján, vagy alvázszám alapján.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 09:30


Sziasztok!

A rombusz alakú kulcsokról kéne egy kis felhomályosítás.
Lehet hülye a kérdés,de egy adott E46-hoz csak egy teljesen új szűz kulcsot lehet hozzátanítani vagy akár egy használt kulcsot is át lehet programozni egy másik autóhoz,hogy induljon vele?

Előre is köszi a választ!

Üdv. kisg325

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 20:26


csatis1 írta:
InsectKiller írta:
csatis1 írta:
Helioport írta: Ezt találtam: lábtérben található gomb????????

0 aktív
0 nem aktív
"Aktív" beállítás esetén a lábtérben található gombbal a csomagtérajtó
üvegablaka nyitható. "Nem aktív" beállítása esetén a csomagtérajtó nyílik. A
távirányító "csomagtér nyitása" gombja szintén a beállított funkciót hajtja végre.
(Key Memory beállítás is tartozik hozzá, amennyiben kulcsspecifikus állítást
akarunk)
E46 touring


Ilyen nyitó gombom nekem is van otthon "elfekvőben"
Mennyire lenne bonyolult azt megoldani, hogy gombnyomásra ki is nyíljon és csukódjon is a csomagtér ajtó? (E46 touring.)
E61-nél van ilyen tudtommal.


És Coupeba? Nagy vágyam!



Szerintem a kupéba könnyebben megoldható, mint a touringba.


Na, szívesen veszem a segítséget! Május 1-jén meg is oldjuk?!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. március 14. szerda, 20:25


jons írta:
InsectKiller írta:

És Coupeba? Nagy vágyam!



Meg egy dízeles állófűtés


Ha nem is dízeles, de 1 benyás mindenképp jó volna! Igaz sose használnám, de BENNE lenne! ÉS a tudat...