kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. augusztus 26. kedd, 09:14


Puli írta:
kzste írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.


Délután kiderül, ha nem kell cserélni,hanem csak szoftver újrarakás,akkor van egy jó grundmodulom


Fejtsétek már ki ezt a szoftver újrarakást legyetek szívesek! Mit takar ez, mert röpködnek mindenhol az értelmetlennél értelmetlenebb kifejezések, de nem igazán tudni mit takarnak.


hát nem kiss pista fogja megcsinálni a garázsban. de a GM-nek is van egy alap SW-je. amit újra lehet bele rakni, mert eeprom tárolja. sok motorikus hibánál egy ECU sw frissítés csodákra képes. aztán ha újra van rakva az sw, akkor mehetnek a beállítások újra, beállítani ami kell.



GM kicserélve! Programozás kész! (20 perces meló volt) A Hepa Motorsnál csináltattam (BMW szakik)...
Egyelőre minden jó! Habár egy dolog zavar,hogy amikor a kulccsal nyitom,akkor nem villognak az indexek és azok eddig villogtak... de sebaj!



BMW scannerrel is egyszerűen be lehet állítani, ha a közelben van szívesen meg is csinálom.


Székesfehérváron vagyok! Az közel van?


Jelen pillanatban nem, de ha erre jársz és még nem oldódott meg a gond, akkor csak írj és megoldjuk.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. augusztus 26. kedd, 07:44


kzste írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.


Délután kiderül, ha nem kell cserélni,hanem csak szoftver újrarakás,akkor van egy jó grundmodulom


Fejtsétek már ki ezt a szoftver újrarakást legyetek szívesek! Mit takar ez, mert röpködnek mindenhol az értelmetlennél értelmetlenebb kifejezések, de nem igazán tudni mit takarnak.


hát nem kiss pista fogja megcsinálni a garázsban. de a GM-nek is van egy alap SW-je. amit újra lehet bele rakni, mert eeprom tárolja. sok motorikus hibánál egy ECU sw frissítés csodákra képes. aztán ha újra van rakva az sw, akkor mehetnek a beállítások újra, beállítani ami kell.



GM kicserélve! Programozás kész! (20 perces meló volt) A Hepa Motorsnál csináltattam (BMW szakik)...
Egyelőre minden jó! Habár egy dolog zavar,hogy amikor a kulccsal nyitom,akkor nem villognak az indexek és azok eddig villogtak... de sebaj!



BMW scannerrel is egyszerűen be lehet állítani, ha a közelben van szívesen meg is csinálom.


Székesfehérváron vagyok! Az közel van?

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 22:24


Puli írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.


Délután kiderül, ha nem kell cserélni,hanem csak szoftver újrarakás,akkor van egy jó grundmodulom


Fejtsétek már ki ezt a szoftver újrarakást legyetek szívesek! Mit takar ez, mert röpködnek mindenhol az értelmetlennél értelmetlenebb kifejezések, de nem igazán tudni mit takarnak.


hát nem kiss pista fogja megcsinálni a garázsban. de a GM-nek is van egy alap SW-je. amit újra lehet bele rakni, mert eeprom tárolja. sok motorikus hibánál egy ECU sw frissítés csodákra képes. aztán ha újra van rakva az sw, akkor mehetnek a beállítások újra, beállítani ami kell.



GM kicserélve! Programozás kész! (20 perces meló volt) A Hepa Motorsnál csináltattam (BMW szakik)...
Egyelőre minden jó! Habár egy dolog zavar,hogy amikor a kulccsal nyitom,akkor nem villognak az indexek és azok eddig villogtak... de sebaj!



BMW scannerrel is egyszerűen be lehet állítani, ha a közelben van szívesen meg is csinálom.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17584

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 19:16


Puli írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.


Délután kiderül, ha nem kell cserélni,hanem csak szoftver újrarakás,akkor van egy jó grundmodulom


Fejtsétek már ki ezt a szoftver újrarakást legyetek szívesek! Mit takar ez, mert röpködnek mindenhol az értelmetlennél értelmetlenebb kifejezések, de nem igazán tudni mit takarnak.


hát nem kiss pista fogja megcsinálni a garázsban. de a GM-nek is van egy alap SW-je. amit újra lehet bele rakni, mert eeprom tárolja. sok motorikus hibánál egy ECU sw frissítés csodákra képes. aztán ha újra van rakva az sw, akkor mehetnek a beállítások újra, beállítani ami kell.



GM kicserélve! Programozás kész! (20 perces meló volt) A Hepa Motorsnál csináltattam (BMW szakik)...
Egyelőre minden jó! Habár egy dolog zavar,hogy amikor a kulccsal nyitom,akkor nem villognak az indexek és azok eddig villogtak... de sebaj!



azt ott mondani kellett volna neki, kb 2 perc alatt beállítható. de én a helyedben kipróbáltam volna azt, hogy a gyári GM-et újrafrissíteni.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 18:54


YELLOW írta:
csbalu írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.


Délután kiderül, ha nem kell cserélni,hanem csak szoftver újrarakás,akkor van egy jó grundmodulom


Fejtsétek már ki ezt a szoftver újrarakást legyetek szívesek! Mit takar ez, mert röpködnek mindenhol az értelmetlennél értelmetlenebb kifejezések, de nem igazán tudni mit takarnak.


hát nem kiss pista fogja megcsinálni a garázsban. de a GM-nek is van egy alap SW-je. amit újra lehet bele rakni, mert eeprom tárolja. sok motorikus hibánál egy ECU sw frissítés csodákra képes. aztán ha újra van rakva az sw, akkor mehetnek a beállítások újra, beállítani ami kell.



GM kicserélve! Programozás kész! (20 perces meló volt) A Hepa Motorsnál csináltattam (BMW szakik)...
Egyelőre minden jó! Habár egy dolog zavar,hogy amikor a kulccsal nyitom,akkor nem villognak az indexek és azok eddig villogtak... de sebaj!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17584

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 10:09


csbalu írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.


Délután kiderül, ha nem kell cserélni,hanem csak szoftver újrarakás,akkor van egy jó grundmodulom


Fejtsétek már ki ezt a szoftver újrarakást legyetek szívesek! Mit takar ez, mert röpködnek mindenhol az értelmetlennél értelmetlenebb kifejezések, de nem igazán tudni mit takarnak.


hát nem kiss pista fogja megcsinálni a garázsban. de a GM-nek is van egy alap SW-je. amit újra lehet bele rakni, mert eeprom tárolja. sok motorikus hibánál egy ECU sw frissítés csodákra képes. aztán ha újra van rakva az sw, akkor mehetnek a beállítások újra, beállítani ami kell.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 10:04


Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.


Délután kiderül, ha nem kell cserélni,hanem csak szoftver újrarakás,akkor van egy jó grundmodulom


Fejtsétek már ki ezt a szoftver újrarakást legyetek szívesek! Mit takar ez, mert röpködnek mindenhol az értelmetlennél értelmetlenebb kifejezések, de nem igazán tudni mit takarnak.


Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 10:00


YELLOW írta:
Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.


Délután kiderül, ha nem kell cserélni,hanem csak szoftver újrarakás,akkor van egy jó grundmodulom

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17584

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 09:15


Puli írta: Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.


az én véleményem az, hogy inkább csak a GM szoftverét kellene újra rakni. ugyanis ebebn aze setben amit írsz, az abélak mozgató relék is rosszak lennének. azok pedig nem nagyon mennek tönkre.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. augusztus 25. hétfő, 08:45


Úgy néz ki nekem is besz@rt a grundmodul. Jelenség: először kulccsal ajtózárásra lementek az ablakok (kulccsal visszahúztam), azután kulccsal gombnyomásra nem zár be egyik ajtót sem + az ablakok lemennek csak úgy... az autó bezárása kész kabaré lett...
Pénteken a Kaszánál vettem egy modult, ma viszem cserélni és programoztatni... a fejleményekről majd beszámolok.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. augusztus 20. szerda, 17:57


...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 20. szerda, 17:58

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17584

Elküldve: 2014. augusztus 18. hétfő, 18:05


Bero írta:
ute107 írta:
Bero írta:
solyom76 írta:
Bero írta: Ja és mióta megnéztem a zárat (nem szereltem szét) azóta ha bedugom a zárba a kulcsot akkor csak elforog a kulcs benne jobbra balra is és semmi nem csinál a mechanika. Ez mitől lehet ?


Szerintem a záraz jó ha elfordul benne a kulcs.. maga a cilinder nem forditja el a mehanikát ami nyitna zárna.. szedd szét és nézz körül ott.. bár öntvény házban van a cilinder és ha eltört ami mozgatja a zárat akkor csere ..



Törést nem hallottam! Majd megpróbálom szétszedni és megnézni!


Nekem törött is. Furcsa, nekem is a relék cseréje után ezt produlálta. Csavarhúzóval nyitogattam az ajtókat. Aztán jött Szoták Dávid segítségével az új GM modul. Majd egy új zár...igaz nekem ahogy te is szeretnéd, jobbos lett átpakolva egy balosba... mármint a mechanika része. Egy kulcsos ember csinálta.

Én még mindig próbálnék GM modult egyben egy működő autóról. Meg relé és modul csere után kell egy kulcstanítás...


Coupe-hoz nehezebb találni gm-et próbaképp Két új relé van benne. A relé csere után is kell kulcstanítás?! Mindjárt meg is nézem... Akkor ezek szerint,ha a zár rossz akkor fogok egy jobb kormányos autóból való működő zárat,kicserélem a szerkezetet és kész? Ez járható út mint a 40 rugós új ár. Köszi a segítéget!


relé cseréhez miért kellene tanítani a kulcsot??? az csak egy kapcsoló.
tanítani akkor kell ha GM csere is van, mert ugye a micro is más lesz. az tény, hogy ártani nem árt, de amúgy nem muszáj. én sem tanítottam relé csere után. és működött.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. augusztus 18. hétfő, 16:54


ute107 írta:
Bero írta:
solyom76 írta:
Bero írta: Ja és mióta megnéztem a zárat (nem szereltem szét) azóta ha bedugom a zárba a kulcsot akkor csak elforog a kulcs benne jobbra balra is és semmi nem csinál a mechanika. Ez mitől lehet ?


Szerintem a záraz jó ha elfordul benne a kulcs.. maga a cilinder nem forditja el a mehanikát ami nyitna zárna.. szedd szét és nézz körül ott.. bár öntvény házban van a cilinder és ha eltört ami mozgatja a zárat akkor csere ..



Törést nem hallottam! Majd megpróbálom szétszedni és megnézni!


Nekem törött is. Furcsa, nekem is a relék cseréje után ezt produlálta. Csavarhúzóval nyitogattam az ajtókat. Aztán jött Szoták Dávid segítségével az új GM modul. Majd egy új zár...igaz nekem ahogy te is szeretnéd, jobbos lett átpakolva egy balosba... mármint a mechanika része. Egy kulcsos ember csinálta.

Én még mindig próbálnék GM modult egyben egy működő autóról. Meg relé és modul csere után kell egy kulcstanítás...


Coupe-hoz nehezebb találni gm-et próbaképp Két új relé van benne. A relé csere után is kell kulcstanítás?! Mindjárt meg is nézem... Akkor ezek szerint,ha a zár rossz akkor fogok egy jobb kormányos autóból való működő zárat,kicserélem a szerkezetet és kész? Ez járható út mint a 40 rugós új ár. Köszi a segítéget!

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2014. augusztus 18. hétfő, 15:00


Bero írta:
solyom76 írta:
Bero írta: Ja és mióta megnéztem a zárat (nem szereltem szét) azóta ha bedugom a zárba a kulcsot akkor csak elforog a kulcs benne jobbra balra is és semmi nem csinál a mechanika. Ez mitől lehet ?


Szerintem a záraz jó ha elfordul benne a kulcs.. maga a cilinder nem forditja el a mehanikát ami nyitna zárna.. szedd szét és nézz körül ott.. bár öntvény házban van a cilinder és ha eltört ami mozgatja a zárat akkor csere ..



Törést nem hallottam! Majd megpróbálom szétszedni és megnézni!


Nekem törött is. Furcsa, nekem is a relék cseréje után ezt produlálta. Csavarhúzóval nyitogattam az ajtókat. Aztán jött Szoták Dávid segítségével az új GM modul. Majd egy új zár...igaz nekem ahogy te is szeretnéd, jobbos lett átpakolva egy balosba... mármint a mechanika része. Egy kulcsos ember csinálta.

Én még mindig próbálnék GM modult egyben egy működő autóról. Meg relé és modul csere után kell egy kulcstanítás...

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. augusztus 18. hétfő, 11:16


Sziasztok! Bal oldali zárszerkezetet szeretnék cserélni,újonnan nagyon drága,bontottan nincs csak jobb kormányosból. Ezt bele lehet tenni az enyémbe,hogy minden funkció működjön is? Köszönöm!