- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320i
- Évjárat: 1998
Elküldve: 2012. november 16. péntek, 18:16
Nekem M_Attiláék oldották meg a problémát szintén relécserével.Facelift előtti...
Elküldve: 2012. november 16. péntek, 18:16
Elküldve: 2012. november 16. péntek, 17:49
Elküldve: 2012. november 16. péntek, 15:22
Elküldve: 2012. november 16. péntek, 11:02
YELLOW írta:Robinson írta:YELLOW írta: ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
Nekem Miki mondta, hogy relé cseréje megoldja, és az elég erős érv
piramisépítés STOP!
1. persze, amikor más piramisozik, akkor nem szólsz (pont én szoktam megtörni mindig, ha más nem veszi el a figyelmem)
2. én nem vonom kétségbe Miki szavait, ezt tudod jól, de eddig itt akinek FL előtti volt és relé cserével próbálkozott, nem igazán jött be. mint írtam ettől függetlenül én is először azzal próbálkoznék, hisz olcsóbb egyszerűbb, ártani nem árt a csere, legalább új lesz benne, csak a kiforrasztásnál a furatgalván miatt nagyon oda kell figyelni.
szerk.: amúgy meg a piramis ellen volt javaslatom. pl számozva lennének a kommentek. lehet rá válaszolni és akkor annyi jelenik meg, hogy pl előzmény #1234 komment, amire ha rákattint, akkor odaugrik és el lehet olvasni, vagy ott lenyílik a komment. esetleg maradhatna a piramis, de alaphelyzetben a fórumban nem jelenik meg, csak a legutolsó kommment, és lenyitható, aki akarja számára fontos, és akkor lenyílik.
Elküldve: 2012. november 16. péntek, 10:11
Robinson írta:YELLOW írta: ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
Nekem Miki mondta, hogy relé cseréje megoldja, és az elég erős érv
piramisépítés STOP!
Elküldve: 2012. november 16. péntek, 10:00
YELLOW írta: ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:55
zoliika írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé
(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)
Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.
nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.
Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?
ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.
Oké, köszi. Nekem amúgy csak a kasztni facelift-es, az autó 2000-es évjárat.
ja én azt nem is néztem, csak az évjáratot...
de ez hogy? mármint van elképzelésem....
Nekem is volt 1983-as e-30,1988-as E-30 nagy lámpás kasztnival!
Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:46
YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé
(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)
Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.
nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.
Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?
ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.
Oké, köszi. Nekem amúgy csak a kasztni facelift-es, az autó 2000-es évjárat.
ja én azt nem is néztem, csak az évjáratot...
de ez hogy? mármint van elképzelésem....
Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:41
PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé
(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)
Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.
nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.
Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?
ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.
Oké, köszi. Nekem amúgy csak a kasztni facelift-es, az autó 2000-es évjárat.
Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:39
YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé
(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)
Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.
nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.
Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?
ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.
Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:35
PG_Junior írta:YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé
(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)
Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.
nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.
Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?
Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:25
YELLOW írta:PG_Junior írta:YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé
(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)
Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.
nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.
Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:08
PG_Junior írta:YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé
(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)
Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.
Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 19:58
YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé
(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)
Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 19:51