Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 18:16


Nekem M_Attiláék oldották meg a problémát szintén relécserével.Facelift előtti...


státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 17:49


Nekem egy fórumtárs csinálta meg relécserével /99 320 D/Kb 3 éve . Nagyon jól sikerült.Aprópénzért. Kéretlenül nem akarom őt reklámozni.Ha jónak látja akkor úgyis fog jelentkezni.
Basanyi

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 15:22


Nos, én itt egy teljes tragikomédiát tudnék erről írni.

3 évvel ezelőtt - nem nyílott az autó melegben. Csak kulccsal a sofőr ajtó. Sz..ptam vele egy csomót, majd most tavasszal relé csere... Jó lett. Úgy hogy nyílott minden ajtó kivéve a vezető oldali. (Már az időjárás, hőfok nem befolyásolta.)
Új zárszerkezet--->semmi változás, majd a Hil féle projekt végrehajtva. Semmi változás.

Most azon agyalok, hogy elk..hatták a forrasztást az egyik relénél. Amikor megjön a másik kocsi, akkor e46 lerak és megcsináltatom. Addig meg kulccsal nyitogatom a vezető oldalt.



PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 11:02


YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta: ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...


Nekem Miki mondta, hogy relé cseréje megoldja, és az elég erős érv
piramisépítés STOP!



1. persze, amikor más piramisozik, akkor nem szólsz (pont én szoktam megtörni mindig, ha más nem veszi el a figyelmem)
2. én nem vonom kétségbe Miki szavait, ezt tudod jól, de eddig itt akinek FL előtti volt és relé cserével próbálkozott, nem igazán jött be. mint írtam ettől függetlenül én is először azzal próbálkoznék, hisz olcsóbb egyszerűbb, ártani nem árt a csere, legalább új lesz benne, csak a kiforrasztásnál a furatgalván miatt nagyon oda kell figyelni.


szerk.: amúgy meg a piramis ellen volt javaslatom. pl számozva lennének a kommentek. lehet rá válaszolni és akkor annyi jelenik meg, hogy pl előzmény #1234 komment, amire ha rákattint, akkor odaugrik és el lehet olvasni, vagy ott lenyílik a komment. esetleg maradhatna a piramis, de alaphelyzetben a fórumban nem jelenik meg, csak a legutolsó kommment, és lenyitható, aki akarja számára fontos, és akkor lenyílik.


Szerintem a legegyszerűbb az lenne, ha az összes Facelift előtti autót tulajdonos, aki hasonló gondokkal küzd/küzdött, leírná a tapasztalatát.
Nos... jöhetnek a kommentek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17585

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 10:11


Robinson írta:
YELLOW írta: ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...


Nekem Miki mondta, hogy relé cseréje megoldja, és az elég erős érv
piramisépítés STOP!



1. persze, amikor más piramisozik, akkor nem szólsz (pont én szoktam megtörni mindig, ha más nem veszi el a figyelmem)
2. én nem vonom kétségbe Miki szavait, ezt tudod jól, de eddig itt akinek FL előtti volt és relé cserével próbálkozott, nem igazán jött be. mint írtam ettől függetlenül én is először azzal próbálkoznék, hisz olcsóbb egyszerűbb, ártani nem árt a csere, legalább új lesz benne, csak a kiforrasztásnál a furatgalván miatt nagyon oda kell figyelni.


szerk.: amúgy meg a piramis ellen volt javaslatom. pl számozva lennének a kommentek. lehet rá válaszolni és akkor annyi jelenik meg, hogy pl előzmény #1234 komment, amire ha rákattint, akkor odaugrik és el lehet olvasni, vagy ott lenyílik a komment. esetleg maradhatna a piramis, de alaphelyzetben a fórumban nem jelenik meg, csak a legutolsó kommment, és lenyitható, aki akarja számára fontos, és akkor lenyílik.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 16. péntek, 10:20

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 10:00


YELLOW írta: ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...


Nekem Miki mondta, hogy relé cseréje megoldja, és az elég erős érv
piramisépítés STOP!



PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:55


zoliika írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)


Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.


nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.


Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?



ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.


Oké, köszi. Nekem amúgy csak a kasztni facelift-es, az autó 2000-es évjárat.


ja én azt nem is néztem, csak az évjáratot...
de ez hogy? mármint van elképzelésem....


Nekem is volt 1983-as e-30,1988-as E-30 nagy lámpás kasztnival!



Meg lett törve az eleje, és a faceliftes kasztnit kapta.



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:46


YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)


Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.


nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.


Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?



ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.


Oké, köszi. Nekem amúgy csak a kasztni facelift-es, az autó 2000-es évjárat.


ja én azt nem is néztem, csak az évjáratot...
de ez hogy? mármint van elképzelésem....


Nekem is volt 1983-as e-30,1988-as E-30 nagy lámpás kasztnival!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 15. csütörtök, 20:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17585

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:41


PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)


Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.


nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.


Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?



ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.


Oké, köszi. Nekem amúgy csak a kasztni facelift-es, az autó 2000-es évjárat.


ja én azt nem is néztem, csak az évjáratot...
de ez hogy? mármint van elképzelésem....

PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:39


YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)


Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.


nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.


Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?



ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.


Oké, köszi. Nekem amúgy csak a kasztni facelift-es, az autó 2000-es évjárat.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17585

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:35


PG_Junior írta:
YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)


Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.


nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.


Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?



ha az itt leírtakat nézem, akkor zárszerkezet. de mivel ez a legdrágább megoldás, ha cserélni kell...
először az összes kontakt áttisztítása (esetek 5%-ban ez, lehet pont ebbe tartozol)
egy relé csere egyszerűbb, én is azért kezdtem ennek, mert olcsóban meg lett a relé, forrasztani meg tudok melóhelyen profi felszereléssel. ráadásul FL-nél ez a megoldás az esetek 95%-ban.
én nem mondok neked konkrét választ, mert más pénzével nem akarok játszani, de én a zárszerkezet cserét a végére hagynám, a bontást javítást meg pláne, azért van vele meló. még akkor is, ha kb biztos, hogy azzal lesz gond.

PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:25


YELLOW írta:
PG_Junior írta:
YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)


Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.


nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.


Értem, akkor nekem mit javasolsz, mivel próbálkozzak?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17585

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 20:08


PG_Junior írta:
YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)


Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.


nekem is melegben nem akart nyílni és nekem a relé volt (facelift), pedig a végére tisztára mechanikai hibára gondoltam. hidegben nagyon ritkán fordult elő. nem írom le, az ajtónyitási gondok topicba leírtam. nekem amilyen variáció csak lehet mind előfordult a nem nyitásra, hol egyik, hol másik ajtó, csak belülről vagy sehogysem.

PG_Junior
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz PG_Junior

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 98

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 19:58


YELLOW írta: facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)


Akkor nekem elvileg hil leírása alapján kell eljárni? Amúgy elolvastam, de Ő pont az ellentétet írja. Vagyis, melegebb időben, 18 fok felett nem nyílik a vezető oldali ajtó. Nálam pont az ellentét van. Hidegben nem nyílik, és egyik sem, illetve csak a vezetőoldali, de csak kulccsal.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17585

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 19:51


facelift előtti: zárszerkezet
facelift: relé


(korábban írtam, az itt leírtak alapján megállípatható, hogy a relé csere csak facelift-es modellek esetáben vált be, FL előttieknél nem. legalábbis ahogy emlékszem, senkinek nem jött be. ez is tutti valami évjárathoz köthető típushiba)