autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 21:26


Ezekben az autóban a gyárban van optimalizálva a motor üzem.Aki motoroptimalizálást csinál,az a gyár.A többi pénzcsalás.Ne higgyetek ilyeneknek.Kell venni erős autót,ha meg nem tud az ember,minek rongálja azt,ami van.Sokan azt hiszik,a gyári sose jó

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 21:21


ateszka86 írta:
valter320d írta:
BarG írta:
ateszka86 írta: ma emelünk 1-2 tized bárt a turbonyomason


Én ezt nem így mondanám. Hanem úgy, hogy "emeltünk néhány TÍZEZRET a TURBÓ FORDULATSZÁMÁN" , mert ez a véres valóság. Ha a konstrukcióban benne van ez a tartalék, akkor OK. Ha nincs, akkor RECCS.




Öööööö>.....igen és lerövidítetted a turbó csere intervallumokat!


1tized lett, emelve,a gyárirol


egyébbként motoroptimalizalasnak is hívják. ha normálisna ahzsnálod akkor semmi baja nem lesz, nem taposom meg rugom neki, előzésnél ha kell legyen ott az erő

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 20:47


valter320d írta:
BarG írta:
ateszka86 írta: ma emelünk 1-2 tized bárt a turbonyomason


Én ezt nem így mondanám. Hanem úgy, hogy "emeltünk néhány TÍZEZRET a TURBÓ FORDULATSZÁMÁN" , mert ez a véres valóság. Ha a konstrukcióban benne van ez a tartalék, akkor OK. Ha nincs, akkor RECCS.




Öööööö>.....igen és lerövidítetted a turbó csere intervallumokat!


1tized lett, emelve,a gyárirol

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 20:38


BarG írta:
ateszka86 írta: ma emelünk 1-2 tized bárt a turbonyomason


Én ezt nem így mondanám. Hanem úgy, hogy "emeltünk néhány TÍZEZRET a TURBÓ FORDULATSZÁMÁN" , mert ez a véres valóság. Ha a konstrukcióban benne van ez a tartalék, akkor OK. Ha nincs, akkor RECCS.




Öööööö>.....igen és lerövidítetted a turbó csere intervallumokat!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 20:23


ateszka86 írta: ma emelünk 1-2 tized bárt a turbonyomason


Én ezt nem így mondanám. Hanem úgy, hogy "emeltünk néhány TÍZEZRET a TURBÓ FORDULATSZÁMÁN" , mert ez a véres valóság. Ha a konstrukcióban benne van ez a tartalék, akkor OK. Ha nincs, akkor RECCS.




bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 20:21


ateszka86 írta: ma emelünk 1-2 tized bárt a turbonyomason ,h jobb legyen az égés akkor elvallik h mi lesz,reményeim szerint megszűnnek a gondjaim


Tegnap láttam a verdát a pusztaszeri úton

akkor most megmondom a tutit: irasd vissza a gyári prg-t és rakass bele egy box-ot vagy 5,5millióért már van E60 M5 a használtautón ez is opció lehet

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 20:18


ember84 írta: Nem veszélyes ez a csipsz dolog?Ki tudja,mit piszkálnak el tudatlanul,aztán még rádfogja,hogy szar a kocsid,meg stb.Elég pofátlanok.Vagy miért gondolják ezek a SZAKEMBEREK,hogy a gyári program szar,nincs összhangban a viszonylag jó teljesítmény a tartóssággal.


Ilyen érzés van bennem is ezzel a dologgal kapcsolatban. Én úgy gondolom - bár biztos én tudok keveset erről a dologról - ha a gyárból kijön egy "jópár" teljesen ugyanolyan paraméterekkel rendelkező autó, akkor arra nem ugyanolyan a program, mindegyikre külön-külön be kell állítgatni ?! Próbálkozzunk, feszegessük a határokat, ha mégsem jön össze akkor " a hiba az ön készülékében van" - ez esetben az autóban - vagy valamit rosszul csinál a tulaj.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 10. szerda, 20:18


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 20:05


Nem veszélyes ez a csipsz dolog?Ki tudja,mit piszkálnak el tudatlanul,aztán még rádfogja,hogy szar a kocsid,meg stb.Elég pofátlanok.Vagy miért gondolják ezek a SZAKEMBEREK,hogy a gyári program szar,nincs összhangban a viszonylag jó teljesítmény a tartóssággal.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. július 10. szerda, 10:27


ma emelünk 1-2 tized bárt a turbonyomason ,h jobb legyen az égés akkor elvallik h mi lesz,reményeim szerint megszűnnek a gondjaim

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 21:50


YELLOW írta:
csbalu írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
ateszka86 írta: voltam az ATC nél, gyárira 107Kw 305Nm mértek a magicnal 97,8Kw és 302Nm.....,fokozatosan huzta fel a kocist teszpadon mérte, végül 162LE és 350Nm lett, mondta h igy járjak még vele, és ha nem felel meg akkor még tud huzni 10-15%-t. érezhetően dinamikusabb lett...péntekre visszajelntkeztem h még kicist tegyenek rá...


Azért érdekes, mert a FL utáni 20d az 110kW, ergo Neked hozta a FL előtti kocsid majdnem a FL-es adatot gyárilag? Vagy volt rajta valami egyéb teljesítményfokozó módosítás a "gyári állapotnál"?


vagy rossz a pad... mintha Robinsonnak is többet mértek volna anno, valami olyasmi volt akkor mondva, bár lehet rosszul emlékszem, hogy azzal magyarázták, hogy a BMW és az Alfa az amik valóban tudják, vagy épp többet tudnak a megadott adatnál.


egy inox csővan vezetve végig,a dobom kivettük, az is hoz egy két pacit, tiszat uj katalizator is van.


Ha ugyan azon a padon mérték tuning előtt és után is akkor igazából csak a teljesítménynövekedés a lényeges illetve annak a %-os aránya az eredetihez képest. A mért teljesítmény csak tájékoztató jellegű inkább szerintem.



ez igaz. de ha valaki nem méret az elején, csak a végén, akkor még nagyobb lehet az öröm


SSziasztok az amit irnak hogy 136-150 ló az csak egy megközelítő érték,van szórás mindegyiknél nincs két egyforma szoftver,onnan sejtem hogy az émn kombányom megy ugy mint cimbomnek a 20d coupéja(2006)!


ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 19:37


másztam hegyet is, tapostam is neki, de csak beszürkült a löksö mire hazaértem, kb 40km-t mentem...lehet még be kell álljon szoktak azt is mondani, vagy törődjek bele, h nagyobb teljesítmény nagyobb füstel is jár...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 16:25


csbalu írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
ateszka86 írta: voltam az ATC nél, gyárira 107Kw 305Nm mértek a magicnal 97,8Kw és 302Nm.....,fokozatosan huzta fel a kocist teszpadon mérte, végül 162LE és 350Nm lett, mondta h igy járjak még vele, és ha nem felel meg akkor még tud huzni 10-15%-t. érezhetően dinamikusabb lett...péntekre visszajelntkeztem h még kicist tegyenek rá...


Azért érdekes, mert a FL utáni 20d az 110kW, ergo Neked hozta a FL előtti kocsid majdnem a FL-es adatot gyárilag? Vagy volt rajta valami egyéb teljesítményfokozó módosítás a "gyári állapotnál"?


vagy rossz a pad... mintha Robinsonnak is többet mértek volna anno, valami olyasmi volt akkor mondva, bár lehet rosszul emlékszem, hogy azzal magyarázták, hogy a BMW és az Alfa az amik valóban tudják, vagy épp többet tudnak a megadott adatnál.


egy inox csővan vezetve végig,a dobom kivettük, az is hoz egy két pacit, tiszat uj katalizator is van.


Ha ugyan azon a padon mérték tuning előtt és után is akkor igazából csak a teljesítménynövekedés a lényeges illetve annak a %-os aránya az eredetihez képest. A mért teljesítmény csak tájékoztató jellegű inkább szerintem.



ez igaz. de ha valaki nem méret az elején, csak a végén, akkor még nagyobb lehet az öröm

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 16:23


ateszka86 írta:
YELLOW írta:
csbalu írta:
ateszka86 írta: voltam az ATC nél, gyárira 107Kw 305Nm mértek a magicnal 97,8Kw és 302Nm.....,fokozatosan huzta fel a kocist teszpadon mérte, végül 162LE és 350Nm lett, mondta h igy járjak még vele, és ha nem felel meg akkor még tud huzni 10-15%-t. érezhetően dinamikusabb lett...péntekre visszajelntkeztem h még kicist tegyenek rá...


Azért érdekes, mert a FL utáni 20d az 110kW, ergo Neked hozta a FL előtti kocsid majdnem a FL-es adatot gyárilag? Vagy volt rajta valami egyéb teljesítményfokozó módosítás a "gyári állapotnál"?


vagy rossz a pad... mintha Robinsonnak is többet mértek volna anno, valami olyasmi volt akkor mondva, bár lehet rosszul emlékszem, hogy azzal magyarázták, hogy a BMW és az Alfa az amik valóban tudják, vagy épp többet tudnak a megadott adatnál.


egy inox csővan vezetve végig,a dobom kivettük, az is hoz egy két pacit, tiszat uj katalizator is van.


Ha ugyan azon a padon mérték tuning előtt és után is akkor igazából csak a teljesítménynövekedés a lényeges illetve annak a %-os aránya az eredetihez képest. A mért teljesítmény csak tájékoztató jellegű inkább szerintem.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 09. kedd, 16:23

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 14:17


YELLOW írta:
csbalu írta:
ateszka86 írta: voltam az ATC nél, gyárira 107Kw 305Nm mértek a magicnal 97,8Kw és 302Nm.....,fokozatosan huzta fel a kocist teszpadon mérte, végül 162LE és 350Nm lett, mondta h igy járjak még vele, és ha nem felel meg akkor még tud huzni 10-15%-t. érezhetően dinamikusabb lett...péntekre visszajelntkeztem h még kicist tegyenek rá...


Azért érdekes, mert a FL utáni 20d az 110kW, ergo Neked hozta a FL előtti kocsid majdnem a FL-es adatot gyárilag? Vagy volt rajta valami egyéb teljesítményfokozó módosítás a "gyári állapotnál"?


vagy rossz a pad... mintha Robinsonnak is többet mértek volna anno, valami olyasmi volt akkor mondva, bár lehet rosszul emlékszem, hogy azzal magyarázták, hogy a BMW és az Alfa az amik valóban tudják, vagy épp többet tudnak a megadott adatnál.


egy inox csővan vezetve végig,a dobom kivettük, az is hoz egy két pacit, tiszat uj katalizator is van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. július 09. kedd, 14:11


csbalu írta:
ateszka86 írta: voltam az ATC nél, gyárira 107Kw 305Nm mértek a magicnal 97,8Kw és 302Nm.....,fokozatosan huzta fel a kocist teszpadon mérte, végül 162LE és 350Nm lett, mondta h igy járjak még vele, és ha nem felel meg akkor még tud huzni 10-15%-t. érezhetően dinamikusabb lett...péntekre visszajelntkeztem h még kicist tegyenek rá...


Azért érdekes, mert a FL utáni 20d az 110kW, ergo Neked hozta a FL előtti kocsid majdnem a FL-es adatot gyárilag? Vagy volt rajta valami egyéb teljesítményfokozó módosítás a "gyári állapotnál"?


vagy rossz a pad... mintha Robinsonnak is többet mértek volna anno, valami olyasmi volt akkor mondva, bár lehet rosszul emlékszem, hogy azzal magyarázták, hogy a BMW és az Alfa az amik valóban tudják, vagy épp többet tudnak a megadott adatnál.