horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2014. október 05. vasárnap, 10:07


Pipiracing írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy e46 318i vel mit lehet csinálni, hogy egy picit dinamikusabb legyen?
Illetve van e itt olyan akinek ilyen autója van, és mecsippeltette, személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Nem, nem szeretném lecserélni egy 328 ra, csak szeretném ha egy picit dinamikusabb lenne.
Köszönöm a válaszokat.


Üdv!
Nekem is ilyen motoros autóm van csak 316i, egy havernak 318i!
Mi is kipróbáltuk ezt a 30ezer forintos "chip-et"!
Elmentünk megcsinálták kb 30 perc alatt kész is lett!
Nem kell csodát várni, de jobb lett!
Érezhetően nyomatékosabb! A fogyasztás nem változott semmit!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Pipiracing

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. október 05. vasárnap, 09:52


Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy e46 318i vel mit lehet csinálni, hogy egy picit dinamikusabb legyen?
Illetve van e itt olyan akinek ilyen autója van, és mecsippeltette, személyes tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Nem, nem szeretném lecserélni egy 328 ra, csak szeretném ha egy picit dinamikusabb lenne.
Köszönöm a válaszokat.

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 15:47


316-os motort érdemes egyáltalán megcsípni??



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 22. kedd, 15:47

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz takimark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 14:50


Valakinek van tapasztalata x.treme chip tuningról? Jól csinálják? Tudom hogy csak 10 lóerőt ad de szeretném megpróbálni valaki tud nekem ebben segíteni?

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. július 01. kedd, 09:33


Bero írta:
Sparta írta:
Bero írta:
Sparta írta:
Bero írta:
Sparta írta: Valaki hallott már chip tuning körökben a Bunkoczi nevü szakiról? vagy esetleg dolgoztatott vele?
vagy valaki az MMC tuningosokkal?


Szia! A Te autódba szerintem teljesen felesleges,mert kb 10% pluszt fogsz elérni és ki tudja mit hogy állítgatnak át neked... én plusz 10 lóerőért tuti nem adnék ki pénzt vagy hagynám hogy belenyúljanak. Dízelnél más tészta,ott már többet kitudnak hozni,bár én nem vagyok chip párti. Vegyél egy sportvezérműtengelyt,az többet ér,bár nem olcsó játék... Itt már írták páran,hogy a jó tuning a nagyobb motor!



utánanéztem ennek a 10Le-nek, nem sok, de olvastam hogy optimalizálja a motor működését.
inkább ez a része érdekel. Vélemény??


szerintem a bolond német mérnök nem véletlenül úgy állítja be ahogy... Rengeteg idő és tudás kell ezekhez,maximum annyi lehet a dologban,hogy a gyári autóknak plusz 40 fokban és minusz 30 fokban is menni kell és sokfajta üzemanyaggal. Ezzel lehet játszani,de el ne hidd, erősebb lesz és még kevesebbet is fog fogyasztani! Tíz lóerőt szerintem meg se lehet érezni,max elhiszed. Ezek sok esetben letöltött programok és csak rátöltik a tiedre.. hidd el 50-70 ezer Ft-ból nincs jó chip. Ami tényleg jó és a Te kocsidra egyedileg írnak és profi az illető és hat is az pedig kemény száz ezer Ft-okba kerül...



aham, igen ezek nekem is megfordultak a fejemben, de egyenlőre ezek csak gondolati uúton járnak, de lehet parkolóba állítom. hát köszi a hozzászólásodat..


Szívesen! Én is eljátszottam anno ezekkel a gondolatokkal,mert az enyém még gyengébb mint a Tied Nekem,ha úgy alakul akkor veszek egy 325I vagy 330I E46-ot. Azok már szépen mennek Én a chiptuningra szánt pénzem inkább vettem ültető rugókat


A turbós dízelekkel jött be nagyon divatba a chiptuning, mivel itt viszonylag jól érezhető eredményeket lehet elérni, kis "melóval" (ami az esetek 80%-ban függetlenül a porlasztóid vagy a turbó állapotától egy előre megírt vásárolt vagy free letöltött programot jelent). Véleményem szerint benzines autóknál akkor éri meg ezzel foglalkozni, ha komolyabb fizikai módosítást végzel az autó motorjában, és ezek mellett a módosítások mellett a gyári rendszer már nem tudja megfelelően kiszolgálni a motor üzemanyag ellátását, gyújtását, stb.. stb..
Egy viszont biztos aki bármilyen chipben gondolkozik, csak és kizárólag TÖKÉLETES műszaki állapotú motorral érdemes gondolkoznia rajta! (Szerintem)
Aztán van az a tény is hogy mióta orrba szájba bontanak relatív "fillérek" egy új motor amit beépíteni fél napos meló, tehát ki a pöcsfaszt érdekel ha elromlik, nem éri meg megbontani vagy foglalkozni vele..
Szét kell hajtani ahogy akarja az ember aztán venni egy másikat ha ez az igénye valakinek!
Vagy venni egy 30i, 30d-t

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 20:30


Sparta írta:
Bero írta:
Sparta írta:
Bero írta:
Sparta írta: Valaki hallott már chip tuning körökben a Bunkoczi nevü szakiról? vagy esetleg dolgoztatott vele?
vagy valaki az MMC tuningosokkal?


Szia! A Te autódba szerintem teljesen felesleges,mert kb 10% pluszt fogsz elérni és ki tudja mit hogy állítgatnak át neked... én plusz 10 lóerőért tuti nem adnék ki pénzt vagy hagynám hogy belenyúljanak. Dízelnél más tészta,ott már többet kitudnak hozni,bár én nem vagyok chip párti. Vegyél egy sportvezérműtengelyt,az többet ér,bár nem olcsó játék... Itt már írták páran,hogy a jó tuning a nagyobb motor!



utánanéztem ennek a 10Le-nek, nem sok, de olvastam hogy optimalizálja a motor működését.
inkább ez a része érdekel. Vélemény??


szerintem a bolond német mérnök nem véletlenül úgy állítja be ahogy... Rengeteg idő és tudás kell ezekhez,maximum annyi lehet a dologban,hogy a gyári autóknak plusz 40 fokban és minusz 30 fokban is menni kell és sokfajta üzemanyaggal. Ezzel lehet játszani,de el ne hidd, erősebb lesz és még kevesebbet is fog fogyasztani! Tíz lóerőt szerintem meg se lehet érezni,max elhiszed. Ezek sok esetben letöltött programok és csak rátöltik a tiedre.. hidd el 50-70 ezer Ft-ból nincs jó chip. Ami tényleg jó és a Te kocsidra egyedileg írnak és profi az illető és hat is az pedig kemény száz ezer Ft-okba kerül...



aham, igen ezek nekem is megfordultak a fejemben, de egyenlőre ezek csak gondolati uúton járnak, de lehet parkolóba állítom. hát köszi a hozzászólásodat..


Szívesen! Én is eljátszottam anno ezekkel a gondolatokkal,mert az enyém még gyengébb mint a Tied Nekem,ha úgy alakul akkor veszek egy 325I vagy 330I E46-ot. Azok már szépen mennek Én a chiptuningra szánt pénzem inkább vettem ültető rugókat

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 20:24


Bero írta:
Sparta írta:
Bero írta:
Sparta írta: Valaki hallott már chip tuning körökben a Bunkoczi nevü szakiról? vagy esetleg dolgoztatott vele?
vagy valaki az MMC tuningosokkal?


Szia! A Te autódba szerintem teljesen felesleges,mert kb 10% pluszt fogsz elérni és ki tudja mit hogy állítgatnak át neked... én plusz 10 lóerőért tuti nem adnék ki pénzt vagy hagynám hogy belenyúljanak. Dízelnél más tészta,ott már többet kitudnak hozni,bár én nem vagyok chip párti. Vegyél egy sportvezérműtengelyt,az többet ér,bár nem olcsó játék... Itt már írták páran,hogy a jó tuning a nagyobb motor!



utánanéztem ennek a 10Le-nek, nem sok, de olvastam hogy optimalizálja a motor működését.
inkább ez a része érdekel. Vélemény??


szerintem a bolond német mérnök nem véletlenül úgy állítja be ahogy... Rengeteg idő és tudás kell ezekhez,maximum annyi lehet a dologban,hogy a gyári autóknak plusz 40 fokban és minusz 30 fokban is menni kell és sokfajta üzemanyaggal. Ezzel lehet játszani,de el ne hidd, erősebb lesz és még kevesebbet is fog fogyasztani! Tíz lóerőt szerintem meg se lehet érezni,max elhiszed. Ezek sok esetben letöltött programok és csak rátöltik a tiedre.. hidd el 50-70 ezer Ft-ból nincs jó chip. Ami tényleg jó és a Te kocsidra egyedileg írnak és profi az illető és hat is az pedig kemény száz ezer Ft-okba kerül...



aham, igen ezek nekem is megfordultak a fejemben, de egyenlőre ezek csak gondolati uúton járnak, de lehet parkolóba állítom. hát köszi a hozzászólásodat..



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 20:19


Sparta írta:
Bero írta:
Sparta írta: Valaki hallott már chip tuning körökben a Bunkoczi nevü szakiról? vagy esetleg dolgoztatott vele?
vagy valaki az MMC tuningosokkal?


Szia! A Te autódba szerintem teljesen felesleges,mert kb 10% pluszt fogsz elérni és ki tudja mit hogy állítgatnak át neked... én plusz 10 lóerőért tuti nem adnék ki pénzt vagy hagynám hogy belenyúljanak. Dízelnél más tészta,ott már többet kitudnak hozni,bár én nem vagyok chip párti. Vegyél egy sportvezérműtengelyt,az többet ér,bár nem olcsó játék... Itt már írták páran,hogy a jó tuning a nagyobb motor!



utánanéztem ennek a 10Le-nek, nem sok, de olvastam hogy optimalizálja a motor működését.
inkább ez a része érdekel. Vélemény??


szerintem a bolond német mérnök nem véletlenül úgy állítja be ahogy... Rengeteg idő és tudás kell ezekhez,maximum annyi lehet a dologban,hogy a gyári autóknak plusz 40 fokban és minusz 30 fokban is menni kell és sokfajta üzemanyaggal. Ezzel lehet játszani,de el ne hidd, erősebb lesz és még kevesebbet is fog fogyasztani! Tíz lóerőt szerintem meg se lehet érezni,max elhiszed. Ezek sok esetben letöltött programok és csak rátöltik a tiedre.. hidd el 50-70 ezer Ft-ból nincs jó chip. Ami tényleg jó és a Te kocsidra egyedileg írnak és profi az illető és hat is az pedig kemény száz ezer Ft-okba kerül...

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 20:14


Bero írta:
Sparta írta: Valaki hallott már chip tuning körökben a Bunkoczi nevü szakiról? vagy esetleg dolgoztatott vele?
vagy valaki az MMC tuningosokkal?


Szia! A Te autódba szerintem teljesen felesleges,mert kb 10% pluszt fogsz elérni és ki tudja mit hogy állítgatnak át neked... én plusz 10 lóerőért tuti nem adnék ki pénzt vagy hagynám hogy belenyúljanak. Dízelnél más tészta,ott már többet kitudnak hozni,bár én nem vagyok chip párti. Vegyél egy sportvezérműtengelyt,az többet ér,bár nem olcsó játék... Itt már írták páran,hogy a jó tuning a nagyobb motor!



utánanéztem ennek a 10Le-nek, nem sok, de olvastam hogy optimalizálja a motor működését.
inkább ez a része érdekel. Vélemény??


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 20:10


Sparta írta: Valaki hallott már chip tuning körökben a Bunkoczi nevü szakiról? vagy esetleg dolgoztatott vele?
vagy valaki az MMC tuningosokkal?


Szia! A Te autódba szerintem teljesen felesleges,mert kb 10% pluszt fogsz elérni és ki tudja mit hogy állítgatnak át neked... én plusz 10 lóerőért tuti nem adnék ki pénzt vagy hagynám hogy belenyúljanak. Dízelnél más tészta,ott már többet kitudnak hozni,bár én nem vagyok chip párti. Vegyél egy sportvezérműtengelyt,az többet ér,bár nem olcsó játék... Itt már írták páran,hogy a jó tuning a nagyobb motor!

Sparta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz Sparta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 95

Elküldve: 2014. június 30. hétfő, 20:03


Valaki hallott már chip tuning körökben a Bunkoczi nevü szakiról? vagy esetleg dolgoztatott vele?
vagy valaki az MMC tuningosokkal?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 07:58


ateszka86 írta: Hali. Ismeri valaki: Török György Soltvadkertről?


a szülei, a szomszédok biztos

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. május 27. kedd, 23:29


Hali. Ismeri valaki: Török György Soltvadkertről?

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 18:24


bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Ez olyan, mint a Colombo felesége. Sokan beszélnek róla, de senki sem látta. Vagy van itt olyan, akinek a BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét?
Szerintem nemigen lesz.
Részemről a téma lezárva.


Több száz BMW-t frissítettem már, köztük nagyon sok 2000 előttit is. Abban jól tévedsz, hogy az ABS-t és a váltót lehet frissíteni a motort meg nem, mert pont fordítva van. Most van az, hogy a csipszesfiú sokat képzel...



Szerintem nem én képzelek sokat magamrol. Én azt írtam "BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét"
nem tudtam, hogy Te gyári szerelő vagy. Sorry!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. május 03. szombat, 13:10


AteszE46 írta:
Ez olyan, mint a Colombo felesége. Sokan beszélnek róla, de senki sem látta. Vagy van itt olyan, akinek a BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét?
Szerintem nemigen lesz.
Részemről a téma lezárva.


Több száz BMW-t frissítettem már, köztük nagyon sok 2000 előttit is. Abban jól tévedsz, hogy az ABS-t és a váltót lehet frissíteni a motort meg nem, mert pont fordítva van. Most van az, hogy a csipszesfiú sokat képzel...