Elküldve: 2010. március 12. péntek, 09:02
KASZAMester írta:vsop14 írta:MenyusBMW írta:
Nekem most van benne már közel 190ezer km, ebbõl 175ezer tuninggal, általában 200 feletti átlag utazóval csont nélkül teljesített eddig a BMWm. Persze vigyázok a kocsimra és picit lehûtöm a turbót leállítás elõtt, olajcsere 20ezrenként.
azt ha valaki 20 ezrenként kikapartatja a kerregõbõl a pakurát azt én nem a vigyázok a kocsimra címszavakkal illetném
az én utazóm nem átlag 200 és nem is dízel, mégis max 10ezrenként lecserélem az olajat.
-ha már az olaj serénél járunk,az alpináimba full-bmw sintetik olaj valo-0W-30-as,aminek literje 3500ft!,mégis lecsrélem 8-10ezrenként!!,de meg is lehet nézni a motor belselyét,nincsen benne lerakodás,kox,meg olaj sár!,olyan mint a patyolat,és meg is hálálják.
-én,még az alpinákkal se járok 200-as utazokkal,pedig van pár bmw.-m,amelyikkel bõven lehetne.
-egy biztos,minden féle sértõdötségre utaloan irom,hogy Menyus-sporttársunktol,én biztosan nem vennék autot!-attol fügetlenül hogy dieselt alapbol nem vennék.
Kimondta, hogy eladnám neked a kocsimat? Ha nem lennének dízel BMWk, akkor becsukhatnád a boltot, ezt te is tudod. A BMWk többsége jó 10 éve dízel. És mivel a BMW gyártja a világ legjobb dízelmotorjait ez nem is csoda! Soha nem kellene nekem már benzines. Kimegyek a pályára 100nál betolom a hatodikat és még váltanom sem kell, he nem akarok. Brutál nyomaték, nevetséges fogyasztással párosulva. Ez a BMW dízel chippel!
YouTube videó