- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90
- Kivitel: Sedan
- Modell: 330xd
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2012. október 21. vasárnap, 18:13
Castrol TDA. Én azt használom, szerintem tuti.
Milan írta: CATACLEAN-en kívül más egyéb esetleg?
Elküldve: 2012. október 21. vasárnap, 18:13
Milan írta: CATACLEAN-en kívül más egyéb esetleg?
Elküldve: 2012. október 21. vasárnap, 16:43
Elküldve: 2012. szeptember 22. szombat, 15:25
Thony írta: OMW-nek a benzine mind MOL, kivéve a 100-as az osztrák rendszámmal jön... A Dízelből csak az Alpesi vagyis a prénium jön osztrákból!
Elküldve: 2012. szeptember 21. péntek, 19:28
Thony írta: OMW-nek a benzine mind MOL, kivéve a 100-as az osztrák rendszámmal jön... A Dízelből csak az Alpesi vagyis a prénium jön osztrákból!
Én pusztán azért részesítem előnyben, mert ezeknek a többsége főbérlős kutak vagyis kiadják egy embernek aki végzi a dolgát és nem hagyja az élősködőket lopni és abból él hogy kizsigereli azokat... még a Shellnél a vezető is egy alkalmazott, nem célja ennek megakadályozása mert a profit nem befolyásolja a fix fizuját... hagy mindent nyugisan... ételszínezék, tescos ablakmosó folyadék légfúvóval visszaaplikált tetők olajra, ablakmosóra... nah ez nincs az OMW-n! Minden arról szól, hogy 1 ember megéljen, és nem arról hogy más is okoskodjon... csak ő okoskodik, manipulál de a munkásai számára, az üzemanyaghoz nem nyúl egyben érkezik, nem külön adalékkal így nem lenyúlható!
Elküldve: 2012. szeptember 21. péntek, 15:14
kyncza_ írta:zoliika írta:vivaladiesel írta:jrtom írta: Asszem áttérek a Shell-ről az OMV gázolajára. Amikor a shelles üa volt benne akkor füstölgetett nagyobb gázadásra. Viszont mostanában nem látom a kondenzcsíkot amióta az előző tank Omv-s gázolaj volt. Persze a Castrol TDA az megy belle ugyan úgy.
Én ezt már rengetegszer leírtam...........Itthon legyen az Agip,Shell vagy bármilyen nemzetközi olajipari vállalat üzemanyagtöltő állomása mind-mind Mol alap+adalék (pl:v-power)r'go ugyanazt a fost tankoljuk mindenhol csak más felirattal.Kivétel az OMVUgyanis neki megéri behozni a finomított üzemanyagát M.O-ra mivel Bécs alatt van neki ez a finomító.Tehát ez az egyetlen cég aki nem Mol alapanyaggal dolgozik.
Nem tudom, mennyire igaz...kérdeztem 2 hete kb. OMV kútnál a srácokat, h tényleg kintről származik-e a dízel, és azt mondta, hogy csak a csúcsminőségű(alpesi, vagy mxxmotion, vagy fene tudja épp hogy hívják) hozzák onnan, a sima dízelt, benzint nem!
Szóval... :S
Azt tudom, h amikor kiküldetésben voltam Németországba, akkor az osztrák tankolás után megindult az autó, kevesebbet evett, általában jobb lett az egész. Érdekes módon a német üzemanyag valahol középút a magyar és az osztrák között, nem annyira jó, mint az osztrák.
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 13:01
Coyote írta: bírom, hogy mindenkinek van belsős ismerőse aki vágja a témát
pedig a benzinkutasok nem titkosügynökök, és nem kötik az orrukra a beszerzésről/termelésről, hogy éppen mit kevernek mibe és honnan érkezik a nafta. Igen, az olajtársaságok kisegíthetik egymást.
A benzinkutasok meg szépen pucolják csak az ablakot és pöcögtessék tele a tankokat prémium anyaggal, ahelyett, hogy hülyeségeket beszélnek. Attól még nem lesz belőle bennfentes, mert odavarrnak egy kagylót az overáljára...
(mondom én ezt úgy, hogy a faterom 40 éve dolgozik a MOL termelési ágazatában - és még ő sem tudja, hogy mi honnan kerül a kutakra)
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 12:52
YELLOW írta: hát meg nem hiszem... szerintem az OMV alap anygai is MOL-osak. azcsak jó ha a köztudatban az van, amit írtok
pl itt a legközelebb nyékládházán van OMV, ami azt jelenti, hogy a MOL finomító, ami itt van nálunk cirka 15-20 km-re van a kúttól. én saját szememmel is láttam már ott MOL-os tartálykocsit. sok munkatársam jár arról, és ott szoktak tankolni, de volt aki már azt is mondta vizes volt a benzin.
szerintem egyre nagyobb szerepük lesz amagán, kis kutaknak, mivel olcsóbban adnak 15-20-30Ft-tal egy liter anyagot, és mivel az ő forgalmuk megnő, kevésbbé fogják pancsolni az anyagot, bár sokan eddig sem tették.
jah annó mikor voltak tesco benzinkutak, oda mindenféle kamion járt, amikor shell, lett nem változott semmi. láttam ukrán kamion is, anyagot hozott.
viszont sokan mondják, hogy a MOL-nál semmi különbség nincs a prémium és a sima anyag között. én csak shell-nél tankoltam, ott legalább a pémium az valóban ért valamit, és azok kintről vannak, itt pl a V-power racing-re gondolok, mert a sima 95 V-power az rosszabb volt mint a sima
bocs az off-ért.
kerezstfater ódi 100 2.0 td (5henger) 1985-ös évjárat. van benen vagy isten tudja 600ezer, és a motorjához sosem volt hozzányúlva, pedig abba annyi féle szar anyag került, hogy azt el nem tudom mondani, igaz ő magának mindet átszűrte harisnyás megoldással a motort nem tudom hányszor akarták megvenni tőle...
jah kb 10 éve szerintem olajból is a legolcsóbb megy bele....
szerintem a legnagyobb baj, hogy sokan azé dízeleznek, hogy traktorostól, innen onnan tudnak szerezni... cak éppen a mai korszerű dízelek már nem bírják ezt. fogyasztói társadalom vagyunk, ezt tudják a gyárak...
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 12:48
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 12:12
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 11:56
kyncza_ írta:
Nem tudom, mennyire igaz...kérdeztem 2 hete kb. OMV kútnál a srácokat, h tényleg kintről származik-e a dízel, és azt mondta, hogy csak a csúcsminőségű(alpesi, vagy mxxmotion, vagy fene tudja épp hogy hívják) hozzák onnan, a sima dízelt, benzint nem!
Szóval... :S
k.
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 10:15
zoliika írta:vivaladiesel írta:jrtom írta: Asszem áttérek a Shell-ről az OMV gázolajára. Amikor a shelles üa volt benne akkor füstölgetett nagyobb gázadásra. Viszont mostanában nem látom a kondenzcsíkot amióta az előző tank Omv-s gázolaj volt. Persze a Castrol TDA az megy belle ugyan úgy.
Én ezt már rengetegszer leírtam...........Itthon legyen az Agip,Shell vagy bármilyen nemzetközi olajipari vállalat üzemanyagtöltő állomása mind-mind Mol alap+adalék (pl:v-power)r'go ugyanazt a fost tankoljuk mindenhol csak más felirattal.Kivétel az OMVUgyanis neki megéri behozni a finomított üzemanyagát M.O-ra mivel Bécs alatt van neki ez a finomító.Tehát ez az egyetlen cég aki nem Mol alapanyaggal dolgozik.
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 09:30
vivaladiesel írta:jrtom írta: Asszem áttérek a Shell-ről az OMV gázolajára. Amikor a shelles üa volt benne akkor füstölgetett nagyobb gázadásra. Viszont mostanában nem látom a kondenzcsíkot amióta az előző tank Omv-s gázolaj volt. Persze a Castrol TDA az megy belle ugyan úgy.
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 08:45
jrtom írta: Asszem áttérek a Shell-ről az OMV gázolajára. Amikor a shelles üa volt benne akkor füstölgetett nagyobb gázadásra. Viszont mostanában nem látom a kondenzcsíkot amióta az előző tank Omv-s gázolaj volt. Persze a Castrol TDA az megy belle ugyan úgy.
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 08:37
kyncza_ írta: Sziasztok!
Ismét egy saját tapasztalatot szeretnék megosztani veletek, bocs, ha már volt róla szó. Nagyon sok tisztítót, adalékot kipróbáltam már, de összehasonlíthatatlanul a CATACLEAN nyer. Annyira jó cucc, h nincs rá szó )
Egy flakont 15liter üzemanyagba(szigorúan annyiba és nem teli tankhoz), és autókázni 25-40km...aztán 20km után elkezd jobban menni az autó, 40km után meg úgy harap, mintha motor generál lett volna csinálva. Segít a porlasztókon, az egr szelepen(nyilván ésszerű határokon belül), lambdaszondán, stb stb. Félévente szoktam nyakon önteni az autót, először a rendszertelen alapjárat miatt(6. injektor - megjavult), akkor 40Eur-ért kaptam itthon szervízben, aztán megtaláltam ebay-en, onnan most is 6500Ft-t lehet kb. kapni postával, Székesfehérváron egyik szervízben 7000Ft-ét adják, az sem rossz.
Érdemes kipróbálni, nagyon meg vagyok vele elégedve! Elvileg mindenféle benzines, dízel autóhoz jó.
üdv.
kyncza
Elküldve: 2012. augusztus 28. kedd, 07:56