YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 06:55


gyepes írta: Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


cooler-ről szedd le a csonkot, valszeg folyni fog belőle az olaj. az gáz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz gyepes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. június 03. vasárnap, 22:44


Sziasztok.Kis segitséget szeretnék kérni.318 tds nem akar felpörögni 3000 fölé.
Ha fölis pörög akkor is nagyon lassan és erőtlenül.Olyan mintha nem lenne turbónyomás Padlógázkor meg szinte semmi csak kékes füst.
Nagyon megköszönném,ha valaki tudna segiteni előre is köszönöm.
Vagy legalább valami támpont ahol eltudok indulni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 16. szerda, 13:03


Puli írta: Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnénk kérni egy 318 tds (1996) kapcsolatban:
A hiba jelenség: Úgy kezdődött,ha az üzemanyag szint fél tank alá ment, csak 3. próbálkozásra indult a kocsi. Ellenőrizve lett az üzemanyag szivattyú, az adagoló, az üzemanyag csőhálózat, ki lett cserélve az üzemanyagszűrő. Hibát nem találtunk és számítógép sem ír ki hibakódot. Ha az ü.szűrő előtt levesszük a csövet nem levegős az üzemanyag. Az üzemenyagszűrő után a szerelő berakott egy visszacsapó szelepet, de most már odáig fajult a dolog, hogy menet közben és alapjáraton is rángat és ekkor világít a porlasztó hiba. De nyílván ez már csak következmény, mert lecsökken valamiért a nyomás.
Ötlet???

Előre is köszönöm!



pedig ez tipikus üzemanyag nyomás hiba. leginkább tuning autóknál, amikor minden tyuningolva vagyon, csak épp nagyobb nyomású üa. szivattyút nem cserélnek, és csodálkoznak, hogy 1/2-1/4 tankon nem indul be. én a leírtak ellenére üa. szivattyúra gondolok. meg kell nézni tudja-e a nyomást produkálni, ami le van írva a szervizeseknél. az adagoló nem hiszem, bár kitudja.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2011. november 16. szerda, 12:55


Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnénk kérni egy 318 tds (1996) kapcsolatban:
A hiba jelenség: Úgy kezdődött,ha az üzemanyag szint fél tank alá ment, csak 3. próbálkozásra indult a kocsi. Ellenőrizve lett az üzemanyag szivattyú, az adagoló, az üzemanyag csőhálózat, ki lett cserélve az üzemanyagszűrő. Hibát nem találtunk és számítógép sem ír ki hibakódot. Ha az ü.szűrő előtt levesszük a csövet nem levegős az üzemanyag. Az üzemenyagszűrő után a szerelő berakott egy visszacsapó szelepet, de most már odáig fajult a dolog, hogy menet közben és alapjáraton is rángat és ekkor világít a porlasztó hiba. De nyílván ez már csak következmény, mert lecsökken valamiért a nyomás.
Ötlet???

Előre is köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 16. szerda, 12:56

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz Gergee26

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. október 27. csütörtök, 22:06


A szívócsonkon(a motor jobb oldalán ha szemből állsz vele) van egy membránszelep,ezzel vezérelgeti a vezérlőegység a turbónyomást.Nézd meg hogy a két vákuumcső nem szakadt-e vagy hogy egyáltalán rá van-e dugva.
Ha rá van dugva és nem is szakadt,akkor próbáld meg felcserélni.Sok hülye idióta ezeket a csöveket le szokta húzni hogy ne füstöljön,de ez a teljesítmény rovására megy,az enyém 140et ment mikor nem volt rajta,és 5.ben a fogyasztásmérő szerint csak 8.5 liter körülire bírtam felküzdeni.Most 5.ben padlógáznál 16-14 litert mutat,igaz most füstöl is,de autópályán kipróbáltam,és 180 a végsebesség.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1994

státusz xNorbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. augusztus 21. vasárnap, 10:25


hancurozo írta:
YELLOW írta:
xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?


először is ott lehet a hiba, hogy ennek új topic-ot nyitottál. legalább 5 topicba belefért volna a kérdésed.
én azt mondom haldoklik az üzemanyag szivattyúd. esetleg üzemanyag szűrő dugulás is lehet.



Áthoztam ide a témát, ha nem baj.
YELLOW. Az adagolós dieselekben általában az adagolóban van a szivattyú.
Ha levegő van az üzemanyag csőben, akkor valahol levegőt szív. Ellenőrizd végig a csöveket. Ha kopott a szivattyúd akkor visszaengedheti a lapkák mellett a gázolajat, de akkor is indulnia kell, mivel a magasnyomású csőveidben megmarad a gázolaj (hibátlan fejszelepet feltételezve)


Szétszedtem hátul a tankot, az egyik fele ahol a gázlajszivattyú is van majndem tele van üzemanyaggal, a másik fele viszont teljesen üres. Ez normális? Azthittem eddig hogy egyenlő mértékben osztja el a gázolajat.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. augusztus 20. szombat, 11:10


YELLOW írta:
xNorbi írta: Hello

Nekem egy 318tds ejti az üzemanyagot, leállítás után 2-3órával probléma nélkül beindul,de ha egy egész éjszakát várok vele, vagy több napot akkor nagyon sokat kell indítóznom, hogy elkapja, közbe az üzemanyagfiltertől a nagynomyású pumpába(adagolóba) menő vezetékben légbuborékok mászkálnak, lehet más vezetékekben is, de csak ez átlátszó. A porlasztóra menő fém csövek nem szivárognak.

Már nagyon elegem van ebből a hibából, már az a helyzet hogy két akksival járok, ha az egyik lemerülne ott legyen a másik és eltudjak indulni... az aksik is elég ramaty állapotban vanak sajnos.

Érdekes, mert néha egyéltalán nem csinálja és napok után is probléma nélkül elindul, de sajnos nem ez a jellmző.

Télen -15 fokban se volt probléma az indítás.

Hol lehet a hiba?


először is ott lehet a hiba, hogy ennek új topic-ot nyitottál. legalább 5 topicba belefért volna a kérdésed.
én azt mondom haldoklik az üzemanyag szivattyúd. esetleg üzemanyag szűrő dugulás is lehet.



Áthoztam ide a témát, ha nem baj.
YELLOW. Az adagolós dieselekben általában az adagolóban van a szivattyú.
Ha levegő van az üzemanyag csőben, akkor valahol levegőt szív. Ellenőrizd végig a csöveket. Ha kopott a szivattyúd akkor visszaengedheti a lapkák mellett a gázolajat, de akkor is indulnia kell, mivel a magasnyomású csőveidben megmarad a gázolaj (hibátlan fejszelepet feltételezve)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz kis_Dn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. május 14. szombat, 18:19


Ok koszi a segitseget es hetfon majd megprobalom mert jelenleg nem vagyok othon es majd megirom h mi tortent.
m_attila írta: Hülyeség

ha az adagolód hideg lesz elfog indulni, hidd el..próbáld ki öntsd le hideg vízzel

A szar motor hidegen nem indul!



kis_Dn írta: Nagyon szepen koszonom az infokat es hogy ijen hamar valaszoltal

le fogom veni az adagolot es feljittatom.
az egyik szerelo azt mondta h a gyuruk vanak elkopva a motorban h az adagolonak semi baja....de nem tudom.... lustabb mint regen az auto es kartergaz is van...ezekre hivatkozott..

Tovabbi szep napot

m_attila írta: Adagoló elem kopás, fel kell újítani , most csináltatok pont egy ilyen adagolót az is 18tds. Sajnos ez a 25tds ekre is jellemző hiba.
Egy ilyen adagoló felújítás költsége, ha a felső (elektromos) része jó, akkor 40-60-70 ezer forint körül mozog. Ilyenkor tömítéskészletet is cserélnek, és padon beállítják.
Vagy veszel egy bontottat, egy működő autóról, amin megtudod nézni hogy indul hidegen melegen.
És innét indul az időzített bomba
Egy barátom vett egy bontottat és 3 hónap múlva a orrán száján dőlt belőle a gázolaj. A tömítéskészlet csere lett a vége. Így lett neki 2 munkadíj fel le szerelés, és végül felújítás.

Remélem tudtam segíteni

m_attila



kis_Dn írta: ez mit jelent egy kicsit pontosabban ....es ezt megoldani hogyan lehet?













m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. május 14. szombat, 17:09


Hülyeség

ha az adagolód hideg lesz elfog indulni, hidd el..próbáld ki öntsd le hideg vízzel

A szar motor hidegen nem indul!



kis_Dn írta: Nagyon szepen koszonom az infokat es hogy ijen hamar valaszoltal

le fogom veni az adagolot es feljittatom.
az egyik szerelo azt mondta h a gyuruk vanak elkopva a motorban h az adagolonak semi baja....de nem tudom.... lustabb mint regen az auto es kartergaz is van...ezekre hivatkozott..

Tovabbi szep napot

m_attila írta: Adagoló elem kopás, fel kell újítani , most csináltatok pont egy ilyen adagolót az is 18tds. Sajnos ez a 25tds ekre is jellemző hiba.
Egy ilyen adagoló felújítás költsége, ha a felső (elektromos) része jó, akkor 40-60-70 ezer forint körül mozog. Ilyenkor tömítéskészletet is cserélnek, és padon beállítják.
Vagy veszel egy bontottat, egy működő autóról, amin megtudod nézni hogy indul hidegen melegen.
És innét indul az időzített bomba
Egy barátom vett egy bontottat és 3 hónap múlva a orrán száján dőlt belőle a gázolaj. A tömítéskészlet csere lett a vége. Így lett neki 2 munkadíj fel le szerelés, és végül felújítás.

Remélem tudtam segíteni

m_attila



kis_Dn írta: ez mit jelent egy kicsit pontosabban ....es ezt megoldani hogyan lehet?











autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz kis_Dn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. május 14. szombat, 10:45


Nagyon szepen koszonom az infokat es hogy ijen hamar valaszoltal.
le fogom veni az adagolot es feljittatom.
az egyik szerelo azt mondta h a gyuruk vanak elkopva a motorban h az adagolonak semi baja....de nem tudom.... lustabb mint regen az auto es kartergaz is van...ezekre hivatkozott..

Tovabbi szep napot

m_attila írta: Adagoló elem kopás, fel kell újítani , most csináltatok pont egy ilyen adagolót az is 18tds. Sajnos ez a 25tds ekre is jellemző hiba.
Egy ilyen adagoló felújítás költsége, ha a felső (elektromos) része jó, akkor 40-60-70 ezer forint körül mozog. Ilyenkor tömítéskészletet is cserélnek, és padon beállítják.
Vagy veszel egy bontottat, egy működő autóról, amin megtudod nézni hogy indul hidegen melegen.
És innét indul az időzített bomba
Egy barátom vett egy bontottat és 3 hónap múlva a orrán száján dőlt belőle a gázolaj. A tömítéskészlet csere lett a vége. Így lett neki 2 munkadíj fel le szerelés, és végül felújítás.

Remélem tudtam segíteni

m_attila



kis_Dn írta: ez mit jelent egy kicsit pontosabban ....es ezt megoldani hogyan lehet?









m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. május 14. szombat, 10:36


Adagoló elem kopás, fel kell újítani , most csináltatok pont egy ilyen adagolót az is 18tds. Sajnos ez a 25tds ekre is jellemző hiba.
Egy ilyen adagoló felújítás költsége, ha a felső (elektromos) része jó, akkor 40-60-70 ezer forint körül mozog. Ilyenkor tömítéskészletet is cserélnek, és padon beállítják.
Vagy veszel egy bontottat, egy működő autóról, amin megtudod nézni hogy indul hidegen melegen.
És innét indul az időzített bomba
Egy barátom vett egy bontottat és 3 hónap múlva a orrán száján dőlt belőle a gázolaj. A tömítéskészlet csere lett a vége. Így lett neki 2 munkadíj fel le szerelés, és végül felújítás.

Remélem tudtam segíteni

m_attila



kis_Dn írta: ez mit jelent egy kicsit pontosabban ....es ezt megoldani hogyan lehet?







autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz kis_Dn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. május 14. szombat, 10:24


ez mit jelent egy kicsit pontosabban ....es ezt megoldani hogyan lehet?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. május 14. szombat, 10:25

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. május 14. szombat, 10:15


sZIA

Sajnos adagolós az autód, mechanikus kopás okozza ezt a problémát.
Meleg motornál öntsd le hideg vízzel az adagolót , el fog indulni

kis_Dn írta: helo mindenkinek
lene egy ojan gondom hogy van egy 318tds es regel vagyis mikor hideg a motor viszonylag jol indul a motor de miutan felmelegedett lealitom az istennek nem akar beindulni mig le nem hul.. szerintetek mi lehet a gond???
elore is koszonom




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz kis_Dn

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. május 14. szombat, 10:05


helo mindenkinek
lene egy ojan gondom hogy van egy 318tds es regel vagyis mikor hideg a motor viszonylag jol indul a motor de miutan felmelegedett lealitom az istennek nem akar beindulni mig le nem hul.. szerintetek mi lehet a gond???
elore is koszonom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1994

státusz xNorbi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 02:15


Hogy tudnám kimérni hogy a motorban levő porlasztócsúcs jeladója működik-e? Járó motornál mérjek feszültséget?

Ha beleteszek egy működő jeladós porlasztót akkor a műszerfalon levő hibajelző lámpának rögtön el kéne aludnia vagy számítógéppel kell kitörölni?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 13. vasárnap, 15:44