YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 14:42


norbeee írta: Holnapra kész lesz az autó, remélem megszűnük a traktorhang és bársonyos dízel hangja lesz


a bársonyos szót tehetted volna idézőjelbe

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 30. hétfő, 14:37


Holnapra kész lesz az autó, remélem megszűnük a traktorhang és bársonyos dízel hangja lesz

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. július 27. péntek, 07:51


Több helyen is láttam, olvastam, hogy a 2-ős tömegű tönkremegy a rázkódás miatt, mindegy
hogy BMW vagy Volkswagen, vagy bármi más, a porlasztó hibája is tönkre teheti.
Például itt egy érdekes olvasmány:
http://www.autonavigator.hu/ti...ektol-6043


norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 09:00


Milan írta: Hello.
Már csak a lendkerék miatt se járj vele, mert azt is tönkre teheti.


Ezt nem nagyon értem, de biztos úgy van. Munkába meg vissza közlekedek vele 10km naponta.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 08:57


Hello.
Már csak a lendkerék miatt se járj vele, mert azt is tönkre teheti.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 26. csütörtök, 07:58


BarG írta:
norbeee írta:
vivaladiesel írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata hibás porlasztócsúccsal kapcsolatban? A legutóbbi szerviz alkalmával szól a szerelőm hogy a számítógép jelzett egy porlasztót, most viszont már tünetek is vannak, szeretnék tájékozódni hogy másnál a hibás csúcs milyen hibajelenségeket okozott. Az enyém mostanában reggel (18-20 fokban) kicsit dadogva indul be kb 3-4 mp ig, aztán mély kopogó hangot ad, elindulva pedig recsegő hangja van. Alapjáraton is jobban beremeg, néha jobban néha kevésbé egyenletesen jár. Ami még érdekes 1200-2000 fordulatszámon is furán rázza a kasznit nem egyenletesen megy, pl városban 30-50 között.
Eddig elmúlt ha jobban megjárattam, de most már melegen sem múlik el. Ezek ellenére egyáltalán nem füstöl, és jól megy mint eddig. Félek a következményektől ezért megpróbálom minél hamarabb kicserélteni.

Valakinek hasonló tapasztalat?


Diaggal megállapítható, hogy pontosan melyik porlasztó a hibás. Fontos, hogy csere után "fel legyen programozva"!! (a vezérlőbe be kell írni a sorozatszámot)

M_Attilánál itt a fórumon 50-52 000ft körül kapsz új porlasztót! Nehogy bedőlj valami 110 000ft-os árajánlatnak...


Hali úgy gondolom korrekt szerelőm van, legalábbis nagyon meg vagyok vele elégedve, az összes bömösömet ő szervizelte. Azt mondta először szemrevételezi, egyébként ha porlasztócsúcs akkor 50-90 között az ára ami attól függ hogy most milyen van benne, mert elméletileg több féle létezik. A real oem is 2 variációt hoz
A, Rmfd Injector
B, Rmfd Injector For vehicles with EU4 exhaust emissions standard

hm?


Ha már hangja van, akkor ne nagyon közlekedj vele, mert dugóolvadás lehet belőle! Láttam szerelőnél csomó szétdobott motort, amit hibás csúcs okozott. Aztán a hibás csúcs oka nem egy esetben a tökéletes csiptuning volt, ami ugye nem károsít soha semmit.



Remélhetőleg a szerelőm ma holnap kezelésbe veszi, mert már én is nagyon aggódok emiatt. kíváncsi vagyok milyen lesz utána mert mikor megvettem az autót egy éve már akkor határértéken volt a csúcs de hangja még nem volt.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 25. szerda, 18:51


norbeee írta:
vivaladiesel írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata hibás porlasztócsúccsal kapcsolatban? A legutóbbi szerviz alkalmával szól a szerelőm hogy a számítógép jelzett egy porlasztót, most viszont már tünetek is vannak, szeretnék tájékozódni hogy másnál a hibás csúcs milyen hibajelenségeket okozott. Az enyém mostanában reggel (18-20 fokban) kicsit dadogva indul be kb 3-4 mp ig, aztán mély kopogó hangot ad, elindulva pedig recsegő hangja van. Alapjáraton is jobban beremeg, néha jobban néha kevésbé egyenletesen jár. Ami még érdekes 1200-2000 fordulatszámon is furán rázza a kasznit nem egyenletesen megy, pl városban 30-50 között.
Eddig elmúlt ha jobban megjárattam, de most már melegen sem múlik el. Ezek ellenére egyáltalán nem füstöl, és jól megy mint eddig. Félek a következményektől ezért megpróbálom minél hamarabb kicserélteni.

Valakinek hasonló tapasztalat?


Diaggal megállapítható, hogy pontosan melyik porlasztó a hibás. Fontos, hogy csere után "fel legyen programozva"!! (a vezérlőbe be kell írni a sorozatszámot)

M_Attilánál itt a fórumon 50-52 000ft körül kapsz új porlasztót! Nehogy bedőlj valami 110 000ft-os árajánlatnak...


Hali úgy gondolom korrekt szerelőm van, legalábbis nagyon meg vagyok vele elégedve, az összes bömösömet ő szervizelte. Azt mondta először szemrevételezi, egyébként ha porlasztócsúcs akkor 50-90 között az ára ami attól függ hogy most milyen van benne, mert elméletileg több féle létezik. A real oem is 2 variációt hoz
A, Rmfd Injector
B, Rmfd Injector For vehicles with EU4 exhaust emissions standard

hm?


Ha már hangja van, akkor ne nagyon közlekedj vele, mert dugóolvadás lehet belőle! Láttam szerelőnél csomó szétdobott motort, amit hibás csúcs okozott. Aztán a hibás csúcs oka nem egy esetben a tökéletes csiptuning volt, ami ugye nem károsít soha semmit.




vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 13:55


Szia!
Kétfajta van benne: az Euro3-as illetve az Euro 4-es motorkhoz való.
Előbbi kb. 53 000ft utóbbi kb. 50 000ft. Attilánál. (máshol nem tudom)


norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 13:48


vivaladiesel írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata hibás porlasztócsúccsal kapcsolatban? A legutóbbi szerviz alkalmával szól a szerelőm hogy a számítógép jelzett egy porlasztót, most viszont már tünetek is vannak, szeretnék tájékozódni hogy másnál a hibás csúcs milyen hibajelenségeket okozott. Az enyém mostanában reggel (18-20 fokban) kicsit dadogva indul be kb 3-4 mp ig, aztán mély kopogó hangot ad, elindulva pedig recsegő hangja van. Alapjáraton is jobban beremeg, néha jobban néha kevésbé egyenletesen jár. Ami még érdekes 1200-2000 fordulatszámon is furán rázza a kasznit nem egyenletesen megy, pl városban 30-50 között.
Eddig elmúlt ha jobban megjárattam, de most már melegen sem múlik el. Ezek ellenére egyáltalán nem füstöl, és jól megy mint eddig. Félek a következményektől ezért megpróbálom minél hamarabb kicserélteni.

Valakinek hasonló tapasztalat?


Diaggal megállapítható, hogy pontosan melyik porlasztó a hibás. Fontos, hogy csere után "fel legyen programozva"!! (a vezérlőbe be kell írni a sorozatszámot)

M_Attilánál itt a fórumon 50-52 000ft körül kapsz új porlasztót! Nehogy bedőlj valami 110 000ft-os árajánlatnak...


Hali úgy gondolom korrekt szerelőm van, legalábbis nagyon meg vagyok vele elégedve, az összes bömösömet ő szervizelte. Azt mondta először szemrevételezi, egyébként ha porlasztócsúcs akkor 50-90 között az ára ami attól függ hogy most milyen van benne, mert elméletileg több féle létezik. A real oem is 2 variációt hoz
A, Rmfd Injector
B, Rmfd Injector For vehicles with EU4 exhaust emissions standard

hm?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 13:43


.


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. július 24. kedd, 14:01

edemsm3
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz edemsm3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 13:38


norbeee írta: Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata hibás porlasztócsúccsal kapcsolatban? A legutóbbi szerviz alkalmával szól a szerelőm hogy a számítógép jelzett egy porlasztót, most viszont már tünetek is vannak, szeretnék tájékozódni hogy másnál a hibás csúcs milyen hibajelenségeket okozott. Az enyém mostanában reggel (18-20 fokban) kicsit dadogva indul be kb 3-4 mp ig, aztán mély kopogó hangot ad, elindulva pedig recsegő hangja van. Alapjáraton is jobban beremeg, néha jobban néha kevésbé egyenletesen jár. Ami még érdekes 1200-2000 fordulatszámon is furán rázza a kasznit nem egyenletesen megy, pl városban 30-50 között.
Eddig elmúlt ha jobban megjárattam, de most már melegen sem múlik el. Ezek ellenére egyáltalán nem füstöl, és jól megy mint eddig. Félek a következményektől ezért megpróbálom minél hamarabb kicserélteni.

Valakinek hasonló tapasztalat?


Hali.
Nekem ugyan ez volt a szitu. Igazából menni ment csak alapjáraton nagyon remeget.
A vége Divinyi Jozsef BMW service lett. Kettő porlasztót cserélt felprogramozta és
fasza lett.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 24. kedd, 10:56


Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata hibás porlasztócsúccsal kapcsolatban? A legutóbbi szerviz alkalmával szól a szerelőm hogy a számítógép jelzett egy porlasztót, most viszont már tünetek is vannak, szeretnék tájékozódni hogy másnál a hibás csúcs milyen hibajelenségeket okozott. Az enyém mostanában reggel (18-20 fokban) kicsit dadogva indul be kb 3-4 mp ig, aztán mély kopogó hangot ad, elindulva pedig recsegő hangja van. Alapjáraton is jobban beremeg, néha jobban néha kevésbé egyenletesen jár. Ami még érdekes 1200-2000 fordulatszámon is furán rázza a kasznit nem egyenletesen megy, pl városban 30-50 között.
Eddig elmúlt ha jobban megjárattam, de most már melegen sem múlik el. Ezek ellenére egyáltalán nem füstöl, és jól megy mint eddig. Félek a következményektől ezért megpróbálom minél hamarabb kicserélteni.

Valakinek hasonló tapasztalat?

czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 22:38


zoliika írta:
czellaia írta: Sziasztok!

Három hete füstölög az autó és 2000ig lomha,aztán meg indul de füstölög is ha odalépek olyan mint egy vulkán mindent beborít a füst. kb 10 napja gépre lett rakva hogy kiderüljön mi is lehet a gond.Akkor a lambda szondát írta ki.Ma ki lett cserélve,de amikor haza felé tartottam szomorú lettem,minden maradt a régi.Felhívtam a szerelőt hogy sajnos nem változott semmi.Elfelejtette mondani hogy az 1-es csúcs megadta magát a 3-as meg határ értéken van.Hétvégén megyünk a balcsira,és nem tudom így útnak induljak e.Természetesen hazajövetel után az lesz az első hogy megoldtuk ezt a problémát.A gyári állítólag horrorFelújításon gondolkodom,vagy valami más nem tudom.Kérlek titeket
aki már túl esett ezen segítsen.

Köszönöm


Mátyás Attilát keresd meg...........

Esetleg a számát nem tudod?Privibe is jöhet.Köszi


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 22:22


czellaia írta: Sziasztok!

Három hete füstölög az autó és 2000ig lomha,aztán meg indul de füstölög is ha odalépek olyan mint egy vulkán mindent beborít a füst. kb 10 napja gépre lett rakva hogy kiderüljön mi is lehet a gond.Akkor a lambda szondát írta ki.Ma ki lett cserélve,de amikor haza felé tartottam szomorú lettem,minden maradt a régi.Felhívtam a szerelőt hogy sajnos nem változott semmi.Elfelejtette mondani hogy az 1-es csúcs megadta magát a 3-as meg határ értéken van.Hétvégén megyünk a balcsira,és nem tudom így útnak induljak e.Természetesen hazajövetel után az lesz az első hogy megoldtuk ezt a problémát.A gyári állítólag horrorFelújításon gondolkodom,vagy valami más nem tudom.Kérlek titeket
aki már túl esett ezen segítsen.

Köszönöm


Mátyás Attilát keresd meg...........


czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2012. július 19. csütörtök, 22:17


Sziasztok!

Három hete füstölög az autó és 2000ig lomha,aztán meg indul de füstölög is ha odalépek olyan mint egy vulkán mindent beborít a füst. kb 10 napja gépre lett rakva hogy kiderüljön mi is lehet a gond.Akkor a lambda szondát írta ki.Ma ki lett cserélve,de amikor haza felé tartottam szomorú lettem,minden maradt a régi.Felhívtam a szerelőt hogy sajnos nem változott semmi.Elfelejtette mondani hogy az 1-es csúcs megadta magát a 3-as meg határ értéken van.Hétvégén megyünk a balcsira,és nem tudom így útnak induljak e.Természetesen hazajövetel után az lesz az első hogy megoldtuk ezt a problémát.A gyári állítólag horrorFelújításon gondolkodom,vagy valami más nem tudom.Kérlek titeket
aki már túl esett ezen segítsen.

Köszönöm