hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 01. péntek, 06:35


K_Gergo írta: szevasztok,

az én kis drágám újabb meglepivel szolgált: a facelift előtti e46-ok típushibája, a hátsó futómű elszakadási szándéka a kasznitól utolért, van egy csini 15 centis repedés...ami ugyan nem 2 perc alatt alakul ki, de valahogy az az 5 szerelő (ebből 4 elvileg bmw szaki) aki bő 2 év alatt látta a kocsit semmit nem vett észre.
Namost gondolom ezt nem csak végeitfúrjuk-meghegesztjük-felületkezeljük módon kéne hosszabb távra javítani. Elvileg a bmw szaki lakatosnak akit találtam tudnia kéne, hogy van-e javítóelem, vagy valami, amit használni kell, de csak elvileg sikerült kis szívem csücskének felhívnia a szerelőt, akinél a kocsi áll, instrukciókra várva, hogy miképp készítsék elő. Biztos annyi a munka és a pénz, hogy ilyen bagatell hülyeségekre, mint felvenni a munka fonalát, nincs idő s akarat.

Akinek van némi ismerete eme tervezői dicsőségről, legyen szíves ossza meg velem a tudományát!

Kösz


Szia!
Az NT Autónál beszélgettem erről a problémáról, ők javíják is: 2 nap, teljes hátsó futómű kiszed, hegeszt, felületkezel, meg ami kell, majd futómű visszarak. kb 100k pénz.



K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2013. január 31. csütörtök, 22:31


szevasztok,

az én kis drágám újabb meglepivel szolgált: a facelift előtti e46-ok típushibája, a hátsó futómű elszakadási szándéka a kasznitól utolért, van egy csini 15 centis repedés...ami ugyan nem 2 perc alatt alakul ki, de valahogy az az 5 szerelő (ebből 4 elvileg bmw szaki) aki bő 2 év alatt látta a kocsit semmit nem vett észre.
Namost gondolom ezt nem csak végeitfúrjuk-meghegesztjük-felületkezeljük módon kéne hosszabb távra javítani. Elvileg a bmw szaki lakatosnak akit találtam tudnia kéne, hogy van-e javítóelem, vagy valami, amit használni kell, de csak elvileg sikerült kis szívem csücskének felhívnia a szerelőt, akinél a kocsi áll, instrukciókra várva, hogy miképp készítsék elő. Biztos annyi a munka és a pénz, hogy ilyen bagatell hülyeségekre, mint felvenni a munka fonalát, nincs idő s akarat.

Akinek van némi ismerete eme tervezői dicsőségről, legyen szíves ossza meg velem a tudományát!

Kösz

bakosl40
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz bakosl40

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 17:54


YELLOW írta:
bakosl40 írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni.E46 318i 1998 118le autóm hidegen nagyon fullad. Ha bemelegszik már jobb a helyzet de akkor se tökéletes, 4-5 ezer körül ledadog.Légtömeg mérő csere nem hozott változást.Lambdaszonda hibát hoz a gép,de a szonda jó.Láttam hogy másnak is volt már ilyen problémája,hátha valaki tudja mi lett a megoldás. Köszönöm.


ha a légtömegmérő csatiját lehúzod, akkor sem változik?


Ha lehúzom a légtömegmérő csatiját fordulaton jobb de viszont nincs alapjárat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 14:04


bakosl40 írta: Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni.E46 318i 1998 118le autóm hidegen nagyon fullad. Ha bemelegszik már jobb a helyzet de akkor se tökéletes, 4-5 ezer körül ledadog.Légtömeg mérő csere nem hozott változást.Lambdaszonda hibát hoz a gép,de a szonda jó.Láttam hogy másnak is volt már ilyen problémája,hátha valaki tudja mi lett a megoldás. Köszönöm.


ha a légtömegmérő csatiját lehúzod, akkor sem változik?

bakosl40
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz bakosl40

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. január 30. szerda, 13:16


Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni.E46 318i 1998 118le autóm hidegen nagyon fullad. Ha bemelegszik már jobb a helyzet de akkor se tökéletes, 4-5 ezer körül ledadog.Légtömeg mérő csere nem hozott változást.Lambdaszonda hibát hoz a gép,de a szonda jó.Láttam hogy másnak is volt már ilyen problémája,hátha valaki tudja mi lett a megoldás. Köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2000

státusz valaki100

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. december 13. csütörtök, 20:15


Úgy tűnik, hog légtömegmérő okozza a galibát.
Köszönöm.
YELLOW írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Van egy 1999 évjáratú 316-os E46-osom.
Pár hete megjelent egy probléma: az autó 4000-es fordulatnál megtorpant és gyorsulni sem volt hajlandó csak nagyon lassan. Végsebesség kb. 140 km/h. Alig gyorsult.
Elvittem szakszervizbe (Rack). Lambdaszonda hibával cserélték a szondát. Amikor elhoztam úgy tűnt minden rendben.
Most azonban, ha nem is ugyanúgy (170-180 km/h-ig hajalandó menni), de a probléma visszatért, olyan módon, hogy reggel kb. 5-6 percig kell melegíteni a gépet, hogy menjen (viszonylag rendesen húzzon).

Van valakinek ötlete?

Köszönöm.


ez sok mindentől lehet. nem hiszem el, hogy egy jó diag nem mutatta ki....
leeht üzemanyag rendszer: szűrő, AC pumpa, injektor
lehet gyújtás. pl gyertya bár akkor a járása is fura lenne

pl lehet nekik a lambda-t dobta, de az meg azé jelzett mert vagy üzemanyag szegénynek érezte a dolgot, vagy sok levegőt.
és itt jon az, hogy légtömegmérő. javaslom húzd le a csatiját és menj vele úgy. ha a hiba megmarad, akkor szerintem üzemanyag ellátó rendszer lesz.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 10. hétfő, 20:27


YELLOW írta:
valaki100 írta: Sziasztok!

Van egy 1999 évjáratú 316-os E46-osom.
Pár hete megjelent egy probléma: az autó 4000-es fordulatnál megtorpant és gyorsulni sem volt hajlandó csak nagyon lassan. Végsebesség kb. 140 km/h. Alig gyorsult.
Elvittem szakszervizbe (Rack). Lambdaszonda hibával cserélték a szondát. Amikor elhoztam úgy tűnt minden rendben.
Most azonban, ha nem is ugyanúgy (170-180 km/h-ig hajalandó menni), de a probléma visszatért, olyan módon, hogy reggel kb. 5-6 percig kell melegíteni a gépet, hogy menjen (viszonylag rendesen húzzon).

Van valakinek ötlete?

Köszönöm.


ez sok mindentől lehet. nem hiszem el, hogy egy jó diag nem mutatta ki....
leeht üzemanyag rendszer: szűrő, AC pumpa, injektor
lehet gyújtás. pl gyertya bár akkor a járása is fura lenne

pl lehet nekik a lambda-t dobta, de az meg azé jelzett mert vagy üzemanyag szegénynek érezte a dolgot, vagy sok levegőt.
és itt jon az, hogy légtömegmérő. javaslom húzd le a csatiját és menj vele úgy. ha a hiba megmarad, akkor szerintem üzemanyag ellátó rendszer lesz.


Csak a tömegmérőhöz. Nekem amíg a sport volt benne, főleg tisztítás, kenés után sokszós volt, hogy menet közbe szegény keveréket írt be, stabil 130-as tempómat sebességnél. Mióta visszaraktam a papírt azóta egyszer sem történt ilyen. De néha csinált cifrább dolgokat is.
Hozzáteszem a teljesítménybe semmit nem éreztem.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 10. hétfő, 20:13


valaki100 írta: Sziasztok!

Van egy 1999 évjáratú 316-os E46-osom.
Pár hete megjelent egy probléma: az autó 4000-es fordulatnál megtorpant és gyorsulni sem volt hajlandó csak nagyon lassan. Végsebesség kb. 140 km/h. Alig gyorsult.
Elvittem szakszervizbe (Rack). Lambdaszonda hibával cserélték a szondát. Amikor elhoztam úgy tűnt minden rendben.
Most azonban, ha nem is ugyanúgy (170-180 km/h-ig hajalandó menni), de a probléma visszatért, olyan módon, hogy reggel kb. 5-6 percig kell melegíteni a gépet, hogy menjen (viszonylag rendesen húzzon).

Van valakinek ötlete?

Köszönöm.


ez sok mindentől lehet. nem hiszem el, hogy egy jó diag nem mutatta ki....
leeht üzemanyag rendszer: szűrő, AC pumpa, injektor
lehet gyújtás. pl gyertya bár akkor a járása is fura lenne

pl lehet nekik a lambda-t dobta, de az meg azé jelzett mert vagy üzemanyag szegénynek érezte a dolgot, vagy sok levegőt.
és itt jon az, hogy légtömegmérő. javaslom húzd le a csatiját és menj vele úgy. ha a hiba megmarad, akkor szerintem üzemanyag ellátó rendszer lesz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2000

státusz valaki100

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. december 10. hétfő, 17:47


Sziasztok!

Van egy 1999 évjáratú 316-os E46-osom.
Pár hete megjelent egy probléma: az autó 4000-es fordulatnál megtorpant és gyorsulni sem volt hajlandó csak nagyon lassan. Végsebesség kb. 140 km/h. Alig gyorsult.
Elvittem szakszervizbe (Rack). Lambdaszonda hibával cserélték a szondát. Amikor elhoztam úgy tűnt minden rendben.
Most azonban, ha nem is ugyanúgy (170-180 km/h-ig hajalandó menni), de a probléma visszatért, olyan módon, hogy reggel kb. 5-6 percig kell melegíteni a gépet, hogy menjen (viszonylag rendesen húzzon).

Van valakinek ötlete?

Köszönöm.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 18:56


YELLOW írta:
westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


állítsd már magad baszod


Mi lenne ha befejeződne ez a hiszti gyerekek?! Ember te meg vidd el diagnosztikára a kocsit, így sok időt és sok vesződést megspórolsz......

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 14:41


westsidergang írta: Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.


állítsd már magad baszod

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz westsidergang

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 14:34


Először is üdvözlök minden Fanatikust.

Nekem olyan gondom lenne az E46-os 320D-vel, hogy 99.9%-ban emelkedőn olyan minta "tiltana", visszafogja valami, illetve nem megy kihagy a motor. Ez alatt azt értem, miszerint általában emelkedőn különböző sebességfokozatban és különböző sebességnél is egyenletes gázadásnál egyszer csak nem megy kihagy, ilyenkor a jobbik eset az, hogy játszok a gázpedállal és erőre kap megy úgy mint előtte a rosszabb variáció az, hogy nem megy ha padlóig nyomom a gázpedált akkor sem csak csökken a sebesség és ilyenkor vissza kell kapcsolnom egy sebességfokozatot és akkor indul el. Nézelődtem sok fórumban de kimondottan ilyen problémával, illetve a megoldásával nem találkoztam (lehet hogy én vagyok a béna) pedig azt hallottam, hogy ez típus hiba. Nagyon nagyon szépen kérnélek benneteket ha valaki tud megoldást az kérem írjon mert már nagyon sokat "szarakodtam" vele és ha valakinek votl már ilyen problémája biztos tudja, hogy milyen rossz is az ha nem megy valami...Kérlek segítsetek.

Volt már szerelőnél is de pontosan Ők sem tudják, volt cserélve a turbó nyomás szenzor és a turbo geomátriáján most állítottak mert szorult. A turbóval nincs baj a szerelő szerint Hála Istennek. Előre is köszönöm a válaszokat megoldásokat. Üdv.

grezo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz grezo

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 20:03


YELLOW írta:
grezo írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
grezo írta:
kempelen írta:
grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????

Előre is köszi a segítséget!
Grezo


Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?





Nem kell 4000-fölé emelni és nem is szoktam,de alatta is rángat !


Ha rángat alacsony fordulaton is, akkor tényleg van valami bibi.
Azért így látatlanban és bemondásra részedről kicserélni kapásból egy légtömegmérőt nagy luxus. Nem mondom, hogy tuti nem az a sáros, de azért egy hozzáértőnek megmutatnám fizikai valójában is...



ha a légtömegmérő lehúzása után megszűnik a baj, akkor 99% hogy az a ludas... egyértelmű nem? ha nem szünne meg az lenne gáz, és további keresgélés.


Köszönöm segítséget!!!
Még egy utolsó kérdés:Lehet így járni vele,hogy le van húzva a csatlakozó? Vagy inkább mielőbbi csere?




járni lehet vele, egy vészprogramra áll be az autó, de a fogyasztásod nőni fog... de célszerű cserélni amint tudod, hisz nem ez a normál üzem.


Ok,kicserélem. Köszi!!!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 18:41


grezo írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
grezo írta:
kempelen írta:
grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????

Előre is köszi a segítséget!
Grezo


Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?





Nem kell 4000-fölé emelni és nem is szoktam,de alatta is rángat !


Ha rángat alacsony fordulaton is, akkor tényleg van valami bibi.
Azért így látatlanban és bemondásra részedről kicserélni kapásból egy légtömegmérőt nagy luxus. Nem mondom, hogy tuti nem az a sáros, de azért egy hozzáértőnek megmutatnám fizikai valójában is...



ha a légtömegmérő lehúzása után megszűnik a baj, akkor 99% hogy az a ludas... egyértelmű nem? ha nem szünne meg az lenne gáz, és további keresgélés.


Köszönöm segítséget!!!
Még egy utolsó kérdés:Lehet így járni vele,hogy le van húzva a csatlakozó? Vagy inkább mielőbbi csere?




járni lehet vele, egy vészprogramra áll be az autó, de a fogyasztásod nőni fog... de célszerű cserélni amint tudod, hisz nem ez a normál üzem.

grezo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz grezo

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 17:24


YELLOW írta:
kempelen írta:
grezo írta:
kempelen írta:
grezo írta: Sziasztok,kellene egy kis segítség!!!
Pár napja előjött egy probléma ,hideg motornál gázadásra úgy reagál hogy dadog a motor és a fordulat nem megy 4000-fölé,össze vissza rángat. Ha eléri az üzemi hőfokot megszűnik a probléma és tökéletesen megy az autó! Probáltam hogy lehúztam a légtömegmérő csatiját,igy hidegen is jó lett a gép.Lehet vele így járni,vagy cseréljem ki a légtómegmerőt,vagy más a gond?????

Előre is köszi a segítséget!
Grezo


Ne haragudj, de hideg motort miért kell 4000 fölé emelni?





Nem kell 4000-fölé emelni és nem is szoktam,de alatta is rángat !


Ha rángat alacsony fordulaton is, akkor tényleg van valami bibi.
Azért így látatlanban és bemondásra részedről kicserélni kapásból egy légtömegmérőt nagy luxus. Nem mondom, hogy tuti nem az a sáros, de azért egy hozzáértőnek megmutatnám fizikai valójában is...



ha a légtömegmérő lehúzása után megszűnik a baj, akkor 99% hogy az a ludas... egyértelmű nem? ha nem szünne meg az lenne gáz, és további keresgélés.


Köszönöm segítséget!!!
Még egy utolsó kérdés:Lehet így járni vele,hogy le van húzva a csatlakozó? Vagy inkább mielőbbi csere?