- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2016. december 21. szerda, 11:53
Nekem8 írta:YELLOW írta:Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.
Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.
Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.
Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?
Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.
minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.
Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?
félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.