YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 11:53


Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


félre értettél, pont azt mondtam, hogy a 163 lovas a legkevésbbé rossz. azzal tudsz a legjobban járni.

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 11:45


Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


Nem kell arról lemondani. Bár motor ügyben nem tudok segíteni én benzin párti vagyok egyet tudok javasolni. Ha lehet vedd első kézből olyat ami tényleg onnan van. Nekem mind2 kocsim véletlenül lett első kézből és mind a 2szer jól jártam vele. Persze ez nem mindíg állja meg a helyét. Egy trehány első tulaj is szét tudja baszkodni. De talán nagyobb eséllyel lesz szerencséd. Miért akarsz am. dieselt?


státusz Nekem8

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 10:58


YELLOW írta:
Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.



Akkor azt gondolom,hogy itt véget ér az e91-es " karrier". 163 lóerőset akartam. Esetleg melyik az a motor,amelyikkel vállalható?
Maradjak még is az e46-nál vagy 1-es-nél?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 10:06


Nekem8 írta: Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.


minden 200ezret futott dízel rizikós. az e9x 20d meg igazi szopóroller tud lenni, ha csak a elgkevésbbé rossz motorral tudod venni, talán van esély, ezt azt hiszem a korai 163 lovas motorosok.
ha nem régi egyszerű szívó, vgy turbó dízelt veszel, szívnifogsz vele, mindegy milyen márka. az újakat ha nem újonnan veszed, mindegyik rizikós.
akinek gond mentes autó kell, az a VW konszern 1.9-es adagolós dízeleit veszi, vagy a régi merci 5 hengeres dízeleket.
minél több a felszerektség, úgy négyzetesen nő a meghibásodás lehetősége is. mindennek meg van az ára.
én 13 évesen, 97-ben döntöttem úgy, hogy nekem lesz egy BMW-m. nem rögtön első autónak akartam, de így hozta a sors. szerencsém volt, mert fiatal autó volt, és relatíve kevés km-rel. de így is volt bajai, előző tulajok miatt. tehát így is nehéz kivédeni a dolgot.
az E9x szériák jobban tartják az árukat. igaz 2007 óta sokat gyengült a Ft is, de amikor annyiért 4-5 évs BMW-t vehettél, most 9-10 éveseket adnak pl e9x szériákból. sokkal öregebbek, sokkal többet futottak. érted?
ha jó autót akarsz, öregebbet kell venned, kevesebb extrával. ha kell az extra, és a fiatalság, akkor rizikót kell vállalni, lehet, hogy szívni fogsz, ennek aze sélye, nyilván több mint 50% sajnos.
tényleg olyat vegyél amilyet akarsz, csak te lehetsz úgy a hibás
én is vezettem E90-et, de engem nem győzött meg. illetve bból is csak a coupe tetszene kívül, vagy esetlegy FL-es sedan, de belül ugyanolyan semmiylen mind, nincs már meg az a feeling-je a belső térnek, amitől másabb volt, mint sok más autó.
az 1-es BMW kevés extrával hasonlat sem helytálló. BMW-nél nem jellemző az, hogy egy kisebb modelben kevesebb extra lenne. max a vásárlók szándékosan nem kérnek hozzá többet.

státusz Nekem8

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. december 21. szerda, 08:29


Amikor kijött az e90-91-es,akkor nem tetszett. Akkor az e46 és mindig úgy voltam vele,hogy majd olyat fogok venni..
4 éve ahol dolgoztam, ott a nőnek e46-os komija van,szép szürke én is abban a színben akartam.
Eltelt pár év, 1-2 utcával odébb vettek egy e91-et, utaztam benne és akkor jutottam oda,hogy e91-es kell. Kombit soha nem választottam volna,de kifejezettet jobban tetszik,mint a sedan.. Ha sedan,akkor inkább e60.
Oda jutottam,hogy a 3-as Bmw elég,jó, nem kell 5-ös meg 7-es.

Megkérdeztem,hogy milyen a fenntartása.. Azt mondta, drága,de az élményért megéri. A nő úgy elkezdett mesélni meg ugy bele élte nagát,mint egy gyerek.2,6 millioért vették,szavaiból nem vettem ki,hogy több 100 000-et kellett volna rá költeni.
Van ott egy e46-os is. Engem os elragad az ápolt e46-amikre több lett fordítva.. csak amondó vagyok,hogy 2+ milliot nem akarok e46-ra fizetni,akkor inkább újabb modell..de ezt bármilyen márkánál igy gondolom. Elfogadnék egy kezelt,szép e46-ot is,ha ugy lenne.

Utána oda jutottam.hogy 1-es Bmw.. Az minden szempontból jó,csak oda jutottam,hogy a Ford C maxunkban több olyan dolog van,ami 10 átlagos 1-es Bmw-ben nincs. Így visszatértem a 3-asra.
mivel nincs a Bmw-ről tapasztaltom,csak a " ne vedd meg,mert drága" így jutottam a passathoz.. Tetszik meg minden,de ha meg is venném,nem lennék olyan boldog,mintha a 3-as bmwt vettem volna..csak felszínes boldogság lenne egy a-b-be elhozó eszköz lenne és ha már 2-3 milliót fizetek,akkor olyanért,ami 100%-ban jo.
Így ragadtam le a Bmw-nél és igazából nem is nézegetekmáskocsit.
Az x3-as is tetszik,de akkora már tényleg nem kell,mert nem lenne kihasználva.

Esetleg az e91-es fenntartása melyik nem prémium autóval vetekszik?

Az e46-nál sincs aggodalmam,hogy mi lesz ha megveszem..de amikor nézegetem az jut eszembe,hogy nekm úgy sem ez kell,hanem az e91 és vissza jutok oda. Szóval tudom,hogy igazán,ezt akarom. Egy e91 320d touring.

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 23:05


YELLOW írta:
Pocses írta:
Szia!

BMW vásárlásnál ne a józan ész vezéreljen, bár más márkáknál sem hanem elsősorban az érzelmek. Ha esetleg FosWágent szeretnél akkor egy CC-t tudok ajánlani a vőm árulja, de TE nem azt szeretnél mert akkor nem ezen a fórumon "lógnál".
Én anno egy alig futott sokkal fiatalabb újan vett első gazdás autót adtam el, hogy vehessek egy "kályhaezüst táskás szemű Derrick" E46-ot mert ez tetszett már a '98-as megjelenése óta. Tudtam, hogy költenem kell rá, Lendvai Attila szerelőm mondja vagy olyat végy ami keveset futott, vagy olyat ami nagyon sokat! Hozzá is mennek a mai napig, hogy megvette álmai bimmerét, de ez is sz@r az is sz@r. Erre mondja ez egy sokat futott példány és ezek sem mennek el a végtelenségig mint ahogy más márkáknál sem. De amit rendbe rak persze ugye nem a legalja alkatrésszel azokkal utána hosszú évekig nincs gond.
Nekem pl most volt müszakizva, egy jobb első toronycsapágy + a két első kutyacsont cseréjével megvolt a friss vizsga. Igaz locsoltam rá én is az évek alatt rendesen a kis 8 szelepesre. De szépen is szól még ez a kőkori blokk is, bár nem szoktam kínozni, arra ott a Ducati 4.2sec/100km na erre a márkára is aggatnak sok szép jót mint a BMW-re de hát nekem sem fől a fogam távol keleti márkákra. Igyekszek, hogy ha már van pénzem majomra, akkor legyen banánra is.
Azt vegyél ami igazán tetszik ha az E46-nak öreges a belseje akkor vegyél E90-et.
Én ha átülnék, mondom ÉN (!) egy 120i megfelelne mert leginkább nejem használja úgy, hogy én fertőztem meg anno a márka szeretetével. Bár még eljátszanék egy X3 2ezres benyás gondolatával is mert nejnek tetszenek a "telep" járók!


E90 előnye ennyi, hogy divatosabb a belseje. de pl nem rég láttam élőben egy utólagos multis fejjel rendelkező pre-FL E46-ot, és marha sokat fiatalított a belteren. egyébként nem annyira öreges. ami az öregségnek köszönhető, a kis számú, kis méretű LCD-k. bár az az E90-ben sincs sok.
lehet nem is jó már BMW-t venni férfinak. én tök komoylan 90%-ban nőket látok BMW-t vezetni. párom mindig meg is jegyzi


Számomra az e9x szériában megszűnt a varázs azzal, hogy visszafordították a műszerfalat egyenesre és áttették az ablakemelő konzolt az ajtóra. Szép, de nem jobb. Nem értem, hogy a coupenál miért nem nyitható a hátsó ablak se. Szomorú. Nem vezettem még e9x-et de gondolom, hogy a kormányt is könnyű tekerni. Én imádom az e46 szervóját tudom hogy mi történik a kerekekkel, míg bárki vezeti panaszkodik. Tényleg nem bántás de ha ennyit hezitál hogy mi legyen akkor nincs álma.. megveszi a bömöst és ha mellényúl csak utálni fogja. Én az első NFS Most Wanted óta erre vágytam és bármennyibe is kerül nem bánom. Egy napon majd oda kerül a 3-as elé az M betű is...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 19:04


Pocses írta:
Szia!

BMW vásárlásnál ne a józan ész vezéreljen, bár más márkáknál sem hanem elsősorban az érzelmek. Ha esetleg FosWágent szeretnél akkor egy CC-t tudok ajánlani a vőm árulja, de TE nem azt szeretnél mert akkor nem ezen a fórumon "lógnál".
Én anno egy alig futott sokkal fiatalabb újan vett első gazdás autót adtam el, hogy vehessek egy "kályhaezüst táskás szemű Derrick" E46-ot mert ez tetszett már a '98-as megjelenése óta. Tudtam, hogy költenem kell rá, Lendvai Attila szerelőm mondja vagy olyat végy ami keveset futott, vagy olyat ami nagyon sokat! Hozzá is mennek a mai napig, hogy megvette álmai bimmerét, de ez is sz@r az is sz@r. Erre mondja ez egy sokat futott példány és ezek sem mennek el a végtelenségig mint ahogy más márkáknál sem. De amit rendbe rak persze ugye nem a legalja alkatrésszel azokkal utána hosszú évekig nincs gond.
Nekem pl most volt müszakizva, egy jobb első toronycsapágy + a két első kutyacsont cseréjével megvolt a friss vizsga. Igaz locsoltam rá én is az évek alatt rendesen a kis 8 szelepesre. De szépen is szól még ez a kőkori blokk is, bár nem szoktam kínozni, arra ott a Ducati 4.2sec/100km na erre a márkára is aggatnak sok szép jót mint a BMW-re de hát nekem sem fől a fogam távol keleti márkákra. Igyekszek, hogy ha már van pénzem majomra, akkor legyen banánra is.
Azt vegyél ami igazán tetszik ha az E46-nak öreges a belseje akkor vegyél E90-et.
Én ha átülnék, mondom ÉN (!) egy 120i megfelelne mert leginkább nejem használja úgy, hogy én fertőztem meg anno a márka szeretetével. Bár még eljátszanék egy X3 2ezres benyás gondolatával is mert nejnek tetszenek a "telep" járók!


E90 előnye ennyi, hogy divatosabb a belseje. de pl nem rég láttam élőben egy utólagos multis fejjel rendelkező pre-FL E46-ot, és marha sokat fiatalított a belteren. egyébként nem annyira öreges. ami az öregségnek köszönhető, a kis számú, kis méretű LCD-k. bár az az E90-ben sincs sok.
lehet nem is jó már BMW-t venni férfinak. én tök komoylan 90%-ban nőket látok BMW-t vezetni. párom mindig meg is jegyzi


m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 12:39


zuziq írta:
Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Sziasztok! Még mindig nagyon " gondban" érzem magam az autóvásárlásban. Az említett modell az e91-es , már össze olvastam mindent,egyet ki is próbáltam. Viszont ez sem elég nekem.
A másik egy volkswagen passat 6 2008-as,viszont ennél nem érzek aggodalmat,mint a Bmw-nél. Milyen nagyobb kiadásaitok voltak e90/91-re?


hát a passat belső ocsmány lesz ah kopik. és ha a 140 lovas PDTDI-t nézted, az sem egy túl jó. bár lehet már cserélték a PD elemeket. akkor már inkább egy CR TDI-t kell venni belőle.
én akkor már inkább egy Skoda SuperB kombinét néznék.
E46-hoz képest csak akkor kellene E9x széria, ha nagyon-nagyon olcsón találnék egy nagyon nagyon jó állapotút. ilyen meg úgy sem létezik. újabb forma, de nem előrelépés az E46-hoz képest. én így érzem.


Eleinte az e46-ot nézegettem,de aztán jobban megtetszett az e91. A belső ami igazán tetszik. Az e46-nak meg régies.. Válasszam inkább az e46-ot?


Félre ne értsd, de nehogy már más mondja meg hogy mit vegyél...
Azt vedd meg amelyik megdobogtatja a szíved. Lehet hülyén hangzik de így van.
3 éve van meg nekem. Már nagyon sokba került, fog is, de még mindig visszanézek rá ahányszor kiszállok és elmegyek és amikor egyedül megyek kikapcsolom a zenét és leforgatom.. elfelejtek minden bosszúságot amit okozott.
Azt a formát vedd amire vágysz azzal a motorral amelyikkel szeretnéd. Bocs, de ha ez nincs meg akkor mind1 mit veszel...



Több mint 100 ezer km alatt eddig csak (lekopogom) vízpumpa és tartozékait cseréltem meg ugye a kötelező olajcsere +- 10000km-ként, most van benne 265 ezer óra szerint majd valamikor biztos eljön az idő a kettőstömegű, vezérlés, turbó kombó cseréjének is. van e46-om is arra eddig több pénz ment el, de az e91-et mégis jobban szeretem vezetni, kényelmesebb, modernebb. mindenkinek más az ízlése...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 12:30


Nekem8 írta: Sziasztok! Még mindig nagyon " gondban" érzem magam az autóvásárlásban. Az említett modell az e91-es , már össze olvastam mindent,egyet ki is próbáltam. Viszont ez sem elég nekem.
A másik egy volkswagen passat 6 2008-as,viszont ennél nem érzek aggodalmat,mint a Bmw-nél. Milyen nagyobb kiadásaitok voltak e90/91-re?


Szia!

BMW vásárlásnál ne a józan ész vezéreljen, bár más márkáknál sem hanem elsősorban az érzelmek. Ha esetleg FosWágent szeretnél akkor egy CC-t tudok ajánlani a vőm árulja, de TE nem azt szeretnél mert akkor nem ezen a fórumon "lógnál".
Én anno egy alig futott sokkal fiatalabb újan vett első gazdás autót adtam el, hogy vehessek egy "kályhaezüst táskás szemű Derrick" E46-ot mert ez tetszett már a '98-as megjelenése óta. Tudtam, hogy költenem kell rá, Lendvai Attila szerelőm mondja vagy olyat végy ami keveset futott, vagy olyat ami nagyon sokat! Hozzá is mennek a mai napig, hogy megvette álmai bimmerét, de ez is sz@r az is sz@r. Erre mondja ez egy sokat futott példány és ezek sem mennek el a végtelenségig mint ahogy más márkáknál sem. De amit rendbe rak persze ugye nem a legalja alkatrésszel azokkal utána hosszú évekig nincs gond.
Nekem pl most volt müszakizva, egy jobb első toronycsapágy + a két első kutyacsont cseréjével megvolt a friss vizsga. Igaz locsoltam rá én is az évek alatt rendesen a kis 8 szelepesre. De szépen is szól még ez a kőkori blokk is, bár nem szoktam kínozni, arra ott a Ducati 4.2sec/100km na erre a márkára is aggatnak sok szép jót mint a BMW-re de hát nekem sem fől a fogam távol keleti márkákra. Igyekszek, hogy ha már van pénzem majomra, akkor legyen banánra is.
Azt vegyél ami igazán tetszik ha az E46-nak öreges a belseje akkor vegyél E90-et.
Én ha átülnék, mondom ÉN (!) egy 120i megfelelne mert leginkább nejem használja úgy, hogy én fertőztem meg anno a márka szeretetével. Bár még eljátszanék egy X3 2ezres benyás gondolatával is mert nejnek tetszenek a "telep" járók!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 20. kedd, 12:33

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 10:19


Nekem8 írta:
YELLOW írta:
Nekem8 írta: Sziasztok! Még mindig nagyon " gondban" érzem magam az autóvásárlásban. Az említett modell az e91-es , már össze olvastam mindent,egyet ki is próbáltam. Viszont ez sem elég nekem.
A másik egy volkswagen passat 6 2008-as,viszont ennél nem érzek aggodalmat,mint a Bmw-nél. Milyen nagyobb kiadásaitok voltak e90/91-re?


hát a passat belső ocsmány lesz ah kopik. és ha a 140 lovas PDTDI-t nézted, az sem egy túl jó. bár lehet már cserélték a PD elemeket. akkor már inkább egy CR TDI-t kell venni belőle.
én akkor már inkább egy Skoda SuperB kombinét néznék.
E46-hoz képest csak akkor kellene E9x széria, ha nagyon-nagyon olcsón találnék egy nagyon nagyon jó állapotút. ilyen meg úgy sem létezik. újabb forma, de nem előrelépés az E46-hoz képest. én így érzem.


Eleinte az e46-ot nézegettem,de aztán jobban megtetszett az e91. A belső ami igazán tetszik. Az e46-nak meg régies.. Válasszam inkább az e46-ot?


Félre ne értsd, de nehogy már más mondja meg hogy mit vegyél...
Azt vedd meg amelyik megdobogtatja a szíved. Lehet hülyén hangzik de így van.
3 éve van meg nekem. Már nagyon sokba került, fog is, de még mindig visszanézek rá ahányszor kiszállok és elmegyek és amikor egyedül megyek kikapcsolom a zenét és leforgatom.. elfelejtek minden bosszúságot amit okozott.
Azt a formát vedd amire vágysz azzal a motorral amelyikkel szeretnéd. Bocs, de ha ez nincs meg akkor mind1 mit veszel...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 20. kedd, 10:20

státusz Nekem8

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 08:34


YELLOW írta:
Nekem8 írta: Sziasztok! Még mindig nagyon " gondban" érzem magam az autóvásárlásban. Az említett modell az e91-es , már össze olvastam mindent,egyet ki is próbáltam. Viszont ez sem elég nekem.
A másik egy volkswagen passat 6 2008-as,viszont ennél nem érzek aggodalmat,mint a Bmw-nél. Milyen nagyobb kiadásaitok voltak e90/91-re?


hát a passat belső ocsmány lesz ah kopik. és ha a 140 lovas PDTDI-t nézted, az sem egy túl jó. bár lehet már cserélték a PD elemeket. akkor már inkább egy CR TDI-t kell venni belőle.
én akkor már inkább egy Skoda SuperB kombinét néznék.
E46-hoz képest csak akkor kellene E9x széria, ha nagyon-nagyon olcsón találnék egy nagyon nagyon jó állapotút. ilyen meg úgy sem létezik. újabb forma, de nem előrelépés az E46-hoz képest. én így érzem.


Eleinte az e46-ot nézegettem,de aztán jobban megtetszett az e91. A belső ami igazán tetszik. Az e46-nak meg régies.. Válasszam inkább az e46-ot?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 07:56


Nekem8 írta: Sziasztok! Még mindig nagyon " gondban" érzem magam az autóvásárlásban. Az említett modell az e91-es , már össze olvastam mindent,egyet ki is próbáltam. Viszont ez sem elég nekem.
A másik egy volkswagen passat 6 2008-as,viszont ennél nem érzek aggodalmat,mint a Bmw-nél. Milyen nagyobb kiadásaitok voltak e90/91-re?


hát a passat belső ocsmány lesz ah kopik. és ha a 140 lovas PDTDI-t nézted, az sem egy túl jó. bár lehet már cserélték a PD elemeket. akkor már inkább egy CR TDI-t kell venni belőle.
én akkor már inkább egy Skoda SuperB kombinét néznék.
E46-hoz képest csak akkor kellene E9x széria, ha nagyon-nagyon olcsón találnék egy nagyon nagyon jó állapotút. ilyen meg úgy sem létezik. újabb forma, de nem előrelépés az E46-hoz képest. én így érzem.

státusz Nekem8

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2016. december 20. kedd, 07:41


Sziasztok! Még mindig nagyon " gondban" érzem magam az autóvásárlásban. Az említett modell az e91-es , már össze olvastam mindent,egyet ki is próbáltam. Viszont ez sem elég nekem.
A másik egy volkswagen passat 6 2008-as,viszont ennél nem érzek aggodalmat,mint a Bmw-nél. Milyen nagyobb kiadásaitok voltak e90/91-re?

státusz nebucco

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 08:04


Sziasztok! A választás egy 2005-ös 325i e90-esre esett ezzel kapcsolatban kérném a tapasztalatokat mire érdemes odafigyelni mik a gyakori hibalehetőségek stb. A segítséget előre is köszönöm!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. december 11. vasárnap, 13:41


Nekem8 írta: Akinek e90 vagy 91-es Bmw-je van az havi szinten mennyit költ rá tankolás nélkül, esetleg mióta megvette, mennyit költött rá? Nem tudom,hogy belevágjak e.. a nagyobb kiadasok miatt aggódom.


Ezt igy nem lehet meghatärozni. Nagyban függ az auto elöeletetöl,futott km-töl. Ha gondos gazdätol,illetve körültekintöen veszel autot akkor nagy gondod nem lehet. De ha valami ocska neppertöl veszel egy kibelezett agyonhajtott visszatekert totälkärbol ujraepitett autot akkor arra rämegy minden penzed,es az sem lesz eleg.