Miscrew
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Miscrew

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 15:40


jrtom írta:
Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.




Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?


Igen, mert amikor mondjuk reggel indítod akkor a hosszú állás alatt a pumpa elengedi a nyomást és indításnál nem megfelelő a nyomás és azért rángatózik amíg nem épül fel rendesen a nyomás. Rakjátok rá a nyomásmérőt és nézd meg mondjuk egy fél nap állás után, mert akkor már nem lesz meg. Én annakidején végig játszottam ezeket. Raktam be nyomástartószelepet közvetlen a pupához, de akkor se lett jó mert magában a pumpában nem volt meg a nyomás. Anubisz-nak is ez volt baja, de szerintem megfogja erősíteni.



Holnap nekimegyek a dolognak, ha nem fagyok meg és jelzek! Köszönöm a segítséget!


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 15:38


Miscrew írta:
jrtom írta:
Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.




Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?


Igen, mert amikor mondjuk reggel indítod akkor a hosszú állás alatt a pumpa elengedi a nyomást és indításnál nem megfelelő a nyomás és azért rángatózik amíg nem épül fel rendesen a nyomás. Rakjátok rá a nyomásmérőt és nézd meg mondjuk egy fél nap állás után, mert akkor már nem lesz meg. Én annakidején végig játszottam ezeket. Raktam be nyomástartószelepet közvetlen a pupához, de akkor se lett jó mert magában a pumpában nem volt meg a nyomás. Anubisz-nak is ez volt baja, de szerintem megfogja erősíteni.

Miscrew
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Miscrew

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 15:29


jrtom írta:
Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.




Arra már gondoltam én is...megmértem a nyomást és 3,5 bár volt benne, attól még lehet az a gond szerinted?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 15:02


Miscrew írta: Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!


Cseréld ki az üzemanyagpumpát és jó lesz. Volt már itt szó róla és az volt a baj.
Nekem is ugyan ezt csinálta a 320i-m.

Miscrew
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2002

státusz Miscrew

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. március 23. szombat, 10:18


Hello!

Segítségeteket szeretném kérni abban, hogy hidegen nem megy fel a fordulat 1200-re...csak 900 on ketyeg jobb esetben...Benzinnyomás rendben, szűrő csere volt, ngk platinum gyertyát tettem bele, hibakódként gyújtáskimaradás jelentkezik, gyújtótrafót szintén cseréltem...kezdek tanácstalan lenni, légtömegmérőt is cseréltem, alapjárati motor pucolva lett...ha van valakinek jó ötlete akkor megköszönöm...csak hidegen jön elő ez a gond...melegen soha!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 19. kedd, 13:36


dankoj írta:
Peti0124 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
Peti0124 írta: Sziasztok!
Nekem egy E36 318iS -em van és mikor beindítom ingadozik az alapjárat!Aztán pár perc múlva beáll rendesen de van hogy újabb pár perc múlva újra kezdi!Menet közben is egy gázon,van hogy megtorpan az autó,elkezd lassulni és olyankor padlógázt kell neki nyomni és 1-2 mp-en belül feltámad újra!Néha lassításkor is a kuplung benyomása után is van hogy úgy leesik a fordulatszám hogy leáll!
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond? Vagy esetleg más is járt már így? Ha igen akkor mi a gyógymód?
Előre is köszi!


szerintem alapjárati motor probléma! próbáld meg azt kitisztítani!


volt már iylen hiba, hozzászólások között kell kell keresni. de nem alapjérati motor.
légtömegmérő csatiját húzd le, ha akkor nem csinálja, meg van a hiba. vagy főtengely jeladó. üzemanyag pumpa (vagy szűrő). én ezeken a vonalakon indulnék el. vagy csak rossz az üzemanyag. mivel is-ről beszélünk az szeret pörögni. nálam és sokaknál bevállt dolog, tankolsz 15 liter 100-as V-Power Racing-et, ha volt a tankban sima 95, mondjuk 5-8 éiter akkor enniy. és mész vele, meghajtod. meghajtást értsd pl mész 90-nel, de 3.-ban. bemelegedett motornál szépen kihúzatod 5500-6000-ig. nem egy 4-6 hangeresnél bevállt.


Köszi a segítséget! A héten megnézek minden variációt!


Sziasztok nekem az E 46 1.6 produkálja ugyanezeket a tüneteket! Nekem leginkább hidegen van úgy, hogy 2. harmadik indításra indul úgy ahogy kellene!! első indításkor bedadog van hogy le is áll!! Továbbá ha el is kapja nagy nehezen ha elindulok hiába nyomom a gázt folyamatosan nem megy sehová csak csiga lassúsággal akar menni, majd kis idő és elkapja utána jó minden!?
Köszönöm előre is a segítséget!!


Olvastasd ki azt a hibatárolót, nem véletlen van benne. Ha már menni is alig akar a kocsi, biztos van benne valami támpont. Addig csak fikció minden. Lehet itt bármi, haldokolhat az üzemanyag rendszer, lehet szűrő, haldokló AC. Ha nem jár 1, vagy több hengered, az azért igen látványos, mert érzed a kocsin, és pillanatok alatt világit az ML. Nem mondom, hogy csodaszer, de nem véletlen kezdenek minden autón először hibatárolót olvasni. Persze,nem szeretik az emberek, mert az már kapásból 4,től 10 ezerig terjed ( attól függ, hol és menyire akarnak levágni ) főleg, ha nem is ott szereltetsz. és még csak nem is történt semmi, csak rádugtak egy valamit.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 19. kedd, 11:15


dankoj írta:

Sziasztok nekem az E 46 1.6 produkálja ugyanezeket a tüneteket! Nekem leginkább hidegen van úgy, hogy 2. harmadik indításra indul úgy ahogy kellene!! első indításkor bedadog van hogy le is áll!! Továbbá ha el is kapja nagy nehezen ha elindulok hiába nyomom a gázt folyamatosan nem megy sehová csak csiga lassúsággal akar menni, majd kis idő és elkapja utána jó minden!?
Köszönöm előre is a segítséget!!


a Te esetedben, én trafót mondanék. nekem ezt csinálta, 2x, majd 3 dik alkalommal meghalt végleg az egyik. az első eset és a halál között olyan 2ezer km telt el. kb fele távnál volt a 2. eset amikor ezt produkálta mint neked.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2013. február 19. kedd, 10:25


Peti0124 írta:
YELLOW írta:
kory05 írta:
Peti0124 írta: Sziasztok!
Nekem egy E36 318iS -em van és mikor beindítom ingadozik az alapjárat!Aztán pár perc múlva beáll rendesen de van hogy újabb pár perc múlva újra kezdi!Menet közben is egy gázon,van hogy megtorpan az autó,elkezd lassulni és olyankor padlógázt kell neki nyomni és 1-2 mp-en belül feltámad újra!Néha lassításkor is a kuplung benyomása után is van hogy úgy leesik a fordulatszám hogy leáll!
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond? Vagy esetleg más is járt már így? Ha igen akkor mi a gyógymód?
Előre is köszi!


szerintem alapjárati motor probléma! próbáld meg azt kitisztítani!


volt már iylen hiba, hozzászólások között kell kell keresni. de nem alapjérati motor.
légtömegmérő csatiját húzd le, ha akkor nem csinálja, meg van a hiba. vagy főtengely jeladó. üzemanyag pumpa (vagy szűrő). én ezeken a vonalakon indulnék el. vagy csak rossz az üzemanyag. mivel is-ről beszélünk az szeret pörögni. nálam és sokaknál bevállt dolog, tankolsz 15 liter 100-as V-Power Racing-et, ha volt a tankban sima 95, mondjuk 5-8 éiter akkor enniy. és mész vele, meghajtod. meghajtást értsd pl mész 90-nel, de 3.-ban. bemelegedett motornál szépen kihúzatod 5500-6000-ig. nem egy 4-6 hangeresnél bevállt.


Köszi a segítséget! A héten megnézek minden variációt!


Sziasztok nekem az E 46 1.6 produkálja ugyanezeket a tüneteket! Nekem leginkább hidegen van úgy, hogy 2. harmadik indításra indul úgy ahogy kellene!! első indításkor bedadog van hogy le is áll!! Továbbá ha el is kapja nagy nehezen ha elindulok hiába nyomom a gázt folyamatosan nem megy sehová csak csiga lassúsággal akar menni, majd kis idő és elkapja utána jó minden!?
Köszönöm előre is a segítséget!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1992

státusz Peti0124

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. február 18. hétfő, 18:08


YELLOW írta:
kory05 írta:
Peti0124 írta: Sziasztok!
Nekem egy E36 318iS -em van és mikor beindítom ingadozik az alapjárat!Aztán pár perc múlva beáll rendesen de van hogy újabb pár perc múlva újra kezdi!Menet közben is egy gázon,van hogy megtorpan az autó,elkezd lassulni és olyankor padlógázt kell neki nyomni és 1-2 mp-en belül feltámad újra!Néha lassításkor is a kuplung benyomása után is van hogy úgy leesik a fordulatszám hogy leáll!
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond? Vagy esetleg más is járt már így? Ha igen akkor mi a gyógymód?
Előre is köszi!


szerintem alapjárati motor probléma! próbáld meg azt kitisztítani!


volt már iylen hiba, hozzászólások között kell kell keresni. de nem alapjérati motor.
légtömegmérő csatiját húzd le, ha akkor nem csinálja, meg van a hiba. vagy főtengely jeladó. üzemanyag pumpa (vagy szűrő). én ezeken a vonalakon indulnék el. vagy csak rossz az üzemanyag. mivel is-ről beszélünk az szeret pörögni. nálam és sokaknál bevállt dolog, tankolsz 15 liter 100-as V-Power Racing-et, ha volt a tankban sima 95, mondjuk 5-8 éiter akkor enniy. és mész vele, meghajtod. meghajtást értsd pl mész 90-nel, de 3.-ban. bemelegedett motornál szépen kihúzatod 5500-6000-ig. nem egy 4-6 hangeresnél bevállt.


Köszi a segítséget! A héten megnézek minden variációt!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 18. hétfő, 05:15


kory05 írta:
Peti0124 írta: Sziasztok!
Nekem egy E36 318iS -em van és mikor beindítom ingadozik az alapjárat!Aztán pár perc múlva beáll rendesen de van hogy újabb pár perc múlva újra kezdi!Menet közben is egy gázon,van hogy megtorpan az autó,elkezd lassulni és olyankor padlógázt kell neki nyomni és 1-2 mp-en belül feltámad újra!Néha lassításkor is a kuplung benyomása után is van hogy úgy leesik a fordulatszám hogy leáll!
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond? Vagy esetleg más is járt már így? Ha igen akkor mi a gyógymód?
Előre is köszi!


szerintem alapjárati motor probléma! próbáld meg azt kitisztítani!


volt már iylen hiba, hozzászólások között kell kell keresni. de nem alapjérati motor.
légtömegmérő csatiját húzd le, ha akkor nem csinálja, meg van a hiba. vagy főtengely jeladó. üzemanyag pumpa (vagy szűrő). én ezeken a vonalakon indulnék el. vagy csak rossz az üzemanyag. mivel is-ről beszélünk az szeret pörögni. nálam és sokaknál bevállt dolog, tankolsz 15 liter 100-as V-Power Racing-et, ha volt a tankban sima 95, mondjuk 5-8 éiter akkor enniy. és mész vele, meghajtod. meghajtást értsd pl mész 90-nel, de 3.-ban. bemelegedett motornál szépen kihúzatod 5500-6000-ig. nem egy 4-6 hangeresnél bevállt.

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 23:32


Peti0124 írta: Sziasztok!
Nekem egy E36 318iS -em van és mikor beindítom ingadozik az alapjárat!Aztán pár perc múlva beáll rendesen de van hogy újabb pár perc múlva újra kezdi!Menet közben is egy gázon,van hogy megtorpan az autó,elkezd lassulni és olyankor padlógázt kell neki nyomni és 1-2 mp-en belül feltámad újra!Néha lassításkor is a kuplung benyomása után is van hogy úgy leesik a fordulatszám hogy leáll!
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond? Vagy esetleg más is járt már így? Ha igen akkor mi a gyógymód?
Előre is köszi!


szerintem alapjárati motor probléma! próbáld meg azt kitisztítani!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1992

státusz Peti0124

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 22:50


Sziasztok!
Nekem egy E36 318iS -em van és mikor beindítom ingadozik az alapjárat!Aztán pár perc múlva beáll rendesen de van hogy újabb pár perc múlva újra kezdi!Menet közben is egy gázon,van hogy megtorpan az autó,elkezd lassulni és olyankor padlógázt kell neki nyomni és 1-2 mp-en belül feltámad újra!Néha lassításkor is a kuplung benyomása után is van hogy úgy leesik a fordulatszám hogy leáll!
Esetleg valakinek valami ötlet hogy mi lehet a gond? Vagy esetleg más is járt már így? Ha igen akkor mi a gyógymód?
Előre is köszi!

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. január 25. péntek, 13:53


gefin írta: Nekem még nagyon friss az autóm, de azt vettem észre a megtett párszáz km alatt, hogy nem nagyon akar a motor bemelegedni, éppen csak a kék sáv fölé áll a mutató, vagy inkább még bele is lóg a kék mezőbe, de azt viszont nagyon hamar eléri. Ez gondolom valami korán kinyitó termosztát miatt van, nem? ja, 330D-ről van szó.

Sürgősen termosztát csere!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 25. péntek, 00:13


gefin írta:
kisg325 írta:
ateszka86 írta:
engem is idegesít. végig kell nézni minden szenzort ami a hőmérséklettel van összefüggésben. Nem lehet hogy a légtömegmérőn levő szenzor a hibás? na de ha kisakkoztuk megírom, h akit még érdekel tudja majd.


Valami hőmérséklettel összefüggő dolog lehet,hogy csak hidegben csinálja. Ez idáig rendben is van,csak akkor mi köze van a fűtőventilátorhoz? Ha tippelni kéne,akkor a kisegítő fűtés lehet a ludas,amit már linkeltek a 320D motor topikban,csak más okból kifolyólag.


Nekem is csinálja, igaz nem mindig, melegen nem olyan gyakran. Enyémbe is van kiegészítő fűtés, így könnyen lehet, hogy tényleg azzal van összefüggésben. Nekem még nagyon friss az autóm, de azt vettem észre a megtett párszáz km alatt, hogy nem nagyon akar a motor bemelegedni, éppen csak a kék sáv fölé áll a mutató, vagy inkább még bele is lóg a kék mezőbe, de azt viszont nagyon hamar eléri. Ez gondolom valami korán kinyitó termosztát miatt van, nem? ja, 330D-ről van szó.


Te jó ég, és úgy gyötröd a kocsit? Tudod menyi az? Kb 40,50 fok

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 24. csütörtök, 23:53


gefin írta:
kisg325 írta:
ateszka86 írta:
engem is idegesít. végig kell nézni minden szenzort ami a hőmérséklettel van összefüggésben. Nem lehet hogy a légtömegmérőn levő szenzor a hibás? na de ha kisakkoztuk megírom, h akit még érdekel tudja majd.


Valami hőmérséklettel összefüggő dolog lehet,hogy csak hidegben csinálja. Ez idáig rendben is van,csak akkor mi köze van a fűtőventilátorhoz? Ha tippelni kéne,akkor a kisegítő fűtés lehet a ludas,amit már linkeltek a 320D motor topikban,csak más okból kifolyólag.


Nekem is csinálja, igaz nem mindig, melegen nem olyan gyakran. Enyémbe is van kiegészítő fűtés, így könnyen lehet, hogy tényleg azzal van összefüggésben. Nekem még nagyon friss az autóm, de azt vettem észre a megtett párszáz km alatt, hogy nem nagyon akar a motor bemelegedni, éppen csak a kék sáv fölé áll a mutató, vagy inkább még bele is lóg a kék mezőbe, de azt viszont nagyon hamar eléri. Ez gondolom valami korán kinyitó termosztát miatt van, nem? ja, 330D-ről van szó.


az termosztat...nekem hamar eléri a közepet. kopogjam le