mlaller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz mlaller

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 14:48


Darius írta:
mlaller írta:
tomi330cd írta:
YELLOW írta:
tomi330cd írta: sziasztok nekem olyan probléman van mikor +5fok alá csökken a külső hömérséklet hideg inditásnál olyan mikor inditom mint ha 1henger nem menne pár másodpecig.pedig gyári beru izzitó gyertya került bele.valamikor olyan is vagy , hideg mootornál nem egyszerre rákapcsolom a fütést és az alapjárat nem egyenletlen nem tudom mitöl van ha valaki tud valamit az nagyon megköszönném amugy bmw e46 330cd röl van szó.


szerintem ha a hideg modor helyett, melegebb kedélyes hangulattal indítanál, lehet jó lenne
ezt nem hagyhattam ki



)))))))))))


Szia!
Nekem is van hasonló problémám...2004es 320d-ről van szó.
Írtam tegnap a termosztát topikba is, úgy néz ki hogy az rossz, mert nem melegszik be rendesen, csak ilyen 76-79 fokig. Azt vettem észre, hogy hasonlóan mint Neked, ilyen 5fok alatt, egyenetlen az alapjáratom. Viszont ha nem megy a fűtés, akkor teljesen egyenletes, de amint rákapcsolom ingadozik egy picit. Nem sokat, a fordulatszámmérő szerint olyan 50 fordulat körül ingadozhat. Gyanítom, hogy a termosztát miatt lehet ez is, de én sem értek annyira hozzá. Mindenesetre pénteken megyek termosztátot cseréltetni, és megnézetem ezt a problémát is, de az is lehet hogy megoldódik a termosztát miatt.
Ha okosabb lettem, a csere után írok!
Üdv,



Ha hidegben ingadozik az alapjárat hideg motornál főleg ha ráadod a fűtést az vszinüleg izzitásvezérlő lesz.Nekem is volt hasonló problémám és az izzitásvezérlő volt a hibás.




Viszont az izzításvezérlőm az év elején lett cserélve, és a csere után nem írt rá hibajelzést. Na mindegy, utánajárok majd

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 14:35


mlaller írta:
tomi330cd írta:
YELLOW írta:
tomi330cd írta: sziasztok nekem olyan probléman van mikor +5fok alá csökken a külső hömérséklet hideg inditásnál olyan mikor inditom mint ha 1henger nem menne pár másodpecig.pedig gyári beru izzitó gyertya került bele.valamikor olyan is vagy , hideg mootornál nem egyszerre rákapcsolom a fütést és az alapjárat nem egyenletlen nem tudom mitöl van ha valaki tud valamit az nagyon megköszönném amugy bmw e46 330cd röl van szó.


szerintem ha a hideg modor helyett, melegebb kedélyes hangulattal indítanál, lehet jó lenne
ezt nem hagyhattam ki



)))))))))))


Szia!
Nekem is van hasonló problémám...2004es 320d-ről van szó.
Írtam tegnap a termosztát topikba is, úgy néz ki hogy az rossz, mert nem melegszik be rendesen, csak ilyen 76-79 fokig. Azt vettem észre, hogy hasonlóan mint Neked, ilyen 5fok alatt, egyenetlen az alapjáratom. Viszont ha nem megy a fűtés, akkor teljesen egyenletes, de amint rákapcsolom ingadozik egy picit. Nem sokat, a fordulatszámmérő szerint olyan 50 fordulat körül ingadozhat. Gyanítom, hogy a termosztát miatt lehet ez is, de én sem értek annyira hozzá. Mindenesetre pénteken megyek termosztátot cseréltetni, és megnézetem ezt a problémát is, de az is lehet hogy megoldódik a termosztát miatt.
Ha okosabb lettem, a csere után írok!
Üdv,



Ha hidegben ingadozik az alapjárat hideg motornál főleg ha ráadod a fűtést az vszinüleg izzitásvezérlő lesz.Nekem is volt hasonló problémám és az izzitásvezérlő volt a hibás.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 14. kedd, 14:36

mlaller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz mlaller

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 14:30


tomi330cd írta:
YELLOW írta:
tomi330cd írta: sziasztok nekem olyan probléman van mikor +5fok alá csökken a külső hömérséklet hideg inditásnál olyan mikor inditom mint ha 1henger nem menne pár másodpecig.pedig gyári beru izzitó gyertya került bele.valamikor olyan is vagy , hideg mootornál nem egyszerre rákapcsolom a fütést és az alapjárat nem egyenletlen nem tudom mitöl van ha valaki tud valamit az nagyon megköszönném amugy bmw e46 330cd röl van szó.


szerintem ha a hideg modor helyett, melegebb kedélyes hangulattal indítanál, lehet jó lenne
ezt nem hagyhattam ki



)))))))))))


Szia!
Nekem is van hasonló problémám...2004es 320d-ről van szó.
Írtam tegnap a termosztát topikba is, úgy néz ki hogy az rossz, mert nem melegszik be rendesen, csak ilyen 76-79 fokig. Azt vettem észre, hogy hasonlóan mint Neked, ilyen 5fok alatt, egyenetlen az alapjáratom. Viszont ha nem megy a fűtés, akkor teljesen egyenletes, de amint rákapcsolom ingadozik egy picit. Nem sokat, a fordulatszámmérő szerint olyan 50 fordulat körül ingadozhat. Gyanítom, hogy a termosztát miatt lehet ez is, de én sem értek annyira hozzá. Mindenesetre pénteken megyek termosztátot cseréltetni, és megnézetem ezt a problémát is, de az is lehet hogy megoldódik a termosztát miatt.
Ha okosabb lettem, a csere után írok!
Üdv,

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2006

státusz tomi330cd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 13:45


YELLOW írta:
tomi330cd írta: sziasztok nekem olyan probléman van mikor +5fok alá csökken a külső hömérséklet hideg inditásnál olyan mikor inditom mint ha 1henger nem menne pár másodpecig.pedig gyári beru izzitó gyertya került bele.valamikor olyan is vagy , hideg mootornál nem egyszerre rákapcsolom a fütést és az alapjárat nem egyenletlen nem tudom mitöl van ha valaki tud valamit az nagyon megköszönném amugy bmw e46 330cd röl van szó.


szerintem ha a hideg modor helyett, melegebb kedélyes hangulattal indítanál, lehet jó lenne
ezt nem hagyhattam ki



)))))))))))


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 13:38


tomi330cd írta: sziasztok nekem olyan probléman van mikor +5fok alá csökken a külső hömérséklet hideg inditásnál olyan mikor inditom mint ha 1henger nem menne pár másodpecig.pedig gyári beru izzitó gyertya került bele.valamikor olyan is vagy , hideg modornál nem egyszerre rákapcsolom a fütést és az alapjárat nem egyenletlen nem tudom mitöl van ha valaki tud valamit az nagyon megköszönném amugy bmw e46 330cd röl van szó.


szerintem ha a hideg modor helyett, melegebb kedélyes hangulattal indítanál, lehet jó lenne
ezt nem hagyhattam ki

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2006

státusz tomi330cd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 13:35


sziasztok nekem olyan probléman van mikor +5fok alá csökken a külső hömérséklet hideg inditásnál olyan mikor inditom mint ha 1henger nem menne pár másodpecig.pedig gyári beru izzitó gyertya került bele.valamikor olyan is vagy , hideg modornál nem egyszerre rákapcsolom a fütést és az alapjárat nem egyenletlen nem tudom mitöl van ha valaki tud valamit az nagyon megköszönném amugy bmw e46 330cd röl van szó.

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. január 14. kedd, 13:23


zmathe írta:
kalmaristi írta:
zmathe írta: Udv melegen nagyon ingadozik az alapjarat hidegen hibatlanul szepen mukodik, tobbnyire akkor csinalja amikor leszalok palyarol es huzamosabb idon at 130 folott utazok lambdaszondat csereltem, legtomegmerot is. Hibauzenet gyanant lambdaszondat ir ki meg mindig, emellett gyujtas pozicionalo szenzort meg uzemanyag ellato rendszert... ha torlom a hibauzenetet lehet h 10 perc utan visszairja magat es az is lehet hogy egy honapig hibatlanul mukodik. Amugy egy 316i e46 1.9. rol van szo.


YouTube videó


Az enyém is ezt játssza,most megspékelve azzal hogy indulás után nem sokkal kigyullad a kipörgésgátló lámpája!!
Cseréltem légtömegmérőt,főtengely jeladót,vezértengely jeladót??? Mostmár néha hörög és durrog is!!Majd jövőhéten talán be birnak sorolni diagnosztikára



Ok vagyis annyira nem de ez van. Ha esetleg valamit megtudsz jovoheten ird meg legyszives elvileg nem a motor miatt van, motor csere elott is ingadozott... Ami a hatso izzokat illeti vilagit az osszes nem az ultraledes fajta rendes gyari izzok vannak benne, gozom nincs hogy miert vilagit a visszajelzo de ha az lenne a legnagyobb gondom az autoval akkor en lennek az egyik legboldogabb BMW tulajdonos

Zoli

Ugy nez ki hogy megoldodott alapjarati motor csere es utana a mehanikus allito lehetoseggel az alapjarat utan allitottunk most hibatlanul mukodik


Akkor csak a tünet volt hasonló nálam a főtengely jeladó a bűnös /most tettem bele fasza spanyol ERA márkájút nemrég!
Az ASC problémám fennáll továbbra is bár szoftvert frissítettek de vissza jött ott is valami jeladó gond lessz!!


zmathe
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2008

státusz zmathe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 01:36


kalmaristi írta:
zmathe írta: Udv melegen nagyon ingadozik az alapjarat hidegen hibatlanul szepen mukodik, tobbnyire akkor csinalja amikor leszalok palyarol es huzamosabb idon at 130 folott utazok lambdaszondat csereltem, legtomegmerot is. Hibauzenet gyanant lambdaszondat ir ki meg mindig, emellett gyujtas pozicionalo szenzort meg uzemanyag ellato rendszert... ha torlom a hibauzenetet lehet h 10 perc utan visszairja magat es az is lehet hogy egy honapig hibatlanul mukodik. Amugy egy 316i e46 1.9. rol van szo.


YouTube videó


Az enyém is ezt játssza,most megspékelve azzal hogy indulás után nem sokkal kigyullad a kipörgésgátló lámpája!!
Cseréltem légtömegmérőt,főtengely jeladót,vezértengely jeladót??? Mostmár néha hörög és durrog is!!Majd jövőhéten talán be birnak sorolni diagnosztikára



Ok vagyis annyira nem de ez van. Ha esetleg valamit megtudsz jovoheten ird meg legyszives elvileg nem a motor miatt van, motor csere elott is ingadozott... Ami a hatso izzokat illeti vilagit az osszes nem az ultraledes fajta rendes gyari izzok vannak benne, gozom nincs hogy miert vilagit a visszajelzo de ha az lenne a legnagyobb gondom az autoval akkor en lennek az egyik legboldogabb BMW tulajdonos

Zoli

Ugy nez ki hogy megoldodott alapjarati motor csere es utana a mehanikus allito lehetoseggel az alapjarat utan allitottunk most hibatlanul mukodik


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 10. péntek, 12:49

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 16:52


zmathe írta: Udv melegen nagyon ingadozik az alapjarat hidegen hibatlanul szepen mukodik, tobbnyire akkor csinalja amikor leszalok palyarol es huzamosabb idon at 130 folott utazok lambdaszondat csereltem, legtomegmerot is. Hibauzenet gyanant lambdaszondat ir ki meg mindig, emellett gyujtas pozicionalo szenzort meg uzemanyag ellato rendszert... ha torlom a hibauzenetet lehet h 10 perc utan visszairja magat es az is lehet hogy egy honapig hibatlanul mukodik. Amugy egy 316i e46 1.9. rol van szo.


YouTube videó


Az enyém is ezt játssza,most megspékelve azzal hogy indulás után nem sokkal kigyullad a kipörgésgátló lámpája!!
Cseréltem légtömegmérőt,főtengely jeladót,vezértengely jeladót??? Mostmár néha hörög és durrog is!!Majd jövőhéten talán be birnak sorolni diagnosztikára



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 13:39


Pocses írta:
Nem semmi ahogy ingadozik, de ahogy látom izzókat is kell majd cserélned.


dehogy kell, csak über LED-es lámpa van benne biztos

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 13:07


zmathe írta: Udv melegen nagyon ingadozik az alapjarat hidegen hibatlanul szepen mukodik, tobbnyire akkor csinalja amikor leszalok palyarol es huzamosabb idon at 130 folott utazok lambdaszondat csereltem, legtomegmerot is. Hibauzenet gyanant lambdaszondat ir ki meg mindig, emellett gyujtas pozicionalo szenzort meg uzemanyag ellato rendszert... ha torlom a hibauzenetet lehet h 10 perc utan visszairja magat es az is lehet hogy egy honapig hibatlanul mukodik. Amugy egy 316i e46 1.9. rol van szo.


YouTube videó



Nem semmi ahogy ingadozik, de ahogy látom izzókat is kell majd cserélned.

zmathe
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2008

státusz zmathe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 12:54


Udv melegen nagyon ingadozik az alapjarat hidegen hibatlanul szepen mukodik, tobbnyire akkor csinalja amikor leszalok palyarol es huzamosabb idon at 130 folott utazok lambdaszondat csereltem, legtomegmerot is. Hibauzenet gyanant lambdaszondat ir ki meg mindig, emellett gyujtas pozicionalo szenzort meg uzemanyag ellato rendszert... ha torlom a hibauzenetet lehet h 10 perc utan visszairja magat es az is lehet hogy egy honapig hibatlanul mukodik. Amugy egy 316i e46 1.9. rol van szo.


YouTube videó



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 09. csütörtök, 12:58

Dan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Dan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 12:54


hancurozo írta:
anubisz írta:
Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.

Érdemes itt szemezgetni, mielőtt ráköltesz fél milliót.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

Én még hozzá tenném, hogy ellenőrizd nem szív-e fals levegőt. (mivel azt írtad, hogy fékezésnél esik az amúgy sem magas alapjárat. márpedig akkor a fékrásegítő dobjából plusz levegőt kap, ami szegényíti a keveréket) A túl alacsony alapjárat adódhat a nem a légtömegmérőn keresztül kapott levegő miatt is (mivel a levegőhöz számolja az üzemanyagot)


Sziasztok

Ma voltam a BMW-be és volt diagnosztika minden azt mondták hogy a karter gáz szűrő lesz a baja így ki is cserélték valamivel tényleg jobb de még fékezésnél azért van hogy még mindig vissza esik a fordulat 600 körülire hát amíg a check lámpa nem gyúlad ki addig nem viszem vissza meglátjuk



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 09:28


Kell csinalni egy olajlevalszto bodont es sokkal jobban jartok. MAjd ha elkeszul az enyem, akkor teszek fel kepet. A regi BMWn volt es kurva jo dolog. Igy a regi szelepet ki lehet dobni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 27. szerda, 08:16


hil írta:
Kristen76 írta:
Pocses írta:
Dan írta:

Köszi a Tippet hasznos a link el is olvastam köszi.
Most kaptam egy tippet hogy a kartergáz szűrő is csinálhat ilyet mert 50E-renként cserélni kéne szerintem nekem egy jó ideje nem volt cserélve nem tudjátok honnan érdemes beszerezni mert az Unix oldalán néztem ott nem találtam azért szeretném megnézni hogy legalább legyen egy körülbelül ár/értékem hogy mennyi.
Hidegen tényleg nem jön elő a hiba csak melegen érdekes


http://www.schmiedmann.hu/hu/b...1157501567

Tessék itt ennyiért kapni.


És ez egész pontosan hol van benne??

Sziasztok!
lehet, hogy rosszul tudom, de a RealOM-ben is ezt az alkatrészt: CRANK CASE VENT VALVE -nak nevezik, az pedig semmilyen fordításban nem szűrő.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=15
hil





Igen így van, ez egy kartergázmembrán szelep ( nem szűrő ) egész pontosan. De mégis így árusítják.