Nova4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Nova4

Újonc

Elismertség: 11% (5 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 10:27


Most, hogy itt olvasgattam belém nyilallt a "mivan, ha nekem is ez a baja" érzés.
Amit én tapasztalok, hogy reggel hidegen indítva picit ingadozik a mutatóm. Amit viszont ma reggel vettem észre, hogy ezalatt az idő alatt a belső világítás is "pislákol". No nem alszik el meg semmi ilyesmi, csupán picit halványul a motor ingásával párhuzamosan.
Hibatárolóban elvileg nincs semmi gond, múlthét pénteken volt kiolvasva.

Ez az egész kb. addig tart, ameddig a teremgarázsból feljövök a felszínre, ott megállok az épület előtt már szépen stabilan jár.
Ötlet, gondolat ehhez? Kezdjem magam rágerjeszteni a porlasztókra?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 10:15


vivaladiesel írta:
YELLOW írta:

csak jelzem, hogy ez akár beetetés is lehet. én is észre tudnék enni olyan "hibát", amit más nem. nem egy ilyenről hallani. még ha igaz is, hogy olcsón orvosolható az az elektromos hiba, akkor valami haszon csak kell nekik, ami miatt levesznek. nem tudom milyen hibát találtak neked még pluszban, de.... mind1
de valószínű én látom rosszul a világot.... (vagy nem)


Lehet, hogy igazad van de legyünk őszinték a Bmw nem tartozik a könnyen szerelhető autók közé...
Olyan szerelők is elvállalnak bmw javítást akik egy opel astrát vagy ford focust gond nélkül elbütykölnek de ez már túl nagy falat nekik... Nyilván ezt nem fogják bevallani!
Így nem kizárt, hogy néhány hibát nem vesznek észre csak azok akik Bmw-re specializálódtak.


egyértelmű

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 08:54


YELLOW írta:

csak jelzem, hogy ez akár beetetés is lehet. én is észre tudnék enni olyan "hibát", amit más nem. nem egy ilyenről hallani. még ha igaz is, hogy olcsón orvosolható az az elektromos hiba, akkor valami haszon csak kell nekik, ami miatt levesznek. nem tudom milyen hibát találtak neked még pluszban, de.... mind1
de valószínű én látom rosszul a világot.... (vagy nem)


Lehet, hogy igazad van de legyünk őszinték a Bmw nem tartozik a könnyen szerelhető autók közé...
Olyan szerelők is elvállalnak bmw javítást akik egy opel astrát vagy ford focust gond nélkül elbütykölnek de ez már túl nagy falat nekik... Nyilván ezt nem fogják bevallani!
Így nem kizárt, hogy néhány hibát nem vesznek észre csak azok akik Bmw-re specializálódtak.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 08:08


p166 írta:

Köszi az infó. Múlt hét pénteken ( 2012.11.23. ) már be is toltam egy BMW-kkel foglakozó szervízbe, akiknek elég jó hírük van. Azonnal le lehetett venni a hozzáértést, ahogy beszélgettünk szinte be tudta fejezni az ember a mondataimat. Persze ez még nem jelent semmit, de annál több mint ami eddig történt.

Hétfőn hívtak, hogy hidegen gépre kötötték és 6 hengerből 2 egyáltalán nem megy hidegen. Abból kiindulva, hogy kétszer cseréltek nekem gyertyasort egy hónap alatt ez elég meglepő. Elmondása szerint ez elektromos probléma lesz, ami viszonylag olcsón és egyszerűen orvosolható. Illetve kiderült még pár probléma, amit a korábbi szerelőm nem is mondott.

Az érdemi munkát csak ma ( 2012.11.28-án kezdik ), hívnak, mi és mennyibe fog kerülni. Mindenképpen megírom, mi volt a hiba és a javítása. Nehogy a jövőben más is szívjon. Ezt az utat úgy tűnik most én taposom ki!


csak jelzem, hogy ez akár beetetés is lehet. én is észre tudnék enni olyan "hibát", amit más nem. nem egy ilyenről hallani. még ha igaz is, hogy olcsón orvosolható az az elektromos hiba, akkor valami haszon csak kell nekik, ami miatt levesznek. nem tudom milyen hibát találtak neked még pluszban, de.... mind1
de valószínű én látom rosszul a világot.... (vagy nem)

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2005

státusz p166

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. november 28. szerda, 07:42


anubisz írta:
p166 írta: Sziasztok!

Az autóm:
E60 535D
Évjárat: 2005 szeptember
Automata váltó

A problémám a következő, kérem segítsetek:

Az autót 4 hónapja vettem meg problémamentesen.
1. Kb. két hónapja az autó indulásakor kóvályog az alapjárat, amíg hideg a motor. Nem jutottam vele előrébb. Olvass tovább!

2. Viszont ha áll az autó és jár a motor remeg az egész kasztni. Mindenfelé jár, szabálytalanul reszket. Persze a fordulatszámjelző nem mozog, áll mint a cövek. Mindegy, hogy hideg vagy bemelegedett már. A motor hangja sem utal semmi hibára: gyönyörűen jár, tiszta a hangja ( persze a kezdeti alapjáratkóválygás után ). 10-ből 9-szer ez történik

Ha megy az autó, azaz mozgásban van nincsen semmi érdekes talán annyi, hogy 10 odalépésnél 5x 6-8 másodpercet várnom kell, amíg felpörög a motor és turbó és csak az után kezd el gyorsulni de iszonyatosan. A maradék 5 esetben szinte azonnal reagál és gyorsul. Erre azt mondták, hogy szokjam meg ez nem hiba hanem tulajdonság: sok függ, hogy éppen milyen fordulaton pörög a motor, stb. Tehát ezek szerint az időnkénti lassabb reagálás nincs a fenti két problémával összefüggésben.

Az autóban már kicserélték a következőket:
- porlasztók komplett, gyári,
- 2x ( azaz kettő alkalommal ) cserélték az izzítógyertyákat - más gyártó, más típus
- turbóknál a vákuumcsövezés és kapcsolók
- olajok, szűrők

Az eredmény ugyan az: az autó kasztnija remeg, mozog járó motornál álló helyzetben illetve ha hideg a motor kóvályog az alapjárat.

Nagyon szeretnék egy olyan autószerelőt, aki megnézné és MEGJAVÍTANÁ. Tényleg a JAVÍTÁS a kulcsszó. A fenti cserék már elég sok pénzembe kerültek, már elegem van a kísérletezgetésből és a pénztárcámnak is.

Ne értsétek félre nem az a gondom, hogy szervízeltetni kell az autót hanem az a bajom, hogy csak cserélgetnek alkatrészeket én pedig fizetek, de nem javul a helyzet, minden marad a régi. Attól tartok, hogy ez a probléma más gondot okozhat később.

Mondták már, hogy ki kéne takarítani a részecskeszűrőt, EGR-t, mittudoménmármitkénemégcserélni szövegek de már belefáradtam.

Budapesti vagyok, tehát itt lenne szükségem egy JÓ BMW-hez értő autószerelőre, mert az inkompetens kóklerekből már elegem van.

Ha bármilyen infóra még szükség lenne szívesen állok rendelkezésre!
Minden segítséget előre is nagyon köszönök!

Üdv,
Johnny


Vidd el egy ilyen műhelybe,ahol tényleg hibakereséssel foglalkoznak, nem az alkatrészek cserélgetésével. Kimérnek mindent benne. Amit figyelembe kel venni, hogy ilyen mutyizás sem olcsó, mert lehet napokig, vagy sok órát kell szöszölni rajta, és rezsióradijjba nem olcsó már, de még mindig jobb mint a BMW-nél a 13-15 ezer óránként.
Olvasd el miket megoldottak, oldalt a sztoriknál. Beszélj velük, mik a lehetőségek.
http://www.injektor.hu/
szakszervizbe rákötik a gépet, ha nem mutat semmit, kezdődik a csereakció, csere ez, csere az, csere amaz, mindjárt 500 ezer a számla. Az ilyen rejtett hibákra értem, mert egy gömbfej hibát egyből megtalálnak, vagy kettőből. Egy ilyen családi műhelybe odaadóbban tudnak foglalkozni vele, mint egy túlzsúfolt szervizben, ahol hegyekben állnak a javításra váró autók. Már ha nem látnokok,és odavitel után kézrátéttel megtudják a hiba okát.


Köszi az infó. Múlt hét pénteken ( 2012.11.23. ) már be is toltam egy BMW-kkel foglakozó szervízbe, akiknek elég jó hírük van. Azonnal le lehetett venni a hozzáértést, ahogy beszélgettünk szinte be tudta fejezni az ember a mondataimat. Persze ez még nem jelent semmit, de annál több mint ami eddig történt.

Hétfőn hívtak, hogy hidegen gépre kötötték és 6 hengerből 2 egyáltalán nem megy hidegen. Abból kiindulva, hogy kétszer cseréltek nekem gyertyasort egy hónap alatt ez elég meglepő. Elmondása szerint ez elektromos probléma lesz, ami viszonylag olcsón és egyszerűen orvosolható. Illetve kiderült még pár probléma, amit a korábbi szerelőm nem is mondott.

Az érdemi munkát csak ma ( 2012.11.28-án kezdik ), hívnak, mi és mennyibe fog kerülni. Mindenképpen megírom, mi volt a hiba és a javítása. Nehogy a jövőben más is szívjon. Ezt az utat úgy tűnik most én taposom ki!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 22. csütörtök, 18:41


p166 írta: Sziasztok!

Az autóm:
E60 535D
Évjárat: 2005 szeptember
Automata váltó

A problémám a következő, kérem segítsetek:

Az autót 4 hónapja vettem meg problémamentesen.
1. Kb. két hónapja az autó indulásakor kóvályog az alapjárat, amíg hideg a motor. Nem jutottam vele előrébb. Olvass tovább!

2. Viszont ha áll az autó és jár a motor remeg az egész kasztni. Mindenfelé jár, szabálytalanul reszket. Persze a fordulatszámjelző nem mozog, áll mint a cövek. Mindegy, hogy hideg vagy bemelegedett már. A motor hangja sem utal semmi hibára: gyönyörűen jár, tiszta a hangja ( persze a kezdeti alapjáratkóválygás után ). 10-ből 9-szer ez történik

Ha megy az autó, azaz mozgásban van nincsen semmi érdekes talán annyi, hogy 10 odalépésnél 5x 6-8 másodpercet várnom kell, amíg felpörög a motor és turbó és csak az után kezd el gyorsulni de iszonyatosan. A maradék 5 esetben szinte azonnal reagál és gyorsul. Erre azt mondták, hogy szokjam meg ez nem hiba hanem tulajdonság: sok függ, hogy éppen milyen fordulaton pörög a motor, stb. Tehát ezek szerint az időnkénti lassabb reagálás nincs a fenti két problémával összefüggésben.

Az autóban már kicserélték a következőket:
- porlasztók komplett, gyári,
- 2x ( azaz kettő alkalommal ) cserélték az izzítógyertyákat - más gyártó, más típus
- turbóknál a vákuumcsövezés és kapcsolók
- olajok, szűrők

Az eredmény ugyan az: az autó kasztnija remeg, mozog járó motornál álló helyzetben illetve ha hideg a motor kóvályog az alapjárat.

Nagyon szeretnék egy olyan autószerelőt, aki megnézné és MEGJAVÍTANÁ. Tényleg a JAVÍTÁS a kulcsszó. A fenti cserék már elég sok pénzembe kerültek, már elegem van a kísérletezgetésből és a pénztárcámnak is.

Ne értsétek félre nem az a gondom, hogy szervízeltetni kell az autót hanem az a bajom, hogy csak cserélgetnek alkatrészeket én pedig fizetek, de nem javul a helyzet, minden marad a régi. Attól tartok, hogy ez a probléma más gondot okozhat később.

Mondták már, hogy ki kéne takarítani a részecskeszűrőt, EGR-t, mittudoménmármitkénemégcserélni szövegek de már belefáradtam.

Budapesti vagyok, tehát itt lenne szükségem egy JÓ BMW-hez értő autószerelőre, mert az inkompetens kóklerekből már elegem van.

Ha bármilyen infóra még szükség lenne szívesen állok rendelkezésre!
Minden segítséget előre is nagyon köszönök!

Üdv,
Johnny


Vidd el egy ilyen műhelybe,ahol tényleg hibakereséssel foglalkoznak, nem az alkatrészek cserélgetésével. Kimérnek mindent benne. Amit figyelembe kel venni, hogy ilyen mutyizás sem olcsó, mert lehet napokig, vagy sok órát kell szöszölni rajta, és rezsióradijjba nem olcsó már, de még mindig jobb mint a BMW-nél a 13-15 ezer óránként.
Olvasd el miket megoldottak, oldalt a sztoriknál. Beszélj velük, mik a lehetőségek.
http://www.injektor.hu/
szakszervizbe rákötik a gépet, ha nem mutat semmit, kezdődik a csereakció, csere ez, csere az, csere amaz, mindjárt 500 ezer a számla. Az ilyen rejtett hibákra értem, mert egy gömbfej hibát egyből megtalálnak, vagy kettőből. Egy ilyen családi műhelybe odaadóbban tudnak foglalkozni vele, mint egy túlzsúfolt szervizben, ahol hegyekben állnak a javításra váró autók. Már ha nem látnokok,és odavitel után kézrátéttel megtudják a hiba okát.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2005

státusz p166

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2012. november 22. csütörtök, 07:47


Sziasztok!

Az autóm:
E60 535D
Évjárat: 2005 szeptember
Automata váltó

A problémám a következő, kérem segítsetek:

Az autót 4 hónapja vettem meg problémamentesen.
1. Kb. két hónapja az autó indulásakor kóvályog az alapjárat, amíg hideg a motor. Nem jutottam vele előrébb. Olvass tovább!

2. Viszont ha áll az autó és jár a motor remeg az egész kasztni. Mindenfelé jár, szabálytalanul reszket. Persze a fordulatszámjelző nem mozog, áll mint a cövek. Mindegy, hogy hideg vagy bemelegedett már. A motor hangja sem utal semmi hibára: gyönyörűen jár, tiszta a hangja ( persze a kezdeti alapjáratkóválygás után ). 10-ből 9-szer ez történik

Ha megy az autó, azaz mozgásban van nincsen semmi érdekes talán annyi, hogy 10 odalépésnél 5x 6-8 másodpercet várnom kell, amíg felpörög a motor és turbó és csak az után kezd el gyorsulni de iszonyatosan. A maradék 5 esetben szinte azonnal reagál és gyorsul. Erre azt mondták, hogy szokjam meg ez nem hiba hanem tulajdonság: sok függ, hogy éppen milyen fordulaton pörög a motor, stb. Tehát ezek szerint az időnkénti lassabb reagálás nincs a fenti két problémával összefüggésben.

Az autóban már kicserélték a következőket:
- porlasztók komplett, gyári,
- 2x ( azaz kettő alkalommal ) cserélték az izzítógyertyákat - más gyártó, más típus
- turbóknál a vákuumcsövezés és kapcsolók
- olajok, szűrők

Az eredmény ugyan az: az autó kasztnija remeg, mozog járó motornál álló helyzetben illetve ha hideg a motor kóvályog az alapjárat.

Nagyon szeretnék egy olyan autószerelőt, aki megnézné és MEGJAVÍTANÁ. Tényleg a JAVÍTÁS a kulcsszó. A fenti cserék már elég sok pénzembe kerültek, már elegem van a kísérletezgetésből és a pénztárcámnak is.

Ne értsétek félre nem az a gondom, hogy szervízeltetni kell az autót hanem az a bajom, hogy csak cserélgetnek alkatrészeket én pedig fizetek, de nem javul a helyzet, minden marad a régi. Attól tartok, hogy ez a probléma más gondot okozhat később.

Mondták már, hogy ki kéne takarítani a részecskeszűrőt, EGR-t, mittudoménmármitkénemégcserélni szövegek de már belefáradtam.

Budapesti vagyok, tehát itt lenne szükségem egy JÓ BMW-hez értő autószerelőre, mert az inkompetens kóklerekből már elegem van.

Ha bármilyen infóra még szükség lenne szívesen állok rendelkezésre!
Minden segítséget előre is nagyon köszönök!

Üdv,
Johnny


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 17. szombat, 16:43


BalaBMW írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta:
vivaladiesel írta:
BalaBMW írta: Egy ideje kering a fejemben a gondolat, hogy porlaszto csere lesz, de probltam nem elhinni. Viszont egyre tobb az olyan dolog amit itt irtok amitpl kezdek biztos lenni benne. A kornyekemen ki tudna ezt nekem kiolvasni a kocsibol? Kinek van olyan gepe, programja, szaktudasa stb? Es a legfontosabb: ki tudna megcsinalni a cseret? Valamint mire saccoltok mennyibe kerul a mutatvany?



Arrafelé Bognárékat szokták emlegetni Kapuváron. (Cseresznye sor 38 )
Ha cserélni kell akkor 80-90 000ft/db + munkadíj




Ma beszéltem vele telefonon időpont egyeztetés miatt. Jövő héten még egyszer hívnom kell. Azt mondta, hogy ők úgy csinálják, hogy kiveszik mind a 4-et és elküldik a BOSCH szervízbe. Ott mégegyszer bevizsgálják mindegyiket és felújítják amelyiket kell 55.000 Ft/db áron garanciával.


jah és érdekes módon "mindet újítani kell" mondják majd 55ezer/db áron


Az átb.szás sajnos mindenhol megvan ahol nem ismered a szerelőt. Bár néha ott is... De nem tudok mit csinálni, mert az összes szaki innen a fórumról nagyon messze van tőlem...


Szerintem vedd ki őket, és te vizsgáltasd be. Lehet csak 1 van lefosva. Bármelyik komolyabb injektor tisztító beméri neked, 1500 ért, nem x ezerér. Sopron azért nem a világvége. És akkor ott vagy, látod is mik az eredmények.

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 12:39


YELLOW írta:
BalaBMW írta:
vivaladiesel írta:
BalaBMW írta: Egy ideje kering a fejemben a gondolat, hogy porlaszto csere lesz, de probltam nem elhinni. Viszont egyre tobb az olyan dolog amit itt irtok amitpl kezdek biztos lenni benne. A kornyekemen ki tudna ezt nekem kiolvasni a kocsibol? Kinek van olyan gepe, programja, szaktudasa stb? Es a legfontosabb: ki tudna megcsinalni a cseret? Valamint mire saccoltok mennyibe kerul a mutatvany?



Arrafelé Bognárékat szokták emlegetni Kapuváron. (Cseresznye sor 38 )
Ha cserélni kell akkor 80-90 000ft/db + munkadíj




Ma beszéltem vele telefonon időpont egyeztetés miatt. Jövő héten még egyszer hívnom kell. Azt mondta, hogy ők úgy csinálják, hogy kiveszik mind a 4-et és elküldik a BOSCH szervízbe. Ott mégegyszer bevizsgálják mindegyiket és felújítják amelyiket kell 55.000 Ft/db áron garanciával.


jah és érdekes módon "mindet újítani kell" mondják majd 55ezer/db áron


Az átb.szás sajnos mindenhol megvan ahol nem ismered a szerelőt. Bár néha ott is... De nem tudok mit csinálni, mert az összes szaki innen a fórumról nagyon messze van tőlem...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 11:58


BalaBMW írta:
vivaladiesel írta:
BalaBMW írta: Egy ideje kering a fejemben a gondolat, hogy porlaszto csere lesz, de probltam nem elhinni. Viszont egyre tobb az olyan dolog amit itt irtok amitpl kezdek biztos lenni benne. A kornyekemen ki tudna ezt nekem kiolvasni a kocsibol? Kinek van olyan gepe, programja, szaktudasa stb? Es a legfontosabb: ki tudna megcsinalni a cseret? Valamint mire saccoltok mennyibe kerul a mutatvany?



Arrafelé Bognárékat szokták emlegetni Kapuváron. (Cseresznye sor 38 )
Ha cserélni kell akkor 80-90 000ft/db + munkadíj




Ma beszéltem vele telefonon időpont egyeztetés miatt. Jövő héten még egyszer hívnom kell. Azt mondta, hogy ők úgy csinálják, hogy kiveszik mind a 4-et és elküldik a BOSCH szervízbe. Ott mégegyszer bevizsgálják mindegyiket és felújítják amelyiket kell 55.000 Ft/db áron garanciával.


jah és érdekes módon "mindet újítani kell" mondják majd 55ezer/db áron

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 11:43


vivaladiesel írta:
BalaBMW írta: Egy ideje kering a fejemben a gondolat, hogy porlaszto csere lesz, de probltam nem elhinni. Viszont egyre tobb az olyan dolog amit itt irtok amitpl kezdek biztos lenni benne. A kornyekemen ki tudna ezt nekem kiolvasni a kocsibol? Kinek van olyan gepe, programja, szaktudasa stb? Es a legfontosabb: ki tudna megcsinalni a cseret? Valamint mire saccoltok mennyibe kerul a mutatvany?



Arrafelé Bognárékat szokták emlegetni Kapuváron. (Cseresznye sor 38 )
Ha cserélni kell akkor 80-90 000ft/db + munkadíj




Ma beszéltem vele telefonon időpont egyeztetés miatt. Jövő héten még egyszer hívnom kell. Azt mondta, hogy ők úgy csinálják, hogy kiveszik mind a 4-et és elküldik a BOSCH szervízbe. Ott mégegyszer bevizsgálják mindegyiket és felújítják amelyiket kell 55.000 Ft/db áron garanciával.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 08:44


Ilyenek az árak,és akkor némely emberek sokmilliókért akarnak sok ilyen javításra megérett autót eladni!

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 08:17


anubisz írta:

90 ezer egy porlasztócsúcs? akkor több mint félmillió egy 6 hengeresbe a csere?
Te jó ég 111 000 1db, ez borzalom, na nem veszek dieselt
Gondolom lehet ezeket is takarítani. Szerintem tisztíttasd ki előbb mindet.


Lehet tisztíttatni, elvinni cigány javasasszonyhoz esetleg rontáslevételre. Körülbelül ugyanannyi értelme van mindhárom módszernek. A viccet félretéve, annak a porlasztónak ami teljesen elf@sta magát már nem segít a tisztítás. Sajnos csere... (ha esetleg még megmenthető akkor felújítás)
Egyébként az az igazság, hogy az itthon kapható gázolajnak nagyon magas a kéntartalma. Tehát nem csoda, hogy letérdelnek a porlasztók. (mindezt dízelrajongóként írom)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 00:42


vivaladiesel írta:
BalaBMW írta: Egy ideje kering a fejemben a gondolat, hogy porlaszto csere lesz, de probltam nem elhinni. Viszont egyre tobb az olyan dolog amit itt irtok amitpl kezdek biztos lenni benne. A kornyekemen ki tudna ezt nekem kiolvasni a kocsibol? Kinek van olyan gepe, programja, szaktudasa stb? Es a legfontosabb: ki tudna megcsinalni a cseret? Valamint mire saccoltok mennyibe kerul a mutatvany?



Arrafelé Bognárékat szokták emlegetni Kapuváron. (Cseresznye sor 38 )
Ha cserélni kell akkor 80-90 000ft/db + munkadíj




90 ezer egy porlasztócsúcs? akkor több mint félmillió egy 6 hengeresbe a csere?
Te jó ég 111 000 1db, ez borzalom, na nem veszek dieselt
Gondolom lehet ezeket is takarítani. Szerintem tisztíttasd ki előbb mindet.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 16. péntek, 00:47

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 14:46


BalaBMW írta: Egy ideje kering a fejemben a gondolat, hogy porlaszto csere lesz, de probltam nem elhinni. Viszont egyre tobb az olyan dolog amit itt irtok amitpl kezdek biztos lenni benne. A kornyekemen ki tudna ezt nekem kiolvasni a kocsibol? Kinek van olyan gepe, programja, szaktudasa stb? Es a legfontosabb: ki tudna megcsinalni a cseret? Valamint mire saccoltok mennyibe kerul a mutatvany?



Arrafelé Bognárékat szokták emlegetni Kapuváron. (Cseresznye sor 38 )
Ha cserélni kell akkor 80-90 000ft/db + munkadíj




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 15. csütörtök, 14:47