« előző12következő »

státusz frizo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 19:01


mennyit lehetne kérni az autómért?
- 2002 feb. 320D kombi fekete

- automata, xenon, bőr, ülésfűtés, multikormány, klíma, napfénytető, hővédő üveg hátul, vonóhorog, komplett alpine audio rendszer mélyládával, fejtámla monitorok

- cserélve: akku, vízpumpa, intercooler, légcsövek, turbo, légtömegmérő, porlasztók, váltó-felújítás, kardán-felújítás, légzsák-rendszer, szélvédő üveg, féknyergek, fékcsövek, rugók, lengéscsillapítók, lengőkarok, hengerfej, előírt csere intervallum betartása...

km állás 346 ezer, tényleges 420ezer körül

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 08:53


Levi46 írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7820666
Ezt a fajta hátsó lökhárítót és lámpát még soha nem láttam, pedig gyárinak néznek ki!


az furcsa ha soha nem láttad... ha a neten rákeres is sok kép van, amin ilyen.

Levi46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Levi46

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. április 21. hétfő, 02:08


http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7820666
Ezt a fajta hátsó lökhárítót és lámpát még soha nem láttam, pedig gyárinak néznek ki!

státusz Snowman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 17:30


Sziasztok,

Segítségeteket szeretném kérni.
(Nézegetem már egy ideje a hahu-n az E46-os modellek közül főleg a touring, automata, 2 l-es, 136 Le-s modelleket, de nem nagyon találok elfogadhatót. Kínomban már a limousine is szóba jöhetne.Eddig OFF-os autóim voltak)
A kérdésem az, hogy mikre kell figyelnem a vétel során, mik lehetnek azok a tünetek, amik árulkodóak lehetnek, mik a hibalehetőségei ennek a modellnek. (rozsdásodás, mechanikai hibák, stb)
Illetve ezekről hol/kinél tudok többet olvasni/érdeklődni, mert lassan elviszik a mostani autóm (remélhetően) és vásárlási kényszeremben nem akarok rossz döntést hozni tudatlanul.

Segítségeteket előre is köszönöm.

státusz Gyurika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 10:08


Hellósztok!Segítséget szeretnék kérni tőletek mostanába szeretnék vásárolni egy BMW 320 D 2000-2001 es évjáratu autót!álltalános tudnivalókat és hogy van ennek a tipusnak valami jellegzetes hibája!esetleg még318 d ről infó!válaszotokat előre is köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 30. szombat, 10:27

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 16:00


tschikosch írta:
Coyote írta:
csavitouring írta: Kedves 320d és 320d touring tulajok

Szeretném kérni a véleményeteket, tanácsotokat, tapasztalatotokat. Jelenleg egy 320i e36 touring van. Diesel autóm még sosem volt, és szeretnék vásárolni e46 320d vagy 330d, nagy valószínűséggel 320d lesz belőle.
Mennyire hangos a motor alapjáraton, illetve mentközben, mennyire rázkódik a 4 henger miatt. Hogy megy az én autómhoz képest, lehet, hogy hülyeségeket kérdezek, de még nem volt tapasztalatom. Kívülről már hallottam 320d-t elég hangos a motorja, de belülről nem. 330d- vel mentem, de gondolom, egy 20d az teljesen más más.
Egy szemtelen kérésem lenne még hozzátok, akinek 320d 6 seb touring-a van és Budapesten lakik, esetleg lenne-e lehetőségem rá, hogy megnézzem, kipróbáljam(nem szét hajtani) mi hogyan működik benne beszélgetni tapasztalatokat gyűjteni az autóról.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Nekem is ez az első dízelem (320D), de kellemesen csalódtam benne. Alapjáraton kívülről kerti traktor hang, de belülről legfeljebb indítózáskor vagy leállításkor ránt egyet a kasznin (hogy érezd, hogy az erő veled van )

Menet közben belülről egy álom, nagyon csendes az autó, egészen 140-ig szélhang sincs. 30-40 km/h-tól felejtős a dízelhang kivülről is, inkább a gumik zúgnak, és persze a turbó fütyül - ez viszont ajándék a fülnek, én perverz módon néha még az ablakot is lehúzom, hogy halljam a süvítést, amikor kigyorsítok. Komolyan mondom, ez a suhanás egy élmény. Nem ugyanaz az élmény, amit a Mazdámon a Remus adott, nem is az, amit a TRD rendszer és VVTi motor a Toyotámon, de egy kicsivel sem rosszabb. Olyan nagyautós, elegáns, erőteljes süvítés... szerintem neked is tetszeni fog.
A menettulajdonságok persze mások, a benzineshez képest nem a felső tartományban jön a nyomaték, hanem már lentről, és érzésem szerint 4000 felett már jobb felkapcsolni a nyomatékhoz, ezt kicsit szokni kell. Ahogy azt is, hogy a dinamikus vezetők benzinessel 3500 rpm körül járnak, míg dízelnél a 2000 rpm is megteszi (természetesen jóval kevesebb üzemanyaggal).
Nekem bejött, pedig mindig is olajkályha-ellenes voltam egy picit. Fontos, hogy én nem az olcsóbb gázolaj és az alacsonyabb fogyasztás miatt választottam ezt az autót, hanem a menettulajdonságok győztek meg.


4000 felett?
Nem tudom nekem mióta megvan az autó,(kb 1,5 éve),voltam-e egyáltalán 4000 fordulat felett???



Nem olvastad el figyelmesen Természetesen nem arra az esetre értettem, amikor normál módon autózol (akkor max. 2500-ig huzatnám), hanem arra az esetre, ha ki akarod belőle hozni a maxot. Ez benzinesnél ugye tiltásnál van, de a dízelnél nem hiszem, hogy ott a nyomatékgörbe csúcsa.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 15:49


Coyote írta:
csavitouring írta: Kedves 320d és 320d touring tulajok

Szeretném kérni a véleményeteket, tanácsotokat, tapasztalatotokat. Jelenleg egy 320i e36 touring van. Diesel autóm még sosem volt, és szeretnék vásárolni e46 320d vagy 330d, nagy valószínűséggel 320d lesz belőle.
Mennyire hangos a motor alapjáraton, illetve mentközben, mennyire rázkódik a 4 henger miatt. Hogy megy az én autómhoz képest, lehet, hogy hülyeségeket kérdezek, de még nem volt tapasztalatom. Kívülről már hallottam 320d-t elég hangos a motorja, de belülről nem. 330d- vel mentem, de gondolom, egy 20d az teljesen más más.
Egy szemtelen kérésem lenne még hozzátok, akinek 320d 6 seb touring-a van és Budapesten lakik, esetleg lenne-e lehetőségem rá, hogy megnézzem, kipróbáljam(nem szét hajtani) mi hogyan működik benne beszélgetni tapasztalatokat gyűjteni az autóról.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Nekem is ez az első dízelem (320D), de kellemesen csalódtam benne. Alapjáraton kívülről kerti traktor hang, de belülről legfeljebb indítózáskor vagy leállításkor ránt egyet a kasznin (hogy érezd, hogy az erő veled van )

Menet közben belülről egy álom, nagyon csendes az autó, egészen 140-ig szélhang sincs. 30-40 km/h-tól felejtős a dízelhang kivülről is, inkább a gumik zúgnak, és persze a turbó fütyül - ez viszont ajándék a fülnek, én perverz módon néha még az ablakot is lehúzom, hogy halljam a süvítést, amikor kigyorsítok. Komolyan mondom, ez a suhanás egy élmény. Nem ugyanaz az élmény, amit a Mazdámon a Remus adott, nem is az, amit a TRD rendszer és VVTi motor a Toyotámon, de egy kicsivel sem rosszabb. Olyan nagyautós, elegáns, erőteljes süvítés... szerintem neked is tetszeni fog.
A menettulajdonságok persze mások, a benzineshez képest nem a felső tartományban jön a nyomaték, hanem már lentről, és érzésem szerint 4000 felett már jobb felkapcsolni a nyomatékhoz, ezt kicsit szokni kell. Ahogy azt is, hogy a dinamikus vezetők benzinessel 3500 rpm körül járnak, míg dízelnél a 2000 rpm is megteszi (természetesen jóval kevesebb üzemanyaggal).
Nekem bejött, pedig mindig is olajkályha-ellenes voltam egy picit. Fontos, hogy én nem az olcsóbb gázolaj és az alacsonyabb fogyasztás miatt választottam ezt az autót, hanem a menettulajdonságok győztek meg.


4000 felett?
Nem tudom nekem mióta megvan az autó,(kb 1,5 éve),voltam-e egyáltalán 4000 fordulat felett???




státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 10:34


Köszönöm szépen, vásárlás fórumba válaszolok, mert látom, hogy rossz helyre írtam



Coyote írta:
csavitouring írta: Kedves 320d és 320d touring tulajok

Szeretném kérni a véleményeteket, tanácsotokat, tapasztalatotokat. Jelenleg egy 320i e36 touring van. Diesel autóm még sosem volt, és szeretnék vásárolni e46 320d vagy 330d, nagy valószínűséggel 320d lesz belőle.
Mennyire hangos a motor alapjáraton, illetve mentközben, mennyire rázkódik a 4 henger miatt. Hogy megy az én autómhoz képest, lehet, hogy hülyeségeket kérdezek, de még nem volt tapasztalatom. Kívülről már hallottam 320d-t elég hangos a motorja, de belülről nem. 330d- vel mentem, de gondolom, egy 20d az teljesen más más.
Egy szemtelen kérésem lenne még hozzátok, akinek 320d 6 seb touring-a van és Budapesten lakik, esetleg lenne-e lehetőségem rá, hogy megnézzem, kipróbáljam(nem szét hajtani) mi hogyan működik benne beszélgetni tapasztalatokat gyűjteni az autóról.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Nekem is ez az első dízelem (320D), de kellemesen csalódtam benne. Alapjáraton kívülről kerti traktor hang, de belülről legfeljebb indítózáskor vagy leállításkor ránt egyet a kasznin (hogy érezd, hogy az erő veled van )

Menet közben belülről egy álom, nagyon csendes az autó, egészen 140-ig szélhang sincs. 30-40 km/h-tól felejtős a dízelhang kivülről is, inkább a gumik zúgnak, és persze a turbó fütyül - ez viszont ajándék a fülnek, én perverz módon néha még az ablakot is lehúzom, hogy halljam a süvítést, amikor kigyorsítok. Komolyan mondom, ez a suhanás egy élmény. Nem ugyanaz az élmény, amit a Mazdámon a Remus adott, nem is az, amit a TRD rendszer és VVTi motor a Toyotámon, de egy kicsivel sem rosszabb. Olyan nagyautós, elegáns, erőteljes süvítés... szerintem neked is tetszeni fog.
A menettulajdonságok persze mások, a benzineshez képest nem a felső tartományban jön a nyomaték, hanem már lentről, és érzésem szerint 4000 felett már jobb felkapcsolni a nyomatékhoz, ezt kicsit szokni kell. Ahogy azt is, hogy a dinamikus vezetők benzinessel 3500 rpm körül járnak, míg dízelnél a 2000 rpm is megteszi (természetesen jóval kevesebb üzemanyaggal).
Nekem bejött, pedig mindig is olajkályha-ellenes voltam egy picit. Fontos, hogy én nem az olcsóbb gázolaj és az alacsonyabb fogyasztás miatt választottam ezt az autót, hanem a menettulajdonságok győztek meg.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 10:32


csavitouring írta: Kedves 320d és 320d touring tulajok

Szeretném kérni a véleményeteket, tanácsotokat, tapasztalatotokat. Jelenleg egy 320i e36 touring van. Diesel autóm még sosem volt, és szeretnék vásárolni e46 320d vagy 330d, nagy valószínűséggel 320d lesz belőle.
Mennyire hangos a motor alapjáraton, illetve mentközben, mennyire rázkódik a 4 henger miatt. Hogy megy az én autómhoz képest, lehet, hogy hülyeségeket kérdezek, de még nem volt tapasztalatom. Kívülről már hallottam 320d-t elég hangos a motorja, de belülről nem. 330d- vel mentem, de gondolom, egy 20d az teljesen más más.
Egy szemtelen kérésem lenne még hozzátok, akinek 320d 6 seb touring-a van és Budapesten lakik, esetleg lenne-e lehetőségem rá, hogy megnézzem, kipróbáljam(nem szét hajtani) mi hogyan működik benne beszélgetni tapasztalatokat gyűjteni az autóról.

Válaszotokat előre is köszönöm!




Különbséget csak a benzinkúton fogsz tapasztalni ! Több marad a zsebedben!


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 10:08


csavitouring írta: Kedves 320d és 320d touring tulajok

Szeretném kérni a véleményeteket, tanácsotokat, tapasztalatotokat. Jelenleg egy 320i e36 touring van. Diesel autóm még sosem volt, és szeretnék vásárolni e46 320d vagy 330d, nagy valószínűséggel 320d lesz belőle.
Mennyire hangos a motor alapjáraton, illetve mentközben, mennyire rázkódik a 4 henger miatt. Hogy megy az én autómhoz képest, lehet, hogy hülyeségeket kérdezek, de még nem volt tapasztalatom. Kívülről már hallottam 320d-t elég hangos a motorja, de belülről nem. 330d- vel mentem, de gondolom, egy 20d az teljesen más más.
Egy szemtelen kérésem lenne még hozzátok, akinek 320d 6 seb touring-a van és Budapesten lakik, esetleg lenne-e lehetőségem rá, hogy megnézzem, kipróbáljam(nem szét hajtani) mi hogyan működik benne beszélgetni tapasztalatokat gyűjteni az autóról.

Válaszotokat előre is köszönöm!


Nekem is ez az első dízelem (320D), de kellemesen csalódtam benne. Alapjáraton kívülről kerti traktor hang, de belülről legfeljebb indítózáskor vagy leállításkor ránt egyet a kasznin (hogy érezd, hogy az erő veled van )

Menet közben belülről egy álom, nagyon csendes az autó, egészen 140-ig szélhang sincs. 30-40 km/h-tól felejtős a dízelhang kivülről is, inkább a gumik zúgnak, és persze a turbó fütyül - ez viszont ajándék a fülnek, én perverz módon néha még az ablakot is lehúzom, hogy halljam a süvítést, amikor kigyorsítok. Komolyan mondom, ez a suhanás egy élmény. Nem ugyanaz az élmény, amit a Mazdámon a Remus adott, nem is az, amit a TRD rendszer és VVTi motor a Toyotámon, de egy kicsivel sem rosszabb. Olyan nagyautós, elegáns, erőteljes süvítés... szerintem neked is tetszeni fog.
A menettulajdonságok persze mások, a benzineshez képest nem a felső tartományban jön a nyomaték, hanem már lentről, és érzésem szerint 4000 felett már jobb felkapcsolni a nyomatékhoz, ezt kicsit szokni kell. Ahogy azt is, hogy a dinamikus vezetők benzinessel 3500 rpm körül járnak, míg dízelnél a 2000 rpm is megteszi (természetesen jóval kevesebb üzemanyaggal).
Nekem bejött, pedig mindig is olajkályha-ellenes voltam egy picit. Fontos, hogy én nem az olcsóbb gázolaj és az alacsonyabb fogyasztás miatt választottam ezt az autót, hanem a menettulajdonságok győztek meg.

státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 08:43


Kedves 320d és 320d touring tulajok

Szeretném kérni a véleményeteket, tanácsotokat, tapasztalatotokat. Jelenleg egy 320i e36 touring van. Diesel autóm még sosem volt, és szeretnék vásárolni e46 320d vagy 330d, nagy valószínűséggel 320d lesz belőle.
Mennyire hangos a motor alapjáraton, illetve mentközben, mennyire rázkódik a 4 henger miatt. Hogy megy az én autómhoz képest, lehet, hogy hülyeségeket kérdezek, de még nem volt tapasztalatom. Kívülről már hallottam 320d-t elég hangos a motorja, de belülről nem. 330d- vel mentem, de gondolom, egy 20d az teljesen más más.
Egy szemtelen kérésem lenne még hozzátok, akinek 320d 6 seb touring-a van és Budapesten lakik, esetleg lenne-e lehetőségem rá, hogy megnézzem, kipróbáljam(nem szét hajtani) mi hogyan működik benne beszélgetni tapasztalatokat gyűjteni az autóról.

Válaszotokat előre is köszönöm!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2011. március 17. csütörtök, 10:01


Hali!

Az előző hirdetésem, vagy törlődött, vagy törölték nem tudom, de értesítést nem kaptam arról, hogy vmi ne lenne vele oké!
2001-es 320td compact gépjárművem eladó sorba került.Ha valakit érdekelne, e-mail, vagy privát üzenet formájában elér.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-4518709

státusz vaszarig

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 92

Elküldve: 2009. augusztus 18. kedd, 22:45


Sziasztok!

Valaki tud errõl a kocsiról valamit? Öcsémnek néztük!

http://www.hasznaltauto.hu/3063817_bmw_320_2000

Elõre is köszi.

státusz Individual

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2009. július 11. szombat, 14:45


Elvitték az autót egyben mostmár jöhet az új

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. július 09. csütörtök, 13:54


A felni témát áthelyeztem ide:

http://www.bmw3er.hu/modules.p...amp;t=1427



« előző12következő »