autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 22:26


jrtom írta: Nekem is elég hangos már a küszöbpumpa én is tervezem a cserét. Én valszeg Pierburgot fogok venni, 33 ezer körül kapom meg.
BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!




Nekem is zúg már vagy 40.000 km óta, hol hangosabban, hol halkabban.
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 22:08


Nekem is elég hangos már a küszöbpumpa én is tervezem a cserét. Én valszeg Pierburgot fogok venni, 33 ezer körül kapom meg.
BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 22:03


csupán arra gondoltam, hogy nem-e a szürcsögést hallja... 2 évig én se nagyon tudtam róla, mert kb mindig félig tankoltam, aztán eccercsak meglepődtem, bár sejtettem, de rákérdeztem itt is
bár BarG-nak is elég rég van, szóval azért sejtem, hogy nem a tank átszívásos hangot hallja.... csak gondoltam megkérdem.

jrtom írta: Miért ha félig van az mit jelent?

YELLOW írta:
BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!


véletlen nem félig van a tank?








jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 21:49


Miért ha félig van az mit jelent?

YELLOW írta:
BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!


véletlen nem félig van a tank?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 05. péntek, 21:50

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 21:29


BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!


véletlen nem félig van a tank?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 21:19


Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2011. január 11. kedd, 19:43


Szia!

Szerintem ezt fogadd el, mert ha bemész egy márkaszervízbe ott 105 ezer a pumpa!

dfle írta: Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2004 e46 318d- hez küszöb alatti üzm.szivattyút hol lehetne kedvezményes áron beszerezni? (Idáig 60e. és 75e. közötti árajánlatot kaptam, ezt kell elfogadni, vagy esetleg létezik ennél kedvezményesebb ár is?)
Köszönöm előre is a segítséget!





dfle
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz dfle

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2011. január 11. kedd, 17:28


Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2004 e46 318d- hez küszöb alatti üzm.szivattyút hol lehetne kedvezményes áron beszerezni? (Idáig 60e. és 75e. közötti árajánlatot kaptam, ezt kell elfogadni, vagy esetleg létezik ennél kedvezményesebb ár is?)
Köszönöm előre is a segítséget!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 05. vasárnap, 00:32


hancurozo írta:
anubisz írta: miért ne lehetne vontatni automata váltós kocsit? ezt ki találta ki? basszus be teszed N be aztán jól van. Benne van a BMW manuál könyvbe is. Ki tud ilyen dolgot itt ki találni vagy én vagyok nagyon hülye?


Mert nem lehet. Károsodhat a váltó. Van olyan autó aminek engedályezik a vontatását. (nem tudom a BMW ide tartozik-e)


Csak a tisztán látás végett hogy azért ezt is tudja mindenki a vontatásról.
Tow-starting, towing away
Automatic transmission cars:
1. Set the selector lever to N
2. Maximum towing speed: 70 km/h
3. Maximum towing distance: 150 km
BMW manual- ból szerintem mindenki érti. Eredetibe írtam le.


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 20:12


Urak! anubisz & YELLOW - ugyan nem az én tisztem - mi a f..ért kell 123 hozzászólást idézni???

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 19:27


YELLOW írta:
anubisz írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Értem én a gondolatmenetedet, sőt az összes márkaszervíz tulajdonos is nagyon jól érti, és örül neki, mert így tudják kialakítani a rezsióradíjaikat, a 3000 Ft-os motorolajat így adják 9000 Ft-ért, és úgy általában mindenben ezek az árarányok uralkodnak.

Mindössze annyit kell mondanod, hogy Neked megéri a biztonságérzet a 3x-os árat és már le is zártuk a vitát.




Az én esetemben megérte. Amúgy nem.


miért ne lehetne vontatni automata váltós kocsit? ezt ki találta ki? basszus be teszed N be aztán jól van. Benne van a BMW manuál könyvbe is. Ki tud ilyen dolgot itt ki találni vagy én vagyok nagyon hülye?


behúzni nem lehet... bár a katalizátoros autókat amúgysem ajánlott



azt tudom,de itt szervizbe vontatásról volt szó üzemanyag pumpa hiba miatt.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 19:25


anubisz írta: miért ne lehetne vontatni automata váltós kocsit? ezt ki találta ki? basszus be teszed N be aztán jól van. Benne van a BMW manuál könyvbe is. Ki tud ilyen dolgot itt ki találni vagy én vagyok nagyon hülye?


Mert nem lehet. Károsodhat a váltó. Van olyan autó aminek engedályezik a vontatását. (nem tudom a BMW ide tartozik-e)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 19:22


anubisz írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Értem én a gondolatmenetedet, sőt az összes márkaszervíz tulajdonos is nagyon jól érti, és örül neki, mert így tudják kialakítani a rezsióradíjaikat, a 3000 Ft-os motorolajat így adják 9000 Ft-ért, és úgy általában mindenben ezek az árarányok uralkodnak.

Mindössze annyit kell mondanod, hogy Neked megéri a biztonságérzet a 3x-os árat és már le is zártuk a vitát.




Az én esetemben megérte. Amúgy nem.


miért ne lehetne vontatni automata váltós kocsit? ezt ki találta ki? basszus be teszed N be aztán jól van. Benne van a BMW manuál könyvbe is. Ki tud ilyen dolgot itt ki találni vagy én vagyok nagyon hülye?


behúzni nem lehet... bár a katalizátoros autókat amúgysem ajánlott



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 19:14


Fekete320d írta:
BarG írta:
Fekete320d írta:
BarG írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta:
Macsek írta:
Fekete320d írta: Sziasztok!

Még a tél előtt kezdődött a sztori. Ha ráadtam a gyújtást akkor egy búgó hang jött a küszöb és "A" oszlop felől. Belülről. Kintről is lehet hallani az utastérből jobban (sokkal jobban!). Kb. 15mp után elhallgat, és ha beindítom a motort akkor is hallik, mert újra indul, és amíg jár a motor addig búg mit állat. Egyre jobban hallani, már járó motornál is. Arra gondoltam hogy ez valami üzemanyag ellátási dolog lehet. Szervizbe még nem voltam. De ott tuti hogy rámondanak valami 600-800€-t, és kicserélik azt a búgó valamit egy újra. Már ahogy a németeket ismerem. Volt valakinek ilyen? Mi lehet ez? Mennyire fáj ez pénzben? Menjek-e szervizbe, vagy jó ez hangosan is, majd ha megdöglik kiszedik?

Előre is köszi a hozzászólásokat.

320DA 2003' 175'000Km végig (német) szakszervizes. Semmi mók, semmi tuning. Minden gyári.


A hangot a vezetőoldali ülés alatt lévő üzemanyagpumpád adja! Ha az autódban a leírt km van és még nem volt cserélve akkor szerencsés vagy!Az átlag km az 150.000 amit bír a gyári!Én 150nél cseréltettem és rajtam kívűl még egy páran az oldalt olvasgatva!Nekem gyári van benne 85.000ft volt munkadíjastol!Olvastam itt az oldalon tapasztalatokat az utángyártott bárdis lángos unixos szivattyúrol de sokan panaszkodnak hogy nem tudja a nyomást és ugyan olyan hangos!
Nekem ezek a tapasztalataim ezen téren!

Remélem tudtam segíteni!



Igen segítettél. Köszi. Gondolom az a pumpa úgy hal le hogy azonnal. És akkor még a szervizbe döcögés is kizárva, meg a vontatás, mert automata. Megint költhetek rá. A nyári gumikat is most akarom megvenni. Akkor megint mínusz három kiló. Hurrá!

Ja igen szerencsés vagyok! Én a 150,000Km-re turbócserét kaptam. 2000€ volt nagy inspection-al együtt. De a poén az hogy azt mondta a szervizvezető mester, hogy szerencsés vagyok, mert ez 100,000Km körül kellett volna




Nekem anno együtt volt a kettő!!! Nem biztos hogy azonnal meghal.......nekem azt mondta a szerelő ha megkocogtatod alulrol akkor még a szerelőig elmegy!De én is trélereztettem!



Mindig szájtátva olvasom a sokezer euros turbócseréket. A net korában miért ad valaki háromszoros-négyszeres árat egy turbóért?!



Külföldön kicsit másképpen mennek a szervizek mint mc.-on. Adott a halott kocsi. Automata. A Tréler horror áron visz. A lakásomtól 1Km a BMW szerviz. Ebben a 2000€ van benne a turbócsere nagy inspekció stb... Ha elviszem egy kóklerhez akkor lehet hogy bekeni sárral vagy beletesz valami "jó az" szart, és NO gari. Nekem meg beszarik a svájci hegyekben, vagy éppen a semmi közepén szombat délután egy EU autópályán. Szálás, esetleges szállítán, javítás. Olyan számla lesz, hogy be***rsz. Munkaidő kiesésről ne is beszéljen az ember, vagy netán egy fontos projektet csúszol le. Nem 1000-1500€ buksz hanem ennek többszörösét, vagy akár a munkahelyedet. Egyszerű ki állsz a munkahelyedért vagy nem alapon elküldenek. (akár elküldhetnek) Egy ilyen szerviz az "befektetés". Ja és nem beszélve a 2 év gariról + ha valami a turbó miatt romlik el, netán lerobbanok, akkor a számlát tuti benyújtom a BMWnek tréler/szállás kombó. Illetve gari esetekben nem igazén megy az a Wallis-os (ahova soha be nem mennék) huzavona. Hanem inkább 2.-es állás. Egy óra múlva jöjjön.

Ja és ha már fröcsögök. Volt olyan, hogy a magyar BMW szakszerviz azt mondta hogy még ilyet nem látott, illetve kreáljam a hibát. Már egy olyat, ami magától jön, megy. Nem beszélve arról, hogy kerek perec megmondták, hogy nem is hallottak még ilyet. Na ne! Kint meg 15 perc alatt 70€ért megcsinálták és azóta is jó. Ja és ráment 2 aksim mikor kerestem szerelőket.

Budapesten biztos vagyok abban, hogy több szenzációs BMW szerelő van ilyen olyan garázsokban. Ha Pesti lennék járnék oda, sőt a turbót is ott csináltattam volna. Egy pesti lerobban. Telefon / tréler / gond megoldva. 50-150'000Ft. Nem ez a gond. Az, hogy ha idegenben, vagy átutazóba és ott rohadsz le. Őrült összeg lehet a vége. Ilyen esetekben nincsen net, nincsen haver aki jó pofira ugrik érted 1000Km-t trélerrel. Ja és legfőképp szorít az idő. Ezért is vettem BMW-t.

Érti?

Üdv.



Értem én a gondolatmenetedet, sőt az összes márkaszervíz tulajdonos is nagyon jól érti, és örül neki, mert így tudják kialakítani a rezsióradíjaikat, a 3000 Ft-os motorolajat így adják 9000 Ft-ért, és úgy általában mindenben ezek az árarányok uralkodnak.

Mindössze annyit kell mondanod, hogy Neked megéri a biztonságérzet a 3x-os árat és már le is zártuk a vitát.




Az én esetemben megérte. Amúgy nem.


miért ne lehetne vontatni automata váltós kocsit? ezt ki találta ki? basszus be teszed N be aztán jól van. Benne van a BMW manuál könyvbe is. Ki tud ilyen dolgot itt ki találni vagy én vagyok nagyon hülye?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 19:08


YELLOW írta:
futo88 írta: olyan probléma jelentkezett mostanában először a 50km irt ki a computer és meg állt a kocsi aztán 120kmert utoljára pedig 220kmert és meg állt a kocsi! rátöltötem 2 liter benzint és pöcre indult. ac-vel lehet a probléma??? Válaszokat előre köszönöm üdv Dani


hát elvileg én így tudom, hogy a szivattyúra rásegít a tankban lévő üzemanyag nyomása is. ha valaki sokat jár negyed tankokkal, vagy kevesebbel, annak hamarabb tönkremehet a pumpa.
ha a pumpa xar, akkor valóban előfordul, hogy egy bizonyos üzemanyag mennyiség után beindul az autó, és megy is.de ha menet közben az adott szint alá csökken, akkor nem áll meg, viszont leállítás után nem indul be. mondjuk ez inkább tuning autóknál jellemző, azért szoktak nagyobb pumpát rárakni.
szerintem neked más lesz a baj. a tank szintmérője és annak körével. ez mondjuk a pumpán van rajta. elvileg ennek is az a jó, ha a szintmérőt ellepi az üzemanyag, mert akkor a csúszka egyenletesen kopik, nem tud megakadni. szerintem neked meg akad, a BC-nek rossz jelet küld, azt jelzni van anyag közben meg nincs.
én a helyedben kiszedném az AC-t és megnézném a szintmérő részét. e36-ról lehet tudok képet, állítólag az E46-é nagyon hasonló. amikor az e36-ét láttam nekem is akkor mondták ezeket.




én is jártam így 70 km jelzett még vissza aztán ki világított az üzemanyag jelző, 5 km aztán Game over úgy le állt. Szint mérő csere lett a vége,utána annyira pontos volt hogy 10 km ert jelzett és még mindig ment a kocsi. Most nemrég megint így jártam,90 km jelzett és mégis le állt a pályán, még jó hogy mindig hordok 10 litert magammal. szerintem itt most csak akadás lehetett mert azóta jól mér megint.de már nem bízom benne, mindig van a csomagtartóba tartalék benzin