Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 21:19


Tano írta:
Bero írta: Üdv! Elektromosan behajló visszapillantó tükörhöz hova kell a verdába beépíteni a kapcsolót,hogy működjön? Köszöntem


A visszapillanto allitot az ajtofogantyun kell kicserelni egy olyanra, amin rajta van egy nyomogomb, azzal kapcsolod a tukorbehajtast.


Köszi! Ilyet honnan lehet szerválni?



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 20:48


Bero írta: Üdv! Elektromosan behajló visszapillantó tükörhöz hova kell a verdába beépíteni a kapcsolót,hogy működjön? Köszöntem


A visszapillanto allitot az ajtofogantyun kell kicserelni egy olyanra, amin rajta van egy nyomogomb, azzal kapcsolod a tukorbehajtast.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 19:45


..

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 22. szombat, 16:23


Üdv! Elektromosan behajló visszapillantó tükörhöz hova kell a verdába beépíteni a kapcsolót,hogy működjön? Köszöntem





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. január 27. csütörtök, 19:46

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 15. szombat, 17:28


Husza írta: Sziasztok!!
Olyan problémám van, hogy hőfokjeladóm nem volt bekötve nem tudom miért...Nagy nehezen szerintem megtaláltam a kábelt amin persze nincs az a csatlakozó rajta amire a jeladót rá lehetne dugni. Olyan kérdésem lenne, hogy ki tudja pontosan milyen csatlakozó kell?? A válaszokat előre is köszönöm


Nem tudom a csatlakozót, hogy mi a neve. Mikor én vettem az enyémbe jeladót (nekem is csak a csupasz vezeték volt) Kasza_m a csatlakozóval együtt adta a bontott jeladót.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz Husza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. január 15. szombat, 17:20


Sziasztok!!
Olyan problémám van, hogy hőfokjeladóm nem volt bekötve nem tudom miért...Nagy nehezen szerintem megtaláltam a kábelt amin persze nincs az a csatlakozó rajta amire a jeladót rá lehetne dugni. Olyan kérdésem lenne, hogy ki tudja pontosan milyen csatlakozó kell?? A válaszokat előre is köszönöm

Jimm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 318i
Évjárat: 1989

státusz Jimm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 18:09


Kösszi, remélem találok valakit!


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 15:26


Jimm írta: Sziasztok!!
Vettem egy e30 coupet, de m43-as blokk van benne az 1.9-es, kábelköteggel együtt! az a baj h elég szarul van bekötve minden rajta, pl vizhőfok pill.fogy és fordulat egyáltalán nincsen és még van pár cucc ami nincs vagy nem jo, illetve az alapjárat ingadozik dadaog..... Ha valaki tudna segiteni nagyon örülnék, eetleg egy ehhez tartozó kapcsolási rajz vagy bármi jol jönne h megtudjam csinálni!!!
Előre is kösszi!!!!


Megnézheted az Autodatában, vagy keress valakit, akinek megvannak a gyári kapcsrajzok PDF-ben.


Jimm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 318i
Évjárat: 1989

státusz Jimm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. szeptember 26. vasárnap, 12:42


Sziasztok!!
Vettem egy e30 coupet, de m43-as blokk van benne az 1.9-es, kábelköteggel együtt! az a baj h elég szarul van bekötve minden rajta, pl vizhőfok pill.fogy és fordulat egyáltalán nincsen és még van pár cucc ami nincs vagy nem jo, illetve az alapjárat ingadozik dadaog..... Ha valaki tudna segiteni nagyon örülnék, eetleg egy ehhez tartozó kapcsolási rajz vagy bármi jol jönne h megtudjam csinálni!!!
Előre is kösszi!!!!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. szeptember 17. péntek, 20:48


Tano írta: Ezért nem árt elolvasni szerelések előtt a TIS vonatkozó részeit, és akkor elkerülhetőek a hasonló malőrök.

Erre nem gondoltam, de hittem a Youtube szerelési videónak. Mostmár mindegy, mert sikerült jobbra visszaállítani a kiindulási állapotot

Azért ennek a gombmegoldásnak a kitalálóját inkább agyonütni kéne mint dicsérni:

Mostmeg:












Utoljára szerkesztve (6 alkalommal): 2010. szeptember 17. péntek, 21:25

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. szeptember 17. péntek, 20:12


Ezért nem árt elolvasni szerelések előtt a TIS vonatkozó részeit, és akkor elkerülhetőek a hasonló malőrök.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. szeptember 17. péntek, 19:55


YELLOW írta:

nah látod én leírtam, hogy törtem el, erre megcsinálod ugyanezt... legalább elolvastad vóna


Igazad van Yellow, paradicsomszemű voltam, nem néztem az írásod erre vonatkozó részét, azt gondoltam, a krómkarika törte. De legalább kipróbáltam


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. szeptember 17. péntek, 19:46


hil írta:
seta írta:
hil írta: Sziasztok! Nincs valakinek fényképe a szétszerelt műszer egységről, amin látható az (idő)óra beállítója? Sajna nekem megadta magát a beállító, mekk kell javítanom.
előre is:köszi


Szia! Feltettem a galériámba pár képet róla. A képeket a led-ek miatt csináltam, de egész jól látszanak rajta a gombok is. Remélem hasznosnak találod


Köszönöm szépen a segitséget, Kempelennek a képeket. Megjavítottam: 14-kor kezdtem, az első szitkokat a gyártóra 18 órakor tettem meg, 19-re már ezt az írást csinálom. A baj az volt, hogy a mikro kapcsolók elhaltak, és az előző tulaj a kapcsolók rossz kontaktját erővel próbálta ellensúlyozni, miáltal letört a műanyag pöcök, ami a kapcsolót nyomkodja. Ez nem az a pöcök ami a nyomógombon van, hanem a műszeregység belsejében található. Ilyen primitív megoldás kinek juthatott az eszébe??? Ezt több nekifutással sikerült megoldanom: először pillanat ragasztó, bár tudtam és megtapasztaltam korábban, hogy az a kezemen kívűl semmit nem ragaszt, most ez ismételten megerősítést nyert. Utána, mikor már kellőképpen ragacsos voltam, elkezdtem vékony berilium-bronz lemezből legyártani a letört műanyag darabot (2 db kellett). De mivel ott mérni nem lehetett, ezért próbálgatás útján alakult ki a végleges forma, közben elfogyott a brbz lemezem és még nem volt egy jó darab sem. Folytattam a dolgot vékony horganyzott lemezből. Nyolc próbálkozás után elkészült az első darab, ami jó is lett (az egyik kapcsolóhoz). A másik pont a tükörképe ennek, az már gyorsan ment.
Viszont: a szétszedés előtt néztem YuoTube videót a műszeregység szétszedéséről a Crómkarikák kapcsán, az biztos út a napi Km és a 12/24 órás pucuka letöréséhez.(összerakás során nekem is sikerült az egyiket leamortizálnom) Szóval, úgy kell szétszedi és összerakni, hogy előtte le kell húzni a nyomógomb kiálló vastag részét, ezután a maradék pöckök bent maradnak a nyák lapon és így nem törik semmi. A fent emlíített gombok kiálló nyúlványai ugyanis az alsó lámpasor takaró lemezei alá mennek be, tehát az le is törheti azokat, szerencsével persze nem.Csináltam képeket, majd írok leírást is a gyógyításról, hátha valakinek segítségére lehet



nah látod én leírtam, hogy törtem el, erre megcsinálod ugyanezt... legalább elolvastad vóna



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. szeptember 17. péntek, 19:21


seta írta:
hil írta: Sziasztok! Nincs valakinek fényképe a szétszerelt műszer egységről, amin látható az (idő)óra beállítója? Sajna nekem megadta magát a beállító, mekk kell javítanom.
előre is:köszi


Szia! Feltettem a galériámba pár képet róla. A képeket a led-ek miatt csináltam, de egész jól látszanak rajta a gombok is. Remélem hasznosnak találod


Köszönöm szépen a segitséget, Kempelennek a képeket. Megjavítottam: 14-kor kezdtem, az első szitkokat a gyártóra 18 órakor tettem meg, 19-re már ezt az írást csinálom. A baj az volt, hogy a mikro kapcsolók elhaltak, és az előző tulaj a kapcsolók rossz kontaktját erővel próbálta ellensúlyozni, miáltal letört a műanyag pöcök, ami a kapcsolót nyomkodja. Ez nem az a pöcök ami a nyomógombon van, hanem a műszeregység belsejében található. Ilyen primitív megoldás kinek juthatott az eszébe??? Ezt több nekifutással sikerült megoldanom: először pillanat ragasztó, bár tudtam és megtapasztaltam korábban, hogy az a kezemen kívűl semmit nem ragaszt, most ez ismételten megerősítést nyert. Utána, mikor már kellőképpen ragacsos voltam, elkezdtem vékony berilium-bronz lemezből legyártani a letört műanyag darabot (2 db kellett). De mivel ott mérni nem lehetett, ezért próbálgatás útján alakult ki a végleges forma, közben elfogyott a brbz lemezem és még nem volt egy jó darab sem. Folytattam a dolgot vékony horganyzott lemezből. Nyolc próbálkozás után elkészült az első darab, ami jó is lett (az egyik kapcsolóhoz). A másik pont a tükörképe ennek, az már gyorsan ment.
Viszont: a szétszedés előtt néztem YuoTube videót a műszeregység szétszedéséről a Crómkarikák kapcsán, az biztos út a napi Km és a 12/24 órás pucuka letöréséhez.(összerakás során nekem is sikerült az egyiket leamortizálnom) Szóval, úgy kell szétszedi és összerakni, hogy előtte le kell húzni a nyomógomb kiálló vastag részét, ezután a maradék pöckök bent maradnak a nyák lapon és így nem törik semmi. A fent emlíített gombok kiálló nyúlványai ugyanis az alsó lámpasor takaró lemezei alá mennek be, tehát az le is törheti azokat, szerencsével persze nem.Csináltam képeket, majd írok leírást is a gyógyításról, hátha valakinek segítségére lehet







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. szeptember 17. péntek, 19:23

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. szeptember 17. péntek, 07:47


seta írta:
hil írta: Sziasztok! Nincs valakinek fényképe a szétszerelt műszer egységről, amin látható az (idő)óra beállítója? Sajna nekem megadta magát a beállító, mekk kell javítanom.
előre is:köszi


Szia! Feltettem a galériámba pár képet róla. A képeket a led-ek miatt csináltam, de egész jól látszanak rajta a gombok is. Remélem hasznosnak találod


Nah ezek még jobbak is ebből a szempontból. Nekem csak távolabbról készült képeim vannak...