kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2020. december 20. vasárnap, 17:32


tusi_ írta:
YELLOW írta:
tusi_ írta:
anubisz írta:
szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba



Tudom, hogy regi a hsz, de emellett nemtudtam elmenni. Ha tudnand milyen szarak az utak itt, foleg az altalad emlitett csatorna fedelek.....?!
Kb 10 meterenkent vannak lerakva es nem egyenes sorba, hanem csalingazni kell koztuk, mintha be lennel b...va. Az autopalyak is olyanok, amilyenek, persze rednszeresen javitjak, de emiatt meg olyan dugok vannak.....
Jarok haza rendszeresen, tudom, milyenek a magyar utak. De azert en nem igaz, hogy tukor sima az ut No.ban. Ahol jok nagyjabol, az a regi DDR resz, ott az egyesules utan csinaltak meg az autopalya halozatot, de ahol en lakom Bajororszagban, ott szinte katasztrofa.


nekem már a magyar autópálya is egy álom. kár, hogy nagyon ritkán kell rajta közlekednem, mert imádom. álom vezetni rajta az autót. Miskolc és lakhelyem között nem győzi az ember kerülgetni az aknafedőket. ráadásul van település, ahol úgy van lerakva, hogy balról kerülni nem tudod ha jönnek szembe, viszont ha megközölöd, akkor egyrészt nagyon közel kerülsz a padkához, másrészt az akna és padka között is meg van süllyedve ott az út, tehát tulajdonképpen sokat nem nyersz vele. gyűlölöm!
volt, hogy apámat pár éve megállította a rendőr, mert kerülgette. kihalt út nem veszélyeztetve senkit. sajnos a benzin és egyéb helyre fizetünk elég adót, és még kötelező is belemennem a szarba? nagyvárosi használat kinyírja az autót az biztos.


A magyar autopalyak teljesen jok. Egy gond van veluk, hogy a kulso savot lepusztitjak a kamionok.
A foutak sem annyira veszelyesk, a masodrenduek viszont borzalom. Ezt elfogadom, en kozepen szoktam menni 70-80al. Na ilyen azert itt nincs, de a csatornafedokon megtudok orulni


Sziasztok.
Sorrx hogy belevau de tényleg rettentően szarok az utak.
A csatornafedelek még véletlenűl sincsennek egyszintben az úttal vagy ha igen akkor azt kb fél órája csinálták.Nncsennek is egysikban de még csak egyenes sorban sem tehát örülsz ha ki tudod őket szlalomozni több kevesebb sikerrel.A minap jártam a Hungária körúton és mentem a liget felé,ott van egy enyha balos kanyar asszem Gyáli út na abban a balos kanyarban és előtte is kb 300-400 méter távolságban 50 méterneként van egy bukkanó ami keresztbe fut tehát tök mindegy melyik sávban mész odabasz keményen.
Miért engednek ilyeneknek tendert megnyerni?Kopóréteg max 30mm áztán csodákoznak hogy tönkre megy fél év alatt.
Sajnos ez a magyar valóság,ha szar is amit csinál neki adjuk a szerződést mert olcsó.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2019. december 14. szombat, 15:05


berena írta: sziaszto en regen jartam itt szeretnek egy elerhetoseggel kapcsolatban segitseget kerni jlaci74 elerhetoseget szeretnem ha megadnatok szilentekkel kapcsolatban keresnem koszonom o cseszter neven ismer mar vettem tole parszor szilentet


akkor tudod mi az elérhetősége... de,ha rákeresel a jlaci74 névre a polgári nevét is megkapod, aztán eléred pár helyen...

státusz berena

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2019. december 14. szombat, 00:19


sziaszto en regen jartam itt szeretnek egy elerhetoseggel kapcsolatban segitseget kerni jlaci74 elerhetoseget szeretnem ha megadnatok szilentekkel kapcsolatban keresnem koszonom o cseszter neven ismer mar vettem tole parszor szilentet





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2019. december 14. szombat, 00:23

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 07:29


YELLOW írta:
tusi_ írta:
anubisz írta:
szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba



Tudom, hogy regi a hsz, de emellett nemtudtam elmenni. Ha tudnand milyen szarak az utak itt, foleg az altalad emlitett csatorna fedelek.....?!
Kb 10 meterenkent vannak lerakva es nem egyenes sorba, hanem csalingazni kell koztuk, mintha be lennel b...va. Az autopalyak is olyanok, amilyenek, persze rednszeresen javitjak, de emiatt meg olyan dugok vannak.....
Jarok haza rendszeresen, tudom, milyenek a magyar utak. De azert en nem igaz, hogy tukor sima az ut No.ban. Ahol jok nagyjabol, az a regi DDR resz, ott az egyesules utan csinaltak meg az autopalya halozatot, de ahol en lakom Bajororszagban, ott szinte katasztrofa.


nekem már a magyar autópálya is egy álom. kár, hogy nagyon ritkán kell rajta közlekednem, mert imádom. álom vezetni rajta az autót. Miskolc és lakhelyem között nem győzi az ember kerülgetni az aknafedőket. ráadásul van település, ahol úgy van lerakva, hogy balról kerülni nem tudod ha jönnek szembe, viszont ha megközölöd, akkor egyrészt nagyon közel kerülsz a padkához, másrészt az akna és padka között is meg van süllyedve ott az út, tehát tulajdonképpen sokat nem nyersz vele. gyűlölöm!
volt, hogy apámat pár éve megállította a rendőr, mert kerülgette. kihalt út nem veszélyeztetve senkit. sajnos a benzin és egyéb helyre fizetünk elég adót, és még kötelező is belemennem a szarba? nagyvárosi használat kinyírja az autót az biztos.


A magyar autopalyak teljesen jok. Egy gond van veluk, hogy a kulso savot lepusztitjak a kamionok.
A foutak sem annyira veszelyesk, a masodrenduek viszont borzalom. Ezt elfogadom, en kozepen szoktam menni 70-80al. Na ilyen azert itt nincs, de a csatornafedokon megtudok orulni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. december 02. péntek, 12:02


YELLOW írta:
tusi_ írta:
anubisz írta:
szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba



Tudom, hogy regi a hsz, de emellett nemtudtam elmenni. Ha tudnand milyen szarak az utak itt, foleg az altalad emlitett csatorna fedelek.....?!
Kb 10 meterenkent vannak lerakva es nem egyenes sorba, hanem csalingazni kell koztuk, mintha be lennel b...va. Az autopalyak is olyanok, amilyenek, persze rednszeresen javitjak, de emiatt meg olyan dugok vannak.....
Jarok haza rendszeresen, tudom, milyenek a magyar utak. De azert en nem igaz, hogy tukor sima az ut No.ban. Ahol jok nagyjabol, az a regi DDR resz, ott az egyesules utan csinaltak meg az autopalya halozatot, de ahol en lakom Bajororszagban, ott szinte katasztrofa.


nekem már a magyar autópálya is egy álom. kár, hogy nagyon ritkán kell rajta közlekednem, mert imádom. álom vezetni rajta az autót. Miskolc és lakhelyem között nem győzi az ember kerülgetni az aknafedőket. ráadásul van település, ahol úgy van lerakva, hogy balról kerülni nem tudod ha jönnek szembe, viszont ha megközölöd, akkor egyrészt nagyon közel kerülsz a padkához, másrészt az akna és padka között is meg van süllyedve ott az út, tehát tulajdonképpen sokat nem nyersz vele. gyűlölöm!
volt, hogy apámat pár éve megállította a rendőr, mert kerülgette. kihalt út nem veszélyeztetve senkit. sajnos a benzin és egyéb helyre fizetünk elég adót, és még kötelező is belemennem a szarba? nagyvárosi használat kinyírja az autót az biztos.


Na e mellé ha asszony vezeti inkább a vasat...
Sebaj a mostani műszakira egy jobb első toronycsapágy + kettő kutyacsont cserével meg is volt a vizsga.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. december 02. péntek, 12:03

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. december 02. péntek, 11:14


tusi_ írta:
anubisz írta:
szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba



Tudom, hogy regi a hsz, de emellett nemtudtam elmenni. Ha tudnand milyen szarak az utak itt, foleg az altalad emlitett csatorna fedelek.....?!
Kb 10 meterenkent vannak lerakva es nem egyenes sorba, hanem csalingazni kell koztuk, mintha be lennel b...va. Az autopalyak is olyanok, amilyenek, persze rednszeresen javitjak, de emiatt meg olyan dugok vannak.....
Jarok haza rendszeresen, tudom, milyenek a magyar utak. De azert en nem igaz, hogy tukor sima az ut No.ban. Ahol jok nagyjabol, az a regi DDR resz, ott az egyesules utan csinaltak meg az autopalya halozatot, de ahol en lakom Bajororszagban, ott szinte katasztrofa.


nekem már a magyar autópálya is egy álom. kár, hogy nagyon ritkán kell rajta közlekednem, mert imádom. álom vezetni rajta az autót. Miskolc és lakhelyem között nem győzi az ember kerülgetni az aknafedőket. ráadásul van település, ahol úgy van lerakva, hogy balról kerülni nem tudod ha jönnek szembe, viszont ha megközölöd, akkor egyrészt nagyon közel kerülsz a padkához, másrészt az akna és padka között is meg van süllyedve ott az út, tehát tulajdonképpen sokat nem nyersz vele. gyűlölöm!
volt, hogy apámat pár éve megállította a rendőr, mert kerülgette. kihalt út nem veszélyeztetve senkit. sajnos a benzin és egyéb helyre fizetünk elég adót, és még kötelező is belemennem a szarba? nagyvárosi használat kinyírja az autót az biztos.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. december 02. péntek, 08:57


anubisz írta:
szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba



Tudom, hogy regi a hsz, de emellett nemtudtam elmenni. Ha tudnand milyen szarak az utak itt, foleg az altalad emlitett csatorna fedelek.....?!
Kb 10 meterenkent vannak lerakva es nem egyenes sorba, hanem csalingazni kell koztuk, mintha be lennel b...va. Az autopalyak is olyanok, amilyenek, persze rednszeresen javitjak, de emiatt meg olyan dugok vannak.....
Jarok haza rendszeresen, tudom, milyenek a magyar utak. De azert en nem igaz, hogy tukor sima az ut No.ban. Ahol jok nagyjabol, az a regi DDR resz, ott az egyesules utan csinaltak meg az autopalya halozatot, de ahol en lakom Bajororszagban, ott szinte katasztrofa.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 08:31


blueman írta: Bal elso lengokar gombfej, a talpas megpusztult a kocsim alatt, illetve a szilent is.
A temat atolvasva ha jol lattam, Erden egy 10-es korul ujitjak fel a gombfejet, viszont eleg vegyes a visszajelzes, esetleg mast tudtok ajanlani?

Jlaci fele szilentet csak parban erdemes betenni, vagy mehet most csak a bal lengokarba, ha majd a jobb oldali megpusztul, akkor azt is cserelnem.



A szilentet párban cseréld, nekem másfél évente kellett cserélni E46-ban. Teljesen normál dolog a magyar utakon, szilent csere után álom élmény lesz a kormányzás



blueman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz blueman

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2015. május 21. csütörtök, 07:13


Bal elso lengokar gombfej, a talpas megpusztult a kocsim alatt, illetve a szilent is.
A temat atolvasva ha jol lattam, Erden egy 10-es korul ujitjak fel a gombfejet, viszont eleg vegyes a visszajelzes, esetleg mast tudtok ajanlani?

Jlaci fele szilentet csak parban erdemes betenni, vagy mehet most csak a bal lengokarba, ha majd a jobb oldali megpusztul, akkor azt is cserelnem.




m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. július 22. hétfő, 08:11


jlaci74 írta:
anubisz írta:
b_imi írta:
anubisz írta:
tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.

http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194

http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997

tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.

gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,


Ezek a hátsó futómű alkatrészei


Tudom, de azt mondta nézzek neki 3,5 ezrekért szilentet, hát tessék. Biztos van 1,2 a futóműbe ami drágább, de úgy mondta, mintha valami hihetetlen varázslatot említettem volna a 3,5 ezer ft al. Általánosságba említettem az árat, a többsége ennyi, kivéve azt a pár fődarabot. Felnőtt embereknek kell megmagyarázni mi áll a leírtakban, 5x6x. Nem az első futómű legdrágább szilentjére írtam, hanem a többségre, amiből kis ezer van még, és ugyan úgy szarrá mehetnek.
Arról nem is beszélve, hogy beütöm a keresőbe szilent gyártás, már ad rá vagy 1000 találatot, most ezt ilyen egyszerű gyártani, hogy minden sarkon csinálják, vagy ennyire jó üzlet, hogy mindenki ezt csinálja. Most aztán válassz, ki miből csinálja, plusz pénzért ugyan vagy szétmegy 1 év alatt, vagy a kocsit tépi szét.
Felnit is minden gumis javít már, néhol kalapáccsal.
Azt pofázzák minden tuning oldalon, a nem szakszerűen keményített buhera szét bassza a kocsit,akár szélsőséges esetekben még a futómű elemei is kiszakadhatnak.
Ezek mind hülyék gondolom. Ezek után vegyél valakitől aki kisüzemileg gyárt ilyeneket, és ácsold be a kocsiba, aztán vagy jó leszen, vagy nem. A nem az általában sok 1000 ezrekbe kerül utána.
Igen, van aki ért hozzá, és tudja mit csinál, de a többség nem, csak megveszi a neten, beácsolja, aztán had szóljon, te megveszed, alattad meg szétesik.
Igen ezek tuti dolgok, de nem ezekre a szarrágó utakra, ha megfogsz egy kátyút olyat üt majd kiszakad az eleje,aztán dobj rá egy peres 35 gumit,aztán lehet sírni, ha torzúl a felni, hajlik a futómű, 6 hónap múlva már az ajtók se záródnak, úgy el van hajolva a kaszni,főleg kabriót gányolnak ahol a tető hiánya a gyenge láncszem, a merevség.
Én is betenném, ha erre jó utak lennének,de bombatölcsérekre nem fogom betonra keményíteni a futóművet, hogy minden csatornafedélnél, vas. átjárónál állóra fékezzek, hátha 10 centis a szintkülönbség.
Oszt akkor mindenki azt rak be amit akar. Aki meg nem, az a hülye,mert a gyári fost használja.
Én nem akarok versenyezni az utakon, arra meg jó, ha néha megnyomom.
Ha azt akarnék akkor M3 vennék, aztán mindegy neked milyen szilent van a kocsiba, banán kék, vagy hupi sárga. Csak hátranéznék, és azt mondanám, a konkurencia messze elmarad....


Az igazság nálad van :
" Oszt akkor mindenki azt rak be amit akar. " - ennyi .


Egy bmw specialista céggel ne versenyezz

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 22:06


anubisz írta:
b_imi írta:
anubisz írta:
tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.

http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194

http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997

tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.

gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,


Ezek a hátsó futómű alkatrészei


Tudom, de azt mondta nézzek neki 3,5 ezrekért szilentet, hát tessék. Biztos van 1,2 a futóműbe ami drágább, de úgy mondta, mintha valami hihetetlen varázslatot említettem volna a 3,5 ezer ft al. Általánosságba említettem az árat, a többsége ennyi, kivéve azt a pár fődarabot. Felnőtt embereknek kell megmagyarázni mi áll a leírtakban, 5x6x. Nem az első futómű legdrágább szilentjére írtam, hanem a többségre, amiből kis ezer van még, és ugyan úgy szarrá mehetnek.
Arról nem is beszélve, hogy beütöm a keresőbe szilent gyártás, már ad rá vagy 1000 találatot, most ezt ilyen egyszerű gyártani, hogy minden sarkon csinálják, vagy ennyire jó üzlet, hogy mindenki ezt csinálja. Most aztán válassz, ki miből csinálja, plusz pénzért ugyan vagy szétmegy 1 év alatt, vagy a kocsit tépi szét.
Felnit is minden gumis javít már, néhol kalapáccsal.
Azt pofázzák minden tuning oldalon, a nem szakszerűen keményített buhera szét bassza a kocsit,akár szélsőséges esetekben még a futómű elemei is kiszakadhatnak.
Ezek mind hülyék gondolom. Ezek után vegyél valakitől aki kisüzemileg gyárt ilyeneket, és ácsold be a kocsiba, aztán vagy jó leszen, vagy nem. A nem az általában sok 1000 ezrekbe kerül utána.
Igen, van aki ért hozzá, és tudja mit csinál, de a többség nem, csak megveszi a neten, beácsolja, aztán had szóljon, te megveszed, alattad meg szétesik.
Igen ezek tuti dolgok, de nem ezekre a szarrágó utakra, ha megfogsz egy kátyút olyat üt majd kiszakad az eleje,aztán dobj rá egy peres 35 gumit,aztán lehet sírni, ha torzúl a felni, hajlik a futómű, 6 hónap múlva már az ajtók se záródnak, úgy el van hajolva a kaszni,főleg kabriót gányolnak ahol a tető hiánya a gyenge láncszem, a merevség.
Én is betenném, ha erre jó utak lennének,de bombatölcsérekre nem fogom betonra keményíteni a futóművet, hogy minden csatornafedélnél, vas. átjárónál állóra fékezzek, hátha 10 centis a szintkülönbség.
Oszt akkor mindenki azt rak be amit akar. Aki meg nem, az a hülye,mert a gyári fost használja.
Én nem akarok versenyezni az utakon, arra meg jó, ha néha megnyomom.
Ha azt akarnék akkor M3 vennék, aztán mindegy neked milyen szilent van a kocsiba, banán kék, vagy hupi sárga. Csak hátranéznék, és azt mondanám, a konkurencia messze elmarad....


Az igazság nálad van :
" Oszt akkor mindenki azt rak be amit akar. " - ennyi .

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 17:45


anubisz írta:
b_imi írta:
anubisz írta:
tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.

http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194

http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997

tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.

gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,


Ezek a hátsó futómű alkatrészei


Tudom, de azt mondta nézzek neki 3,5 ezrekért szilentet, hát tessék. Biztos van 1,2 a futóműbe ami drágább, de úgy mondta, mintha valami hihetetlen varázslatot említettem volna a 3,5 ezer ft al. Általánosságba említettem az árat, a többsége ennyi, kivéve azt a pár fődarabot. Felnőtt embereknek kell megmagyarázni mi áll a leírtakban, 5x6x. Nem az első futómű legdrágább szilentjére írtam, hanem a többségre, amiből kis ezer van még, és ugyan úgy szarrá mehetnek.
Arról nem is beszélve, hogy beütöm a keresőbe szilent gyártás, már ad rá vagy 1000 találatot, most ezt ilyen egyszerű gyártani, hogy minden sarkon csinálják, vagy ennyire jó üzlet, hogy mindenki ezt csinálja. Most aztán válassz, ki miből csinálja, plusz pénzért ugyan vagy szétmegy 1 év alatt, vagy a kocsit tépi szét.
Felnit is minden gumis javít már, néhol kalapáccsal.
Azt pofázzák minden tuning oldalon, a nem szakszerűen keményített buhera szét bassza a kocsit,akár szélsőséges esetekben még a futómű elemei is kiszakadhatnak.
Ezek mind hülyék gondolom. Ezek után vegyél valakitől aki kisüzemileg gyárt ilyeneket, és ácsold be a kocsiba, aztán vagy jó leszen, vagy nem. A nem az általában sok 1000 ezrekbe kerül utána.
Igen, van aki ért hozzá, és tudja mit csinál, de a többség nem, csak megveszi a neten, beácsolja, aztán had szóljon, te megveszed, alattad meg szétesik.
Igen ezek tuti dolgok, de nem ezekre a szarrágó utakra, ha megfogsz egy kátyút olyat üt majd kiszakad az eleje,aztán dobj rá egy peres 35 gumit,aztán lehet sírni, ha torzúl a felni, hajlik a futómű, 6 hónap múlva már az ajtók se záródnak, úgy el van hajolva a kaszni,főleg kabriót gányolnak ahol a tető hiánya a gyenge láncszem, a merevség.
Én is betenném, ha erre jó utak lennének,de bombatölcsérekre nem fogom betonra keményíteni a futóművet, hogy minden csatornafedélnél, vas. átjárónál állóra fékezzek, hátha 10 centis a szintkülönbség.
Oszt akkor mindenki azt rak be amit akar. Aki meg nem, az a hülye,mert a gyári fost használja.
Én nem akarok versenyezni az utakon, arra meg jó, ha néha megnyomom.
Ha azt akarnék akkor M3 vennék, aztán mindegy neked milyen szilent van a kocsiba, banán kék, vagy hupi sárga. Csak hátranéznék, és azt mondanám, a konkurencia messze elmarad....


Ja, értem.

Szerintem az itt a legnagyobb probléma, hogy felrak az ember egy 225-ös gumit erre az autóra és a gyári alkatrészekkel birkózik az utakon. Ezen lehet javítani + irányba. Ha valakit ez nem zavar, akkor nem teszi.
De azért nem kell leszólni azt, aki próbálkozik egy megoldással, és esetleg még el is mondja a tapasztalatait itt segítő szándékkal.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 17:20


b_imi írta:
anubisz írta:
tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.

http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194

http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997

tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.

gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,


Ezek a hátsó futómű alkatrészei


Tudom, de azt mondta nézzek neki 3,5 ezrekért szilentet, hát tessék. Biztos van 1,2 a futóműbe ami drágább, de úgy mondta, mintha valami hihetetlen varázslatot említettem volna a 3,5 ezer ft al. Általánosságba említettem az árat, a többsége ennyi, kivéve azt a pár fődarabot. Felnőtt embereknek kell megmagyarázni mi áll a leírtakban, 5x6x. Nem az első futómű legdrágább szilentjére írtam, hanem a többségre, amiből kis ezer van még, és ugyan úgy szarrá mehetnek.
Arról nem is beszélve, hogy beütöm a keresőbe szilent gyártás, már ad rá vagy 1000 találatot, most ezt ilyen egyszerű gyártani, hogy minden sarkon csinálják, vagy ennyire jó üzlet, hogy mindenki ezt csinálja. Most aztán válassz, ki miből csinálja, plusz pénzért ugyan vagy szétmegy 1 év alatt, vagy a kocsit tépi szét.
Felnit is minden gumis javít már, néhol kalapáccsal.
Azt pofázzák minden tuning oldalon, a nem szakszerűen keményített buhera szét bassza a kocsit,akár szélsőséges esetekben még a futómű elemei is kiszakadhatnak.
Ezek mind hülyék gondolom. Ezek után vegyél valakitől aki kisüzemileg gyárt ilyeneket, és ácsold be a kocsiba, aztán vagy jó leszen, vagy nem. A nem az általában sok 1000 ezrekbe kerül utána.
Igen, van aki ért hozzá, és tudja mit csinál, de a többség nem, csak megveszi a neten, beácsolja, aztán had szóljon, te megveszed, alattad meg szétesik.
Igen ezek tuti dolgok, de nem ezekre a szarrágó utakra, ha megfogsz egy kátyút olyat üt majd kiszakad az eleje,aztán dobj rá egy peres 35 gumit,aztán lehet sírni, ha torzúl a felni, hajlik a futómű, 6 hónap múlva már az ajtók se záródnak, úgy el van hajolva a kaszni,főleg kabriót gányolnak ahol a tető hiánya a gyenge láncszem, a merevség.
Én is betenném, ha erre jó utak lennének,de bombatölcsérekre nem fogom betonra keményíteni a futóművet, hogy minden csatornafedélnél, vas. átjárónál állóra fékezzek, hátha 10 centis a szintkülönbség.
Oszt akkor mindenki azt rak be amit akar. Aki meg nem, az a hülye,mert a gyári fost használja.
Én nem akarok versenyezni az utakon, arra meg jó, ha néha megnyomom.
Ha azt akarnék akkor M3 vennék, aztán mindegy neked milyen szilent van a kocsiba, banán kék, vagy hupi sárga. Csak hátranéznék, és azt mondanám, a konkurencia messze elmarad....

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 16:55

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 16:50


anubisz írta:
tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.

http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194

http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997

tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.

gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,