andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 20:08


b_imi írta: Ha ez fémesen kopog, akkor ott már nagy baj van, mivel a gumi rész nincs meg.


A fémes kopogást már orvosoltam! Kormánymű! Viszont a változás óriási.
csak még mindig van valami a jobb oldalon, inkább tompa huppanós hang.
szerintem és mások szerint is gátló lehet, de a futóműves szerint ennek is van egy kis lógása.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 20:03


Ha ez fémesen kopog, akkor ott már nagy baj van, mivel a gumi rész nincs meg.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 20:01


andree írta:
b_imi írta:
andree írta:
b_imi írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?


Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.


Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.

- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot


Sziasztok,
mik a legfőbb tünetei ha már cserés?


Kopog, lóg, kifolyt belőle a folyadék, bizonytalan a vezetés, stb.
Ha behúzott kéziféknél előre hátra forgatod a kereket, mozog az egész futómű.




Milyen méretű gömbfej kinyomóval lehet lehúzatni a lengőkarról?
A kopogás milyen? Inkább tompább huppanós vagy éles fémesebb?
Yellow ha kicserélem akkor neked adom a régit kísérletezni.


Lecsavarozod a kasztniról és lehúzod. Ha rá van szorulva, akkor egy kis szilikon a gumi és a lengőkar közé, meg kell erősen mozgatni és lejön.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 19:33


b_imi írta:
andree írta:
b_imi írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?


Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.


Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.

- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot


Sziasztok,
mik a legfőbb tünetei ha már cserés?


Kopog, lóg, kifolyt belőle a folyadék, bizonytalan a vezetés, stb.
Ha behúzott kéziféknél előre hátra forgatod a kereket, mozog az egész futómű.




Milyen méretű gömbfej kinyomóval lehet lehúzatni a lengőkarról?
A kopogás milyen? Inkább tompább huppanós vagy éles fémesebb?
Yellow ha kicserélem akkor neked adom a régit kísérletezni.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 19:26


andree írta:
b_imi írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?


Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.


Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.

- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot


Sziasztok,
mik a legfőbb tünetei ha már cserés?


Kopog, lóg, kifolyt belőle a folyadék, bizonytalan a vezetés, stb.
Ha behúzott kéziféknél előre hátra forgatod a kereket, mozog az egész futómű.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 01. hétfő, 19:28

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 18:59


b_imi írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.


Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.

- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot


Sziasztok,
mik a legfőbb tünetei ha már cserés?

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 18:33


csatis1 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.


Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.

- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 01. hétfő, 18:39


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 16:48


YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 13:06


a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. február 12. kedd, 07:06


hil írta:
Szia!
Az e36 lengőkarja nem Alu- ból van, abba lehet préselgetni



tudom a videó csak azért van, mert én sem tudtam elképzelni, milyen is mikor kuka a talpas.

szerk.: ezt írtam visszább, meg a cégnek, de ők aluba is vállalják, de a hogyanát csak nem értem

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 12. kedd, 07:08

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 21:02


anubisz írta: ha mindenkinek kiszakadna, nem csinálnák, szerintem. Mert baleset veszélyes,meg senki nem csináltatná. Persze az se mindegy,hogy ezt is ki csinálja,mert gardánt is javítanak sokan,aztán mikor bementem egy céghez, nagy céghez, mondták, hogy azok is hozzájuk küldik fel. Ilyen rafináltak. Persze 3 hónap garanciával én se csináltatnám meg. Kamionoknál, teherautóknál is csinálják, ahogy néztem a honlapon,akkor ha ott kiszakad 20 tonnánál,az fasza lenne.
Ha tudom, elrakom a régieket amik cserélve lettek,megcsináltattam volna, és tartaléknak jó lett volna. erre otthagytam a szervizbe. Vagy eladtam volna yellownak hogy ujjak





xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 18:02


hil írta:
Szia!
Az e36 lengőkarja nem Alu- ból van, abba lehet préselgetni



eddig panaszom nincs rá, pedig kapott azóta egy elég nagy ütést is az az oldal... majd elválik.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 17:58


[quote="YELLOW"]igaz E36, de jól látszik a szar talpas, meg stabilizátor.


YouTube videó

Szia!
Az e36 lengőkarja nem Alu- ból van, abba lehet préselgetni



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 12:44


ha mindenkinek kiszakadna, nem csinálnák, szerintem. Mert baleset veszélyes,meg senki nem csináltatná. Persze az se mindegy,hogy ezt is ki csinálja,mert gardánt is javítanak sokan,aztán mikor bementem egy céghez, nagy céghez, mondták, hogy azok is hozzájuk küldik fel. Ilyen rafináltak. Persze 3 hónap garanciával én se csináltatnám meg. Kamionoknál, teherautóknál is csinálják, ahogy néztem a honlapon,akkor ha ott kiszakad 20 tonnánál,az fasza lenne.
Ha tudom, elrakom a régieket amik cserélve lettek,megcsináltattam volna, és tartaléknak jó lett volna. erre otthagytam a szervizbe. Vagy eladtam volna yellownak hogy ujjak


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 11. hétfő, 12:49

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2013. február 11. hétfő, 09:43


igaz E36, de jól látszik a szar talpas, meg stabilizátor.


YouTube videó