dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. január 07. kedd, 19:13


dzsoki írta: http://bmwbase.eu
Na emberek!
Ma megoldódott a központi elektromos ablak és ablaktörlő problémám!
A link-én lehet megnézni a helyet ahol rendberakták.
Mit mondjak?! A meló elvégezve, az ár nem veszélyes, de a hozzáállás siralmas.
Semmi infót nem kapsz hogy mire számíthatsz, ha érdeklődsz telefonon 12kor hogy mi a helyzet, (8ra vittem), "mondtam hogy majd Hívlak" a válasz.
Kicserélték a világítás kártyát mert állítólag nem működött a távolságim bár én ezt nem tapasztaltam.
Persze lehet hogy úton oda elszállt, nem állítom hogy nem.
Ja és azóta a bal magasság állítás KO, ami meg szerintem működött, de ez sem tuti (új még a kocsi).
4re érte mentem, már az udvaron állt, hívás sehol pedig ígéretet kaptam hogy ha kész csörögnek.
Csak a pótkulcsot kódolta fel, mert a használatban lévő " sz@r".
Hazaértem szétszedtem, megtörölget, összerak, felkódol (10perc +ÁFA).
Mindegy a szekér megy, boldogság van.

Szebb jövőt


Ja és megnyugtattak hogy az autóm biztosan sz@rrá volt törve, mert nem rohad sehol és 99-es autónak már át kellett volna rohadnia.
Hát ha törött, akkor törött!
Én kérek elnézést hogy "makulátlan" a kaszni.
Azért én ettől nem lettem ideges!




dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. január 07. kedd, 18:36


http://bmwbase.eu
Na emberek!
Ma megoldódott a központi elektromos ablak és ablaktörlő problémám!
A link-én lehet megnézni a helyet ahol rendberakták.
Mit mondjak?! A meló elvégezve, az ár nem veszélyes, de a hozzáállás siralmas.
Semmi infót nem kapsz hogy mire számíthatsz, ha érdeklődsz telefonon 12kor hogy mi a helyzet, (8ra vittem), "mondtam hogy majd Hívlak" a válasz.
Kicserélték a világítás kártyát mert állítólag nem működött a távolságim bár én ezt nem tapasztaltam.
Persze lehet hogy úton oda elszállt, nem állítom hogy nem.
Ja és azóta a bal magasság állítás KO, ami meg szerintem működött, de ez sem tuti (új még a kocsi).
4re érte mentem, már az udvaron állt, hívás sehol pedig ígéretet kaptam hogy ha kész csörögnek.
Csak a pótkulcsot kódolta fel, mert a használatban lévő " sz@r".
Hazaértem szétszedtem, megtörölget, összerak, felkódol (10perc +ÁFA).
Mindegy a szekér megy, boldogság van.

Szebb jövőt

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 25. szerda, 16:06


b_imi írta:
hancurozo írta:
Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.


Lehet ilyenre gondolt, csak már rászáradt


ne má... most megint előjött, hogy mennyire jó lenne egy zsír új E46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 25. szerda, 16:05


azért azt hozzá tenném, hogy van olyan szervíz, ahol leszívják az olajat a motorból. legalábbis ezt hallottam. pl nívón keresztül is. hogy ez mér jobb, mert szerintem nem, több trutyi maradhat az alján.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. december 25. szerda, 16:02


hancurozo írta:
Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.


Lehet ilyenre gondolt, csak már rászáradt


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 25. szerda, 15:59


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
xlzx írta:

Én a Fiatról tudok így nyilatkozni... barátosnénak van egy kis 500as épp 50ezer km van benne... 45ezernél volt a 3. kötelező szervíz.

Pont bent volt egy ismerősünk, aki szerelő, mondta, hogy ő majd megcsinálja a verdát. Nagy nyugodtan elmentünk vásárolni, amikor csörgött a telefon. "Nem voltatok még szervízben az autóval?" Hát dehogynem, már 2x is.. Ja az jó mert a leeresztő csavaron még ott az alvázvédő és ehhez még biztos nem nyúlt hozzá senki...

Röviden ennyit a márkaszervízekről


Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.


olasz autó... kitudja
nyomta végig a gép, oszt ment a karterre is...
valami szar van, az opelünkon is volt, ilyen sárgás gelyva, az egész alján...


Üregvédelem, festés után szerelik össze a kocsikat. Az Olaszokat is. Van a baráti körömben Olasz autó (fél évestől 16 évesig. nekem is volt több olasz autóm)
Opelnél is megelőzi az összeszerelést a festés. Igen az alján van, de nem a motoron.


én arra gondoltam, hogy jutott az olajleeresztőre, ez volt az extra az autóra. az nem a motor, csak az alja


Szerintem te direkt nem érted. Én nem hiszem el a fiatos dolgot (alvázvédő)
De ha gondolod, megmondhatod, hogy melyik autógyárban használnak utólagos alvázvédelmet a gyártás során.
YouTube videó

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 25. szerda, 15:49


hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
xlzx írta:
MattM325 írta:

Ne értsd félre, nem megkérdőjeleztem azt amit leírtál, csupán az olajcserét, illetve le nem cserélését vontad kétségbe, erre írtam, hogy igenis ezt teszik, amit mások már bizonyítottak is.


Én a Fiatról tudok így nyilatkozni... barátosnénak van egy kis 500as épp 50ezer km van benne... 45ezernél volt a 3. kötelező szervíz.

Pont bent volt egy ismerősünk, aki szerelő, mondta, hogy ő majd megcsinálja a verdát. Nagy nyugodtan elmentünk vásárolni, amikor csörgött a telefon. "Nem voltatok még szervízben az autóval?" Hát dehogynem, már 2x is.. Ja az jó mert a leeresztő csavaron még ott az alvázvédő és ehhez még biztos nem nyúlt hozzá senki...

Röviden ennyit a márkaszervízekről


Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.


olasz autó... kitudja
nyomta végig a gép, oszt ment a karterre is...
valami szar van, az opelünkon is volt, ilyen sárgás gelyva, az egész alján...


Üregvédelem, festés után szerelik össze a kocsikat. Az Olaszokat is. Van a baráti körömben Olasz autó (fél évestől 16 évesig. nekem is volt több olasz autóm)
Opelnél is megelőzi az összeszerelést a festés. Igen az alján van, de nem a motoron.


én arra gondoltam, hogy jutott az olajleeresztőre, ez volt az extra az autóra. az nem a motor, csak az alja


szerk.: azért azt hozzá tenném, hogy van olyan szervíz, ahol leszívják az olajat a motorból. legalábbis ezt hallottam. pl nívón keresztül is. hogy ez mér jobb, mert szerintem nem, több trutyi maradhat az alján.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 25. szerda, 15:57


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 25. szerda, 15:48


YELLOW írta:
hancurozo írta:
xlzx írta:
MattM325 írta:

Ne értsd félre, nem megkérdőjeleztem azt amit leírtál, csupán az olajcserét, illetve le nem cserélését vontad kétségbe, erre írtam, hogy igenis ezt teszik, amit mások már bizonyítottak is.


Én a Fiatról tudok így nyilatkozni... barátosnénak van egy kis 500as épp 50ezer km van benne... 45ezernél volt a 3. kötelező szervíz.

Pont bent volt egy ismerősünk, aki szerelő, mondta, hogy ő majd megcsinálja a verdát. Nagy nyugodtan elmentünk vásárolni, amikor csörgött a telefon. "Nem voltatok még szervízben az autóval?" Hát dehogynem, már 2x is.. Ja az jó mert a leeresztő csavaron még ott az alvázvédő és ehhez még biztos nem nyúlt hozzá senki...

Röviden ennyit a márkaszervízekről


Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.


olasz autó... kitudja
nyomta végig a gép, oszt ment a karterre is...
valami szar van, az opelünkon is volt, ilyen sárgás gelyva, az egész alján...


Üregvédelem, festés után szerelik össze a kocsikat. Az Olaszokat is. Van a baráti körömben Olasz autó (fél évestől 16 évesig. nekem is volt több olasz autóm)
Opelnél is megelőzi az összeszerelést a festés. Igen az alján van, de nem a motoron.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 25. szerda, 15:41


hancurozo írta:
xlzx írta:
MattM325 írta:

Ne értsd félre, nem megkérdőjeleztem azt amit leírtál, csupán az olajcserét, illetve le nem cserélését vontad kétségbe, erre írtam, hogy igenis ezt teszik, amit mások már bizonyítottak is.


Én a Fiatról tudok így nyilatkozni... barátosnénak van egy kis 500as épp 50ezer km van benne... 45ezernél volt a 3. kötelező szervíz.

Pont bent volt egy ismerősünk, aki szerelő, mondta, hogy ő majd megcsinálja a verdát. Nagy nyugodtan elmentünk vásárolni, amikor csörgött a telefon. "Nem voltatok még szervízben az autóval?" Hát dehogynem, már 2x is.. Ja az jó mert a leeresztő csavaron még ott az alvázvédő és ehhez még biztos nem nyúlt hozzá senki...

Röviden ennyit a márkaszervízekről


Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.


olasz autó... kitudja
nyomta végig a gép, oszt ment a karterre is...
valami szar van, az opelünkon is volt, ilyen sárgás gelyva, az egész alján...

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 25. szerda, 15:36


xlzx írta:
MattM325 írta:

Ne értsd félre, nem megkérdőjeleztem azt amit leírtál, csupán az olajcserét, illetve le nem cserélését vontad kétségbe, erre írtam, hogy igenis ezt teszik, amit mások már bizonyítottak is.


Én a Fiatról tudok így nyilatkozni... barátosnénak van egy kis 500as épp 50ezer km van benne... 45ezernél volt a 3. kötelező szervíz.

Pont bent volt egy ismerősünk, aki szerelő, mondta, hogy ő majd megcsinálja a verdát. Nagy nyugodtan elmentünk vásárolni, amikor csörgött a telefon. "Nem voltatok még szervízben az autóval?" Hát dehogynem, már 2x is.. Ja az jó mert a leeresztő csavaron még ott az alvázvédő és ehhez még biztos nem nyúlt hozzá senki...

Röviden ennyit a márkaszervízekről


Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. december 25. szerda, 14:32


MattM325 írta:

Ne értsd félre, nem megkérdőjeleztem azt amit leírtál, csupán az olajcserét, illetve le nem cserélését vontad kétségbe, erre írtam, hogy igenis ezt teszik, amit mások már bizonyítottak is.


Én a Fiatról tudok így nyilatkozni... barátosnénak van egy kis 500as épp 50ezer km van benne... 45ezernél volt a 3. kötelező szervíz.

Pont bent volt egy ismerősünk, aki szerelő, mondta, hogy ő majd megcsinálja a verdát. Nagy nyugodtan elmentünk vásárolni, amikor csörgött a telefon. "Nem voltatok még szervízben az autóval?" Hát dehogynem, már 2x is.. Ja az jó mert a leeresztő csavaron még ott az alvázvédő és ehhez még biztos nem nyúlt hozzá senki...

Röviden ennyit a márkaszervízekről

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 24. kedd, 12:16


Pocses írta:
MattM325 írta:
Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!


Láttál már dízel autót, és abból leengedett éppen csak átforgatott olajat?
Ha már a Vőd mindenhol volt és dolgozott, akkor tudhatná, hogy az Opel Di-fer-ben is azt játszák, hogy Ügyfél leültet, kocsi betol egy sarokba, megvárják normaidőt és átadják a "kész" autót. Erről történetesen videófelvétel készült, de persze Ők pereltek, hogy miazhogy videó, személyi jogokat sértett...


Természetesen nem láttam. A vőm nem mindenhol dolgozott, de autó építő, jelenleg az Audi akadémián oktató, és csakis a dízel Fówágen ami bejön neki!
A legutóbbi Golf 4 1.9 TDI amit vett 560 ezerért, arra 2 millát locsolt rá.
Ma is használják eladta, már most filózik egy újabb tuning vason a lányommal csak nevettünk.
Amit korábban leírtam a valóságnak maximálisan megfelel, nem egy lógó valgú farmergatyás
fitymahuszár vagyok.


Ne értsd félre, nem megkérdőjeleztem azt amit leírtál, csupán az olajcserét, illetve le nem cserélését vontad kétségbe, erre írtam, hogy igenis ezt teszik, amit mások már bizonyítottak is.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. december 24. kedd, 09:07


dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


Ezzel a pár sorral inkább magadat minősítetted , nem a Rack autot...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 21:15


MattM325 írta:
Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!


Láttál már dízel autót, és abból leengedett éppen csak átforgatott olajat?
Ha már a Vőd mindenhol volt és dolgozott, akkor tudhatná, hogy az Opel Di-fer-ben is azt játszák, hogy Ügyfél leültet, kocsi betol egy sarokba, megvárják normaidőt és átadják a "kész" autót. Erről történetesen videófelvétel készült, de persze Ők pereltek, hogy miazhogy videó, személyi jogokat sértett...


Természetesen nem láttam. A vőm nem mindenhol dolgozott, de autó építő, jelenleg az Audi akadémián oktató, és csakis a dízel Fówágen ami bejön neki!
A legutóbbi Golf 4 1.9 TDI amit vett 560 ezerért, arra 2 millát locsolt rá.
Ma is használják eladta, már most filózik egy újabb tuning vason a lányommal csak nevettünk.
Amit korábban leírtam a valóságnak maximálisan megfelel, nem egy lógó valgú farmergatyás
fitymahuszár vagyok.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 21:02


Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!


Láttál már dízel autót, és abból leengedett éppen csak átforgatott olajat?
Ha már a Vőd mindenhol volt és dolgozott, akkor tudhatná, hogy az Opel Di-fer-ben is azt játszák, hogy Ügyfél leültet, kocsi betol egy sarokba, megvárják normaidőt és átadják a "kész" autót. Erről történetesen videófelvétel készült, de persze Ők pereltek, hogy miazhogy videó, személyi jogokat sértett...