- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2014. február 03. hétfő, 10:27
csatis1 írta:SP_323i írta:csatis1 írta:SP_323i írta:csatis1 írta:SP_323i írta: Gondoltam feldobom azért mégis csak ezt a témát, mert van megoldás a 320->330 fék update-nak
Ügye az első fék nem probléma csak a hátsó a kézifék miatt, de ITT van egy megoldás
Én úgy oldottam meg a 18d-mre felrakott 30i hátsó tárcsánál a kéziféket, hogy leszedtük lánggal az eredeti betétekről a ferrodot, hajlítottunk és hegesztettünk rá 8mm (2x4mm) vastag lemezt és arra lett felrakva 6mm-es ferrodo ha jól emlékszem még a méretekre.
Nem kell mással bíbelődni, elég a betéteket rendbe rakni.
Igen ez a kézenfekvő megoldás, hisz így rendesen adott a körív, a linkes vágás hegesztéses dolognál ha nem vagy pontos, akkor elmegy a körív és soha nem lesz normális a kézifék. Amúgy 160-185 mm a kézifék méret.
A féknyereg csont nélkül ráment a kisebb lengőkarra?
Simán felment előre is hátra is a nyereg. nem volt gond. Csak a kézifékkel kellett várni egy kicsit mire elkészült. Ki kellett találni hogy mi lenne a legegyszerűbb megoldás rá...
A 6 és 4 dugattyús nyergekkel leszek gondban, arra még találnom kell egy normális helyet ahol a konzolokat profin megcsinálják. És lehetőleg nem arany+platina árban.
Ha van ötlet/ismertek ilyen műhelyet vagy céget, ne tartsátok magatokban!
Rémlik valami
A poweren követem az eseményeket
EZ nem játszós megoldás? Mondjuk 996-os nyereghez van nem ahhoz a szörnyeteghez, amit szereztél
Láttam már ezt is, de nem lesz jó sajna. Azok a nyergek sokkal kisebbek, plusz nekem echt M3 csonkállványhoz kell, mivel az M3 alól lesz minden átpakolva a touring alá.
De azért köszi...
Olyan hely kellene, ahol egyedileg gyártanák le a konzolokat.
Én köszi a hasznos infot!