csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 12:28


hancurozo írta:
csbalu írta: Srácok, cserélnem kell az első fékcsöveimet mert repedezettek.
Ugyan ezzel a lendülettel, fékfolyadékot is cserélek, vettem is textart bele.

Van bármi nemű szopás ezzel a művelettel? Értsd, légtelenítő csavarok berohadása, menet berohadása stb? Tapasztalatok jól jönnének.


Van. Nem is kicsi. A fém fékcsöveken lévő hollander összerohadása. (ha a csővel rohadt össze, akkor tönkreteszi a fém fékcsövet és cserélheted azt is) Gondolom fékcsőkulcsod van. (ha össze van rohadva, sima villással neki se állj a fékcsövek cseréjének) Ha mégis lesarkalod, nem biztos, hogy hozzá fog nyúlni a szerelő. (vagy ha igen, nem normál árakkal fog számolni)
A légtelenítésnél a blokkolásgátló levegősödése is probléma lehet. (nem biztos, hogy otthon azt meg tudod oldani)
Vidd el normális műhelybe.


Valószínűleg ezt akkor ott ahol csináltatom a műszakit megcsináltatom szerelővel!
Ettől félek! Ezért kérdeztem, hogy mik a buktatók, van-e vele szopás, stb.
Köszönöm a segítséget!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 11:47


csbalu írta: Srácok, cserélnem kell az első fékcsöveimet mert repedezettek.
Ugyan ezzel a lendülettel, fékfolyadékot is cserélek, vettem is textart bele.

Van bármi nemű szopás ezzel a művelettel? Értsd, légtelenítő csavarok berohadása, menet berohadása stb? Tapasztalatok jól jönnének.


Van. Nem is kicsi. A fém fékcsöveken lévő hollander összerohadása. (ha a csővel rohadt össze, akkor tönkreteszi a fém fékcsövet és cserélheted azt is) Gondolom fékcsőkulcsod van. (ha össze van rohadva, sima villással neki se állj a fékcsövek cseréjének) Ha mégis lesarkalod, nem biztos, hogy hozzá fog nyúlni a szerelő. (vagy ha igen, nem normál árakkal fog számolni)
A légtelenítésnél a blokkolásgátló levegősödése is probléma lehet. (nem biztos, hogy otthon azt meg tudod oldani)
Vidd el normális műhelybe.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. január 27. hétfő, 11:38


Srácok, cserélnem kell az első fékcsöveimet mert repedezettek.
Ugyan ezzel a lendülettel, fékfolyadékot is cserélek, vettem is textart bele.

Van bármi nemű szopás ezzel a művelettel? Értsd, légtelenítő csavarok berohadása, menet berohadása stb? Tapasztalatok jól jönnének.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 07:03


MattM325 írta:
anubisz írta: Ma kicsit megijedtem,annak ellenére, hogy régóta csinálja a kocsim,de fogalmam sincs mitől. Ha szakadó esőbe megyek hosszan a pályán fékezés nélkül, és utána hirtelen fékre lépek,ki akar törni balra az eleje,ez első fékezéskor, ha felengedem és újra fékezek akkor már nem. Értem hogy felázik a tárcsa a betét, de ilyet nem kellene csinálnia mert lucsog a víztől. 160 nál ilyenkor ha fékre lépek, ijesztő,mintha megbillenne a kocsi eleje kifelé balra, ki akar törni. Mintha az egyik tárcsám száraz lenne, a másik meg atom vizes. Mi a rákos nyavalya lehet ez? amúgy semmi gondom szárazon, nem húz semerre ha fékezek.


Jobb oldali fékdugattyúd megszorul, vagy levegős. Ezekre tippelnék.


Cserélve csak a balos dugattyú volt. Szárazon semmit nem érzek,még ha elengedett kormánnyal is fékezek. Lehet kicserélem a balost, csak 30 körül van, teljesen felújított, csak a régit kel elküldeni, kapok egy teljesen fém tisztát,felújítva.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 23:12


anubisz írta: Ma kicsit megijedtem,annak ellenére, hogy régóta csinálja a kocsim,de fogalmam sincs mitől. Ha szakadó esőbe megyek hosszan a pályán fékezés nélkül, és utána hirtelen fékre lépek,ki akar törni balra az eleje,ez első fékezéskor, ha felengedem és újra fékezek akkor már nem. Értem hogy felázik a tárcsa a betét, de ilyet nem kellene csinálnia mert lucsog a víztől. 160 nál ilyenkor ha fékre lépek, ijesztő,mintha megbillenne a kocsi eleje kifelé balra, ki akar törni. Mintha az egyik tárcsám száraz lenne, a másik meg atom vizes. Mi a rákos nyavalya lehet ez? amúgy semmi gondom szárazon, nem húz semerre ha fékezek.


Jobb oldali fékdugattyúd megszorul, vagy levegős. Ezekre tippelnék.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 21:53


Ma kicsit megijedtem,annak ellenére, hogy régóta csinálja a kocsim,de fogalmam sincs mitől. Ha szakadó esőbe megyek hosszan a pályán fékezés nélkül, és utána hirtelen fékre lépek,ki akar törni balra az eleje,ez első fékezéskor, ha felengedem és újra fékezek akkor már nem. Értem hogy felázik a tárcsa a betét, de ilyet nem kellene csinálnia mert lucsog a víztől. 160 nál ilyenkor ha fékre lépek, ijesztő,mintha megbillenne a kocsi eleje kifelé balra, ki akar törni. Mintha az egyik tárcsám száraz lenne, a másik meg atom vizes. Mi a rákos nyavalya lehet ez? amúgy semmi gondom szárazon, nem húz semerre ha fékezek.

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 22:00


YELLOW írta:
Jocc írta:
szotakdavid írta:
Jocc írta: Sziasztok!

Van egy érdekes hibajelenség az autómon.
Kb. 1 hónapja esett át fékcserén(tárcsa, betét, kézifékpofák, jeladó)az autó és néha produkál olyan indításkor, hogy a kézifék(sárgán) és a kipörgésgátló visszajelzője világítva marad, ha leállítom és újraindítom a motort a hiba rendszerint eltűnik.
Fékolaj szintre gyanakodtam, de az van elég, sőt inkább a max jelzésnél áll a szint.

Lehetséges az, hogy túl sok olaj van benne, vagy más a probléma?
Előre is köszi a segítséget.



Diagra kell tenni.abs asc részt kiolvasni


Az ABS visszajelző nem világít. Fékcsere előtt is volt ez a hiba, akkor a fékolajszint volt kevés, csere után lett hibaolvasás, nem volt ilyen jellegű hiba. Lehetséges, hogy azóta történt valami?!:


amúgy működik az ABS? nézd meg a biztikt, ha jó, vedd le a sarukat az akksiról, egy pár percre, lehet megoldja, ez nem kerül pénzbe.


Gondolom, hogy működik, ha jön a hiba(kb minden 10. indításnál) egész egyszerűen gyújtás le, majd vissza és nincs hibajelzés, a féken nem vettem észre, hogy nem lenne jó, az ASC tutira működik




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 21:55


Jocc írta:
szotakdavid írta:
Jocc írta: Sziasztok!

Van egy érdekes hibajelenség az autómon.
Kb. 1 hónapja esett át fékcserén(tárcsa, betét, kézifékpofák, jeladó)az autó és néha produkál olyan indításkor, hogy a kézifék(sárgán) és a kipörgésgátló visszajelzője világítva marad, ha leállítom és újraindítom a motort a hiba rendszerint eltűnik.
Fékolaj szintre gyanakodtam, de az van elég, sőt inkább a max jelzésnél áll a szint.

Lehetséges az, hogy túl sok olaj van benne, vagy más a probléma?
Előre is köszi a segítséget.



Diagra kell tenni.abs asc részt kiolvasni


Az ABS visszajelző nem világít. Fékcsere előtt is volt ez a hiba, akkor a fékolajszint volt kevés, csere után lett hibaolvasás, nem volt ilyen jellegű hiba. Lehetséges, hogy azóta történt valami?!:


amúgy működik az ABS? nézd meg a biztikt, ha jó, vedd le a sarukat az akksiról, egy pár percre, lehet megoldja, ez nem kerül pénzbe.

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 21:52


szotakdavid írta:
Jocc írta: Sziasztok!

Van egy érdekes hibajelenség az autómon.
Kb. 1 hónapja esett át fékcserén(tárcsa, betét, kézifékpofák, jeladó)az autó és néha produkál olyan indításkor, hogy a kézifék(sárgán) és a kipörgésgátló visszajelzője világítva marad, ha leállítom és újraindítom a motort a hiba rendszerint eltűnik.
Fékolaj szintre gyanakodtam, de az van elég, sőt inkább a max jelzésnél áll a szint.

Lehetséges az, hogy túl sok olaj van benne, vagy más a probléma?
Előre is köszi a segítséget.



Diagra kell tenni.abs asc részt kiolvasni


Az ABS visszajelző nem világít. Fékcsere előtt is volt ez a hiba, akkor a fékolajszint volt kevés, csere után lett hibaolvasás, nem volt ilyen jellegű hiba. Lehetséges, hogy azóta történt valami?!:

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 21:42


Jocc írta: Sziasztok!

Van egy érdekes hibajelenség az autómon.
Kb. 1 hónapja esett át fékcserén(tárcsa, betét, kézifékpofák, jeladó)az autó és néha produkál olyan indításkor, hogy a kézifék(sárgán) és a kipörgésgátló visszajelzője világítva marad, ha leállítom és újraindítom a motort a hiba rendszerint eltűnik.
Fékolaj szintre gyanakodtam, de az van elég, sőt inkább a max jelzésnél áll a szint.

Lehetséges az, hogy túl sok olaj van benne, vagy más a probléma?
Előre is köszi a segítséget.



Diagra kell tenni.abs asc részt kiolvasni

Jocc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Jocc

Újonc

Elismertség: 13% (4 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. augusztus 17. szombat, 21:39


Sziasztok!

Van egy érdekes hibajelenség az autómon.
Kb. 1 hónapja esett át fékcserén(tárcsa, betét, kézifékpofák, jeladó)az autó és néha produkál olyan indításkor, hogy a kézifék(sárgán) és a kipörgésgátló visszajelzője világítva marad, ha leállítom és újraindítom a motort a hiba rendszerint eltűnik.
Fékolaj szintre gyanakodtam, de az van elég, sőt inkább a max jelzésnél áll a szint.

Lehetséges az, hogy túl sok olaj van benne, vagy más a probléma?
Előre is köszi a segítséget.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 17. szombat, 21:40

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. május 03. péntek, 16:07


Szabi46 írta: Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy fogott az egyik fékje? Mert nekem a bal eleje fog menet közben is, jól felforrósodik és jön a fék szag, persze mindezt 100km-re otthonról csinálja, de kénytelen voltam haza menni vele.
A féknyeregben a dugattyú lehet a hibás? Szétszedni és féktisztító spray? :


Nálam a porvédő egy kis helyen kifordult és már kezdett rozsdásodni a dugattyú felülete. Tisztítás, megjáratás és a porvédő visszarakása után tökéletesen működik.

Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2013. május 03. péntek, 16:03


Sziasztok!
Járt már valaki úgy, hogy fogott az egyik fékje? Mert nekem a bal eleje fog menet közben is, jól felforrósodik és jön a fék szag, persze mindezt 100km-re otthonról csinálta, de kénytelen voltam haza menni vele. Meg az volt a fura, hogy ha gurulni akartam vele akkor lelassult majd meg is állt mielőtt akartam volna.
A féknyeregben a dugattyú lehet a hibás? Szétszedni és féktisztító spray? :



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 03. péntek, 16:14

ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 12:18


ute107 írta:
ervin35 írta:
ute107 írta: Márkatársak!

Cserélt már valaki e46-on fékcsöveket? A fémfékcsövekre gondolok. A-Z-ig végig van rohadva. Nem érzem így biztonságosnak így a közlekedést. Vettem 10 méter rézcsövet már, egyik cimborám meg is csinálja, csak furcsállottuk, hogy a fémfékcső le- majd fel szereléséhez le kell venni még a tankot is. Kicsit így borzadalmas lesz.


Javaslom a 10 évnél öregebb e46-sok gazdáinak, hogy vessenek rá egy pillantást.



Csaó. Nekem kb 2 hónapja lett cserélve, Hátul a cső végeknél volt nagyon rozsdás! Én gyári csöveket rakattam bele,a csövek végénél kb 15-20 cm en lekezeltem egy spéci anyaggal ami nem engedi ott rohadni.Sajnos nekem is lekellet szedni a tankot a hajlítgatások végett.



Az komoly! Akkor meg lesz a téli projekt. Mennyi cső kellett hozzá? Elég lesz a 10 méter?


Csaó.10 méter az bőven elég,ezek a gyári méretek: M10/M12-3635MM : M10/M10-3850MM :M10/M10-1175MM

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. november 16. péntek, 10:44


ervin35 írta:
ute107 írta: Márkatársak!

Cserélt már valaki e46-on fékcsöveket? A fémfékcsövekre gondolok. A-Z-ig végig van rohadva. Nem érzem így biztonságosnak így a közlekedést. Vettem 10 méter rézcsövet már, egyik cimborám meg is csinálja, csak furcsállottuk, hogy a fémfékcső le- majd fel szereléséhez le kell venni még a tankot is. Kicsit így borzadalmas lesz.


Javaslom a 10 évnél öregebb e46-sok gazdáinak, hogy vessenek rá egy pillantást.



Csaó. Nekem kb 2 hónapja lett cserélve, Hátul a cső végeknél volt nagyon rozsdás! Én gyári csöveket rakattam bele,a csövek végénél kb 15-20 cm en lekezeltem egy spéci anyaggal ami nem engedi ott rohadni.Sajnos nekem is lekellet szedni a tankot a hajlítgatások végett.



Az komoly! Akkor meg lesz a téli projekt. Mennyi cső kellett hozzá? Elég lesz a 10 méter?