YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 14:52


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
Akkor itt a bal első fékre a találat e46-on belül, lehet csemegézni hol melyik konzolt használta a gyár
http://www.realoem.com/bmw/enU...series=E46


ez alapján ugynaazt a cikkszámot hozza mindenre ami ott fel van sorolva... ami akkor nekem fura... mert az N40-es e46 és mondjuk egy M54 28i, vagy ugye egy 20d-n sem ugyanaz a tárcsa van. itt pedig mind nyeregre és tartóra ugyanazt a cikkszámot dobja.


tartóra tuti, hogy nem
a kicsi tárcsához 34106758104 ez való és ha ilyet választasz ki, akkor a féktárcsához átmenve 286-os fog dobni
a nagy konzol meg 34106758120 a tárcsánál meg 300-as lesz ehhez

(M54-es 28i nincs is a listában csak M52-es )


én kérek elnézést, elnéztem egy sorral mert a második a sorban is még az 1-es alkatrészre utal csodálkoztam is, hogy a cikkszám egymás után jön

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 14:43


YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni



na igen erre a konzolra gondoltam...
tehát akkor valójában ha valaki nagyobb tárcsát szeretne, akkor a tárcsák mellé csak ezt a konzolt kell cserélnie és magát a féknyerget nem? (bringás szempontból így szokott lenni) mert ha lehet külön kapni ezt a konzolt, akkor egy fék upgrade még olcsóbban megúszható, és magát a rendszertmeg sem kell bontani.
viszont lehet betétet is újat kell venni, de akkor elvileg az is jó lesz... vagy nem? vagy ugyanaz a pofa akkor? már kezdek belekavarodni.


Akkor itt a bal első fékre a találat e46-on belül, lehet csemegézni hol melyik konzolt használta a gyár
http://www.realoem.com/bmw/enU...series=E46


ez alapján ugynaazt a cikkszámot hozza mindenre ami ott fel van sorolva... ami akkor nekem fura... mert az N40-es e46 és mondjuk egy M54 28i, vagy ugye egy 20d-n sem ugyanaz a tárcsa van. itt pedig mind nyeregre és tartóra ugyanazt a cikkszámot dobja.


tartóra tuti, hogy nem
a kicsi tárcsához 34106758104 ez való és ha ilyet választasz ki, akkor a féktárcsához átmenve 286-os fog dobni
a nagy konzol meg 34106758120 a tárcsánál meg 300-as lesz ehhez

(M54-es 28i nincs is a listában csak M52-es )





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 30. szerda, 14:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 14:35


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni



na igen erre a konzolra gondoltam...
tehát akkor valójában ha valaki nagyobb tárcsát szeretne, akkor a tárcsák mellé csak ezt a konzolt kell cserélnie és magát a féknyerget nem? (bringás szempontból így szokott lenni) mert ha lehet külön kapni ezt a konzolt, akkor egy fék upgrade még olcsóbban megúszható, és magát a rendszertmeg sem kell bontani.
viszont lehet betétet is újat kell venni, de akkor elvileg az is jó lesz... vagy nem? vagy ugyanaz a pofa akkor? már kezdek belekavarodni.


Akkor itt a bal első fékre a találat e46-on belül, lehet csemegézni hol melyik konzolt használta a gyár
http://www.realoem.com/bmw/enU...series=E46


ez alapján ugynaazt a cikkszámot hozza mindenre ami ott fel van sorolva... ami akkor nekem fura... mert az N40-es e46 és mondjuk egy M54 28i, vagy ugye egy 20d-n sem ugyanaz a tárcsa van. itt pedig mind nyeregre és tartóra ugyanazt a cikkszámot dobja.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 14:29


YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni



na igen erre a konzolra gondoltam...
tehát akkor valójában ha valaki nagyobb tárcsát szeretne, akkor a tárcsák mellé csak ezt a konzolt kell cserélnie és magát a féknyerget nem? (bringás szempontból így szokott lenni) mert ha lehet külön kapni ezt a konzolt, akkor egy fék upgrade még olcsóbban megúszható, és magát a rendszertmeg sem kell bontani.
viszont lehet betétet is újat kell venni, de akkor elvileg az is jó lesz... vagy nem? vagy ugyanaz a pofa akkor? már kezdek belekavarodni.


Akkor itt a bal első fékre a találat e46-on belül, lehet csemegézni hol melyik konzolt használta a gyár
http://www.realoem.com/bmw/enU...series=E46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 14:01


SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni



na igen erre a konzolra gondoltam...
tehát akkor valójában ha valaki nagyobb tárcsát szeretne, akkor a tárcsák mellé csak ezt a konzolt kell cserélnie és magát a féknyerget nem? (bringás szempontból így szokott lenni) mert ha lehet külön kapni ezt a konzolt, akkor egy fék upgrade még olcsóbban megúszható, és magát a rendszertmeg sem kell bontani.
viszont lehet betétet is újat kell venni, de akkor elvileg az is jó lesz... vagy nem? vagy ugyanaz a pofa akkor? már kezdek belekavarodni.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 11:07


SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


Sajätomat ujitom fel. Nem tart sokäig.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 09:38


Reeckatee írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


136 lovasnak kisebbek a fekjei. Volt egy rend 15" felnim es nem ment fel ra, mondjuk ET 42 volt, de alapjaban a nyereg merete jelentette a problemat. Nem tudom MO-n hogy van, de nalunk csak es kizarolag gyarilag felujitott feknyergeket lehet kapni (hatul), cserebe adod a regit. Elol cserelheto a munkahenger es a garnitura, itt mar van utangyartott is. Erdemes parban cserelni, 2-3 het kulonbseggel mind2 kezdett szorulni es melegedni. A bontott meg ugyanugy szivathat rovid idon belul......es ne szidjatok a 20D-ket


az érdekes, mert az első fék nagyobb terhelést kap, mint a hátsó szóval azt fontosabbnak tartanám
itt mindent lehet kapni a felújításhoz, bár szerintem csak ATE-t érdemes venni, mivel ATE nyergek ezek
ráadásul egy szar, nem méretpontos karmantyúval ugyan úgy szorulhat a fék, mint berozsdálva




SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 09:34


YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.


A tárcsák eltérnek ezért kintebb kellet hozniuk a nyerget azt meg a nyeregtartóval oldották meg
ezzel:
https://c1552172.ssl.cf0.rackc...6_x800.jpg

pont most szaladtam bele ebbe a problémába, mert a bontott 136 pacis fék volt és nem 150 pacisé
a nyergek számra ugyan azok voltak, viszont ezek a konzolok nem
ennél a konzolnál meg a négy csavar távolsága adja meg, hogy mennyire kerül ki a féknyereg a felfogatáshoz képest
(pl az M3-as és a CLS első fékje is ebben a konzolban különbözik így az M3-as 325-ös míg a CLS 345-ös tárcsát tud fogadni)

a fékpofa szerintem ugyan az, mert azt meg a nyereg határozza meg, mekkorát is tud befogadni



Reeckatee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Reeckatee

Újonc

Elismertség: 20% (3 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 08:36


SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


136 lovasnak kisebbek a fekjei. Volt egy rend 15" felnim es nem ment fel ra, mondjuk ET 42 volt, de alapjaban a nyereg merete jelentette a problemat. Nem tudom MO-n hogy van, de nalunk csak es kizarolag gyarilag felujitott feknyergeket lehet kapni (hatul), cserebe adod a regit. Elol cserelheto a munkahenger es a garnitura, itt mar van utangyartott is. Erdemes parban cserelni, 2-3 het kulonbseggel mind2 kezdett szorulni es melegedni. A bontott meg ugyanugy szivathat rovid idon belul......es ne szidjatok a 20D-ket






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. március 30. szerda, 08:43

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 08:34


SP_323i írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


de várjatok már, nem csak a felfogatás más... az FL 20d tárcsája nagyobb, tehát a betét is nagyobb nem? akkor pedig a nyereg is nagyobb. vagy csak a nyerek külső része más? amire maga a munkahenger rész van felfogatva? illetve azért bizonyos betét méret után a dugattyú méretének is nagyobbnak kell lennie, hogy kellő erővel tudjon nyomni.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 08:26


YELLOW írta:
lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.


Jobban jársz a felújítással szerintem, mint a bontottal.
Én most újítottam fel bontottat és cseréltem le a sajátomat. Ég és föld a különbség
Igaz idő kell a rendes munkához, azért is választottam, hogy felújítok egy szettet aztán pár óra alatt lecserélem őket. Így nem állt napokig a kocsi.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 06:45


lantika írta:
SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.


ez nem 20d-s probléma, hanem általános, motortól független, mint általában a futómű problémák és kasztni bajok is.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 21:50


SP_323i írta:
lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel


Köszi. Akkor veszek 2 felujito szettet,es megjavitom. Egyszerübb lett volna a nyereg csere. Szorul kicsit a jobb elsöm,fekezeskor huz is jobbra. Ez igy müszaki elött nem annyira elönyös illetve egyebkent sem. Egyesek meg örülhetnek,megint 20d-vel van problema.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 19:57


lantika írta: 320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?


Nyereg ugyan az csak a felfogató konzol más
pont most sz@ptam be ezekkel

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 18:34


320d 136 es 150 lovas feknyereg között van valami külömbseg?