bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. június 07. hétfő, 16:47


JanoE46 írta:
Most lehet hülyeséget kérdezek...és ha csak kikapcsolt DSC-vel megyek,és tegyük fel úgy nem fog be,akkor tuti,hogy a fékolaj a probléma?


Nem hiszem, hogy így ki lehet szűrni a hibát.

Inkább nézd meg a nyomásokat a DSC-ben.




Istke84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz Istke84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2010. június 07. hétfő, 16:45


sziasztok

van nekem egy oreg compact bmw-m. Mostanig tokeletesen ment de mostansag miutan elindittom nemakar kialudni az "abs" piros kijelzo. Ha valaki tudna nehany lehetoseget hogy ez normalise vagy esetleg komolyabb baja lehet azt megkoszonnem, hogy mire szamithatok.Koszonom eloreis.

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 07. hétfő, 16:25


bmw320d4 írta:
JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:

A DSC-ben nincs eltárolva hiba?
Milyen fékolaj van benne, gyári?

Abban nincs hiba,megnéztem műszerrel,az ABS-t is,semmi hibakód.Én DOT4-et vettem bele (EUROLUB).De ezt már csak akkor vettem,mikor a nyergeket cseréltem,a probléma meg azellőtt kezdődött.Vagy most meg ez lenne a baja?


A DSC és ABS ugyanaz a vezérlő...
Meg kellene nézni a 2 nyomásértéket is, ha lehet, pont akkor amikor befog a fék.
A DSC gyári fékolajhoz van gyártva, a tesztelés során ahhoz paraméterezték be.


Most lehet hülyeséget kérdezek...és ha csak kikapcsolt DSC-vel megyek,és tegyük fel úgy nem fog be,akkor tuti,hogy a fékolaj a probléma?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. június 07. hétfő, 16:15


JanoE46 írta:
bmw320d4 írta:

A DSC-ben nincs eltárolva hiba?
Milyen fékolaj van benne, gyári?

Abban nincs hiba,megnéztem műszerrel,az ABS-t is,semmi hibakód.Én DOT4-et vettem bele (EUROLUB).De ezt már csak akkor vettem,mikor a nyergeket cseréltem,a probléma meg azellőtt kezdődött.Vagy most meg ez lenne a baja?


A DSC és ABS ugyanaz a vezérlő...
Meg kellene nézni a 2 nyomásértéket is, ha lehet, pont akkor amikor befog a fék.
A DSC gyári fékolajhoz van gyártva, a tesztelés során ahhoz paraméterezték be.



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 07. hétfő, 16:06


bmw320d4 írta:

A DSC-ben nincs eltárolva hiba?
Milyen fékolaj van benne, gyári?

Abban nincs hiba,megnéztem műszerrel,az ABS-t is,semmi hibakód.Én DOT4-et vettem bele (EUROLUB).De ezt már csak akkor vettem,mikor a nyergeket cseréltem,a probléma meg azellőtt kezdődött.Vagy most meg ez lenne a baja?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. június 07. hétfő, 14:16


JanoE46 írta: Üdv!Hihetetlennek tűnik,de még mindíg szenvedek ezzel a szar fékkel.Kezdetben a jobb hátsó fogott,mióta kicseréltem mindkét hátsó féknyerget(bontott),ezután a bal hátsó fogott,kb. 1héttel ezelőtt úgy éreztem,mintha már jó lenne,csak egy picit éreztem,hogy fogott,de nem is melegedett.4napja szétszedtem,szépen leganéztam róla a rozsdát,megzsíroztam,másnap még úgy éreztem rosszabb lett.Tegnap este óta viszont a bal első fog.Lehet tényleg levegős a rendszer valami oknál fogva?Pedig mikor cseréltem a féknyergeket,kipumpáltam belőle kb.3dl. fékolajat!Fékszervízbe se tudnak rá mit mondani!Ez az ami végleg kiborít.Csináljak egy teljes légtelenítést?Vagy cseréljek le minden nyerget újra?Nem tudom mit csináljak komolyan.Vagy főfékhenger lenne rossz mégis?Segítsetek ha tudtok!


A DSC-ben nincs eltárolva hiba?
Milyen fékolaj van benne, gyári?

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 07. hétfő, 14:09


Ja?Ami még érdekes,hogy tegnap este direkt meghajtottam rendesen a gépet,fékeztem nagyot,sok kicsit,hogy jobban érezzem melyik melegszik.Megálltam,körbenéztem mindet,a bal első büdös volt,és szinte még le sem hajoltam,lesült a fejem,olyan hő jött róla.Viszont ami fura,hogy a betéten semmi kopást nem látok szinte,ránézésre ugyanolyan,mint a másik oldalon.


JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. június 07. hétfő, 14:05


Üdv!Hihetetlennek tűnik,de még mindíg szenvedek ezzel a szar fékkel.Kezdetben a jobb hátsó fogott,mióta kicseréltem mindkét hátsó féknyerget(bontott),ezután a bal hátsó fogott,kb. 1héttel ezelőtt úgy éreztem,mintha már jó lenne,csak egy picit éreztem,hogy fogott,de nem is melegedett.4napja szétszedtem,szépen leganéztam róla a rozsdát,megzsíroztam,másnap még úgy éreztem rosszabb lett.Tegnap este óta viszont a bal első fog.Lehet tényleg levegős a rendszer valami oknál fogva?Pedig mikor cseréltem a féknyergeket,kipumpáltam belőle kb.3dl. fékolajat!Fékszervízbe se tudnak rá mit mondani!Ez az ami végleg kiborít.Csináljak egy teljes légtelenítést?Vagy cseréljek le minden nyerget újra?Nem tudom mit csináljak komolyan.Vagy főfékhenger lenne rossz mégis?Segítsetek ha tudtok!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. május 12. szerda, 14:58


YELLOW írta:
Eapa írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Most kicseréltem mindkét hátsó féknyerget,és továbbra is befog az a k.rva fékKiborító.Már mindent csináltam vele,és nem akar jó lenni!Mi lehet még a baja szerintetek?Egyedül a betéteket nem cseréltem ki még.Tényleg lehetséges,hogy amiatt rá tud tapadni?Pedig jó minőségű,TRW,a tárcsa is,és a betét is.


Milyen féknyergeket tettél fel, újat vagy használtat?
Vagy szorul a dugattyúd vagy a 2 db csuszkád nem ok. Esetleg a fékpofák felfekvő füleit reszeld meg, hogy biztos el tudjanak axiális irányban mozogni. Túlnyomás nem keletkezhet a rendszerben magától.


pont ezt mondom, meg a levegős, és vizes rendszert. kb 3 hete írtam már, de lehülyéztek.

az sem jó ha nagyon lötyög a betét, nagy mozgása van, mert attól is befeszülhet.
amit még érdemes megnézni, mert láttam már, hogy a betéten, vagy a nyergen, a csúszó részen, nincs-e sorja!


biztos hogy nem levegő és víz okzza. ahhoz nagy sebességről kellene állóra fékezni, vagy a mátrából lejönni úgy hogy megforrjon a fékolajban lévő víz.

Eapa-t idézve "Túlnyomás nem keletkezhet a rendszerben magától."
mivel visszaengedett fékpedálnál a főfékhenger felé nyitott a rendszer.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. május 12. szerda, 14:48


Eapa írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Most kicseréltem mindkét hátsó féknyerget,és továbbra is befog az a k.rva fékKiborító.Már mindent csináltam vele,és nem akar jó lenni!Mi lehet még a baja szerintetek?Egyedül a betéteket nem cseréltem ki még.Tényleg lehetséges,hogy amiatt rá tud tapadni?Pedig jó minőségű,TRW,a tárcsa is,és a betét is.


Milyen féknyergeket tettél fel, újat vagy használtat?
Vagy szorul a dugattyúd vagy a 2 db csuszkád nem ok. Esetleg a fékpofák felfekvő füleit reszeld meg, hogy biztos el tudjanak axiális irányban mozogni. Túlnyomás nem keletkezhet a rendszerben magától.


pont ezt mondom, meg a levegős, és vizes rendszert. kb 3 hete írtam már, de lehülyéztek.

az sem jó ha nagyon lötyög a betét, nagy mozgása van, mert attól is befeszülhet.
amit még érdemes megnézni, mert láttam már, hogy a betéten, vagy a nyergen, a csúszó részen, nincs-e sorja!



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. május 12. szerda, 14:41


JanoE46 írta: Sziasztok!Most kicseréltem mindkét hátsó féknyerget,és továbbra is befog az a k.rva fékKiborító.Már mindent csináltam vele,és nem akar jó lenni!Mi lehet még a baja szerintetek?Egyedül a betéteket nem cseréltem ki még.Tényleg lehetséges,hogy amiatt rá tud tapadni?Pedig jó minőségű,TRW,a tárcsa is,és a betét is.


nézd meg a féktámodat ezen a 2-es alkatrész http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=10
a betétnek könnyen kell benne mozognia. ha abban szorúl akkor hiába enged vissza a főfékhenger, a betét rászorúl a tárcsára.
az olaj csak akkor okozhatja ha levegős, vagy ha magas a víztartalma /de a víztartalom csak hosszabb fékezés után okoz ilyen hibát/

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. május 12. szerda, 14:41


JanoE46 írta: Sziasztok!Most kicseréltem mindkét hátsó féknyerget,és továbbra is befog az a k.rva fékKiborító.Már mindent csináltam vele,és nem akar jó lenni!Mi lehet még a baja szerintetek?Egyedül a betéteket nem cseréltem ki még.Tényleg lehetséges,hogy amiatt rá tud tapadni?Pedig jó minőségű,TRW,a tárcsa is,és a betét is.


Milyen féknyergeket tettél fel, újat vagy használtat?
Vagy szorul a dugattyúd vagy a 2 db csuszkád nem ok. Esetleg a fékpofák felfekvő füleit reszeld meg, hogy biztos el tudjanak axiális irányban mozogni. Túlnyomás nem keletkezhet a rendszerben magától.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. május 12. szerda, 14:40


JanoE46 írta:
YELLOW írta:

jah enyémből való.
igen teljes fékolaj cserére, full légtelenítéssel. egy nem márkaszervíz kb 3000Ft-ból megoldja olajjal. én arra gyanakszom túlnyomás van a rendszerben, vagy a fékpofa ugye.



Már félig meddig friss benne az olaj is,fél litert elhasználtam,annyi szerelgettem már.Na de ezen nem múlik,fékolajam van,még ezt meg csinálom,aztán betétcsere,ha nem lesz jó feladomKöszi a segítséget!


megnéztem és UNIX-on ugyanaz a cikkszám a két autó hátsó betétre, szal elvileg egyforma.



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. május 12. szerda, 14:35


YELLOW írta:

jah enyémből való.
igen teljes fékolaj cserére, full légtelenítéssel. egy nem márkaszervíz kb 3000Ft-ból megoldja olajjal. én arra gyanakszom túlnyomás van a rendszerben, vagy a fékpofa ugye.



Már félig meddig friss benne az olaj is,fél litert elhasználtam,annyi szerelgettem már.Na de ezen nem múlik,fékolajam van,még ezt meg csinálom,aztán betétcsere,ha nem lesz jó feladomKöszi a segítséget!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. május 12. szerda, 14:28


JanoE46 írta:
YELLOW írta:

nem tudom mekkora betét kell, de kipróbálásra tudnék adni ha jó lenne, és ha mégsem az akkor nem bux betét árat. de én erősen arra tippelek, vagy az olaj fejtegetésem a másik.


Fékolajcserére gondolsz?A betét a tiédből való?Mert szerintem a betét rugója kisebb,mint ebbe,amiatt nem passzolna bele.Mindenesetre köszönöm,hogy felajánlottad


jah enyémből való.
igen teljes fékolaj cserére, full légtelenítéssel. egy nem márkaszervíz kb 3000Ft-ból megoldja olajjal. én arra gyanakszom túlnyomás van a rendszerben, vagy a fékpofa ugye.

megnéztem és UNIX-on ugyanaz a cikkszám a két autó hátsó betétre, szal elvileg egyforma.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 12. szerda, 14:39