HGabor írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
szerintem vegyéé ATE-t mer nekem is az van 
én az egészért 56ezerért jutottam hozzá, igaz először nem, majd pár száz km után rázott, de mára eltünt, fog mint az állat, nekem fel sem tűnik, de asszony feszt a mislicákat nézné a szélvédőn
ugye milyen szééép?

Akkor te ugy gondolod, hogy ami neked az legjobb ?
egyébként meg ne 10 évvel ezelőtti árakat mondj

nem 10 éves hanem 4-5. már írtam, hogy szerencsém volt. mert. úgy volt, hogy kedvezményesen 76ezer. aztán én hagytam 20ezer előleget. amikor mentem érte, a csóka fia kérte is az 56ezret, hogy a faterja mondta. én meg bevágtam, hogy volt 20ezer előlegem. aztán az 56-ból levonta
de még a faterját is megvártam, hogy akkor tutti? szerintem már bezavarták magukat...
aztán vagy 2 évig nem is mentem arra 
azt csak azért írtam, hogy ilyet vegyen, mert "mindenkinek a sajátja a legjobb"
igazából csak ilyen kis fricska, ahogy Robinson mondaná. szerintem a PowerDisc marha nagyot mutat.
Én előre szereztem ilyet E36-ba, 25.000 volt betétekkel együtt
Asszem ugyan ez a méret, sőt ugyan ez a tárcsa és betét jó E36-ba is, ergo ugyan azt vettük. Tökéletesen meg voltam vele elégedve.
Most a 28-asnál zsebbenyúlósabb lenne a történet a nagyobb fékek miatt.
Késve bár, de hozzászólok!
Yellow javaslatára én is ezt választottam, és bizony jól is néznek ki és jók is - viszont arra számítani kell, hogy elsőre rosszat is ki lehet fogni.
Az enyémek hullámosak lettek, 5 hónap múlva garanciában cserélték. A szervízbevitel miatt némi fejfájást okozott, illetve a Yellow-féle árak is régiek, most egy párat (két első tárcsa + betétek) lehet beszerezni olyan 50-60k körül. Nem olcsóbb, mint a gyári szerintem.
De hozzáteszem, hogy mióta cserélték, nagyon tetszik, jól fog, és határozottan szépen kopik.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 11:17