Imicsiba írta:
Sziasztok!
Meg uj vagyok itt es a bmwk teren is! Szoval vettem egy 525i m pack kombit a gazos is 2001! A fek hagya volt es razott is! Vettem ra textar tarcsakat es betetet, jobb oldali kerek csapagyat is mert bugott. Szoval a razas megszunt amikor fekezek. Viszont a fekek elol rettenetesen melegszenek! Ujra szetszereltem megjarattam a munka hengert le szettem es kezzel vissza lehet tolni! De meg mindig melekszik nagyon! Mind a ket oldal talan a jobboldali kicsit jobban!
Van valakinek otlete mi lehet? En arra gondolok, hogy a flexicso el oregedett es nem engedi a feknyerget rendesen mukodni! Vagy a feknyereg nem lelegzik rendesen kb 1mm mozog vissza mikor megfeszul!
Elore is koszonom a segitseget!
Imi
Szét kel szedni, most csináltam az enyémen, ha szarok a dugattyúk rendelni kell bele ujjakat, mert ha rozsdás megszorul, nem megy lazán vissza fékezés után, és neki feszül mindig a tárcsának, ha 57 es van benne azt csak kintről tudsz mert itthon nem találtam még. Én Angliából vettem. Akkor meg már ki kell cserélni a tömítést, porvédőket,meg van az a 2 fényes csapszag csavar amin kúszik a nyereg abban a gumi perselyben, azt is le kell tisztítani, a gumiperselyt cserélni ( felújító készletbe benne van ) és meg kel kenni valami hőálló kenceficével, ami nem zabálja a gumit, hogy simán kússzon rajta. Ezek után biztos jó lesz. Vigyázz mert 2 fajta fék van, 54 es és 57 es dugóval. Ezekre gondoltam.
http://alkatreszek.hu/cikkkepe...25.bmp.jpgVan a képeim között egy bár az még a balos volt, most a jobb oldaliba cseréltem dugót, polírozás ritkán segít, pár mikron lecsiszolása,és már köpi is az olajat, nekem lepolírozták először a rozsdát, már engedte is az olajat.
Annyit még hozzátennék, olyat sose fogsz látni, hogy kiszállsz, és hidegek lesznek a tárcsák. Ott mindig van minimális súrlódás, ha jók a fékek akkor is.
Így néztek ki a régi dugattyú,
Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2014. május 24. szombat, 11:18