autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 18:52


leroyclub írta:
Pocses írta:
leroyclub írta: Ma reggel vettem észre (de visszagondolva már régebb óta jelentkezett csak nem gondoltam rá) hogy a bal hátsó fékem egyfolytában fog. Égett szaga van, és D-ben nem kezd el rendesen kuszni a kocsi. Gondolom dugattyú probléma. Mennyibe fájhat a javítás?


Szia!

Nem drága, pár ezer forintért javította szerelőm csiszolóvászon + javítókészlet, fékbetéteket cseréltem én, de kb két hónapra rá megszólalt a kerékcsapágyam is, sokat kapott a melegedéstől. Na akkor csere SKF-et kapott + új porvédőlemez. Ezután megadta magát az ABS jeladó is, gondolom az sem bírta a meleget, az is csere.

Üdv.: Pocses


Szép kis láncreakció! Multhéten mentem 400km-t pályán 140es tempóval és szerintem akkor már ilyen volt. Mondjuk érdekes mert mintha nem mindig lett volna beállva. Abból gondolom hogy néha rendesen gurult D-ben, néha meg lassabban. Holnap viszem szerelöhöz, remélem nem jön elő nálam is minden. Egyébként a kerékcsapágynak milyen hangja van?

Ez tényleg így volt nálam is.Széthullott a kézifék,utána kerékcsapágy csere,és most volt nekem is ABS jeladó csere...De valami nem oké vele,mert egy pár napig jó volt,és azóta néha gondol egyet,és bedobálja hibának.Néha csak a sárgákat,akkor nincs gond,mert elindulok,és akkor elalszanak.De,ha esetleg hosszabb ideig álok egy helyben,akkor kigyullad a piros is.Ilyenkor már csak akkor alszanak el a lámpák,ha leveszem gyújtásról,és várok egy pár másodpercet,utána indítok,és elindulok.Arra gondoltam,hogy ez az új jeladó nem lehet 100%-os...
Esetleg valami más a bibi?


leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 17:48


Pocses írta:
leroyclub írta: Ma reggel vettem észre (de visszagondolva már régebb óta jelentkezett csak nem gondoltam rá) hogy a bal hátsó fékem egyfolytában fog. Égett szaga van, és D-ben nem kezd el rendesen kuszni a kocsi. Gondolom dugattyú probléma. Mennyibe fájhat a javítás?


Szia!

Nem drága, pár ezer forintért javította szerelőm csiszolóvászon + javítókészlet, fékbetéteket cseréltem én, de kb két hónapra rá megszólalt a kerékcsapágyam is, sokat kapott a melegedéstől. Na akkor csere SKF-et kapott + új porvédőlemez. Ezután megadta magát az ABS jeladó is, gondolom az sem bírta a meleget, az is csere.

Üdv.: Pocses


Szép kis láncreakció! Multhéten mentem 400km-t pályán 140es tempóval és szerintem akkor már ilyen volt. Mondjuk érdekes mert mintha nem mindig lett volna beállva. Abból gondolom hogy néha rendesen gurult D-ben, néha meg lassabban. Holnap viszem szerelöhöz, remélem nem jön elő nálam is minden. Egyébként a kerékcsapágynak milyen hangja van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 15:21


leroyclub írta: Ma reggel vettem észre (de visszagondolva már régebb óta jelentkezett csak nem gondoltam rá) hogy a bal hátsó fékem egyfolytában fog. Égett szaga van, és D-ben nem kezd el rendesen kuszni a kocsi. Gondolom dugattyú probléma. Mennyibe fájhat a javítás?


Szia!

Nem drága, pár ezer forintért javította szerelőm csiszolóvászon + javítókészlet, fékbetéteket cseréltem én, de kb két hónapra rá megszólalt a kerékcsapágyam is, sokat kapott a melegedéstől. Na akkor csere SKF-et kapott + új porvédőlemez. Ezután megadta magát az ABS jeladó is, gondolom az sem bírta a meleget, az is csere.

Üdv.: Pocses

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 10:55


leroyclub írta: Ma reggel vettem észre (de visszagondolva már régebb óta jelentkezett csak nem gondoltam rá) hogy a bal hátsó fékem egyfolytában fog. Égett szaga van, és D-ben nem kezd el rendesen kuszni a kocsi. Gondolom dugattyú probléma. Mennyibe fájhat a javítás?


Az attól függ mi a baja.

Lehet hogy egy takarítás után jó lesz.
Esetleg dugattyút is cserélni kell , vagy az egész nyerget (ha olyan a probléma)



leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2015. március 03. kedd, 10:21


Ma reggel vettem észre (de visszagondolva már régebb óta jelentkezett csak nem gondoltam rá) hogy a bal hátsó fékem egyfolytában fog. Égett szaga van, és D-ben nem kezd el rendesen kuszni a kocsi. Gondolom dugattyú probléma. Mennyibe fájhat a javítás?

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. február 21. szombat, 14:04


Már jó , nem világít viszont olvastam a betét papírján, hogy 200 kmig pumpálgatva kell fékezni, és óvatosan, hogy összekopjon gondoltam jó tudni :>

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 18:02


hil írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:

azért nem alszik el. ha valahol zárlat van a kábelben, akkor nem lesz jó tehát ha nem lenne rádugva a kopásjelző, akkor sem jelezne hibát. (nekem így van). tehát neked zárlat van valahol a csati után is.

mármint nem az uj kábelben,hanem ami a kocsiban van,ugye?


Sziasztok!
Szerintem nem így van: ha nincs rádugva a kopásjelző, akkor az bizony hibát jelez. Az a kopásjelző, tulajdonképpen egy rövidzár ott a tárcsánál, ha elkopik a fékbetét, akkor a tárcsa elkoptatja azt a rövidzárat amire bejelez. Ha egyben ki tudod venni a kopásjelzőt (általában nem lehet, mert széttörik úgy be van oda gyógyulva) és összeforrasztod az elkopott részt, akkor nem kell újat venni, működni fog.

hil


jah sorry... igaz. most jut eszembe, hogy nekem eltört az eredeti füle és nem maradt meg a egtétben. így azt kötöztem fel, de rá van dugva. csak nekem ugye nem jelzett be, mert nem kopás lett miatt cserélve a fékbetét és tárcsa asszem kezdenek gondok lenni a memóriámmal qrva éjszakás műszak...


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 17:01


raul227 írta:
YELLOW írta:

azért nem alszik el. ha valahol zárlat van a kábelben, akkor nem lesz jó tehát ha nem lenne rádugva a kopásjelző, akkor sem jelezne hibát. (nekem így van). tehát neked zárlat van valahol a csati után is.

mármint nem az uj kábelben,hanem ami a kocsiban van,ugye?


Sziasztok!
Szerintem nem így van: ha nincs rádugva a kopásjelző, akkor az bizony hibát jelez. Az a kopásjelző, tulajdonképpen egy rövidzár ott a tárcsánál, ha elkopik a fékbetét, akkor a tárcsa elkoptatja azt a rövidzárat amire bejelez. Ha egyben ki tudod venni a kopásjelzőt (általában nem lehet, mert széttörik úgy be van oda gyógyulva) és összeforrasztod az elkopott részt, akkor nem kell újat venni, működni fog.

hil







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 19. csütörtök, 17:06

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 15:28


YELLOW írta:
raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta:
hun_tigoo írta:
raul227 írta: sziasztok nekem a hátsó fékeim egyik 5 a másik 3 mm-es ,csereérett,de nem értem pl fent van a kovácsautó . hu oldalon jó pár betét,de telefonon azt mondták,ha már bejelez a muszerfalon(nekem bejelez,de néha eltünik az a sárga ikon) akkor cserélni kell a jeladót is mert az már nem használható.kérdésem:tényleg csak egyet kell venni,mindkét hátsó fékbetét cseréje esetén is?nem ugy van hogy kerekenként egy egy?pl az abs jelado mellett ami még van abban a kis dobozban,az a fékkopásjelzö jeladó,de azt hiszem az kerekenként egy,nem?és kompatibilis e pl zimmermann fékbetéthez egy ate jeladó?mert valamelyikhez azt irja a leirás ,hogy pl Ate fékkopásjelzöhöz elökészítve.akkor csak Ate fékbetéttel jó?megh mi az h fékrendszer Ate?Koszi


jeladó 1db kell. egy darab van elől (bal oldalon) és egy darab van hátul (jobb oldalon). elvileg a kopásjelzőknek kompatibilisnek kell lenniük bármely fékpofával. az számít, hogy ugyanahhoz az autótípushoz legyen rendelve, akkor tutti jó.


Aha, akkor olyan logikája van, hogy alapból tengelyenként cserélni mindenki és egyformán kopik. Ami lehet hülyeség is.
YELLOW xD


nem mondanám xD-nek én, hogy meg lepődtem, hogy rányomok a küldésre oszt nincs ott a komment. frissítek, oszt akkor látom, más nevével szerepel. pedig valami rémlik, hogy volt már egyszer ugyanilyen és ugyanúgy hun_tigoo-val, ármint az ő neve jelent meg.

igen, kb egyformán kell kopnia, ha nincs beragadva valamelyik nyeregnél a munkahenger. ha cseréled, majd magától eltűnik a hibajelzés x km vagy x indítás után.

mennyi az az x kilométer? 50 után nem tünt el amugy annyira össze"forrt" a két kábel,a jeladó az ellenkábellel,hogy ami jön ki az autóból,az is megsinylette a kivételt.


azért nem alszik el. ha valahol zárlat van a kábelben, akkor nem lesz jó tehát ha nem lenne rádugva a kopásjelző, akkor sem jelezne hibát. (nekem így van). tehát neked zárlat van valahol a csati után is.

mármint nem az uj kábelben,hanem ami a kocsiban van,ugye?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 15:06


raul227 írta:
YELLOW írta:
raul227 írta:
hun_tigoo írta:
raul227 írta: sziasztok nekem a hátsó fékeim egyik 5 a másik 3 mm-es ,csereérett,de nem értem pl fent van a kovácsautó . hu oldalon jó pár betét,de telefonon azt mondták,ha már bejelez a muszerfalon(nekem bejelez,de néha eltünik az a sárga ikon) akkor cserélni kell a jeladót is mert az már nem használható.kérdésem:tényleg csak egyet kell venni,mindkét hátsó fékbetét cseréje esetén is?nem ugy van hogy kerekenként egy egy?pl az abs jelado mellett ami még van abban a kis dobozban,az a fékkopásjelzö jeladó,de azt hiszem az kerekenként egy,nem?és kompatibilis e pl zimmermann fékbetéthez egy ate jeladó?mert valamelyikhez azt irja a leirás ,hogy pl Ate fékkopásjelzöhöz elökészítve.akkor csak Ate fékbetéttel jó?megh mi az h fékrendszer Ate?Koszi


jeladó 1db kell. egy darab van elől (bal oldalon) és egy darab van hátul (jobb oldalon). elvileg a kopásjelzőknek kompatibilisnek kell lenniük bármely fékpofával. az számít, hogy ugyanahhoz az autótípushoz legyen rendelve, akkor tutti jó.


Aha, akkor olyan logikája van, hogy alapból tengelyenként cserélni mindenki és egyformán kopik. Ami lehet hülyeség is.
YELLOW xD


nem mondanám xD-nek én, hogy meg lepődtem, hogy rányomok a küldésre oszt nincs ott a komment. frissítek, oszt akkor látom, más nevével szerepel. pedig valami rémlik, hogy volt már egyszer ugyanilyen és ugyanúgy hun_tigoo-val, ármint az ő neve jelent meg.

igen, kb egyformán kell kopnia, ha nincs beragadva valamelyik nyeregnél a munkahenger. ha cseréled, majd magától eltűnik a hibajelzés x km vagy x indítás után.

mennyi az az x kilométer? 50 után nem tünt el amugy annyira össze"forrt" a két kábel,a jeladó az ellenkábellel,hogy ami jön ki az autóból,az is megsinylette a kivételt.


azért nem alszik el. ha valahol zárlat van a kábelben, akkor nem lesz jó tehát ha nem lenne rádugva a kopásjelző, akkor sem jelezne hibát. (nekem így van). tehát neked zárlat van valahol a csati után is.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. február 19. csütörtök, 14:48


YELLOW írta:
raul227 írta:
hun_tigoo írta:
raul227 írta: sziasztok nekem a hátsó fékeim egyik 5 a másik 3 mm-es ,csereérett,de nem értem pl fent van a kovácsautó . hu oldalon jó pár betét,de telefonon azt mondták,ha már bejelez a muszerfalon(nekem bejelez,de néha eltünik az a sárga ikon) akkor cserélni kell a jeladót is mert az már nem használható.kérdésem:tényleg csak egyet kell venni,mindkét hátsó fékbetét cseréje esetén is?nem ugy van hogy kerekenként egy egy?pl az abs jelado mellett ami még van abban a kis dobozban,az a fékkopásjelzö jeladó,de azt hiszem az kerekenként egy,nem?és kompatibilis e pl zimmermann fékbetéthez egy ate jeladó?mert valamelyikhez azt irja a leirás ,hogy pl Ate fékkopásjelzöhöz elökészítve.akkor csak Ate fékbetéttel jó?megh mi az h fékrendszer Ate?Koszi


jeladó 1db kell. egy darab van elől (bal oldalon) és egy darab van hátul (jobb oldalon). elvileg a kopásjelzőknek kompatibilisnek kell lenniük bármely fékpofával. az számít, hogy ugyanahhoz az autótípushoz legyen rendelve, akkor tutti jó.


Aha, akkor olyan logikája van, hogy alapból tengelyenként cserélni mindenki és egyformán kopik. Ami lehet hülyeség is.
YELLOW xD


nem mondanám xD-nek én, hogy meg lepődtem, hogy rányomok a küldésre oszt nincs ott a komment. frissítek, oszt akkor látom, más nevével szerepel. pedig valami rémlik, hogy volt már egyszer ugyanilyen és ugyanúgy hun_tigoo-val, ármint az ő neve jelent meg.

igen, kb egyformán kell kopnia, ha nincs beragadva valamelyik nyeregnél a munkahenger. ha cseréled, majd magától eltűnik a hibajelzés x km vagy x indítás után.

mennyi az az x kilométer? 50 után nem tünt el amugy annyira össze"forrt" a két kábel,a jeladó az ellenkábellel,hogy ami jön ki az autóból,az is megsinylette a kivételt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 03. kedd, 17:47


raul227 írta:
hun_tigoo írta:
raul227 írta: sziasztok nekem a hátsó fékeim egyik 5 a másik 3 mm-es ,csereérett,de nem értem pl fent van a kovácsautó . hu oldalon jó pár betét,de telefonon azt mondták,ha már bejelez a muszerfalon(nekem bejelez,de néha eltünik az a sárga ikon) akkor cserélni kell a jeladót is mert az már nem használható.kérdésem:tényleg csak egyet kell venni,mindkét hátsó fékbetét cseréje esetén is?nem ugy van hogy kerekenként egy egy?pl az abs jelado mellett ami még van abban a kis dobozban,az a fékkopásjelzö jeladó,de azt hiszem az kerekenként egy,nem?és kompatibilis e pl zimmermann fékbetéthez egy ate jeladó?mert valamelyikhez azt irja a leirás ,hogy pl Ate fékkopásjelzöhöz elökészítve.akkor csak Ate fékbetéttel jó?megh mi az h fékrendszer Ate?Koszi


jeladó 1db kell. egy darab van elől (bal oldalon) és egy darab van hátul (jobb oldalon). elvileg a kopásjelzőknek kompatibilisnek kell lenniük bármely fékpofával. az számít, hogy ugyanahhoz az autótípushoz legyen rendelve, akkor tutti jó.


Aha, akkor olyan logikája van, hogy alapból tengelyenként cserélni mindenki és egyformán kopik. Ami lehet hülyeség is.
YELLOW xD


nem mondanám xD-nek én, hogy meg lepődtem, hogy rányomok a küldésre oszt nincs ott a komment. frissítek, oszt akkor látom, más nevével szerepel. pedig valami rémlik, hogy volt már egyszer ugyanilyen és ugyanúgy hun_tigoo-val, ármint az ő neve jelent meg.

igen, kb egyformán kell kopnia, ha nincs beragadva valamelyik nyeregnél a munkahenger. ha cseréled, majd magától eltűnik a hibajelzés x km vagy x indítás után.

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2015. február 03. kedd, 17:42


hun_tigoo írta:
raul227 írta: sziasztok nekem a hátsó fékeim egyik 5 a másik 3 mm-es ,csereérett,de nem értem pl fent van a kovácsautó . hu oldalon jó pár betét,de telefonon azt mondták,ha már bejelez a muszerfalon(nekem bejelez,de néha eltünik az a sárga ikon) akkor cserélni kell a jeladót is mert az már nem használható.kérdésem:tényleg csak egyet kell venni,mindkét hátsó fékbetét cseréje esetén is?nem ugy van hogy kerekenként egy egy?pl az abs jelado mellett ami még van abban a kis dobozban,az a fékkopásjelzö jeladó,de azt hiszem az kerekenként egy,nem?és kompatibilis e pl zimmermann fékbetéthez egy ate jeladó?mert valamelyikhez azt irja a leirás ,hogy pl Ate fékkopásjelzöhöz elökészítve.akkor csak Ate fékbetéttel jó?megh mi az h fékrendszer Ate?Koszi


jeladó 1db kell. egy darab van elől (bal oldalon) és egy darab van hátul (jobb oldalon). elvileg a kopásjelzőknek kompatibilisnek kell lenniük bármely fékpofával. az számít, hogy ugyanahhoz az autótípushoz legyen rendelve, akkor tutti jó.


Aha, akkor olyan logikája van, hogy alapból tengelyenként cserélni mindenki és egyformán kopik. Ami lehet hülyeség is.
YELLOW xD

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. február 03. kedd, 16:13


hun_tigoo írta:
raul227 írta: sziasztok nekem a hátsó fékeim egyik 5 a másik 3 mm-es ,csereérett,de nem értem pl fent van a kovácsautó . hu oldalon jó pár betét,de telefonon azt mondták,ha már bejelez a muszerfalon(nekem bejelez,de néha eltünik az a sárga ikon) akkor cserélni kell a jeladót is mert az már nem használható.kérdésem:tényleg csak egyet kell venni,mindkét hátsó fékbetét cseréje esetén is?nem ugy van hogy kerekenként egy egy?pl az abs jelado mellett ami még van abban a kis dobozban,az a fékkopásjelzö jeladó,de azt hiszem az kerekenként egy,nem?és kompatibilis e pl zimmermann fékbetéthez egy ate jeladó?mert valamelyikhez azt irja a leirás ,hogy pl Ate fékkopásjelzöhöz elökészítve.akkor csak Ate fékbetéttel jó?megh mi az h fékrendszer Ate?Koszi


jeladó 1db kell. egy darab van elől (bal oldalon) és egy darab van hátul (jobb oldalon). elvileg a kopásjelzőknek kompatibilisnek kell lenniük bármely fékpofával. az számít, hogy ugyanahhoz az autótípushoz legyen rendelve, akkor tutti jó.


ez most mi??? ezt a kommentet én írtam.

hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2015. február 03. kedd, 16:12


raul227 írta: sziasztok nekem a hátsó fékeim egyik 5 a másik 3 mm-es ,csereérett,de nem értem pl fent van a kovácsautó . hu oldalon jó pár betét,de telefonon azt mondták,ha már bejelez a muszerfalon(nekem bejelez,de néha eltünik az a sárga ikon) akkor cserélni kell a jeladót is mert az már nem használható.kérdésem:tényleg csak egyet kell venni,mindkét hátsó fékbetét cseréje esetén is?nem ugy van hogy kerekenként egy egy?pl az abs jelado mellett ami még van abban a kis dobozban,az a fékkopásjelzö jeladó,de azt hiszem az kerekenként egy,nem?és kompatibilis e pl zimmermann fékbetéthez egy ate jeladó?mert valamelyikhez azt irja a leirás ,hogy pl Ate fékkopásjelzöhöz elökészítve.akkor csak Ate fékbetéttel jó?megh mi az h fékrendszer Ate?Koszi


jeladó 1db kell. egy darab van elől (bal oldalon) és egy darab van hátul (jobb oldalon). elvileg a kopásjelzőknek kompatibilisnek kell lenniük bármely fékpofával. az számít, hogy ugyanahhoz az autótípushoz legyen rendelve, akkor tutti jó.