lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. június 05. kedd, 15:49


YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
hil írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.


valaki oylat is mond erre, hogy amikor eléri ezt, utána még egy garnitúra betét elkoptatható. persze itt függ miylen keménységű betétről beszélünk.


Persze. Azért adták meg ezeket az értékeket a gyártók. Az olajadat se cseréld, mert "azt monták": túl van misztifikálva, elmegy az 30e km-t is.
Tőlem mindenki úgy javítja az autóját ahogy akarja, akkor cseréli az alkatrészt amikor jónak látja.
Csak leírtam azt amit nekem a progi felhoz. (ha valaki látott elrepedt, esetleg eltörött tárcsát az nek kockáztat a túlkoptatással/felszabályzással)
Természetesen van aki megúszta: http://autofilia.blog.hu/2009/01/28/fake_brake


én nem mondtam, hogy ez így jó. de itt is volt róla szó. csak ezért írtam le. meglátnád miylen féket cseréltem le... még 5 év múlva is mehetne, azaz 10 évig nálam. mégis ledobtam.


Tiszteletem, mennyi is a megendeget kopas ertek elol/hatul? köszönöm

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 20:24


Már semmi.


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. június 05. kedd, 18:16

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 20:18


hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
hil írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.


valaki oylat is mond erre, hogy amikor eléri ezt, utána még egy garnitúra betét elkoptatható. persze itt függ miylen keménységű betétről beszélünk.


Persze. Azért adták meg ezeket az értékeket a gyártók. Az olajadat se cseréld, mert "azt monták": túl van misztifikálva, elmegy az 30e km-t is.
Tőlem mindenki úgy javítja az autóját ahogy akarja, akkor cseréli az alkatrészt amikor jónak látja.
Csak leírtam azt amit nekem a progi felhoz. (ha valaki látott elrepedt, esetleg eltörött tárcsát az nek kockáztat a túlkoptatással/felszabályzással)
Természetesen van aki megúszta: http://autofilia.blog.hu/2009/01/28/fake_brake


én nem mondtam, hogy ez így jó. de itt is volt róla szó. csak ezért írtam le. meglátnád miylen féket cseréltem le... még 5 év múlva is mehetne, azaz 10 évig nálam. mégis ledobtam.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 20:11


YELLOW írta:
hancurozo írta:
hil írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.


valaki oylat is mond erre, hogy amikor eléri ezt, utána még egy garnitúra betét elkoptatható. persze itt függ miylen keménységű betétről beszélünk.


Persze. Azért adták meg ezeket az értékeket a gyártók. Az olajadat se cseréld, mert "azt monták": túl van misztifikálva, elmegy az 30e km-t is.
Tőlem mindenki úgy javítja az autóját ahogy akarja, akkor cseréli az alkatrészt amikor jónak látja.
Csak leírtam azt amit nekem a progi felhoz. (ha valaki látott elrepedt, esetleg eltörött tárcsát az nek kockáztat a túlkoptatással/felszabályzással)
Természetesen van aki megúszta: http://autofilia.blog.hu/2009/01/28/fake_brake

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 19:58


hancurozo írta:
hil írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.


valaki oylat is mond erre, hogy amikor eléri ezt, utána még egy garnitúra betét elkoptatható. persze itt függ miylen keménységű betétről beszélünk.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 18:31


hancurozo írta:
hil írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.

Szia! Jó vastag az még így is.....



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 17:56


hancurozo írta:

Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.


Jól tudod, de oldalankét max 0,5 belefér még nyugodtan. Egyszer én ezért megkaptam már a beosztásom, gondolom most is megfogom...



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 17:49


hil írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Miért is nem kell cserélni? Tudtommal a megengedett legkissebb vastagság 19.6mm.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 17:33


Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Szia! Jó ár érte! Én most vettem Jurid első tárcsákat (21387Huf), ATE első betétet (16767Huf),ATE kopásjelzőt (3747Huf), feleslegesen, mert megmértem a rajta lévő tárcsát, mivel nem voltam biztos abban, hogy a 286mm-es kell nekem. Ha már így volt, akkor megmértem a tárcsa vastagságát is, a gyári 22mm helyett 19mm, tehát még kb két évig nem is kell cserélnem. Mindegy, amiket vettem nem romlik meg......



Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 09:46


Coyote írta:
Alesi írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Nekem a Textar szett elöl hátul tárcsákkal, betétekkel, kopásjelzőkkel 80 körül volt emlékeim szerint...


na jó, de a Textar nem ATE
A gyári mondjuk lehet, hogy Textar vagy jurid lett volna, csak ha benne van a BMW emléma, rögtön megduplázzák az árát.


Igaz, de akkor annyit még elmondok, hogy amikor a szettet vettem, M. Attila 100at mondott ugyanerre a szettre ATE-ban, bár asszem a tárcsák OpenParts-os lyuggatott extrémsportosok lettek volna

Amúgy a gyári az ATE, de a Textar/Brembo sem rossz, csak érdemes rendszerben venni őket.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 04. hétfő, 09:47

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 09:43


Alesi írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Nekem a Textar szett elöl hátul tárcsákkal, betétekkel, kopásjelzőkkel 80 körül volt emlékeim szerint...


na jó, de a Textar nem ATE
A gyári mondjuk lehet, hogy Textar vagy jurid lett volna, csak ha benne van a BMW emléma, rögtön megduplázzák az árát.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 09:42


YELLOW írta:
Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


ha én azt mondom, hogy amit a képen látsz, azt 61 ezerért vettem, akkor "nyugodt" leszel?
mondjuk egy 20ezerrel szerintem átbaxta magát a boltos, de még akkor is 81 ezer. és már a 81 ezer is kedvezményes volt...

szerk.: mondjuk én nem vettem kopásjelzőt (mert nem azért lett cserélve), hanem a régit raktuk vissza. igaz a hátsónak elpattant egy kis füle, így az fel van kötegelve a lengőkarra dehát egy szenzor kb 2000 Ft





Nekem zéró kedvezményem van, és erre 10.000 Ft munkadíjat számítanak fel (össz. 95k), ehhez képest nem tűnik halálosan rossznak. Mondjuk ahogy már tettem a Mazdámon, szerintem a BMW-n is tudnék féket cserélni, hiszen ez még a Mazdánál is könnyebben szerelhető autó...


Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 09:41


Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


Nekem a Textar szett elöl hátul tárcsákkal, betétekkel, kopásjelzőkkel 80 körül volt emlékeim szerint...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 09:28


Coyote írta: ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?


ha én azt mondom, hogy amit a képen látsz, azt 61 ezerért vettem, akkor "nyugodt" leszel?
mondjuk egy 20ezerrel szerintem átbaxta magát a boltos, de még akkor is 81 ezer. és már a 81 ezer is kedvezményes volt...

szerk.: mondjuk én nem vettem kopásjelzőt (mert nem azért lett cserélve), hanem a régit raktuk vissza. igaz a hátsónak elpattant egy kis füle, így az fel van kötegelve a lengőkarra dehát egy szenzor kb 2000 Ft





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. június 04. hétfő, 09:33

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. június 04. hétfő, 09:20


ATE lett a vége, ami még mindig olcsóbb, mint a GYÁRI szett.

Ha 85k a két első komplett szett (tárcsával, betéttel, kopásjelzővel), akkor az jó árnak számít?