b_imi írta:
jlaci74 írta:
BalaBMW írta:
Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...
Ha lyuggatott akkor Zimmermann, mert az Ate Powerdisc az hornyolt.
Mindkettő jó, de arra készülj fel hogy ezek a sport tárcsák hangosabbak fékezés közben.
Egyébként van egy a fent említettektől olcsóbb, de jól bevált lyuggatott féktárcsám, alubevonatos mint a gyári. ( akit érdekel majd keres )
Egyébként ha komoly fékhatás növekedést akarsz akkor a betét is fontos, pl. Ferodo DS Performance.
Új tárcsához úgyis új betétet raksz.
Mondjuk, ha komolyabb fékhatás növekedés kell, akkor célszerű a gumi fékcsöveket is cserélni, ill. a féknyerget legalább 6 dugattyúsra. A lengőkar szilenteket és a gátlókat keményebbre, valamint a fékfolyadékot szintén a magasabb igényekhez igazítani. Mert egyébként az egész olyan lesz, mint a leggyengébb eleme.
Normál használat mellett a gyári és az ATE szett tökéletes megoldás.
A bizonytalan eredetű cuccok veszélyesek lehetnek!
Ha a "bizonytalan eredetű cuccok" -kal rám céloztál akkor rossz helyen jársz.
15 éve forgalmazok alkatrészeket, tudom mi ajánlható és mi nem. A fent említett cucc nincs bevezetve - reklámozva itthon, ezért nem mélyedtem bele, de van sok ügyfelem referenciának, turbos BMW-k, stb...
A fékbetétet azért ajánlottam, mert ha már úgyis cserélni kell akkor nem jelent túl nagy plusz kiadást és lényeges - érezhető javulást okoz.
Arról nem beszélve , hogy otthon, egy alap szerszámozottsággal -típusismerettel -gyakorlattal beszerelhető. Ellenben a 6 dugattyús, horror áron vett féknyereggel.
Ebben viszont teljesen egyetértünk : " Normál használat mellett a gyári és az ATE szett tökéletes megoldás. "
Viszont azt ne feledjük, hogy nem vagyunk egyformák, mindenkinek más az igénye - pénztárcája.