autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Jim24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. szeptember 03. hétfő, 12:04


jrtom írta: Műszerfalról is kilehet ütni. Gyújtásra rakod utánna nyomod a gombot a műszerfalon addig amíg előjön a szervíz, utánna a bajuszkapcsolón lévő pöcögtetővel kitudod választani melyik szervízt akarod visszaállítani, de a soronkövetkezőt fogja felkínálni. Ha kiválasztottad akkor nyomod a BC gombot amíg kinem nullázza.

Jim24 írta: Sziasztok,

Féktárcsát és fékbetétet cseréltem az autón (E90 N47D20A). A fékbetétek szervizintervallum kijelzőjét csak OBD-n keresztül lehet visszaállítani vagy létezik más megoldás is?

Köszönöm az infót előre is.




Köszi a segítséget, de E90-ről van szó. Itt ha ráadom a gyújtást nem jön elő semmilyen szerviz csak, ha beindítom a motort. De járó motornál is hiába keresem ki az első vagy hátsó fék szervizintervallumát és nyomom a BC vagy a km. nullázó gombot nem történik semmi.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. szeptember 02. vasárnap, 16:28


Műszerfalról is kilehet ütni. Gyújtásra rakod utánna nyomod a gombot a műszerfalon addig amíg előjön a szervíz, utánna a bajuszkapcsolón lévő pöcögtetővel kitudod választani melyik szervízt akarod visszaállítani, de a soronkövetkezőt fogja felkínálni. Ha kiválasztottad akkor nyomod a BC gombot amíg kinem nullázza.

Jim24 írta: Sziasztok,

Féktárcsát és fékbetétet cseréltem az autón (E90 N47D20A). A fékbetétek szervizintervallum kijelzőjét csak OBD-n keresztül lehet visszaállítani vagy létezik más megoldás is?

Köszönöm az infót előre is.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Jim24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. szeptember 02. vasárnap, 13:30


Sziasztok,

Féktárcsát és fékbetétet cseréltem az autón (E90 N47D20A). A fékbetétek szervizintervallum kijelzőjét csak OBD-n keresztül lehet visszaállítani vagy létezik más megoldás is?

Köszönöm az infót előre is.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 21. kedd, 22:03


zoliika írta:
Én most cserélem a kézifékbetéteimet az enyém fémtiszta nincs már ami kopjon róla..


Én is kicseréltem mindent, jó is lett, bár még egy kicsit állítani kéne a kézin.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 21. kedd, 21:57


YELLOW írta:

a tárcsa meg a betét is meg van repedve... emmán gáz


Inkább az a gáz, hogy ez sajnos kívülről nem látszott.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 21. kedd, 21:57

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. augusztus 21. kedd, 21:38


b_imi írta:

Csak a kontraszt kedvéért. És ez már le lett pucolva.


Én most cserélem a kézifékbetéteimet az enyém fémtiszta nincs már ami kopjon róla..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 21. kedd, 21:34


b_imi írta:

Csak a kontraszt kedvéért. És ez már le lett pucolva.


a tárcsa meg a betét is meg van repedve... emmán gáz


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 21. kedd, 18:52




Csak a kontraszt kedvéért. És ez már le lett pucolva.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 21. kedd, 18:41


én is használom télen is, sőt elég jól be szokott rakódni hóval
sőt ha esik az eső nagyon, akkor munkába azzal megyek és kint áll 12 órát. tehát környezeti hatás éri itt is, főleg, hogy iparvidék is vagyunk

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2012. augusztus 21. kedd, 17:50


Sziasztok!

Én tavaly nyár végén vettem az ATE tárcsákat és napi használatban van az autó! Télen is!

Jelen állapota a tárcsáknak:




Ergo rozsdás lesz a bevonatolt is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 20. hétfő, 11:58


itt van két kép az első és hátsó tárcsámról bal oldalról(ATE), a tárcsák 4 évesek hát több mint 20ezer km van bennük. pedig sokszor mosás után nem is mentem vele, be is rozsdált a fékfelület.





és ilyen volt....



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 20. hétfő, 12:05

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Jim24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. augusztus 20. hétfő, 11:09


YELLOW írta:
Jim24 írta: Sziasztok!

Az autómon első-hátsó féktárcsát és fékbetétet fogok cserélni, ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Mivel leszerelem a hátsó féktárcsákat, szerintetek érdemes lenne-e kicserélni a rögzítőfék pofákat is egyúttal vagy ez fölösleges?
A segítséget előre is köszönöm.


ha nincs megkopva, akkor felesleges... szerintem azt soha nem kell cserélni BMW-n, amin van hátul tárcsafék... hacsak nem kicsit behúzva marad...


Köszönöm a gyors választ, szereléskor majd ránézek milyen állapotba van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. augusztus 20. hétfő, 10:06


jrtom írta: Mindenképpen megkénenézni a belsőfelét is.



Megnéztük a belső fékpofákat is, gyakorlatilag újnak néz ki mind. Kezdő BMW-seknek írom (mint amilyen én is vagyok), hogy a kopásjelző bal oldalt elől, és jobb oldalt hátul található (csak hogy ne vegyétek le mind a négy kereket, mint ahogy mi tettük). A lényeg a lényeg, hogy a bal első kopásjelző nem nézett ki túl jól (mindkét oldalából hiányzott egy kis darab), ennek cseréjével megszűnt a műszerfalon a visszajelzés.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. augusztus 20. hétfő, 09:35


Jim24 írta: Sziasztok!

Az autómon első-hátsó féktárcsát és fékbetétet fogok cserélni, ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Mivel leszerelem a hátsó féktárcsákat, szerintetek érdemes lenne-e kicserélni a rögzítőfék pofákat is egyúttal vagy ez fölösleges?
A segítséget előre is köszönöm.


ha nincs megkopva, akkor felesleges... szerintem azt soha nem kell cserélni BMW-n, amin van hátul tárcsafék... hacsak nem kicsit behúzva marad...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Jim24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. augusztus 20. hétfő, 09:28


Sziasztok!

Az autómon első-hátsó féktárcsát és fékbetétet fogok cserélni, ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem. Mivel leszerelem a hátsó féktárcsákat, szerintetek érdemes lenne-e kicserélni a rögzítőfék pofákat is egyúttal vagy ez fölösleges?
A segítséget előre is köszönöm.