- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. november 25. szerda, 06:14
Jo reggelt!
Egy bbs cf 014 et szemeltem ki nyarra.
Kerdesem az lenne,hogy honnan tudom felismerni,hogy replica vagy eredeti?
Elküldve: 2015. november 25. szerda, 06:14
Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 19:09
blasekati írta: Sziasztok!
Szerintetek az e90 lemezfelnije passzol az e46-ra?
Elküldve: 2015. szeptember 17. csütörtök, 17:31
Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 16:23
csatis1 írta:YELLOW írta:laleeboy írta:Redrocket írta: sziasztok srácok,
elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.
Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:
Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:
Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5
Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.
Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.
Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.
Az ET20 az az 5-ös mérete
Elvileg elférhet, de akkor mind e 4-nek egyformának kellene lennie.
Neked ET45 körüli kellene ha csak 1 db-ot cserélnél (vagy olyan mint a másik 3 )
ha az ET20, akkor az agy átmérő biztos nem 72,5... az eladó vagy meg akar vezetni, vagy nem ért hozzá. ez E60 felni, amire az ET20 utal is, de az agy átmérő annak nem ilyen.
Vagy esetleg már eleve benne van a tehermentesítő gyűrű.
Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 16:07
YELLOW írta:laleeboy írta:Redrocket írta: sziasztok srácok,
elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.
Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:
Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:
Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5
Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.
Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.
Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.
Az ET20 az az 5-ös mérete
Elvileg elférhet, de akkor mind e 4-nek egyformának kellene lennie.
Neked ET45 körüli kellene ha csak 1 db-ot cserélnél (vagy olyan mint a másik 3 )
ha az ET20, akkor az agy átmérő biztos nem 72,5... az eladó vagy meg akar vezetni, vagy nem ért hozzá. ez E60 felni, amire az ET20 utal is, de az agy átmérő annak nem ilyen.
Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 16:04
YELLOW írta:laleeboy írta:Redrocket írta: sziasztok srácok,
elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.
Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:
Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:
Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5
Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.
Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.
Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.
Az ET20 az az 5-ös mérete
Elvileg elférhet, de akkor mind e 4-nek egyformának kellene lennie.
Neked ET45 körüli kellene ha csak 1 db-ot cserélnél (vagy olyan mint a másik 3 )
ha az ET20, akkor az agy átmérő biztos nem 72,5... az eladó vagy meg akar vezetni, vagy nem ért hozzá. ez E60 felni, amire az ET20 utal is, de az agy átmérő annak nem ilyen.
Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 15:13
laleeboy írta:Redrocket írta: sziasztok srácok,
elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.
Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:
Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:
Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5
Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.
Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.
Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.
Az ET20 az az 5-ös mérete
Elvileg elférhet, de akkor mind e 4-nek egyformának kellene lennie.
Neked ET45 körüli kellene ha csak 1 db-ot cserélnél (vagy olyan mint a másik 3 )
Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 14:19
laleeboy írta:Redrocket írta: sziasztok srácok,
elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.
Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:
Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:
Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5
Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.
Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.
Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.
Az ET20 az az 5-ös mérete
Elvileg elférhet, de akkor mind e 4-nek egyformának kellene lennie.
Neked ET45 körüli kellene ha csak 1 db-ot cserélnél (vagy olyan mint a másik 3 )
Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 14:07
Redrocket írta: sziasztok srácok,
elkezdett ütni az egyik hátsó gumim. A gumis azt mondta hogy csere kell. Nézegettem használt gumikat felnivel együtt de nem tudom, hogy felmennének-e a kinézett papucsok a járgányra. Jelenleg kb 60 papírom lenne rá és ma holnap már kellene, mert szombaton utazunk.
Jelenleg 205/55 16 a gumi méret és a linken látjátok a típust:
Amit kinéztem annál az alábbi adatok voltak kiírva:
Gumi szélesség: 225
Gumi magasság: 55
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 5x120
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 20
Agyátmérő: 72,5
Jó ez nekem? Keressek mást? Teljesen laikus vagyok ezen a téren.
Mit ajánlanátok? 16"-ról nem szívesen mondanék le.
Ó igen e46 touringról van szó. Nincs ültetve, nincs peremezve stb.
Kérlek segítsetek, elég sürgető lenne.
Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 13:54
Elküldve: 2015. július 05. vasárnap, 12:30
Elküldve: 2015. március 31. kedd, 18:49
szicsu írta:notoriusbg írta:YELLOW írta:notoriusbg írta:YELLOW írta:notoriusbg írta: Sziasztok!
A hétvégén tettem fel a nyári kerekeket, eddig még nem voltak az autón, nemrég vettem őket, felnit+gumit együtt. Cserét követően az első néhány méter után félreálltam megnézni, hogy nincs-e leeresztve valamelyik abroncs, annyira durván nehézkesnek tűntek az első kerekek, mintha malomkövek lennének fent (mondjuk erősen nyomvályús is volt az az útszakasz). A felnik ugyanúgy styling 44-ek (17''), mint a téli kerekek voltak és a gumiméret is ugyanaz: 225/45 R17. Lehetséges, hogy ennyire eltérően viselkedjenek a téli (Michelin Alpin A4) és nyári gumijaim (Bridgestone Potenza) ugyanazon méret ellenére? Még az jutott eszembe, hogy a nyáriak lehet, hogy defekttűrők (nem vagyok biztos benne), nem tudom, ez számíthat-e...
kérdés a téli mennyire régi, és miylen a minta. mert a nyári vadi új, még új gumi jobban tapadhat, mint a téli. így az út jobban viszi. de durvának nem kellene lennie.
nekem furcsa, hogy a felni paraméterek ugyanazok, gumiméret ugyanaz, nem szabadna így nagy különbségnek lennie. nekem most a téli 195 után a nyári 225-tel (más felni, nagyobb méret) azért küzdeni kell, érezhető a különbség.
Hát, a télit anno újonnan vettem, ez volt a második szezonja, míg a nyáriakat használtan vettem és bár alig kopottak, nem hinném, hogy jobban tapadnának, mint a téliek. A korábbi, jóval kopottabb nyárijaim is küzdősebbek voltak, mint a téli, valahogy a téliek a nagynak számító méret ellenére is totál kezelhetőek, de ez most durva. Ha ilyen, hát ilyen, hozzászokom, ezzel nincs baj, csak annyira nagy a váltás, hogy parázok, hátha a felnikkel van valami (bár a gumisok most centírozták), vagy a gumisok elcsesztek valamit... Ennek amúgy van valami káros hatása a futóműre vagy csak a vezetési élmény változik meg?
a centrírozásnak ehhez nincs köze. attól rázna, ha nem lenne jó. őszintén mondom, nem tudok rá okosat mondani, így a leírtak alapján. ha tutti ugyanolyan a felni ET-je is, és véletlen nem replica az egyik szett, akkor tényleg nem tudok rá kézzel fogható magyarázatot adni. a merevebb gumifal sem ebben mutatkozik meg, inkább jobban üt, ha gödörbe mész. egy nagyon picit talán a guminyomásra tudok még következtetni, hogy alacsonyabb. viszont arra is érdemes figyelni, hogy bár számügyilag azonos a két gumi szélessége, fizikálisan lehet mégis szélesebb a Bridgestone. (ez magával a guminyomással is változhat) vagy a maga a profil van úgy kialakítva, hogy szélesebb.
nekem anno a 225-ös Fulda szemre is sokkal szélesebb volt, mint a BFGoodrich 225. a BFG-t lemértem még a gumisnál mondom ez gyártási hibás, de meg volt a 225, a 245 BFG-m volt olyan széles mint a Fulda 225.
mérni lehet úgyis, ha tiszta a gumi, és a friss por meglátszik a futófelületen, akkor azt is le lehet mérni, ugyanúgy a télinél is, még lehet látszik rajta.
Hm, ez jó ötlet, köszi, otthon lemérem! Most, hogy így mondod, mintha feltűnt volna, hogy kevésbé "áll ki" a felni pereme, mint korábban, úgyhogy simán lehet, hogy szélesebbek ezek az abroncsok...
Nekem a 205/55-16-os Bridgeston-ok futófelülete 15mm-el szélesebb mint az u.i.méretű Michelin...
Elküldve: 2015. március 31. kedd, 08:21
notoriusbg írta:YELLOW írta:notoriusbg írta:YELLOW írta:notoriusbg írta: Sziasztok!
A hétvégén tettem fel a nyári kerekeket, eddig még nem voltak az autón, nemrég vettem őket, felnit+gumit együtt. Cserét követően az első néhány méter után félreálltam megnézni, hogy nincs-e leeresztve valamelyik abroncs, annyira durván nehézkesnek tűntek az első kerekek, mintha malomkövek lennének fent (mondjuk erősen nyomvályús is volt az az útszakasz). A felnik ugyanúgy styling 44-ek (17''), mint a téli kerekek voltak és a gumiméret is ugyanaz: 225/45 R17. Lehetséges, hogy ennyire eltérően viselkedjenek a téli (Michelin Alpin A4) és nyári gumijaim (Bridgestone Potenza) ugyanazon méret ellenére? Még az jutott eszembe, hogy a nyáriak lehet, hogy defekttűrők (nem vagyok biztos benne), nem tudom, ez számíthat-e...
kérdés a téli mennyire régi, és miylen a minta. mert a nyári vadi új, még új gumi jobban tapadhat, mint a téli. így az út jobban viszi. de durvának nem kellene lennie.
nekem furcsa, hogy a felni paraméterek ugyanazok, gumiméret ugyanaz, nem szabadna így nagy különbségnek lennie. nekem most a téli 195 után a nyári 225-tel (más felni, nagyobb méret) azért küzdeni kell, érezhető a különbség.
Hát, a télit anno újonnan vettem, ez volt a második szezonja, míg a nyáriakat használtan vettem és bár alig kopottak, nem hinném, hogy jobban tapadnának, mint a téliek. A korábbi, jóval kopottabb nyárijaim is küzdősebbek voltak, mint a téli, valahogy a téliek a nagynak számító méret ellenére is totál kezelhetőek, de ez most durva. Ha ilyen, hát ilyen, hozzászokom, ezzel nincs baj, csak annyira nagy a váltás, hogy parázok, hátha a felnikkel van valami (bár a gumisok most centírozták), vagy a gumisok elcsesztek valamit... Ennek amúgy van valami káros hatása a futóműre vagy csak a vezetési élmény változik meg?
a centrírozásnak ehhez nincs köze. attól rázna, ha nem lenne jó. őszintén mondom, nem tudok rá okosat mondani, így a leírtak alapján. ha tutti ugyanolyan a felni ET-je is, és véletlen nem replica az egyik szett, akkor tényleg nem tudok rá kézzel fogható magyarázatot adni. a merevebb gumifal sem ebben mutatkozik meg, inkább jobban üt, ha gödörbe mész. egy nagyon picit talán a guminyomásra tudok még következtetni, hogy alacsonyabb. viszont arra is érdemes figyelni, hogy bár számügyilag azonos a két gumi szélessége, fizikálisan lehet mégis szélesebb a Bridgestone. (ez magával a guminyomással is változhat) vagy a maga a profil van úgy kialakítva, hogy szélesebb.
nekem anno a 225-ös Fulda szemre is sokkal szélesebb volt, mint a BFGoodrich 225. a BFG-t lemértem még a gumisnál mondom ez gyártási hibás, de meg volt a 225, a 245 BFG-m volt olyan széles mint a Fulda 225.
mérni lehet úgyis, ha tiszta a gumi, és a friss por meglátszik a futófelületen, akkor azt is le lehet mérni, ugyanúgy a télinél is, még lehet látszik rajta.
Hm, ez jó ötlet, köszi, otthon lemérem! Most, hogy így mondod, mintha feltűnt volna, hogy kevésbé "áll ki" a felni pereme, mint korábban, úgyhogy simán lehet, hogy szélesebbek ezek az abroncsok...
Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 12:02
YELLOW írta:notoriusbg írta:YELLOW írta:notoriusbg írta: Sziasztok!
A hétvégén tettem fel a nyári kerekeket, eddig még nem voltak az autón, nemrég vettem őket, felnit+gumit együtt. Cserét követően az első néhány méter után félreálltam megnézni, hogy nincs-e leeresztve valamelyik abroncs, annyira durván nehézkesnek tűntek az első kerekek, mintha malomkövek lennének fent (mondjuk erősen nyomvályús is volt az az útszakasz). A felnik ugyanúgy styling 44-ek (17''), mint a téli kerekek voltak és a gumiméret is ugyanaz: 225/45 R17. Lehetséges, hogy ennyire eltérően viselkedjenek a téli (Michelin Alpin A4) és nyári gumijaim (Bridgestone Potenza) ugyanazon méret ellenére? Még az jutott eszembe, hogy a nyáriak lehet, hogy defekttűrők (nem vagyok biztos benne), nem tudom, ez számíthat-e...
kérdés a téli mennyire régi, és miylen a minta. mert a nyári vadi új, még új gumi jobban tapadhat, mint a téli. így az út jobban viszi. de durvának nem kellene lennie.
nekem furcsa, hogy a felni paraméterek ugyanazok, gumiméret ugyanaz, nem szabadna így nagy különbségnek lennie. nekem most a téli 195 után a nyári 225-tel (más felni, nagyobb méret) azért küzdeni kell, érezhető a különbség.
Hát, a télit anno újonnan vettem, ez volt a második szezonja, míg a nyáriakat használtan vettem és bár alig kopottak, nem hinném, hogy jobban tapadnának, mint a téliek. A korábbi, jóval kopottabb nyárijaim is küzdősebbek voltak, mint a téli, valahogy a téliek a nagynak számító méret ellenére is totál kezelhetőek, de ez most durva. Ha ilyen, hát ilyen, hozzászokom, ezzel nincs baj, csak annyira nagy a váltás, hogy parázok, hátha a felnikkel van valami (bár a gumisok most centírozták), vagy a gumisok elcsesztek valamit... Ennek amúgy van valami káros hatása a futóműre vagy csak a vezetési élmény változik meg?
a centrírozásnak ehhez nincs köze. attól rázna, ha nem lenne jó. őszintén mondom, nem tudok rá okosat mondani, így a leírtak alapján. ha tutti ugyanolyan a felni ET-je is, és véletlen nem replica az egyik szett, akkor tényleg nem tudok rá kézzel fogható magyarázatot adni. a merevebb gumifal sem ebben mutatkozik meg, inkább jobban üt, ha gödörbe mész. egy nagyon picit talán a guminyomásra tudok még következtetni, hogy alacsonyabb. viszont arra is érdemes figyelni, hogy bár számügyilag azonos a két gumi szélessége, fizikálisan lehet mégis szélesebb a Bridgestone. (ez magával a guminyomással is változhat) vagy a maga a profil van úgy kialakítva, hogy szélesebb.
nekem anno a 225-ös Fulda szemre is sokkal szélesebb volt, mint a BFGoodrich 225. a BFG-t lemértem még a gumisnál mondom ez gyártási hibás, de meg volt a 225, a 245 BFG-m volt olyan széles mint a Fulda 225.
mérni lehet úgyis, ha tiszta a gumi, és a friss por meglátszik a futófelületen, akkor azt is le lehet mérni, ugyanúgy a télinél is, még lehet látszik rajta.
Elküldve: 2015. március 30. hétfő, 11:46
notoriusbg írta:YELLOW írta:notoriusbg írta: Sziasztok!
A hétvégén tettem fel a nyári kerekeket, eddig még nem voltak az autón, nemrég vettem őket, felnit+gumit együtt. Cserét követően az első néhány méter után félreálltam megnézni, hogy nincs-e leeresztve valamelyik abroncs, annyira durván nehézkesnek tűntek az első kerekek, mintha malomkövek lennének fent (mondjuk erősen nyomvályús is volt az az útszakasz). A felnik ugyanúgy styling 44-ek (17''), mint a téli kerekek voltak és a gumiméret is ugyanaz: 225/45 R17. Lehetséges, hogy ennyire eltérően viselkedjenek a téli (Michelin Alpin A4) és nyári gumijaim (Bridgestone Potenza) ugyanazon méret ellenére? Még az jutott eszembe, hogy a nyáriak lehet, hogy defekttűrők (nem vagyok biztos benne), nem tudom, ez számíthat-e...
kérdés a téli mennyire régi, és miylen a minta. mert a nyári vadi új, még új gumi jobban tapadhat, mint a téli. így az út jobban viszi. de durvának nem kellene lennie.
nekem furcsa, hogy a felni paraméterek ugyanazok, gumiméret ugyanaz, nem szabadna így nagy különbségnek lennie. nekem most a téli 195 után a nyári 225-tel (más felni, nagyobb méret) azért küzdeni kell, érezhető a különbség.
Hát, a télit anno újonnan vettem, ez volt a második szezonja, míg a nyáriakat használtan vettem és bár alig kopottak, nem hinném, hogy jobban tapadnának, mint a téliek. A korábbi, jóval kopottabb nyárijaim is küzdősebbek voltak, mint a téli, valahogy a téliek a nagynak számító méret ellenére is totál kezelhetőek, de ez most durva. Ha ilyen, hát ilyen, hozzászokom, ezzel nincs baj, csak annyira nagy a váltás, hogy parázok, hátha a felnikkel van valami (bár a gumisok most centírozták), vagy a gumisok elcsesztek valamit... Ennek amúgy van valami káros hatása a futóműre vagy csak a vezetési élmény változik meg?