jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2015. január 23. péntek, 21:45


InsaneWombat írta: Sziasztok!

Valaki esetleg tudna ajánlani megbízható és szépen dolgozó fóliázót Székesfehérvár közelében? Utastérről lenne szó.


Nekem a Berényi úton csinálta a srác. jól dolgozik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz InsaneWombat

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2015. január 23. péntek, 21:42


Sziasztok!

Valaki esetleg tudna ajánlani megbízható és szépen dolgozó fóliázót Székesfehérvár közelében? Utastérről lenne szó.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 05:25


solyom76 írta: Sziasztok,játszadoztam egy kicsit,a carbon fóliával..
Szerintetek ha minden fekete díszlécet a lökösön és az ajtókon megcsinálok..
Jól néz majd ki?

A rendszám világítás szerintem jó lett..




Szia!

Szerintem érdekes lehet..pláne az az MPower felirat.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 20:36


flenfer írta: Sziasztok!
Mennyibe kerülhet egy e46 320d kombi "B" oszloptól hátra a hővédő fóliázás? A csomagtér ajtó is.


30ezer.


flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 19:06


Sziasztok!
Mennyibe kerülhet egy e46 320d kombi "B" oszloptól hátra a hővédő fóliázás? A csomagtér ajtó is.

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. október 24. péntek, 18:09


Sziasztok,játszadoztam egy kicsit,a carbon fóliával..
Szerintetek ha minden fekete díszlécet a lökösön és az ajtókon megcsinálok..
Jól néz majd ki?

A rendszám világítás szerintem jó lett..



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. július 04. péntek, 11:14


YELLOW írta:
laleeboy írta:
Coyote írta: Azt tudja valaki, hogy gyárilag az E46 oldalablaka hány %-os fényáteresztéssel rendelkezik?
Elvileg 70%-ig lehet lefóliázni az első ablakokat, nem tudom, hogy tehetek-e még rá valamit, vagy már gyárilag elérte-e ezt a szintet a színezett üveg...


Sajnos már nem lehet hivatalosan fóliázni az első ablakokat mert már gyárilag "maxra" sötétített.

Már az E36-okban is csak a korai klíma nélküli modelleknek volt színezés nélküli üvege a többi gyárilag színezett. Az E46-nál szerintem az összes színes.



ezt én is így tudom.


Köszi!
Máshol is azt olvastam, hogy 15-20%-ra van gyárilag sötétítve, ami azt jelenti, hogy egy lehelletvékony, de már hővédő fólia simán túlviszi a 30%-on...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2014. július 03. csütörtök, 19:02


laleeboy írta:
Coyote írta: Azt tudja valaki, hogy gyárilag az E46 oldalablaka hány %-os fényáteresztéssel rendelkezik?
Elvileg 70%-ig lehet lefóliázni az első ablakokat, nem tudom, hogy tehetek-e még rá valamit, vagy már gyárilag elérte-e ezt a szintet a színezett üveg...


Sajnos már nem lehet hivatalosan fóliázni az első ablakokat mert már gyárilag "maxra" sötétített.

Már az E36-okban is csak a korai klíma nélküli modelleknek volt színezés nélküli üvege a többi gyárilag színezett. Az E46-nál szerintem az összes színes.



ezt én is így tudom.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. július 03. csütörtök, 15:45


Coyote írta: Azt tudja valaki, hogy gyárilag az E46 oldalablaka hány %-os fényáteresztéssel rendelkezik?
Elvileg 70%-ig lehet lefóliázni az első ablakokat, nem tudom, hogy tehetek-e még rá valamit, vagy már gyárilag elérte-e ezt a szintet a színezett üveg...


Sajnos már nem lehet hivatalosan fóliázni az első ablakokat mert már gyárilag "maxra" sötétített.

Már az E36-okban is csak a korai klíma nélküli modelleknek volt színezés nélküli üvege a többi gyárilag színezett. Az E46-nál szerintem az összes színes.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. július 03. csütörtök, 15:30


Azt tudja valaki, hogy gyárilag az E46 oldalablaka hány %-os fényáteresztéssel rendelkezik?
Elvileg 70%-ig lehet lefóliázni az első ablakokat, nem tudom, hogy tehetek-e még rá valamit, vagy már gyárilag elérte-e ezt a szintet a színezett üveg...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 18:36


Na eldőlt 50%-s skyfol megy a szélvédőre 15E-t felrakják.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 11:47


[quote="YELLOW"][quote="csbalu"][quote="Coyote"]
YELLOW írta:
Coyote írta: Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?

Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem

Valaki csináltatott már ilyet?




nekem már nem is tudom vagy 4 éve fent van és semmi baja a vesán, pedig kap ott kavicsot is, hiába nem sokat járok vele. igen ha megfelelő a réteg, akkor a felverődést is eltünteti nyugodtan lehet fújni vastagabbra ha megfolyna sem vészes, meg száradás közben kisimul.
tudod mi a vicces? amcsiban nem elég, hogy jóval olcsóbb a cucc, de annyira, hogy az emberek a garázs előtt fújkálják az autót vele. nekem beleszállt anno száradás közben egy bogár, ezért le kellett vennem veséről, de olyan szép tiszta lett a króm, hogy majdnem meggondoltam magam, hogy nem fújom le a leszedés akkor gázos, ha túl véknyan van felvíve, akkor dörzsöléssel a legjobb leszedni. de tényleg nem árt semminek. annyi, ha szövetre fújod, onnan nem jön le full hermetikusan szigetel, áram ellen is véd
bár azt írják, bírja az üzemanyagot és olajat, azért ez nem teljesen igaz, tehát tankolásnál azért oda kell figyelni, ne csorogjon rá. mondjuk ha rögtön letörlöd nem lesz gond.

szerk.: jah gép. ez a 12ezer Ft-os fújó is jó, ha jól megtalálod a keverési arányt. mert autónál külön kell venni magát az anyagot, mint a festékes doboz, meg hozzá a hígítóját. egy autóra az anyag, cirka 50ezerből meg van, ha magadnak fújod.


Láttam hogy a faszinger porból csinálja, és ő hígítja fel. Igazából tényleg elgondolkoztató, ha nem valami feltűnő búcsús szint szeretnél ami nyilván elüt az E46 karakterétől. Nem tudom egyenlőre elképzelni, hogy mi lenne az a szín amire áthúznám a kocsit, de mindenképpen elgondolkodtató. A Matt fekete telán egy picit túlzás rakják már mindenre, ez lett a trendi meg a matt fehér (mondjuk az nekem is eléggé bejön). Ebben pont az a pláne, hogy akár 1 szezonra is feltenném, mert mivan ha jövőre lehúzom, 2 tank üzemanyag ára... Ez a matt őrület úgyis múlandó, 1-2 szezonos divat. (persze itt nem a gyári BMW matt fényezésről beszélek ami hírben sincs se a fóliával se a plasidipel, az olyan mintha csempe lenne )
Például ha veszel egy komplett M-Packetet ezzel jóval olcsóbb színre fújni mintha fényezőhöz vinnéd, főleg ha közben a kocsit is telibe küldöd. Iszonyatot változtat a megjelenésen.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 11:21


csbalu írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?

Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem

Valaki csináltatott már ilyet?


Tiba csinált, de jól el van tűnve mostanság.
személy szerint inkább nem. úgy tudom ha le kell szedni nem egyszerű, állítólag max 6 évet bírnak. én már akkor inkább gumi bevonat, igaz az nem lesz fényes, hanem matt. de gépi mosót bírja, UV-t bírja, nyílván talán sérülékenyebb, de könynebb javítani, és persze ha le kell szedni csodálatosan lejön, hogy nem hagy maga után nyomott, csak patika fényezést. és olcsóbb mint a fólia. (PlasiDip, esetleg keress rá youtube-on)
persze biztos valakinek a fólia jön be, tudom ezt kérdezted.


Nem vagyok ennyire határozottan fólia párti, nekem konkrétan a gyöngyházfehér árnyalat jön be, aztán hogy fólia, vagy plastidip az mindegy. Azt tudom, hogy fényeztetni nem akarok.
Ez a 6 év gondolom eléggé sacc lehet még, mert nem régóta csinálják, de majd a pesti taxisok letesztelik...

Viszont gépi mosóba szoktam vinni a gépet, az azért nem mindegy, hogy bírja-e.


https://www.youtube.com/watch?v=rNY9Dx617N8

Ez eléggé meggyőző kis videó! Nem lehet bérelni ilyen gépet? Az lenne a legpraktikusabb. Láttam velencén egy fehérre fóliázott Compactot, nem nézett ki rosszul, de kiábrándító volt hogy messziről is kiszúrtam pár részletet ahol a hajlatoknál a fólia feljött (pl lámpa körül).
Ez a plasti dip ez jól néz ki tényleg, főleg ha szépen el lehet távolítani. Nekem vannak a kocsin kisebb kőfelverődések ahol ledobta a festéket is. Ott nem hozná magával a fényezést?
Látom hogy a faszinger gyönyörű szépen lehúzza a lámpáról, de ez így van egy 10-12éves fényezésnél is?
Most nagyon berobbant ez a PlasiDip a köztudatba, tényleg érdekes technológia.


nekem már nem is tudom vagy 4 éve fent van és semmi baja a vesán, pedig kap ott kavicsot is, hiába nem sokat járok vele. igen ha megfelelő a réteg, akkor a felverődést is eltünteti nyugodtan lehet fújni vastagabbra ha megfolyna sem vészes, meg száradás közben kisimul.
tudod mi a vicces? amcsiban nem elég, hogy jóval olcsóbb a cucc, de annyira, hogy az emberek a garázs előtt fújkálják az autót vele. nekem beleszállt anno száradás közben egy bogár, ezért le kellett vennem veséről, de olyan szép tiszta lett a króm, hogy majdnem meggondoltam magam, hogy nem fújom le a leszedés akkor gázos, ha túl véknyan van felvíve, akkor dörzsöléssel a legjobb leszedni. de tényleg nem árt semminek. annyi, ha szövetre fújod, onnan nem jön le full hermetikusan szigetel, áram ellen is véd
bár azt írják, bírja az üzemanyagot és olajat, azért ez nem teljesen igaz, tehát tankolásnál azért oda kell figyelni, ne csorogjon rá. mondjuk ha rögtön letörlöd nem lesz gond.

szerk.: jah gép. ez a 12ezer Ft-os fújó is jó, ha jól megtalálod a keverési arányt. mert autónál külön kell venni magát az anyagot, mint a festékes doboz, meg hozzá a hígítóját. egy autóra az anyag, cirka 50ezerből meg van, ha magadnak fújod.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 10. kedd, 11:25

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 11:14


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?

Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem

Valaki csináltatott már ilyet?


Tiba csinált, de jól el van tűnve mostanság.
személy szerint inkább nem. úgy tudom ha le kell szedni nem egyszerű, állítólag max 6 évet bírnak. én már akkor inkább gumi bevonat, igaz az nem lesz fényes, hanem matt. de gépi mosót bírja, UV-t bírja, nyílván talán sérülékenyebb, de könynebb javítani, és persze ha le kell szedni csodálatosan lejön, hogy nem hagy maga után nyomott, csak patika fényezést. és olcsóbb mint a fólia. (PlasiDip, esetleg keress rá youtube-on)
persze biztos valakinek a fólia jön be, tudom ezt kérdezted.


Nem vagyok ennyire határozottan fólia párti, nekem konkrétan a gyöngyházfehér árnyalat jön be, aztán hogy fólia, vagy plastidip az mindegy. Azt tudom, hogy fényeztetni nem akarok.
Ez a 6 év gondolom eléggé sacc lehet még, mert nem régóta csinálják, de majd a pesti taxisok letesztelik...

Viszont gépi mosóba szoktam vinni a gépet, az azért nem mindegy, hogy bírja-e.


https://www.youtube.com/watch?v=rNY9Dx617N8

Ez eléggé meggyőző kis videó! Nem lehet bérelni ilyen gépet? Az lenne a legpraktikusabb. Láttam velencén egy fehérre fóliázott Compactot, nem nézett ki rosszul, de kiábrándító volt hogy messziről is kiszúrtam pár részletet ahol a hajlatoknál a fólia feljött (pl lámpa körül).
Ez a plasti dip ez jól néz ki tényleg, főleg ha szépen el lehet távolítani. Nekem vannak a kocsin kisebb kőfelverődések ahol ledobta a festéket is. Ott nem hozná magával a fényezést?
Látom hogy a faszinger gyönyörű szépen lehúzza a lámpáról, de ez így van egy 10-12éves fényezésnél is?
Most nagyon berobbant ez a PlasiDip a köztudatba, tényleg érdekes technológia.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2014. június 10. kedd, 11:06


Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?

Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem

Valaki csináltatott már ilyet?


Tiba csinált, de jól el van tűnve mostanság.
személy szerint inkább nem. úgy tudom ha le kell szedni nem egyszerű, állítólag max 6 évet bírnak. én már akkor inkább gumi bevonat, igaz az nem lesz fényes, hanem matt. de gépi mosót bírja, UV-t bírja, nyílván talán sérülékenyebb, de könynebb javítani, és persze ha le kell szedni csodálatosan lejön, hogy nem hagy maga után nyomott, csak patika fényezést. és olcsóbb mint a fólia. (PlasiDip, esetleg keress rá youtube-on)
persze biztos valakinek a fólia jön be, tudom ezt kérdezted.


Nem vagyok ennyire határozottan fólia párti, nekem konkrétan a gyöngyházfehér árnyalat jön be, aztán hogy fólia, vagy plastidip az mindegy. Azt tudom, hogy fényeztetni nem akarok.
Ez a 6 év gondolom eléggé sacc lehet még, mert nem régóta csinálják, de majd a pesti taxisok letesztelik...

Viszont gépi mosóba szoktam vinni a gépet, az azért nem mindegy, hogy bírja-e.


nyílván vannak fóliában spéci cuccok, jobb mutatókkal, mint UV állóság, tartósság, stb. de azok ára egy autóra, már szerintem 300ezer+ nyílván a fóliásnak is "ilyen cuccai" vannak, vagy lehet csak az, amiből 180-ból meglenne a verda. ezt tényleg csak az tudja, aki frankón benne. ha rászánod magad, mindenképp több helyen érdeklődj ki melyiket mondja jónak, valószínű azt amivel éppen dolgozik, de összehasonlításnak jó lehet.