csbalu írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
Mi a véleményetek a teljes karosszéria-fóliázásról?
Gondolkodom, hogy a kavicsfelverődéses, de szép Sapphire-Black helyett gyöngyházfehér is lehetne a gépem
Valaki csináltatott már ilyet?
Tiba csinált, de jól el van tűnve mostanság.
személy szerint inkább nem. úgy tudom ha le kell szedni nem egyszerű, állítólag max 6 évet bírnak. én már akkor inkább gumi bevonat, igaz az nem lesz fényes, hanem matt. de gépi mosót bírja, UV-t bírja, nyílván talán sérülékenyebb, de könynebb javítani, és persze ha le kell szedni csodálatosan lejön, hogy nem hagy maga után nyomott, csak patika fényezést. és olcsóbb mint a fólia. (PlasiDip, esetleg keress rá youtube-on)
persze biztos valakinek a fólia jön be, tudom ezt kérdezted. 
Nem vagyok ennyire határozottan fólia párti, nekem konkrétan a gyöngyházfehér árnyalat jön be, aztán hogy fólia, vagy plastidip az mindegy. Azt tudom, hogy fényeztetni nem akarok.
Ez a 6 év gondolom eléggé sacc lehet még, mert nem régóta csinálják, de majd a pesti taxisok letesztelik...
Viszont gépi mosóba szoktam vinni a gépet, az azért nem mindegy, hogy bírja-e.
https://www.youtube.com/watch?v=rNY9Dx617N8
Ez eléggé meggyőző kis videó! Nem lehet bérelni ilyen gépet? Az lenne a legpraktikusabb. Láttam velencén egy fehérre fóliázott Compactot, nem nézett ki rosszul, de kiábrándító volt hogy messziről is kiszúrtam pár részletet ahol a hajlatoknál a fólia feljött (pl lámpa körül).
Ez a plasti dip ez jól néz ki tényleg, főleg ha szépen el lehet távolítani. Nekem vannak a kocsin kisebb kőfelverődések ahol ledobta a festéket is. Ott nem hozná magával a fényezést?
Látom hogy a faszinger gyönyörű szépen lehúzza a lámpáról, de ez így van egy 10-12éves fényezésnél is?
Most nagyon berobbant ez a PlasiDip a köztudatba, tényleg érdekes technológia.
nekem már nem is tudom vagy 4 éve fent van és semmi baja a vesán, pedig kap ott kavicsot is, hiába nem sokat járok vele. igen ha megfelelő a réteg, akkor a felverődést is eltünteti nyugodtan lehet fújni vastagabbra ha megfolyna sem vészes, meg száradás közben kisimul.
tudod mi a vicces? amcsiban nem elég, hogy jóval olcsóbb a cucc, de annyira, hogy az emberek a garázs előtt fújkálják az autót vele. nekem beleszállt anno száradás közben egy bogár, ezért le kellett vennem veséről, de olyan szép tiszta lett a króm, hogy majdnem meggondoltam magam, hogy nem fújom le

a leszedés akkor gázos, ha túl véknyan van felvíve, akkor dörzsöléssel a legjobb leszedni. de tényleg nem árt semminek. annyi, ha szövetre fújod, onnan nem jön le

full hermetikusan szigetel, áram ellen is véd

bár azt írják, bírja az üzemanyagot és olajat, azért ez nem teljesen igaz, tehát tankolásnál azért oda kell figyelni, ne csorogjon rá. mondjuk ha rögtön letörlöd nem lesz gond.
szerk.: jah gép. ez a 12ezer Ft-os fújó is jó, ha jól megtalálod a keverési arányt. mert autónál külön kell venni magát az anyagot, mint a festékes doboz, meg hozzá a hígítóját. egy autóra az anyag, cirka 50ezerből meg van, ha magadnak fújod.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 10. kedd, 11:25