Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 13:27


Zolee írta:
kisgeeee írta: Azt hogy puhábbak mire érted? A fejüknél lehet probléma ebbõl? Gondolom a menet szempontjából ha az alut elbírja akkor a lemezfelnit is!

Az alufelnicsavarok puhább fémbõl vannak, pont azért h ne egyék meg az alufelnit. A menet természetesen elbírná, de jól látod, valóban a fejnél kezdõdik a probléma.
Tudomásom szerint a kúpszög egyforma az alu- és a lemezfelni csavaroknál.

Bocs hogy beleszólok de: semmi különbség nincs anyagában az alu és az acélfelni csavarok között. A BMW-nél szabvány 60° a kúpszög mind a két felni fajtához.
Itt valószínûleg csak a menethosszal lesz probléma, de jó lenne minél kevesebbet használni így az autót, mert a belül túllógó csavarmenet szétkapja a kéziféket.

státusz kisgeeee

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 13:23


Köszönöm, akkor szerintem keresek valami bontott gyári csavart, az a biztos! A lemezfelnik gyári bmw-k szóval azzal biztos nem lesz gond!

üdv!

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 13:10


kisgeeee írta: Azt hogy puhábbak mire érted? A fejüknél lehet probléma ebbõl? Gondolom a menet szempontjából ha az alut elbírja akkor a lemezfelnit is!

Az alufelnicsavarok puhább fémbõl vannak, pont azért h ne egyék meg az alufelnit. A menet természetesen elbírná, de jól látod, valóban a fejnél kezdõdik a probléma.
Tudomásom szerint a kúpszög egyforma az alu- és a lemezfelni csavaroknál.

státusz kisgeeee

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 12:56


Hm rendben, nem tudtam h a kúpszög is más lehet, akár emiatt is beleérhet akkor! Körbenézek még ezügyben, köszönöm a segítséget!

Üdv!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 12:45


kisgeeee írta: Azt hogy puhábbak mire érted? A fejüknél lehet probléma ebbõl? Gondolom a menet szempontjából ha az alut elbírja akkor a lemezfelnit is!
az alufelni csavarnak a kúpszöge is más /bár lehet BMW-nél egyforma/ de nem véletlenûl van külön csavar az alu.-hoz /nem csak a hossza miatt/

státusz kisgeeee

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 12:41


Azt hogy puhábbak mire érted? A fejüknél lehet probléma ebbõl? Gondolom a menet szempontjából ha az alut elbírja akkor a lemezfelnit is!

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 12:39


kisgeeee írta: Az alufelni csavarjaival tettem fel. Ezek szerint azok hosszabbak picit? Gyári bmw alufelni igaz 5ös bmw-re való. Az a furcsa hogy sztem csak jobb oldalt ér bene, épphogy. A csavarok alja itt fényes volt, a bal oldalon nem.

Valószínû h hosszabbak, de az biztos h puhábbak, ezért semmiképpen ne használd lemezfelnihez az alufelni csavarokat!


státusz kisgeeee

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 12:26


Az alufelni csavarjaival tettem fel. Ezek szerint azok hosszabbak picit? Gyári bmw alufelni igaz 5ös bmw-re való. Az a furcsa hogy sztem csak jobb oldalt ér bene, épphogy. A csavarok alja itt fényes volt, a bal oldalon nem.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 12:11


kisgeeee írta: Sziasztok!

Az a problémám hogy most lettek felrakva a téligumik lemezfelnivel, eddig alu volt fent. Azt tapasztalom hogy valami súrlódó hang jön hátulról, meg kattan is valami néha, arra tippelek hogy esetleg a csavarok érnek bele valamibe. Találkozott valaki ilyen problémával már? Esetleg egy pár mm-t érdemes lehet lekapni a csavarok végébõl? A gyári csavar (e36 320) mekkora hosszúságú lehet?
Elõre is köszönöm, üdv!

g
milyen csavarral raktad fel? más való az aluhoz és más az acélhoz.
az utángyártott alufelnikhez is van hogy más csavar kell.

státusz kisgeeee

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2009. október 24. szombat, 12:00


Sziasztok!

Az a problémám hogy most lettek felrakva a téligumik lemezfelnivel, eddig alu volt fent. Azt tapasztalom hogy valami súrlódó hang jön hátulról, meg kattan is valami néha, arra tippelek hogy esetleg a csavarok érnek bele valamibe. Találkozott valaki ilyen problémával már? Esetleg egy pár mm-t érdemes lehet lekapni a csavarok végébõl? A gyári csavar (e36 320) mekkora hosszúságú lehet?
Elõre is köszönöm, üdv!

g

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. május 01. péntek, 20:37


kerezsijoc írta: sziasztok!
Most állok elsõ lengõkar, szilent és stabpálca csere elõtt

mit ajánlanátok mert beszéltem rhantos kollégával és küldött árakat is gyárira meg Lemförder meg Meyle-re ami elvileg erõsített, de ahogy olvasom a lemförder szar meylerõl nem tudok semmit.
Olvastam olyat is, hogy ha már cseélek lengõkart akkor érdemes az m-esre cserélni.
Ötlet?!
kérlek segítsetek!!!

Szia! Én MAttilátol vettem FEBI-t, nagyon baráti árat mondott, máshonnan is kértem árajánlatot. Elvileg a lengõkarból ki lehet préselni a gömbfelyet, de mivel Alu, nem biztos, hogy az újat bele is lehet tenni és ott is marad. A gömbfelyet egyébként 8000 körül mérik, de nem mertem belevégni.
hil

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. május 01. péntek, 07:52


sziasztok!
Most állok elsõ lengõkar, szilent és stabpálca csere elõtt

mit ajánlanátok mert beszéltem rhantos kollégával és küldött árakat is gyárira meg Lemförder meg Meyle-re ami elvileg erõsített, de ahogy olvasom a lemförder szar meylerõl nem tudok semmit.
Olvastam olyat is, hogy ha már cseélek lengõkart akkor érdemes az m-esre cserélni.
Ötlet?!
kérlek segítsetek!!!

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2009. április 30. csütörtök, 23:54


Cor-Angar írta:
Woockie írta:
Cor-Angar írta: Nos ez lehetséges.
De most beszéltem egy ismerõssel és azt mondta hogy ez egy beépített jelzõrendszer ami azt jelzi hogy kopik a fékbetét.
Én ilyenrõl még nem hallottam, de hihetõnek tûnik mert lassan tényleg cserések a fékbetétek.
Valaki tud valami hasonlót hogy valóban így jelzi ha kopik a betét?

BMW fekbetetekben nem tudom, van-e kopasjelzo, en arra tippelek, h nincs, hisz van elektromos jelzes. Amugy tenyleg van, amelyikben van kopasjelzo, eleinte halkan cicereg, majd kesobb egyre jobban, szinte visit. Hihetetlen idegesito.


Sztem ez lesz az mert tudtommal az enyémben még nincs elektronikus visszajelzõ

és most már fékezéskor folyamatosan hallom a halk cicergést, ami viszont merõben más mint az elején hallott éles súrlódó hangok.

de már 1-2 helyen néztem betétet úgyhogy hamarosan csere


mi köze van a kopásjelzõnek a fék cicergéséhez? szerintetek úgy jelzi a fék kopását, hogy cicereg? nem pedig úgy, hogy letestel és kigyullad egy kis lámpa a mûszerfalon?

Cor-Angar! Elsõ körben vidd el fékpadra a verdát szerintem. Nekem is volt ilyen. Kiderült, hogy az egyik hátsó fékem kicsit be van állva és már alapállapotban is kicsit fékez. vagy amire még lehet gondolni, hogy a kézifék állt be.

státusz Cor-Angar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2009. április 24. péntek, 23:47


Woockie írta:
Cor-Angar írta: Nos ez lehetséges.
De most beszéltem egy ismerõssel és azt mondta hogy ez egy beépített jelzõrendszer ami azt jelzi hogy kopik a fékbetét.
Én ilyenrõl még nem hallottam, de hihetõnek tûnik mert lassan tényleg cserések a fékbetétek.
Valaki tud valami hasonlót hogy valóban így jelzi ha kopik a betét?

BMW fekbetetekben nem tudom, van-e kopasjelzo, en arra tippelek, h nincs, hisz van elektromos jelzes. Amugy tenyleg van, amelyikben van kopasjelzo, eleinte halkan cicereg, majd kesobb egyre jobban, szinte visit. Hihetetlen idegesito.


Sztem ez lesz az mert tudtommal az enyémben még nincs elektronikus visszajelzõ

és most már fékezéskor folyamatosan hallom a halk cicergést, ami viszont merõben más mint az elején hallott éles súrlódó hangok.

de már 1-2 helyen néztem betétet úgyhogy hamarosan csere

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. április 21. kedd, 17:20


Cor-Angar írta: Nos ez lehetséges.
De most beszéltem egy ismerõssel és azt mondta hogy ez egy beépített jelzõrendszer ami azt jelzi hogy kopik a fékbetét.
Én ilyenrõl még nem hallottam, de hihetõnek tûnik mert lassan tényleg cserések a fékbetétek.
Valaki tud valami hasonlót hogy valóban így jelzi ha kopik a betét?

BMW fekbetetekben nem tudom, van-e kopasjelzo, en arra tippelek, h nincs, hisz van elektromos jelzes. Amugy tenyleg van, amelyikben van kopasjelzo, eleinte halkan cicereg, majd kesobb egyre jobban, szinte visit. Hihetetlen idegesito.