MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 22:50


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Ezen gondolkodom én is, hogyha már megbontom akkor cserélem én is ezeket és legyen rendbe...
Csak úgy a biztosabb és jobb!!


hát amiket írtál, azok alapján biztos, hogy a futóműd is totál ki van, szóval ártani nem fog a szilentek cseréje. nem sok olyan része lehet az autónak, amit nem kell javítani. mennyiért vetted amúgy a gépet? (mondjuk én pénzt nem adtam volna érte)


Hát ez van....
Sajna nem lehet mindenki profi az ilyen dolgokban és ismerős se volt aki megtudta volna nézni nekem, úgyhogy így jártam....
Lassacskán majd rendbe szedem és jó lesz...
Amúgy futóművileg hibátlan, most volt vizsgálaton....


Febi kerül bele mindenből, amiből meg van Meyle HD abból az. Érdekes, pont ezek vannak ki amikből gyártják a HD-t.
Azért amiket leírtál eddig, azok nem olyan problémák, hogy falnak kell menni tőlük, nagy része a legtöbb E46-al megtörténik/megtörténhet, ha nem az akkor meg más. Hibátlant nem kapsz, főleg nem itthon.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 22:27


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Ezen gondolkodom én is, hogyha már megbontom akkor cserélem én is ezeket és legyen rendbe...
Csak úgy a biztosabb és jobb!!


hát amiket írtál, azok alapján biztos, hogy a futóműd is totál ki van, szóval ártani nem fog a szilentek cseréje. nem sok olyan része lehet az autónak, amit nem kell javítani. mennyiért vetted amúgy a gépet? (mondjuk én pénzt nem adtam volna érte)


Hát ez van....
Sajna nem lehet mindenki profi az ilyen dolgokban és ismerős se volt aki megtudta volna nézni nekem, úgyhogy így jártam....
Lassacskán majd rendbe szedem és jó lesz...
Amúgy futóművileg hibátlan, most volt vizsgálaton....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 22:20


Pitykoo írta:
Ezen gondolkodom én is, hogyha már megbontom akkor cserélem én is ezeket és legyen rendbe...
Csak úgy a biztosabb és jobb!!


hát amiket írtál, azok alapján biztos, hogy a futóműd is totál ki van, szóval ártani nem fog a szilentek cseréje. nem sok olyan része lehet az autónak, amit nem kell javítani. mennyiért vetted amúgy a gépet? (mondjuk én pénzt nem adtam volna érte)

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 22:16


p1tyeszka írta:
MattM325 írta: Az új projekt

Nekem is váltásnál kattan, + nagyobb nyomatékátvitelnél.
A terv, diffi keretet homokszórni, szinterezni + összes szilentjét cserélni.
Hardytárcsa, kardáncsapágy+keret, diffi szimering, + ami még adódik.



Ez nagyon csúnya (lengőkar szilent), és a hátsó, első diffi szilentek is.


Hát igen az idő vasfoga. Elég zsebbenyúlós téma ez. Milyen szilenteket raksz majd bele ha szabad kérdezni? (nekem is tervben van a csere)


Ezen gondolkodom én is, hogyha már megbontom akkor cserélem én is ezeket és legyen rendbe...
Csak úgy a biztosabb és jobb!!

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 20:02


MattM325 írta: Az új projekt

Nekem is váltásnál kattan, + nagyobb nyomatékátvitelnél.
A terv, diffi keretet homokszórni, szinterezni + összes szilentjét cserélni.
Hardytárcsa, kardáncsapágy+keret, diffi szimering, + ami még adódik.



Ez nagyon csúnya (lengőkar szilent), és a hátsó, első diffi szilentek is.


Hát igen az idő vasfoga. Elég zsebbenyúlós téma ez. Milyen szilenteket raksz majd bele ha szabad kérdezni? (nekem is tervben van a csere)

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 19:52


Az új projekt

Nekem is váltásnál kattan, + nagyobb nyomatékátvitelnél.
A terv, diffi keretet homokszórni, szinterezni + összes szilentjét cserélni.
Hardytárcsa, kardáncsapágy+keret, diffi szimering, + ami még adódik.



Ez nagyon csúnya (lengőkar szilent), és a hátsó, első diffi szilentek is.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 16:45


sooszoli írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...


Mert nekem azt mondták, hogy ráér még kicserélni, de én félek hogy még jobban szétver majd ott valamit inkább még most ki szeretném cserélni!!
Meg mivel nem ez a természetes ezért is ki kéne....


ha hangja van cserélni kell


Hát igen én is akarom!
Kb mibe fog ez nekem fájni azt nem tudod??!


Halihó.Nekem a katalizátorom csinálta ezt, tolatásnál adott hangot meg ha gödörbe mentem vele ,de ha a stabilizátor silented hátul kivan az is adhat olyan hangot..


Aham...köszi!
Majd mikor alánézek meg nézem azt is hogy zörög e, bár remélem nem mert az drágább mulatság lenne.....


sooszoli
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz sooszoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2014. február 27. csütörtök, 09:45


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...


Mert nekem azt mondták, hogy ráér még kicserélni, de én félek hogy még jobban szétver majd ott valamit inkább még most ki szeretném cserélni!!
Meg mivel nem ez a természetes ezért is ki kéne....


ha hangja van cserélni kell


Hát igen én is akarom!
Kb mibe fog ez nekem fájni azt nem tudod??!


Halihó.Nekem a katalizátorom csinálta ezt, tolatásnál adott hangot meg ha gödörbe mentem vele ,de ha a stabilizátor silented hátul kivan az is adhat olyan hangot..

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 19:26


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...


Mert nekem azt mondták, hogy ráér még kicserélni, de én félek hogy még jobban szétver majd ott valamit inkább még most ki szeretném cserélni!!
Meg mivel nem ez a természetes ezért is ki kéne....


ha hangja van cserélni kell


Hát igen én is akarom!
Kb mibe fog ez nekem fájni azt nem tudod??!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 19:10


Pitykoo írta:
p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...


Mert nekem azt mondták, hogy ráér még kicserélni, de én félek hogy még jobban szétver majd ott valamit inkább még most ki szeretném cserélni!!
Meg mivel nem ez a természetes ezért is ki kéne....


ha hangja van cserélni kell

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 19:08


p1tyeszka írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...


Mert nekem azt mondták, hogy ráér még kicserélni, de én félek hogy még jobban szétver majd ott valamit inkább még most ki szeretném cserélni!!
Meg mivel nem ez a természetes ezért is ki kéne....


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 19:06


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Aham... hát igen rükvercnél a leghangosabb, de már menet közben is hallani a rossz úton!
Akkor ezt érdemesebb minél hamarabb kicserélni??!!

p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 10:02


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.


Nálam is ez a "huppanás" van! Először azt hittem, hogy kiszakadt a vázból mert a fc-előttieknél ez típushiba, de nem az. Szerelő azt mondta difi lesz, de szerintem meg a szilentek vannak offon igaz, a bal hátsónál már látszik egy hajszálrepedés. A hardyn is van repedés lehet az is cserés...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 06:48


Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!


az ismerősöd a Hardy-tárcsára gondolt. akár lehet is. vagy a diffitartó nagy szilentje, az szokott rükinél dübbenni, vagyis úgy kezdi.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 24. hétfő, 20:40


Hali!
Egy olyan dologra lettem figyelmes a minap, hogy amikor rosszabb úton megyek akkor olyan mintha jobb hátúról dübögne valami elég mélyen. Aztán már mikor rükvercbe tettem akkor is dübbent ezért elkezdtem jobban figyelni rá, mert általában zenét halhatok és nem hallottam...
Most már az a helyzet, hogy minden váltásnál és minden útegyenetlenségnél mindig dübben egyet hátul valami...
Ezért elvittem futóműveshez mert azt hittem valami szilent vagy teló lesz, de azt mondták azzal minden jó!
Mondtam nekik, hogy akkor nézzék már át mert ez így nem jó...
Délután visszamentem és azzal fogadtak, hogy nem tudják mi lehet az!!
Aztán beszéltem egy csávóval és ő mondta, hogy a kardánt egy gumigyűrű fogja és lehet az kopott ki és ezért mikor rázkódik vagy ugye váltok akkor hozzácsapódik a gumihoz a kardán tengely és ez ad ilyen hangot!!
Kérdésem az, hogy találkozott e már valaki ilyen hibával, ha igen neki mi volt a hiba, vagy ha ez lehet a baja akkor mit kell bele vennem, mennyire bonyolult kicserélni??!
Köszi!