Elküldve: 2014. március 12. szerda, 22:22
YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:
Gondolom némely típusba van ilyen, de berakta végül is a powert
én ezt sosem értettem. ha viszek valamit és én mondom, hogy tegye be, akkor miért ellenkezik? az én hibám ha rosszabb lesz, amennyiben ő normálisan elvégzi a munkát. nyílván az is a jó szerelő tulajdonsága, hogy tegyük fel fel akarja nyitni a szemed, és segíteni, vagy felhívni valami a figyelmed. csak nem kell mindig túl esni azon a határon.
és amúgy mit érzel milyen a powerrel?
Adtam még 3000 jattot a kért lóvéra, erre hálából lenyúlta az egyik tengelycsonk anyát, mert kettőt vittem,( azt mondta a csomagtartóba van ami nem kellett,nem néztem meg csak itthon, elhittem amit mond ) csak egy kellett, 2800 darabja. És a maradék olajat a difibe, 0,75 megy bele ( az elsőbe ) 1 litert vittem, nehogy maradjon ha utána kell tölteni.Már ha kicserélte, mert sosem tudom meg.
Mit mondjak, most aztán vigyázni kell az úthibákra, egyből érezni. Még keveset mentem vele, ma raktam fel a nyári gumikat,amúgy is más a 205 ös után, egyből viszi minden úthiba, rendesen markolni kell a kormányt.
nekem is durva volt az első utam haza. aztán már elég jól megszoktam, szonte fel sem tűnik. csak ugye a simához képest akkor, nagyon fura volt. még a döccenőknek is olyan hangja volt, vagy repedésen átmenésnek, mint egy új autónak.
rámentem ilyen útba olvasztott fényjelzőkre, alig lóg ki, de rendesen csattogott a gumi rajta, hát persze, nem nyeli úgy el mint a puha gumi, de ha megszokja az ember, talán úgy érzem jobban is viszi a nyomvályú, mert közvetlenebb a kormányzás. Most már nagyon kel lassítani az átjárókba is.